Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Si merita man chiar asa de mult investitia aia in PC? La o moto sport inteleg ca ii modifica multe, are de unde, sunt resurse, mai ales ca e o mobra folosita la limitele superioare. Dar la un VFR 800? De aia 300 E cat e un PC, de nu bagi la benzina si te plimbi de te plictisesti. Imbunatatesti atat de mult consumul incat sa merite deranjul? Sau livrarea puterii la turatii joase si medii?

Nu mi-o lua in nume de rau, dar chiar sunt curios de factorul oaaau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Depinde de fiecare... eu i-am facut mai multe modificari si-i cam asa:

- pot merge aproape la relanti fara sa ma hatane si fara sa trebuiasca sa trag ambreiajul; la ce dreaku-mi trebuie mers la pas? trafic, mers intre masini la stop etc;

- trecerea de la 2 la 4 supape este aproape imperceptibila - zgomotul imi da de stire c-am trecut de 7 mii de ture; prin tobele Laser se auudeeeee..... altfel zis nu mai am nevoie sa urmaresc turometrul pe curbe;

- pot modifica oricand maparea; dar trebuie sa recunosc ca n-am mai facut-o de ani buni pt ca merge fain asa - dintr-a I-a pana-n a V-a sa traga tare si mers mai economic in a VI-a. Majoritatea covarsitoare a timpului o ard prin oras cu treburi, de aici si consumul mediu ridicat al mobrei.

Daca se merita sau nu nu pot sa spun. Pe mine ma face sa zambesc de fiecare data cand o calaresc. Fiind mai mult plecat, ma bucur de ea pe orice vreme, mai putin gheata si zapada, si am vrut s-o si rasfat - d-aia am mai bagat atata extra banet in ea. De vre-o 4 ani insa n-a mai vazut nimic nou dar, dupa 4-5 luni de stat imi porneste la prima cheie. Daca-i calculatorul sau PC cel ce-mi face asta nu stiu sa zic.

In concluzie, depinde de fiecare ce simte si vrea 😅   Inainte de PC insa, as recomanda imbunatatirea suspensiei, e mai scumpa dar probabil poti merge la fel de repede ca si cu un VFR cu PC dar suspensie stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Fiind fidel trasului de ambreiaj la schimbatul vitezelor, zilele astea a trebuit sa-mi schimb modul de altenare a treptelor de viteza. La -5 grade, prin toate manusile mele destepte, daca-s in trafic, imi ingheata degetele tinand maneta de ambreiaj. 😂.... e rece ferul fratilor!!!

Pateste ceva bicla la schimbarile in sus si jos fara ambreiaj?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, ThunderByte a spus:

Daca sincronizezi bine turatiile n-are nimic, atata timp cat nu smunceste sau scoate sunete metalice la schimbarea treptelor totul e ok.

Multumesc pt lamurire. Imi prinde bine la mersul pe vremea asta sa folosesc cat mai putin ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si eu tre' sa iau placute si kit de lant. 

la placute, m-am oprit la astea
https://motodiscount.ro/Placute-Frana-Fata-Sinter-Carbone-Lorraine-2602a3

si vad ca au si kit de lant la pret bunicel
https://motodiscount.ro/Kit-Lant-Honda-Vfr800-01

 

Ulei eu merg cu Motul 7100. Filtru cred ca tot de la motodiscount o sa iau, Hiflo din ala de 30-40 de lei. Nu stiu daca isi merita K&N banii aia in plus....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit lant: http://kituridelant.ro/kit-lant-did-pentru-honda-vfr-800-01.html

Lorraine nu stiu nimic de placutele astea, de firma asta.

EBC am mai auzit si evident BREMBO.

Sintetizate stiu ca sunt cele mai bune.

Sau ceramic?

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam de astia cu kituridelant.ro. Bunicel pretul. Merci!

CL am avut pe VTR. Erau ok, nu stiu ce sa zic. Parca si pe Aprilia tot CL am avut, dar acolo era alta poveste. Overall multumit. 

Legat de sinter vs ceramic, sa mor daca stiu diferenta. Stiu ca unele franeaza mai bine, dar halesc discurile grav iar celelalte sunt mai moi, franeaza o idee mai slab decat celalte, dar protejeaza discurile. Nu mai stiu care sunt alea si care celelalte. Erau discutii si pe aici pe forum, dar au derapat grav. As merge si pe ceva o idee mai ieftin, ca deh... am de bagat bani acum si orice suta de lei economisita conteaza. Mai caut sa vad ce mai aduc baietii de la noi. Stiu ca Dual mai aduc Goldfren, dar parca nu as mai pune. Ferodo la fel, nu am auzit sa faca chestii misto pt moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Recomand CL. Ma refeream ca diferenta este mare in favoarea CL. Sunt putin mai scumpe dar merita. Se numesc XBK5. Pe f4i al cumnatului meu s au pus aceleasi placute si diferenta a fost si mai mare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta provine in principiu de la schimbarea placutelor uzate cu unele noi coroborat eventual si cu operatiuni de mentenanta ale sistemului de franare gen schimbat lichid hidraulic si curatare, evident ca se vor observa imbunatatiri majore pt alea noi, e normal.

