Metal Heart Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Io m-as combina cu cineva la un set de carene chinezesti - mi-as schimba carena fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Cat de lungi ar trebui sa fie crash pad-urile in exterior, fata de nivelul carenelor ? Eu m-am gandit la vreo 6-7 cm. O fi mult ? Are cineva montat si ne poate da o parere ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 (editat) Eu as lua in calcul maxim 10-12cm in total, atlfel face parghie, baza cat mai marisoara, sa aibe pe ce se rezema in caz de impact. Tija de legatura de o duritate mai mare, nu ce se gaseste in comert care nici macar 8.8 nu e, cred ca e un 4.6 sau ceva similar, daca nu gasesti tija 8.8, dar sa fie sigur 8.8, incearca cu tija de inox. http://www.ebay.fr/itm/121964584699?rmvSB=true Editat Ianuarie 12, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Cat de lungi ar trebui sa fie crash pad-urile in exterior, fata de nivelul carenelor ? Eu m-am gandit la vreo 6-7 cm. O fi mult ? Are cineva montat si ne poate da o parere ? Mersi. Trebuie sa fie sub nivelul semighidoanelor/ghidonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Cam asa ar arata : http://i.imgur.com/6owngJK.jpg Baza din aluminiu pe o lungime de 9 cm, atata am de pe cadru pana pe exteriorul carenei. Iar partea din plastic, ma gandeam la vreo 6-7 cm ... Tija de lagatura zice vanzatorul ca ar avea duritate 10.9. Mi le face petru_xxl, de la noi de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Fa-le mai late la baza a.i. sa aiba o suprafata cat mai mare de sprijin/contact cu urechea cadrului. Daca-i prea mica baza, risti sa apara la cadere o forta prea mare de forfecare si, oricat de dur o fi crash pad-ul, bara filetata sa cedze. Daca baza-i mai mare, forta de forfecare este mai mica dar, in schimb ai o forta de tractiune/alungire a barei, insa nu suficienta sa-ti rupa/indoaie bara. Cand zic bara ma refer la tija ce trece prin urechile cadrului si motor unind/fixand crash pad-urile. Iti spun din experienta, in urma a 2 evenimente petrecute aproape, respectiv peste suta la ora. ideea este ca la viteza mai mare iti protejeaza cat de cat carenele si motorul dar inca se poate rostogoli daca prinde o roata de asfalt. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Cam asa ar arata : http://i.imgur.com/6owngJK.jpg Baza din aluminiu pe o lungime de 9 cm, atata am de pe cadru pana pe exteriorul carenei. Iar partea din plastic, ma gandeam la vreo 6-7 cm ... Tija de lagatura zice vanzatorul ca ar avea duritate 10.9. Mi le face petru_xxl, de la noi de pe forum. Mult mai lata baza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 13, 2017 Share Postat Ianuarie 13, 2017 Bun si daca le fac mai late la baza, cum le fixez pe cadru ? Urechea arata cam asa : http://i.imgur.com/OzBXwNG.jpg Sunt cam limitat, parerea mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 13, 2017 Share Postat Ianuarie 13, 2017 Bun si daca le fac mai late la baza, cum le fixez pe cadru ? Urechea arata cam asa : http://i.imgur.com/OzBXwNG.jpg Sunt cam limitat, parerea mea ... Corect, dar ii poti face umar care sa se urce pe umarul urechii sa iti acopere cat mai mult posibil din suprafata disponibila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Ianuarie 16, 2017 Share Postat Ianuarie 16, 2017 Salut, ma puteti ajuta cu ce cantitate de ulei am nevoie pentru furca si ce dimensiuni pentru simeringuri (praf si ulei)? Motocicleta: Honda VFR 800 din anul 2005. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 16, 2017 Share Postat Ianuarie 16, 2017 (editat) Salut, ma puteti ajuta cu ce cantitate de ulei am nevoie pentru furca si ce dimensiuni pentru simeringuri (praf si ulei)? Motocicleta: Honda VFR 800 din anul 2005. Multumesc. FORK SEAL DUST CAPS (link : https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10200000000/vehicle/honda-vfr-800:70807/article/479158/?sr=30 ) 43x54.2x11 FORK OIL SEAL (link : https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10200000000/vehicle/honda-vfr-800:70807/article/94089/?sr=30 ) 43X54X11 Capacity: 0,544 litre (link : https://www.motul.com/fr/en/products/recommendation ) Cu placere! Editat Ianuarie 16, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Ianuarie 16, 2017 Share Postat Ianuarie 16, 2017 