Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

eu sunt inca in dudii daca sa-mi vand sau nu motorul, ca un asa face-lift m-ar fi interesat si pe mine...

 

eu sunt inca in dudii daca sa-mi vand sau nu motorul, ca un asa face-lift m-ar fi interesat si pe mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@naboki! eu am modelul 94-97. mare diferenta nu prea este, si pe langa ca (parerea mea) e mai frumoasa decat cel din 90-93, tre' sa recunost e mai incomod un pic. daca daca esti putin mai inalt decat eu, nu cred ca te intereseaza treaba. pentru ca la modelul asta mai nou, cu 2 faruri, seaua e mai plata si ma lat, un pic te apasa la coi :(

@adriantanc are modelul anterior si mie mi se pare mai comod, mai confortabil. asta mai nou e poate putin mai spre sport... dar in rest tot VFR e :P

 

da' hai sa-ti zic ceva: modelul cel vechi, cum are si @Toro e cel mai confortabil! cu seaua aia rotunjita spre rezervor...no comment

nici nu se compara cu astia mai noi, e super comod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza faina e ca eu nu am vrut sa-i fac face-lift sau sa o fac sa arate mai oaches.

Dar asa s-a nimerit, ca mi-a intors un mosneag in fata si l-am pocnit si mi-am facut-o pe banii lui. Tobele originale trebuiau schimbate, ca le-am scos sitele finale si s-au cam prajit. Mult n-o mai duceau saracele...

Sa cumpar 2 identice aftermarket, ma costa mai mult decat una singura. Mai nasol ca am fost restrictionat de modificarea galeriilor in 4-1.

Vopseaua, oricum trebuia improspatata. Ca sa scap de RAR, am ramas tot la gri, desi vroiam negru, ca asta-mi place cel mai mult, dar macar a fost cel mai negru gri pe care l-am gasit in catalog la vopsitor. :scratch:

Cauciucurile le-am schimbat ca le venise timpul si oricum sunt consumabile.

Semnalele trebuiau si ele inlocuite ca pe stanga s-a spart la accident.

Filtrul K&N la fel e consumabila, dar am vrut unul de genul asta sa nu mai am treaba cu schimbatul. Doar il curat si gata.

Nu caut sa-i cresc caii putere, ca mie imi ajung astia pe care-i are baba mea acum.

Abia e al 2-lea sezon al meu pe moto si inca ma surprinde cateodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau si eu cu parerea.

Un motor cu un zgomot deosebit!

Intorci capul dupa el, mai ales daca e si rosu.

Nu are un cuplu incredibil, dar e destul peste media motoarelor de 750 4L.

Te ajuta fenomenal in oras in plaja 2200-4000.

Manevrabilitate incredibil de buna la viteza mica (pana in 80) dupa care se aseaza oarecum "pe sine"

Bord extraordinar care ofera toate informatiile de care ai nevoie.

Pozitie excelenta si protectie la vant!

Frane EXTRAORDINARE! Ma joc cu un 800 din 99 de ieri seara si prima mea impresie a fost "frate, trotineta asta ARE frane!"

O idee cam lata pentru gusturile mele (din cauza oglinzilor)

 

Si cam atat deocamdata..

 

Multam bro! :scratch:

 

 

 

multam de apreciari! nici Thunderace-ul tau nu e mai prejos doar ca e cam mult pt mine ... acum! sunt motorete exceptionale !

 

si pt ca am vazut discutii despre inaltimi pe vfr hai sa va rup eu topurile ... 2.02 pe vfr800 din '99. si stau comod! (comod venind de pe un gsx-r 600 srad din '97).

 

alta intrebare...sigur distributia nu e pe pinioane si la modelele de 800 dupa 98-99?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este pt cei care au vfr de 800 din 2002 in sus......... se simte tare trecerea de la 2 supape la 4,tinde sa rupa aderenta daca esti in curba si vrei sa accelerezi pe iesire?...... am inteles ca tot pe la turatia aia unde se face trecerea de la 2 la 4 supape se merge pe drumuri virajate si ar fi cam neplacut daca ii asa de brutala trecerea ........ multumesc astept raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am VFR de 800 dupa 2002, dar e o chestie cunoscuta ca la primele modele la care a fost introdusa tehnologia VTEC se facea prea brusc trecerea de la 2 la 4 supape si multi au muscat din asfalt pe curbe.

