Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

O sa incerc, merci.

 

Inca o intrebare, am schimbat uleiul anul trecut in octombrie, si peste iarna n-am pornit motorul cam o luna, o luna si ceva. Am 5,000 km cu uleiul asta. Credeti ca ar trebui sa il schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O sa incerc, merci.

 

Inca o intrebare, am schimbat uleiul anul trecut in octombrie, si peste iarna n-am pornit motorul cam o luna, o luna si ceva. Am 5,000 km cu uleiul asta. Credeti ca ar trebui sa il schimb?

 

Cu siguranta ! Baga Motul 7500 10W40 ... o sa te ,,unga" la suflet ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine are nevoie, rulmentii de la roata fata sunt 6004 DU, in set la Louis ei sunt 40E. Eu am gasit la un magazin de piese auto cu 6 (sase) RON bucata.Acum ramane de vazut cat vor tine, si daca merita sa dai mai mult pe ei. Va spun daca au fost ok pe 1 mai, la Vama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine are nevoie, rulmentii de la roata fata sunt 6004 DU, in set la Louis ei sunt 40E. Eu am gasit la un magazin de piese auto cu 6 (sase) RON bucata.Acum ramane de vazut cat vor tine, si daca merita sa dai mai mult pe ei. Va spun daca au fost ok pe 1 mai, la Vama

 

 

puteti folosi linistitt ala de la piese auto, eu am pus odata deala cu 5 lei si a tinut mult si bine. stapanul actual tot asa merge cu motorul si nu are probleme :) 60004, mai tin minte si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai este acelasi drac' ! Mai nou asa se numeste ,,Motul 7100" !

 

Imi cer scuze am scris 7500, in loc de 7100 ! :)

 

Eu parca stiam ca-s 2 uleiuri diferite. Interesant e ca unde-am intrebat dc-i ok sa pun 300v la VFR, mi-au zis ca ala e pt curse nu pt moto de strada. Dupa ce-am venit cu ceva argumente au dat-o la intors. Cum e pana la urma???

Inc-o pb: recunosc din capul locului ca in mod normal ar fi trebuit sa consult in prima fata manualul service, si dupa sa intreb,insa... acum mi-am adus aminte de pb si am zis s-o pun pt a nu uita de ea.

Pb e urmatoare: aveti idee cat reprezinta fiecare liniuta de la indicatorul de combustibil??? Am alimentat si ajunsese la vreo 4liniute si dupa un drum de Ploiesti, mi s-a aprins ultima clipocind.

Multumesc mult stapani ai fiarelor cu plamani in V! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cumoÂşteam gama Motul.

Am luat un catalog de la un magazin moto.

 

Scrie clar, factory line 4 stroke competition lubricant.

 

Uleiul racing este pentru solicitări mari Âşi termen scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu parca stiam ca-s 2 uleiuri diferite. Interesant e ca unde-am intrebat dc-i ok sa pun 300v la VFR, mi-au zis ca ala e pt curse nu pt moto de strada. Dupa ce-am venit cu ceva argumente au dat-o la intors. Cum e pana la urma???

Inc-o pb: recunosc din capul locului ca in mod normal ar fi trebuit sa consult in prima fata manualul service, si dupa sa intreb,insa... acum mi-am adus aminte de pb si am zis s-o pun pt a nu uita de ea.

Pb e urmatoare: aveti idee cat reprezinta fiecare liniuta de la indicatorul de combustibil??? Am alimentat si ajunsese la vreo 4liniute si dupa un drum de Ploiesti, mi s-a aprins ultima clipocind.

Multumesc mult stapani ai fiarelor cu plamani in V! :burnout:

 

Cam 2 kile jumate - 3 reprezinta o liniuta din aia. Eu fac cam 40km cu una :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

In curand imi vand mobra si vreau sa intru apoi in clubul vfr :burnout: .

Intrebari :

1. Cum se strecoara prin trafic ? Adica cine a avut mobra mai mica, apoi a trecut pe vfr si poate sa-mi spuna daca diferentele de dimensiuni sunt relevante la mersul printre coloane/schimbat culoare, in trafic, la semafor, cand sunt masinile oprite.

2. Cine stie sau are de vanzare vfr ? Ma intereseaza neaparat sa fie cu bascula monobrat, sa nu fie alba si sa fie mai ieftina, adica mai veche si pe la 2000 - 2300 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptiu, drace !

Iote ca si eu vreau KTM ! :cheers:)

Numa' ca nu vreau sa scap de vefere.

Motivul e ca am bagat prea multi bani in ea si oricum nu-mi mai recuperez investitia. Deci o tin pana cade lata.

Culmea e alta : am facut weekendul asta niste ture pe drumuri de tara pietruite si pline de gropi de mi se facuse mila de ea. Si totusi se tine bine baba :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te nelinistii ....... vin altii din urma ! :wave:

 

Bafta ! :cheers:

 

P.S. Oricum ... berile, raman valabile ! :cheers:

 

Ce fain ar fi sa ne permitem 2-3 motoare.

Un VFR, un Transalp si un Dragstar.

Dar si una singura ridica probleme in bugetul familiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai c-am asa. Am schimbat tot pe ea... TOT! iar pretu' nu l recuperez niciodata. Ar fi varianta sa-l pastrez pana moare peste cativa zeci de ani si mii de km si fac un efort pt un africa twin alternativ... nu ktm! :cheers:

...daca ar fi finante, ar incape si un vulcan... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fain ar fi sa ne permitem 2-3 motoare.

Un VFR, un Transalp si un Dragstar.

Dar si una singura ridica probleme in bugetul familiei.

 

Ai perfecta dreptate ! Eu detin, in momentul de fata 3 motoare. VFR-ul, un DX200 de hard enduro si Hornetul sotiei, care ... tot eu il intretin si ii bag benzina :wave: !

 

Concluzia este ca ... SE CUNOASTE AL DRACU', LA BUZUNAR ! :cheers:

 

Numai in primavara asta, am schimbat uleiul si filtrele de ulei la, astea, 3 motoare: 3l - VFR, 3l - Hornet si 1l - DX ... in total 7 litrii de ulei - > 7 x 45 RON = 315 RON + taxe curier = 350RON, ... numai uleiul ! Fara filtre !

 

Asta este un exemplu banal, de rutina, insa unei motociclete ii mai trebuie si altele ! Am noroc ca toate operatiunile astea mi le fac singur, altfel m-ar rupe manopera in cazul in care as merge la un service !

Ce sa faci ... e mare pasiunea asta ! Devine chiar daunatoare, la un moment dat ! :D

 

Din cauza asta, vroiam sa combin cele doua motoare ale mele ! Sa vand o stradala si un enduro si sa iau un doual-sport ! Altfel raman si eu cu 2 motoare, ca muierea nici nu se gandeste sa renunte la mobrism ! Speram eu ca o sa se sature repede, dar cu fiecare kilometru, ii place mai mult !

 

Asta e' ... o inteleg ! :D

 

Bafta ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi VFRisti, de azi ma alatur si eu acestui select grup. Motocicleta nu are nevoie de nici o prezentare, o stiti cu totii....e cea a lui Petrica. Motoreta este absolut senzationala. Revin maine cu impresii mai detaliate, momentan doar o poza

post-4612-1204915956_thumb.jpg

 

P.S.: Petrica sa te faca fericit KTMul ala, la fel cum o sa ma faca pe mine VFRul :cheers:

Editat de Coffe Man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...