Apreciez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvissica Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Salutare , stiu ca nu-i asta rubrica de vanzari,dar fiind un grup mai restrans de posesori VFR, poate e cineva interesat de niste suporti laterali pt genti? Am ramas de la vechiul VFR(2002) cu suportii de la KAPPA model KLX166 (identic cu PLX 166 GIVI) si le dau sub 50% din pretul achizitiei. Pret 250 Ron. Atasez cateva poze sa vedeti despre ce e vb. PM pentru detalii livrare. Mc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Daca veneau cu genti, cred ca te scapam eu de toate. Bafta la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvissica Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 am si genti...dar una e refacuta si una e ca noua.Mai pe inteles,,,dupa o cazatura s-a crapat una din genti si a fost lipita cu manutza mea si tine pana in ziua de azi...model K33N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Merci dar Spor la vanzare si asfalt uscat la urmatorul moto touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvissica Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Sa fie..Mc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 Caut far fata dublu si plasticul separator pentru vfr750 '93, vreau sa modific versiunea italiana cu farul simplu, mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 Caut far fata dublu si plasticul separator pentru vfr750 '93, vreau sa modific versiunea italiana cu farul simplu, mersi Say what? Eu nu am auzit de diferenta asta, stiu ca RC36 varianta din 90 a fost cu far dintr-o bucata ca la RC24. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 Uite la asta ma refer, a mea e versiunea italiana (cea verde), cea alba e pentru restul lumii cu far separat si cu doua becuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 (editat) La Vfr 750 L Italia din 90 se dau 2 variante de far, deci nu stiu daca e vorba de versiune de Italia sau doar o prima serie cu far dintr-o bucata. http://www.cmsnl.com/honda-vfr750f-1990-l-italy_model5599/partslist/F__0100.html Editat Februarie 2, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 da ca amandoua se potrivesc, de asta vreau sa inlocuiesc farul simplu, uite mai jos, pe piata italiana erau permise doar motociclete cu un singur far pana 94 http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/RC36Differences.htm Headlight units are often different in different markets, based upon which side of the road traffic drives, and other local lighting regulations. For example, Italian vehicle equipment regulations apparently did not allow dual headlights—at least until 1994—so a special single-bulb headlight unit was made just for Italian VFRs. The following chart shows these lighting differences in detail: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Salut. Are cineva idee ce diametru are partea filetata de la surubul axului rotii din fata ? Ar trebui sa-l pun pe strung sau pe o freza si sa fac o gaura de 8mm prin el, pentru a putea monta un crash pad de furca. Tija trece prin axul rotii dintr-o parte in alta. Ma gandesc sa nu ramana prea subtire in carne surubul daca fac o gaura de 8 prin el .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 (editat) Salut. Are cineva idee ce diametru are partea filetata de la surubul axului rotii din fata ? Ar trebui sa-l pun pe strung sau pe o freza si sa fac o gaura de 8mm prin el, pentru a putea monta un crash pad de furca. Tija trece prin axul rotii dintr-o parte in alta. Ma gandesc sa nu ramana prea subtire in carne surubul daca fac o gaura de 8 prin el .. Nu mai stiu exact diametrul dar surubul ala e acolo doar pentru a trage axul pe pozitie si ca masura extra de siguranta, axul fiind fixat de cele 4 suruburi M8 care vin cate 2 pe fiecare brat al furcii. Surubul in sine se strange parca la 80Nm pe ax(sub 100Nm sigur), chiar si gaurit tot rezista la forta aia de strangere, asta daca nu il strangi mult peste forta recomandata Editat Februarie 3, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Nu il (mai) strang ca ciobanul pentru ca mi-am luat cheie dinamometrica. ) Multumesc pentru sfat. O sa incerc sa fac si acest artificiu sa vedem ce iese. In orice caz, mi-am luat un surub+ax de rezerva, in cazul in care stric ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.