La generatiile mai noi de VTEC trecerea se face de la o turatie mai inalta. si cica acum e sigur sistemul.

Dar tot violent se face.

Acum eu ma intreb altceva: daca intru tare intr-o curba si inainte sa ma aplec pun frana de motor si urca turatia pe la 7-8.000, nu intra celelalte 2 supape si zvacneste brsc, cand eu de fapt vreau sa incetinesc ?

Oricum, am inteles ca trebuie sa adopti un stil putin diferit de condus, ca mai e si sistemul de franare dual CBS parca se cheama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...asa stiam si eu ..ca inca se folosesc pinioane ..dar citisem mai sus in posturi ceva care m-a nedumerit si am intrebat si eu ! :lol: multumesc de lamuriri!

a montat cineva crash-pad-uri pe vfr 800? poze ceva? ma intereseaza si nu vad rezolvarea problemei ca fiind asa usoara fara a gauri carena!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta? :lol:

 

a-s avea nevoe de un capac monopost pentru vfr-ul meu model '94-'97. nu gasesc niciunde, si m-am gandit ca as ruga pe careva care are, sa-mi faca o copie din fibra si sa-l platesc!

 

ce ziceti cei care aveti? ne putem intelege?

 

PS: mi se pare ca pe fostul motor al lui matei din bucuresti a fost asaceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...asa stiam si eu ..ca inca se folosesc pinioane ..dar citisem mai sus in posturi ceva care m-a nedumerit si am intrebat si eu ! :lol: multumesc de lamuriri!

a montat cineva crash-pad-uri pe vfr 800? poze ceva? ma intereseaza si nu vad rezolvarea problemei ca fiind asa usoara fara a gauri carena!

Am eu crashpaduri pe motor,sunt prinse pe cadru.

 

Nu am VFR de 800 dupa 2002, dar e o chestie cunoscuta ca la primele modele la care a fost introdusa tehnologia VTEC se facea prea brusc trecerea de la 2 la 4 supape si multi au muscat din asfalt pe curbe.

La generatiile mai noi de VTEC trecerea se face de la o turatie mai inalta. si cica acum e sigur sistemul.

Dar tot violent se face.

Acum eu ma intreb altceva: daca intru tare intr-o curba si inainte sa ma aplec pun frana de motor si urca turatia pe la 7-8.000, nu intra celelalte 2 supape si zvacneste brsc, cand eu de fapt vreau sa incetinesc ?

Oricum, am inteles ca trebuie sa adopti un stil putin diferit de condus, ca mai e si sistemul de franare dual CBS parca se cheama...

Wrong,la modelele mai vechi adica de la 2002 trecerea se facea de la 6800-7000rot/min,iar din 2006 s-a modificat ca"fenomenul" sa aiba loc la 6600 rot/min.Eu am incercat ambele modele si pot sa zic ca omul trebuie sa se obisnuiasca cu fiecare,si atunci nu te deranjeaza trecerea de la regim de 2 supape la 4.

post-2960-1181738244_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta? :lol:

 

a-s avea nevoe de un capac monopost pentru vfr-ul meu model '94-'97. nu gasesc niciunde, si m-am gandit ca as ruga pe careva care are, sa-mi faca o copie din fibra si sa-l platesc!

 

ce ziceti cei care aveti? ne putem intelege?

 

PS: mi se pare ca pe fostul motor al lui matei din bucuresti a fost asaceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea din poza nu-s crash-paduri ci buloane de protectie(zic eu). crash-padurile sunt alea din tevi. ca la touring-uri.

am o intrebare:

vfr-urile din perioada 90-94 au distributia prin pinioane, este zgomotoasa, probleme specifice ptr modele respective si cate supape pe cil au? de cand a aparut vtec-ul?

in alta ordine de idei, m-ar interesa un vfr din perioada respectiva, si as vrea sa stiu daca au fost reusite. nu vreau sa fac curse cu ea, ci sa fie folosit ca un touring....

nu am rabdare sa citesc n pagini(din pacate).

multumesc si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat fiind faptul ca nu exista un astfel de topic pt o motocicleta atat de laudata, am luat initiativa.

Ce parere aveti despre acest model de la Honda? Mai ales dupa VFR-ul 800 dupa '98, cu injectie controlata electronic, VTEC.