 

 Plus ca nu poti compara sinterizat CL cu organic de la Brembo, de exemplu, trebuie sa fie aceeasi clasa de placute si ambele noi, puse pe motorete identice ca model si setari, ca sa fie relevanta comparatia, altfel e doar o bajbaiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, paulynos a spus:

Diferenta provine in principiu de la schimbarea placutelor uzate cu unele noi coroborat eventual si cu operatiuni de mentenanta ale sistemului de franare gen schimbat lichid hidraulic si curatare, evident ca se vor observa imbunatatiri majore pt alea noi, e normal.

 

 Plus ca nu poti compara sinterizat CL cu organic de la Brembo, de exemplu, trebuie sa fie aceeasi clasa de placute si ambele noi, puse pe motorete identice ca model si setari, ca sa fie relevanta comparatia, altfel e doar o bajbaiala.

Sunt perfect de acord. Comparatia a fost facuta cu brembo pe care le am pus in 2017 noi, tot pe vfr, iar anul asta schimbate cu CL pentru ca a curs furca la un drum lung si pana acasa a curs si pe placute.  Deci sunt comparate practic de la egal la egal, insa nu stiu ce placute au fost cele vechi. Doar brembo si atat. 

Ideea era ca sunt bune CL XBK5. Le recomand mai ales pt vfr care este f grea. Deja la una usoara ca f4i diferenta e wow. Insa la aia nu stiu ce placute au fost puse inainte pentru ca asa a fost cumparata cu ele si schimbul a fost tot la mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Mar Ian said:

Sunt perfect de acord. Comparatia a fost facuta cu brembo pe care le am pus in 2017 noi, tot pe vfr, iar anul asta schimbate cu CL pentru ca a curs furca la un drum lung si pana acasa a curs si pe placute.  Deci sunt comparate practic de la egal la egal, insa nu stiu ce placute au fost cele vechi. Doar brembo si atat. 

Stai putin om bun, nu sunt comparate de la egal la egal deloc, tocmai opusul. Nu poti sa iei CL XBK5 noi + furca proaspat servisata si reglata, ca banuiesc ca ai dus-o la doctor din moment ce curgea de a ajuns pe placute, si sa compari cu "Brembo si atat" + furca cu namol in loc de ulei si simeringuri pe moarte, si sa concluzionezi ca CL > Brembo, nu asa functioneaza lucrurile.

 

Franarea depinde de multi factori cum ar fi starea si setarile furcii, anvelopa(noua/veche/model/presiune), temperatura si suprafata de rulare...etc, toate chestiile astea se aduna, placutele de frana sunt doar un parametru, de aia am zis motorete identice mai putin placutele. Doar din setari diferite de furca se poate schimba major franarea si tinuta agregatului pe franare.

 

Tu poti spune doar ca esti multumit de CL XBK5, atat. Si eu vreau sa le incerc pentru ca am auzit numai lucruri bune despre model.

 

@Metal Heart - sinterizatele sunt cele performante, ceva mai scumpe si mai agresive cu discurile, organicele sunt opusul. Daca se pune problema de buget eu as merge pe organice doar daca discurile de frana sunt spre sfarsitul vietii ca sa mai trag de ele ca sunt scumpe in draci, diferenta de pret intre sinterizat si organic nu e mare, cateva zeci de lei, si iarna abia a inceput. Personal nu as face rabat la sistemul de franare, mai ales pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, paulynos a spus:

Stai putin om bun, nu sunt comparate de la egal la egal deloc, tocmai opusul. Nu poti sa iei CL XBK5 noi + furca proaspat servisata si reglata, ca banuiesc ca ai dus-o la doctor din moment ce curgea de a ajuns pe placute, si sa compari cu "Brembo si atat" + furca cu namol in loc de ulei si simeringuri pe moarte, si sa concluzionezi ca CL > Brembo, nu asa functioneaza lucrurile.

