Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu prea stiu unde sa fac semn pentru ca ce e drept nu am studiat sistemul de intindere al lantului si habar nu am cum functioneaza toata dracia aia.

Cand invarti de roata aia dintata pentru al intinde, cum anume se duce roata in spate ?

De strans, am strans destul butucul. Ruginit nu este pentru ca ar trebui sa curga zeama de aceiasi culoare atunci cand il spal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream poate ti se intoarce butucul la loc, asa e sistemul

gallery_654_61_11688.jpg

Eu am patit asta de cateva ori cu lanturi in care intrase rugina, la un momentdat se opreste din intins dar e intins inegal totusi ... Chiar daca nu curge rugina din el asta nu inseamna ca e curat, nu iei in calcul si o-ringurile ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca poate fi si din cauza ca merg pe drumuri proaste (valurite) si se tot balangane continuu sus-jos ?

Drumurl serviciu-casa e cam varza si il parcurg zilnic, vreo 20 km. Se poate slabi sin din cauza ca balanseaza ? Ma gandesc si la asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi exprim si eu parerea!

La cum este sistemul de intindere al lantului ma gandesc ca daca ar fi el de vina si ca daca ar aluneca in inelul basculei, lantul ar face face burta imediat la primele acceleratii mai bruste nu dupa 400-500km!

Poti verifica pentru ca este destul de usor de umblat sa nu ai murdarie/vaselina/motorina etc in locasul butucului cu ax descentrat. Si daca tot demontezi verifici si starea materialului basculei, anume sa nu fie crapat de ex., in zona intinzatorului!

Daca totul este ok, si banuiesc ca este, strange la cuplu toate suruburile si stai linistit ca de vina este lantul!

Daca ai nevoie de manual il gasesti aici: http://vfrworld.com/forums/showthread.php/3161-Downloadable-Parts-Catalogs-and-Service-Manuals

 

Offtopic putin. Recomand cheile dinamometrice pentru tot ce inseamna strangere de suruburi. Eu personal am constatat ca inainte de cheie strangeam fie preat tare fie prea putin, de regula prea tare. Problema este ca pot aparea multe neplaceri din cauza asta!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul iau legatura cu user-ul metricmotion (/index.php?/user/65068-metricmotion/) - el imi face oferta cu ce mi s-ar potrivi. Cel mai reusit pret pt PCV cu Autotune de la el l-am avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am observat o chestie ciudata la mobra mea si anume: cand e bagata in viteza, cu cricul ridicat nu pot da la automat. am verificat intrerupatorul de la maneta de ambreiaj si este ok.

Cineva imi spunea ca e dioda de pe circuit...stici careva unde e pozitionata dioda asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac insa am aceeasi problema. pe acelea manulale le stie cineva tensiona cat trebuie. Este cineva care a mai montat pe vtec intinzatoare manule?

Eu am montat, incepe sa vajaie lantul daca e strans prea mult. Strans la mana, pornit motor apoi reglat cu motorul pornit.

» Post actualizat in 30 Jun 2016 19:46

Salut, am observat o chestie ciudata la mobra mea si anume: cand e bagata in viteza, cu cricul ridicat nu pot da la automat. am verificat intrerupatorul de la maneta de ambreiaj si este ok.

Cineva imi spunea ca e dioda de pe circuit...stici careva unde e pozitionata dioda asta?

Ai 3 senzori in ecuatie, cric, ambreiaj si neutru, oricare din ei nu merge bine iti face probleme ... pentru raspuns la treaba cu dioda poti verifica schema electrica din manualul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Nu stiu din ce motiv sau cauza .. am observat ca atunci cand trag/apas maneta de ambreaj se aprinde becul verde (N) .Pana acum , el se aprindea doar atunci cand cutia de viteze era in pozitia respectiva N .

Acum se aprinde la fiecare apasare pe maneta de ambreaj ?! Este foarte deranjant ca in timp ce schimbi vitezele .. iti palpaie dracia aia in bord si dar problema principala este ca la parcare/semafor/etc .. trebuie sa ghicesc daca este in N sau nu este , inainde sa dau drumul la ambreaj .

