Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

la ce temperatura trebuie sa porneasca ventilatorul de racire a lichidului?

La motorul meu porneste la 110 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Lool, eu nu am probleme la OO cu nici un VFR ca am 1.95m si oricum trebuie sa stau mai in spate sa pot tine genunchii flexati.

 

In alta ordine de idei, azi am avut program administrativ: am spalat fetitza mea si am facut vreo 2 poze sa v-o arat si voua.

 

Ce am schimbat la ea :

 

1. evacuarea cap-coada din 4-in-2 in 4-in-1. Toba e Laser si e singurul model aftermarket facut pt. modelul asta de VFR. Cel putin de asta am aflat eu. Am luat-o de pe ebay de la un tip din Anglia.

2. filtru de aer K&N.

3. filtru de benzina de la Goetz.

4. semnale fata fumurii cu led

5. vopsea gri inchis metalizat. Am decis s-o las fara stickere ca imi place mai mult cum arata asa. Acum ma intreaba toti: "ce marca e asta dom'le?" :P

6. cauciucuri Bridgestone BT45.

Aici e o intreaga poveste! Eu am cumparat-o cu 150 spate si 120 fata. Tot pe dimensiunile astea am mers cand le-am schimbat, dar am tot avut probleme cu ele. Bine cred ca si din cauza cauciucului fata care era din 1998, desi nefolosit, era copt si am avut belele cu el. De 3 ori mi-a fugit fata cand eram aplecat pe curba. Am avut noroc si am redresat-o de fiecare data, dar oricum, nu mi-a placut ca s-a tot repetat...

Asa ca am decis sa renunt la Michelin si Dunlop si am trecut pe Bridgestone BT45. Dar nu dimensiunile alea dinainte, ci am revenit la stock, adica 130 spate si 110 fata. Au o aderenta ceva de speriat ! Weekendul viitor e intrunirea de la Bacau, dar peste 2 saptamani ma duc sa ma dau pe circuit la Selena.

Parca e alta mobra acum, desi arata funny cu guma aia asa de ingusta pe spate, comparativ cu o motocicleta moderna, se manevreaza ceva de vis ! Acum o aplec asa de usor pe curbe... MMMMM !! :(

7. amortizoare fata si spate de la Wilbers. Abia am dat comanda si sunt pe drum, dar oricum, ma astept sa se comporte mult mai bine pe viraje, ca asta stock care il am acum e varza, imi arunca spatele cand iau o curba mai tare. Daca nu am pasager si merg singur sare ca o capra !

Cand am dat comanda m-au intrebai nemtii daca Ro e in UE !! Si cand am intrebat cat ma costa expedierea coletului pana la mine, mi-au zis ca tre sa calculeze, ca sunt primul din Romania care a comandat de la ei !! :P

8. baterie Varta, ca cea veche a murit asta iarna, saraca:(

 

As vrea sa-i pun si halogene sau xenon, mai studiez problema. Acum nu stiu cum sunt alte vfr-uri, dar al meu e chior rau ! Noaptea nu vad mai nimic, indiferent daca e faza lunga sau scurta si ma enerveaza chestia asta.

 

Cam asta e povestea cu fetitza mea, hai sa pun si cateva poze si un filmulet scurt cu noua toba.

Asfalt uscat va doresc !

 

A, faceti exceptie de petele de jos, e doar apa care s-a mai scurs de prin carene.

 

Before:

 

post-5869-1180728474_thumb.jpg

 

After:

 

post-5869-1180728523_thumb.jpgpost-5869-1180728577_thumb.jpgpost-5869-1180728636_thumb.jpg

 

post-5869-1180728706_thumb.jpgpost-5869-1180728733_thumb.jpg

 

toba:

MVI_1462.avi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt inca in dudii daca sa-mi vand sau nu motorul, ca un asa face-lift m-ar fi interesat si pe mine...