Care a avut sau s-a dat cu asfel de motoare, sa bage o parere despre cum se prezinta motocicleta in realitate. Si mai misto ar fi o comparatie intre modelul VFR750 pana in '98 si modelul dupa '98 VFR800. Sa nu mai vorbim de ala din 2002, cu ABS.

In schimb, ce e groaznic la modelele VFR: PRETUL! si noi si SH sunt ff. scumpe.

In rest, numai cuvinte de lauda.

 

Salut! Eu am un VFR 800 de care sunt tare multumit. L-am cumparat pe 30 aprilie 2007, pana in prezent am facut 4300 km. Consider ca se numara printre cele mai bune motociclete si sunt convins ca este prima din clasa ei. Parerea mea :lol:

Editat de Tano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

madcox!

vfr-ul de cand exista e cu distributie pe pinioane (din 86 pana in 2002).

de loc nu-i zgomotor, chiar e mai silentios decat un motor obisnuit care are zgomotul ala specific de lant...

v-tec-ul a aprut din 2003, dar nu sunt sigur,nu m-am interesat niciodata, fiind ca nici nu prea i-mi place modelul respectiv. a, si ala deja e cu distributie cu lant :lol: idee proasta de la japonezni, au f.tut o "legenda" de 16 ani... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nebunii.......:thanks:))) ca deobicei :crack:

 

a fost ca ma duc si eu, dar.... :welcome: din pacate nu-m ipot rezolva ziua de sambata, k tre' sa lucrez :D

dar am vorbit cu Toro, el merge... drum bun la toti cei care mergeti!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cred ca te referi la astfel de crash-paduri ? ..... nu la ,,tzevile"ce se monteaza pe un enduro ?! :D

 

 

 

da .. exact la asta ma refer. :welcome: nu vazusem ...intr-adevar nu e asa mare filozofie! sar'na. De cand tot pun problema asta in stanga si in dreapta am auzit multe pareri... cum ca in cazul unui accident destul de barbatesc ... crash-pad-urile se polizeaza(pt asta sunt facute) da se rup/indoaie si tijele care se prind in cadru/motor. ceea ce nu e foarte placut! risti in afara de repararea unor carene sa fi nevois sa cauti solutii pt remedierea unor treburi destul de urate la cadru/motor.

 

 

 

ma gasiti pe mine la Brasov... de astazi sau de maine cel tarziu! a reglat careva suspensia spate ? o vreau un pic mai rigida pentu drumul spre Brasov. Asa cum e acum ...pt bucuresti e ok... dar la frane de motor in viraje mai bruste se cam leagana! care cum aveti reglata suspensia spate ... si cum se comporta? merg fara pasager 95% din timpul care in petrec pe motoreta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vre'un VFR-ist la intrunirea de la Brasov ???

Am fost, m-am uitat dupa vefereuri, am vazut vreo 3 de 800, unul rosu din 2002 era chiar de vanzare. Mai era unul gri, dar pe al tau nu l-am vazut. Ca-l stiu din poze... Eh, lasa ca mai sunt intruniri si ne-om vedea pe acolo. O sa merg la Targu Secuiesc peste 2 saptamani.

Cel mai mult mi-a placut drumul pana acolo. Abia astept sa-l mai parcurg o data. :moto:

 

care cum aveti reglata suspensia spate ... si cum se comporta?

La mine e reglata tare. La maxim. Dar amortizoarele sunt varza si tot se balanseaza. Dar acusi imi vin amortizoarele noi, custom made dupa specificatiile mele de la Wilbers. Atunci sa vezi viraje in forta :wink:

Tu poti sa le reglezi cat de tare vrei, daca mergi mai sportiv. Dezavantajul e ca o sa simti la coloana toate gropile si damburile. Asa ca trebuie sa gasesti un compromis intre comfort si sportivitate. Dar vorbim de VFR, deci se poate ! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ma lasa releul de incarcare prin austria eram si eu acolo! :moto:

:rock:

 

QUOTE(petrica @ Jun 21 2007, 03:45 PM) *

 

Vre'un VFR-ist la intrunirea de la Brasov ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ma lasa releul de incarcare prin austria eram si eu acolo! :moto:

:rock:

 

QUOTE(petrica @ Jun 21 2007, 03:45 PM) *

 

Vre'un VFR-ist la intrunirea de la Brasov ???

EU si prietenii ,cu 3 vfr-uri(modele din 2000,2002,2006)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...