 

Franarea depinde de multi factori cum ar fi starea si setarile furcii, anvelopa(noua/veche/model/presiune), temperatura si suprafata de rulare...etc, toate chestiile astea se aduna, placutele de frana sunt doar un parametru, de aia am zis motorete identice mai putin placutele. Doar din setari diferite de furca se poate schimba major franarea si tinuta agregatului pe franare.

 

Tu poti spune doar ca esti multumit de CL XBK5, atat. Si eu vreau sa le incerc pentru ca am auzit numai lucruri bune despre model.

 

@Metal Heart - sinterizatele sunt cele performante, ceva mai scumpe si mai agresive cu discurile, organicele sunt opusul. Daca se pune problema de buget eu as merge pe organice doar daca discurile de frana sunt spre sfarsitul vietii ca sa mai trag de ele ca sunt scumpe in draci, diferenta de pret intre sinterizat si organic nu e mare, cateva zeci de lei, si iarna abia a inceput. Personal nu as face rabat la sistemul de franare, mai ales pe fata.

Gata, m ai prins iar. Ai dreptate cu ce spui. Offf, mi e prea lene sa scriu tot. 2017 furca servisata plus placute noi. 2018 furca servisata plus placute noi. Doar ca in 2017 am pus semeringuri All balls care au tinut doar 4000 km. De aici si servisul din 2018. Uleiul a fost acelasi. Daca semeringurile alea fac diferenta, inseamna ca nu sunt de la egal la egal. Per total eu sunt mai multumit cu astea, sau cel putin asa am impresia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ,

Mai oameni buni,iubitori ,posesori si pasionati de vfr,

Daca stiti pe cineva care vrea un vfr in stare foarte buna, trimiteti-l sa o vada pe a mea.

Nici unul dintre motoarele pe care le-am avut (4 inainte de vfr) nu au aratat asa bine , si, totusi s-au vandut mult mai repede.

Ca sa inteleg si eu, e o depreciere a vfr ului? sau efectiv a fost pe un val fals la vremea cand exista cerere mai mare ca oferta?(acum 2 -3 ani)

E adevarat ca nu am pus anunt pe olx, dar totusi, sa nu intrebe nimeni nimic?

Ps .nu vreau sa l dau sub pretul pietei,doar pentru ca e luna decembrie....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Efectiv mi-e groaza de lume de pe olx, poate suna cumva dur,insa in trecut vindeam un 636 si m-a sunat un tip sa ma intrebe ce cilindree are motorul.

Despre asta e vorba

Vreau sa l dau unui om cu care sa pot comunica, cat e de comunicat intre un vanzator si cumparator.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spaceghost , hai ca te luminez eu de ce nu te suna nimeni ptr VFR , ori te-a pacalit cineva si nu stii insa daca pozele din anuntul tau sunt reale , VFR -ul tau nu are ABS , si daca avea tot nu facea 3300 iepuroi , VFR urile se gasesc la greu nu e o marfa rara deloc , daca avea ABS probabil puteai spera , in sezon  nu acuma , la maxim 2700 euro , fara ABS daca iei 2400 vinde-l rapid si dai si de baut . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are ABS. 
Pretul eu zic ca e corect. Undeva pe la 3000E. O moto 2005, cu ABS, injectie, cam pe acolo se invarte. 

Probabil ca te-ar fi ajutat si niste accesorii in plus, gen topcase si side-uri - cine ia VFR nu ia pentru aspect si performante, ci pentru touring. Totusi, compara si tu cu motoare din acelasi an si ai sa vezi ca VFR-urile (nu neaparat al tau) sunt un pic supraevaluate. Bine, daca ma uit la preturile Horneturilor, al F4i-urilor sau 600RR 1st gen imi cam pun niste semne de intrebare.. 

Merge sa pui anuntul pe OLX, clar ai mai multe vizualizari acolo, pana la urma tu vrei sa vinzi motocicleta sau vrei sa astepti pana apare "acel" doritor de VFR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, MariusTm29 a spus:

Spaceghost , hai ca te luminez eu de ce nu te suna nimeni ptr VFR , ori te-a pacalit cineva si nu stii insa daca pozele din anuntul tau sunt reale , VFR -ul tau nu are ABS , si daca avea tot nu facea 3300 iepuroi , VFR urile se gasesc la greu nu e o marfa rara deloc , daca avea ABS probabil puteai spera , in sezon  nu acuma , la maxim 2700 euro , fara ABS daca iei 2400 vinde-l rapid si dai si de baut . 

Eu sunt de parere ca fiecare fier, are cumparatorul lui. Daca tie nu ti place, asta nu inseamna ca, nimeni nu va cumpara. Vfr ul, ca si alte mobre, nu este pt oricine. Cum nici KTM ul nu este pt oricine;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...