 

eu sunt inca in dudii daca sa-mi vand sau nu motorul, ca un asa face-lift m-ar fi interesat si pe mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@naboki! eu am modelul 94-97. mare diferenta nu prea este, si pe langa ca (parerea mea) e mai frumoasa decat cel din 90-93, tre' sa recunost e mai incomod un pic. daca daca esti putin mai inalt decat eu, nu cred ca te intereseaza treaba. pentru ca la modelul asta mai nou, cu 2 faruri, seaua e mai plata si ma lat, un pic te apasa la coi :(

@adriantanc are modelul anterior si mie mi se pare mai comod, mai confortabil. asta mai nou e poate putin mai spre sport... dar in rest tot VFR e :P

 

da' hai sa-ti zic ceva: modelul cel vechi, cum are si @Toro e cel mai confortabil! cu seaua aia rotunjita spre rezervor...no comment

nici nu se compara cu astia mai noi, e super comod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a zis ca nu se poate face ,,enduro", cu VFR-ul ???

 

Intamplarea a facut sa ,,scurtez" traseul ce-l aveam de facut, la indicatiile pretioase ale unui amic care mi-a spus, [... ia-o pe acolo, ca e asfalt ca-n palma ! Sosea facuta noua, abia terminata ... !]. A avut dreptate, doar ca de cand a fost el pe acel drum, lucrarile au stagnat si mai mult de jumatate din acest traseu de scurtatura era neterminat,... defapt nici nu era inceputa vreo lucrare.

Asa am ajuns sa fac enduro cu o motocicleta care nu are nici o treaba cu acest ,,sport" ! Asa mila mi-a fost de VFR-u :P , de imi venea sa plang ! Un tampit ca mine, a chinuit frumusete de motor ! Ce sa zic !? VFR-ul sa descurcat de minune ! Nu ma lasat ,,in balta" ! Rabdator, a indurat toate torturile la care l-am supus, pe acel traseu ! Acum am, o si mai mare stima, pentru aceasta motocicleta !

Experienta pe care o am, ca endurist, a facut sa nu ma imprastii pe jos ! Mai aveam si pasager ! Imaginati-va cum este sa mergi prin noroi cu cauciucuri Michelin Pilot Power si cu un motor care cantareste ~ 250kg ! :( Acum rad, dar atunci nu prea imi ardea ... !

 

Sa nu intelegeti ca sunt vre un ,,masochist", caruia ii place sa chinuie motorul ! A fost un caz de forta majora ! Inapoi nu ma puteam intoarce, pentru ca as fi pierdut o gramada timp si nu mai ajungeam la destinatie la ora stabilita.

 

Iata si cateva poze ! A doua zi VFR-ul a fost ,,rasfatat" cu spuma, gresare, ceara si apa din belsug la o spalatorie din oras !

 

Bafta ! :P

post-10224-1181024218_thumb.jpg

post-10224-1181024280_thumb.jpg

post-10224-1181024301_thumb.jpg

post-10224-1181024327_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lool, eu nu am probleme la OO cu nici un VFR ca am 1.95m si oricum trebuie sa stau mai in spate sa pot tine genunchii flexati.

 

In alta ordine de idei, azi am avut program administrativ: am spalat fetitza mea si am facut vreo 2 poze sa v-o arat si voua.

 

Ce am schimbat la ea :

 

1. evacuarea cap-coada din 4-in-2 in 4-in-1. Toba e Laser si e singurul model aftermarket facut pt. modelul asta de VFR. Cel putin de asta am aflat eu. Am luat-o de pe ebay de la un tip din Anglia.

2. filtru de aer K&N.

3. filtru de benzina de la Goetz.

4. semnale fata fumurii cu led

5. vopsea gri inchis metalizat. Am decis s-o las fara stickere ca imi place mai mult cum arata asa. Acum ma intreaba toti: "ce marca e asta dom'le?" :P

6. cauciucuri Bridgestone BT45.

Aici e o intreaga poveste! Eu am cumparat-o cu 150 spate si 120 fata. Tot pe dimensiunile astea am mers cand le-am schimbat, dar am tot avut probleme cu ele. Bine cred ca si din cauza cauciucului fata care era din 1998, desi nefolosit, era copt si am avut belele cu el. De 3 ori mi-a fugit fata cand eram aplecat pe curba. Am avut noroc si am redresat-o de fiecare data, dar oricum, nu mi-a placut ca s-a tot repetat...

Asa ca am decis sa renunt la Michelin si Dunlop si am trecut pe Bridgestone BT45. Dar nu dimensiunile alea dinainte, ci am revenit la stock, adica 130 spate si 110 fata. Au o aderenta ceva de speriat ! Weekendul viitor e intrunirea de la Bacau, dar peste 2 saptamani ma duc sa ma dau pe circuit la Selena.

