Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cat de lungi ar trebui sa fie crash pad-urile in exterior, fata de nivelul carenelor ?

Eu m-am gandit la vreo 6-7 cm. O fi mult ? Are cineva montat si ne poate da o parere ?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as lua in calcul maxim 10-12cm in total, atlfel face parghie, baza cat mai marisoara, sa aibe pe ce se rezema in caz de impact. Tija de legatura de o duritate mai mare, nu ce se gaseste in comert care nici macar 8.8 nu e, cred ca e un 4.6 sau ceva similar, daca nu gasesti tija 8.8, dar sa fie sigur 8.8, incearca cu tija de inox.

 

http://www.ebay.fr/itm/121964584699?rmvSB=true

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de lungi ar trebui sa fie crash pad-urile in exterior, fata de nivelul carenelor ?

Eu m-am gandit la vreo 6-7 cm. O fi mult ? Are cineva montat si ne poate da o parere ?

Mersi.

Trebuie sa fie sub nivelul semighidoanelor/ghidonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa ar arata : http://i.imgur.com/6owngJK.jpg

Baza din aluminiu pe o lungime de 9 cm, atata am de pe cadru pana pe exteriorul carenei. Iar partea din plastic, ma gandeam la vreo 6-7 cm ...

Tija de lagatura zice vanzatorul ca ar avea duritate 10.9.

Mi le face petru_xxl, de la noi de pe forum. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-le mai late la baza a.i. sa aiba o suprafata cat mai mare de sprijin/contact cu urechea cadrului. Daca-i prea mica baza, risti sa apara la cadere o forta prea mare de forfecare si, oricat de dur o fi crash pad-ul, bara filetata sa cedze. Daca baza-i mai mare, forta de forfecare este mai mica dar, in schimb ai o forta de tractiune/alungire a barei, insa nu suficienta sa-ti rupa/indoaie bara. Cand zic bara ma refer la tija ce trece prin urechile cadrului si motor unind/fixand crash pad-urile. Iti spun din experienta, in urma a 2 evenimente petrecute aproape, respectiv peste suta la ora. ideea este ca la viteza mai mare iti protejeaza cat de cat carenele si motorul dar inca se poate rostogoli daca prinde o roata de asfalt.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa ar arata : http://i.imgur.com/6owngJK.jpg

Baza din aluminiu pe o lungime de 9 cm, atata am de pe cadru pana pe exteriorul carenei. Iar partea din plastic, ma gandeam la vreo 6-7 cm ...

Tija de lagatura zice vanzatorul ca ar avea duritate 10.9.

Mi le face petru_xxl, de la noi de pe forum. :)

Mult mai lata baza ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun si daca le fac mai late la baza, cum le fixez pe cadru ?

Urechea arata cam asa : http://i.imgur.com/OzBXwNG.jpg

Sunt cam limitat, parerea mea ...

Corect, dar ii poti face umar care sa se urce pe umarul urechii sa iti acopere cat mai mult posibil din suprafata disponibila :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma puteti ajuta cu ce cantitate de ulei am nevoie pentru furca si ce dimensiuni pentru simeringuri (praf si ulei)?

Motocicleta: Honda VFR 800 din anul 2005.

Multumesc.

FORK SEAL DUST CAPS (link : https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10200000000/vehicle/honda-vfr-800:70807/article/479158/?sr=30 )

43x54.2x11

 

FORK OIL SEAL (link : https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10200000000/vehicle/honda-vfr-800:70807/article/94089/?sr=30 )

43X54X11

 

Capacity: 0,544 litre (link : https://www.motul.com/fr/en/products/recommendation )

 

Cu placere! :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , stiu ca nu-i asta rubrica de vanzari,dar fiind un grup mai restrans de posesori VFR, poate e cineva interesat de niste suporti laterali pt genti? Am ramas de la vechiul VFR(2002) cu suportii de la KAPPA model KLX166 (identic cu PLX 166 GIVI) si le dau sub 50% din pretul achizitiei. Pret 250 Ron. Atasez cateva poze sa vedeti despre ce e vb. PM pentru detalii livrare. Mc!

post-72056-0-36971500-1484682988_thumb.jpg

post-72056-0-50840800-1484682996_thumb.jpg

post-72056-0-77192700-1484683005_thumb.jpg

post-72056-0-06507000-1484683023_thumb.jpg

post-72056-0-49108700-1484683035_thumb.jpg

post-72056-0-88215200-1484683049_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

La Vfr 750 L Italia din 90 se dau 2 variante de far, deci nu stiu daca e vorba de versiune de Italia sau doar o prima serie cu far dintr-o bucata.

http://www.cmsnl.com/honda-vfr750f-1990-l-italy_model5599/partslist/F__0100.html

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ca amandoua se potrivesc, de asta vreau sa inlocuiesc farul simplu,

uite mai jos, pe piata italiana erau permise doar motociclete cu un singur far pana 94

 

http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/RC36Differences.htm

 

Headlight units are often different in different markets, based upon which side of the road traffic drives, and other local lighting regulations. For example, Italian vehicle equipment regulations apparently did not allow dual headlights—at least until 1994—so a special single-bulb headlight unit was made just for Italian VFRs. The following chart shows these lighting differences in detail:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Are cineva idee ce diametru are partea filetata de la surubul axului rotii din fata ?

Ar trebui sa-l pun pe strung sau pe o freza si sa fac o gaura de 8mm prin el, pentru a putea monta un crash pad de furca. Tija trece prin axul rotii dintr-o parte in alta.

Ma gandesc sa nu ramana prea subtire in carne surubul daca fac o gaura de 8 prin el ..

post-60496-0-68297100-1486137816_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Are cineva idee ce diametru are partea filetata de la surubul axului rotii din fata ?

Ar trebui sa-l pun pe strung sau pe o freza si sa fac o gaura de 8mm prin el, pentru a putea monta un crash pad de furca. Tija trece prin axul rotii dintr-o parte in alta.

Ma gandesc sa nu ramana prea subtire in carne surubul daca fac o gaura de 8 prin el ..

Nu mai stiu exact diametrul dar surubul ala e acolo doar pentru a trage axul pe pozitie si ca masura extra de siguranta, axul fiind fixat de cele 4 suruburi M8 care vin cate 2 pe fiecare brat al furcii. Surubul in sine se strange parca la 80Nm pe ax(sub 100Nm sigur), chiar si gaurit tot rezista la forta aia de strangere, asta daca nu il strangi mult peste forta recomandata :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu il (mai) strang ca ciobanul pentru ca mi-am luat cheie dinamometrica. :))

Multumesc pentru sfat. O sa incerc sa fac si acest artificiu sa vedem ce iese.

In orice caz, mi-am luat un surub+ax de rezerva, in cazul in care stric ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...