Unde este buba si ce pot face sa fie ca inainte ?

ps: vfr 750 din 1997

 

Multumesc,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Nu stiu din ce motiv sau cauza .. am observat ca atunci cand trag/apas maneta de ambreaj se aprinde becul verde (N) .Pana acum , el se aprindea doar atunci cand cutia de viteze era in pozitia respectiva N .

Acum se aprinde la fiecare apasare pe maneta de ambreaj ?! Este foarte deranjant ca in timp ce schimbi vitezele .. iti palpaie dracia aia in bord si dar problema principala este ca la parcare/semafor/etc .. trebuie sa ghicesc daca este in N sau nu este , inainde sa dau drumul la ambreaj .

Unde este buba si ce pot face sa fie ca inainte ?

ps: vfr 750 din 1997

 

Multumesc,

Bogdan

 

Ceva senzor sau contact zic eu.

Ai verificat mufele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Am desfacut cablu care intra in maneta de la ambreaj , defapt este un cablu cu 2 papucei ,, scos si curatat . Am desfacut si mufa din imagine, suflat , curatat , uscat . Mai mult nu am facut .

ps: Fara cablu bagat in mufa de mai jos ... se comporta OK , cum era inainte .

s-l225.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu stiu cum sa iti rezolvi problema dar comentez oricum ca sa populam forumul asta de pomana si ca sa facem postari!

 

PS Am manualul de service..nu cel de mentenanta! Daca il vrei lasa-mi un pm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu stiu cum sa iti rezolvi problema dar comentez oricum ca sa populam forumul asta de pomana si ca sa facem postari!

 

PS Am manualul de service..nu cel de mentenanta! Daca il vrei lasa-mi un pm!

 

Ai probleme? frustrari? nu trebuie sa raspunzi, sunt intrebari retorice.

In comparatie cu postul tau foarte util, eu am incercat sa-l ajut pe om, sa-i dau o idee cu ce sa inceapa testele, tinand cont ca nu-i ceva ce sa se poata rezolva remote.

 

Nu inteleg cu ce te-a deranjat, e un forum public.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Ti-ar fi rusine bai Mark ... :lol:


» Post actualizat in 14 Jul 2016 11:03

Nici eu nu stiu cum sa iti rezolvi problema dar comentez oricum ca sa populam forumul asta de pomana si ca sa facem postari!

 

PS Am manualul de service..nu cel de mentenanta! Daca il vrei lasa-mi un pm!

Manualul de service se gaseste pe toate drumurile deci ... char ca degeaba ai postat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt pe drumuri de cateva zile si astazi mi-a facut figuri cam nasoale. Dupa un nr aleatoriu de porniri din buton, pur si simplu nu mai porneste. Se aude doar releul cum cupleaza, invarte foarte foarte putin (un sfert de tura) dupa care moare total. Se stinge bordul si se reseteaza kilometrajul secundar, pompa din rezervor isi face din nou chiclul, cu tot cu FI si senzorul de cheie. La urmatoarele incercari nu mai invarte deloc. Doar "suge" curentul si se reseteaza toate din nou. Reusesc sa o pornesc doar impinsa. Dupa ce pornesc impins, merge la automat un nr aleatoriu de porniri, dupa care apare problema din nou.

A plouat cam mult zilele astea si ma gandesc ca am apa pe undeva pe unde nu ar trebui. Sau un contact imperfect ?

Editat de Radu H.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bornele sunt ok, le-am verificat (stranse si curate). Masa imi e greu sa o urmaresc pentru ca nu pot da jos carenele decat acasa.

Totusi daca ar fi de la masa, nu ar trebui sa faga figuri si in mers ? Gen sa taie injectia sau sa se opreasca, sa palpaie farurile ... ?

Editat de Radu H.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bornele sunt ok, le-am verificat (stranse si curate). Masa imi e greu sa o urmaresc pentru ca nu pot da jos carenele decat acasa.

Totusi daca ar fi de la masa, nu ar trebui sa faga figuri si in mers ? Gen sa taie injectia sau sa se opreasca, sa palpaie farurile ... ?

Da si nu neaparat ... daca e slabita si nu face contact calumea e posibil sa iti faca faze doar cand trece un curent de amperaj mai mare.

Nu ar strica sa verifici si mufa de la releul de pornire si siguranta de 30 de amperi, scoate-le pe amundoua si vezi daca ai contacti oxidati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...