Parca e alta mobra acum, desi arata funny cu guma aia asa de ingusta pe spate, comparativ cu o motocicleta moderna, se manevreaza ceva de vis ! Acum o aplec asa de usor pe curbe... MMMMM !! :(

7. amortizoare fata si spate de la Wilbers. Abia am dat comanda si sunt pe drum, dar oricum, ma astept sa se comporte mult mai bine pe viraje, ca asta stock care il am acum e varza, imi arunca spatele cand iau o curba mai tare. Daca nu am pasager si merg singur sare ca o capra !

Cand am dat comanda m-au intrebai nemtii daca Ro e in UE !! Si cand am intrebat cat ma costa expedierea coletului pana la mine, mi-au zis ca tre sa calculeze, ca sunt primul din Romania care a comandat de la ei !! :P

8. baterie Varta, ca cea veche a murit asta iarna, saraca:(

 

As vrea sa-i pun si halogene sau xenon, mai studiez problema. Acum nu stiu cum sunt alte vfr-uri, dar al meu e chior rau ! Noaptea nu vad mai nimic, indiferent daca e faza lunga sau scurta si ma enerveaza chestia asta.

 

Cam asta e povestea cu fetitza mea, hai sa pun si cateva poze si un filmulet scurt cu noua toba.

Asfalt uscat va doresc !

 

A, faceti exceptie de petele de jos, e doar apa care s-a mai scurs de prin carene.

 

Before:

 

post-5869-1180728474_thumb.jpg

 

After:

 

post-5869-1180728523_thumb.jpgpost-5869-1180728577_thumb.jpgpost-5869-1180728636_thumb.jpg

 

post-5869-1180728706_thumb.jpgpost-5869-1180728733_thumb.jpg

 

toba:

MVI_1462.avi

 

Foarte tare evacuarea ! Mi-ar placea si mie una ! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza faina e ca eu nu am vrut sa-i fac face-lift sau sa o fac sa arate mai oaches.

Dar asa s-a nimerit, ca mi-a intors un mosneag in fata si l-am pocnit si mi-am facut-o pe banii lui. Tobele originale trebuiau schimbate, ca le-am scos sitele finale si s-au cam prajit. Mult n-o mai duceau saracele...

Sa cumpar 2 identice aftermarket, ma costa mai mult decat una singura. Mai nasol ca am fost restrictionat de modificarea galeriilor in 4-1.

Vopseaua, oricum trebuia improspatata. Ca sa scap de RAR, am ramas tot la gri, desi vroiam negru, ca asta-mi place cel mai mult, dar macar a fost cel mai negru gri pe care l-am gasit in catalog la vopsitor. :scratch:

Cauciucurile le-am schimbat ca le venise timpul si oricum sunt consumabile.

Semnalele trebuiau si ele inlocuite ca pe stanga s-a spart la accident.

Filtrul K&N la fel e consumabila, dar am vrut unul de genul asta sa nu mai am treaba cu schimbatul. Doar il curat si gata.

Nu caut sa-i cresc caii putere, ca mie imi ajung astia pe care-i are baba mea acum.

Abia e al 2-lea sezon al meu pe moto si inca ma surprinde cateodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau si eu cu parerea.

Un motor cu un zgomot deosebit!

Intorci capul dupa el, mai ales daca e si rosu.

Nu are un cuplu incredibil, dar e destul peste media motoarelor de 750 4L.

Te ajuta fenomenal in oras in plaja 2200-4000.

Manevrabilitate incredibil de buna la viteza mica (pana in 80) dupa care se aseaza oarecum "pe sine"

Bord extraordinar care ofera toate informatiile de care ai nevoie.

Pozitie excelenta si protectie la vant!

Frane EXTRAORDINARE! Ma joc cu un 800 din 99 de ieri seara si prima mea impresie a fost "frate, trotineta asta ARE frane!"

O idee cam lata pentru gusturile mele (din cauza oglinzilor)

 

Si cam atat deocamdata..

 

Multam bro! :scratch:

 

 

 

multam de apreciari! nici Thunderace-ul tau nu e mai prejos doar ca e cam mult pt mine ... acum! sunt motorete exceptionale !

 

si pt ca am vazut discutii despre inaltimi pe vfr hai sa va rup eu topurile ... 2.02 pe vfr800 din '99. si stau comod! (comod venind de pe un gsx-r 600 srad din '97).

 

alta intrebare...sigur distributia nu e pe pinioane si la modelele de 800 dupa 98-99?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta intrebare...sigur distributia nu e pe pinioane si la modelele de 800 dupa 98-99?

 

Distributia pe pinioane a ,,persistat" pana la modelele din 2001 ! Din 2002 sa trecut la distributia pe lant !

 

Daca nu crezi citeste AICI !!!

 

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este pt cei care au vfr de 800 din 2002 in sus......... se simte tare trecerea de la 2 supape la 4,tinde sa rupa aderenta daca esti in curba si vrei sa accelerezi pe iesire?...... am inteles ca tot pe la turatia aia unde se face trecerea de la 2 la 4 supape se merge pe drumuri virajate si ar fi cam neplacut daca ii asa de brutala trecerea ........ multumesc astept raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am VFR de 800 dupa 2002, dar e o chestie cunoscuta ca la primele modele la care a fost introdusa tehnologia VTEC se facea prea brusc trecerea de la 2 la 4 supape si multi au muscat din asfalt pe curbe.

La generatiile mai noi de VTEC trecerea se face de la o turatie mai inalta. si cica acum e sigur sistemul.

Dar tot violent se face.

Acum eu ma intreb altceva: daca intru tare intr-o curba si inainte sa ma aplec pun frana de motor si urca turatia pe la 7-8.000, nu intra celelalte 2 supape si zvacneste brsc, cand eu de fapt vreau sa incetinesc ?

Oricum, am inteles ca trebuie sa adopti un stil putin diferit de condus, ca mai e si sistemul de franare dual CBS parca se cheama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este pt cei care au vfr de 800 din 2002 in sus......... se simte tare trecerea de la 2 supape la 4,tinde sa rupa aderenta daca esti in curba si vrei sa accelerezi pe iesire?...... am inteles ca tot pe la turatia aia unde se face trecerea de la 2 la 4 supape se merge pe drumuri virajate si ar fi cam neplacut daca ii asa de brutala trecerea ........ multumesc astept raspuns

 

Personal, cred ca este vorba de putina obisnuinta ! Ai incalecat pe o motocicleta ,,necunoscuta", pe care nu ai experienta (in speta VFR800 VTEC), nu te arunci ca berbecu' cu capu' , ci mergi si tu mai linistit primii 500-600 km, vezi cum reactioneaza, ce reactii are, cum percepi tu feed-back-ul motocicletei la comenzile date de tine, apoi te apuci de ,,scamatorii" ! Nu este normal ? Asa ar trebuii sa gandeasca un om ,,cu capu pe umerii" !

Exista motoare cu mult mai puternice decat VFR-urile, care rup aderenta ,,din orice pozitie", oricand si oriunde si ,,lumea" nu zice nimic, ba chiar le place ! Cred ca (ma repet) este vorba de obisnuinta !

 

Bafta si ..... simturile la maxim ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...asa stiam si eu ..ca inca se folosesc pinioane ..dar citisem mai sus in posturi ceva care m-a nedumerit si am intrebat si eu ! :lol: multumesc de lamuriri!

a montat cineva crash-pad-uri pe vfr 800? poze ceva? ma intereseaza si nu vad rezolvarea problemei ca fiind asa usoara fara a gauri carena!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a montat cineva crash-pad-uri pe vfr 800? poze ceva? ma intereseaza si nu vad rezolvarea problemei ca fiind asa usoara fara a gauri carena!

 

Nu este mare ,,shmecherie" ! Carenele nu trebuiesc gaurite, ci se monteaza in locul unui surub ce sustine carena si face corp comun cu cadrul. Ca in imaginea alaturata !

Cred ca te referi la astfel de crash-paduri ? ..... nu la ,,tzevile"ce se monteaza pe un enduro ?! :lol:

 

:lol:

post-10224-1181713853_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta? :lol:

 

a-s avea nevoe de un capac monopost pentru vfr-ul meu model '94-'97. nu gasesc niciunde, si m-am gandit ca as ruga pe careva care are, sa-mi faca o copie din fibra si sa-l platesc!

 

ce ziceti cei care aveti? ne putem intelege?

 

PS: mi se pare ca pe fostul motor al lui matei din bucuresti a fost asaceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...asa stiam si eu ..ca inca se folosesc pinioane ..dar citisem mai sus in posturi ceva care m-a nedumerit si am intrebat si eu ! :lol: multumesc de lamuriri!

a montat cineva crash-pad-uri pe vfr 800? poze ceva? ma intereseaza si nu vad rezolvarea problemei ca fiind asa usoara fara a gauri carena!

Am eu crashpaduri pe motor,sunt prinse pe cadru.

 

Nu am VFR de 800 dupa 2002, dar e o chestie cunoscuta ca la primele modele la care a fost introdusa tehnologia VTEC se facea prea brusc trecerea de la 2 la 4 supape si multi au muscat din asfalt pe curbe.

La generatiile mai noi de VTEC trecerea se face de la o turatie mai inalta. si cica acum e sigur sistemul.

Dar tot violent se face.

Acum eu ma intreb altceva: daca intru tare intr-o curba si inainte sa ma aplec pun frana de motor si urca turatia pe la 7-8.000, nu intra celelalte 2 supape si zvacneste brsc, cand eu de fapt vreau sa incetinesc ?

Oricum, am inteles ca trebuie sa adopti un stil putin diferit de condus, ca mai e si sistemul de franare dual CBS parca se cheama...

Wrong,la modelele mai vechi adica de la 2002 trecerea se facea de la 6800-7000rot/min,iar din 2006 s-a modificat ca"fenomenul" sa aiba loc la 6600 rot/min.Eu am incercat ambele modele si pot sa zic ca omul trebuie sa se obisnuiasca cu fiecare,si atunci nu te deranjeaza trecerea de la regim de 2 supape la 4.

post-2960-1181738244_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta? :lol:

 

a-s avea nevoe de un capac monopost pentru vfr-ul meu model '94-'97. nu gasesc niciunde, si m-am gandit ca as ruga pe careva care are, sa-mi faca o copie din fibra si sa-l platesc!

 

ce ziceti cei care aveti? ne putem intelege?

 

PS: mi se pare ca pe fostul motor al lui matei din bucuresti a fost asaceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea din poza nu-s crash-paduri ci buloane de protectie(zic eu). crash-padurile sunt alea din tevi. ca la touring-uri.

am o intrebare:

vfr-urile din perioada 90-94 au distributia prin pinioane, este zgomotoasa, probleme specifice ptr modele respective si cate supape pe cil au? de cand a aparut vtec-ul?

in alta ordine de idei, m-ar interesa un vfr din perioada respectiva, si as vrea sa stiu daca au fost reusite. nu vreau sa fac curse cu ea, ci sa fie folosit ca un touring....

nu am rabdare sa citesc n pagini(din pacate).

multumesc si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat fiind faptul ca nu exista un astfel de topic pt o motocicleta atat de laudata, am luat initiativa.

Ce parere aveti despre acest model de la Honda? Mai ales dupa VFR-ul 800 dupa '98, cu injectie controlata electronic, VTEC.

Care a avut sau s-a dat cu asfel de motoare, sa bage o parere despre cum se prezinta motocicleta in realitate. Si mai misto ar fi o comparatie intre modelul VFR750 pana in '98 si modelul dupa '98 VFR800. Sa nu mai vorbim de ala din 2002, cu ABS.

In schimb, ce e groaznic la modelele VFR: PRETUL! si noi si SH sunt ff. scumpe.

In rest, numai cuvinte de lauda.

 

Salut! Eu am un VFR 800 de care sunt tare multumit. L-am cumparat pe 30 aprilie 2007, pana in prezent am facut 4300 km. Consider ca se numara printre cele mai bune motociclete si sunt convins ca este prima din clasa ei. Parerea mea :lol:

Editat de Tano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

madcox!

vfr-ul de cand exista e cu distributie pe pinioane (din 86 pana in 2002).

de loc nu-i zgomotor, chiar e mai silentios decat un motor obisnuit care are zgomotul ala specific de lant...

v-tec-ul a aprut din 2003, dar nu sunt sigur,nu m-am interesat niciodata, fiind ca nici nu prea i-mi place modelul respectiv. a, si ala deja e cu distributie cu lant :lol: idee proasta de la japonezni, au f.tut o "legenda" de 16 ani... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...