Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salut Petrica!

 

Merci de info. M-am uitat si peste modelul recomandat: KTM LC4 Adventure R, pare tragator dar nu mi surade mono discul de pe roata din fata, care e precum la transalp. De fapt unul din marele dezavantaje la transalpurile mai vechi sunt monodiscurile, iar la viteze mai mari e destul de greu sa te opresti eficient in cazul unui pericol iminent... chiar daca folosesti simultan si fata si spatele alaturi de frana de motor. Tind sa ma comport cu saracu transalp precum cu vfr :-L de si eu sunt multumit de demaraj.

 

Sper ca la Africana nu o sa am probleme cu privire la piesele de schimb, dat fiind faptul ca nu se mai fabrica... De vfr nu ma despart :cheers: , nu ma lasa inima, doar in cazul in care ii dau un "upgrade" la anul fabricatiei si mi achizitionez un model mai nou. In rest VFR ul ramane... plus africana cand mai strang niste bani

 

Pe curand

 

1.- KTM LC4 Adv. R, fabricat din 2004 incoace, are doua discuri pe fata, da e' cam scump ! Eu am avut LC4 Enduro si aveam pe fata disc de supermoto de 320mm. Nu aveam probleme cu franarea !

 

2.- Transalpul, incepand din 1997, are doua discuri de frana pe fata ! Chiar si cu doua discuri, trebuie sa ai grija cu franarea, pentru ca Transalpul are suspensia ,,fleashca"! Zici ca intri sub asfalt !

 

3.- Piese pentru Africa ? Poate consumabile, ca de altceva nu ai nevoie ! Daca o respecti, te tine o viata !

 

Bafta mare ! :o

 

P.S. Nici eu nu renunt la enduro, insa nu vreau vaca mare (am deja una !), o sa iau ceva de 400-600ccm, pentru mers solo ! Ceva potolit si fiabil ... un XT, XR, ... poate un EXC450, daca mai strang banuti !

 

:lol:

 

 

--- Mesaj completat în 24 Aug 2007 08:56 -------------
Are cineva idee de unde pot cumpara un set complet (fatza / spate) de placute de frana si un filtru de aer pentru VFR-ul meu ? ... cat mai repede !!!

Am modelul RC46, fabr. 2001 ... daca are vreo importanta !

 

Merci ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

va salut din nou, dupa 4000 de km cu VFR-ul meu. primii 500 m-au speriat rau in sensul ca am facut 200 de km cu primul plin, dar consumul a inceput sa ajunga la normal spre 1000 de km. asa ca dupa prima revizie la 1000 am placat in turul tarii unde mi-a consumat 5.8 cu pasager si bagaje - eu am fost foarte multumit de motor. franele sunt foarte bune, chiar incredibil de bune.

post-82-1188139884_thumb.jpg

post-82-1188139939_thumb.jpg

post-82-1188140099_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut din nou, dupa 4000 de km cu VFR-ul meu. primii 500 m-au speriat rau in sensul ca am facut 200 de km cu primul plin, dar consumul a inceput sa ajunga la normal spre 1000 de km. asa ca dupa prima revizie la 1000 am placat in turul tarii unde mi-a consumat 5.8 cu pasager si bagaje - eu am fost foarte multumit de motor. franele sunt foarte bune, chiar incredibil de bune.

 

Frumos motor ! Cati bani te-a ajuns ? L-ai luat de nou, din magazin ? Unde ai facut revizia la 1000km ?

 

Bafta ! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

Iata c-a venit vremea sa-i fac schimbul de ulei Bird-utei, numai ca nush ce sa-i bag.Pana acu am mers pe mana MOTUL, credeti ca semisinteticul e ok?adik 10W40? Care ati fost la service autorizat/??ei ce v-au recomandat?? Va multumesc anticipat pt raspuns

NUMAI BINE :agree:

 

 

Salut!

 

Am vorbit cu cei de la Honda pentru schimb de ulei la VFR ul meu si au "bagat" MOTUL. Schimbul se face la 6000 KM; Pentru filtru de aer - 12.000 km

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti si pe Louis, numai ca sunt scumpe al dreq.

Hepco & Becker

Eu am cumparat motorul cu suport de topcase de la Givi. Se potrivesc cele "monokey". Stie careva prin Bucuresti vreun magazin de unde as putea sa-mi iau un baulet "Maxia" de 52 litri ?

Sau mai bine, are cineva de vanzare unul second ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti si pe Louis, numai ca sunt scumpe al dreq.

Hepco & Becker

Eu am cumparat motorul cu suport de topcase de la Givi. Se potrivesc cele "monokey". Stie careva prin Bucuresti vreun magazin de unde as putea sa-mi iau un baulet "Maxia" de 52 litri ?

Sau mai bine, are cineva de vanzare unul second ?

 

Eu am comandat la @ROMI3, aici pe forum. Pret de catalog la Louis. Intr-o saptamana le-am avut. Foarte prompt, baiatul ! Descarca un catalog de pe net (Louis), afli codul la ce te intereseaza si ii dai un PM omului, te rezolva negresit !

 

Bafta ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu sa-mi iau vfr, deocamdata am xj, sunt super multumit de ciclistica xj-ului, e foarte versatil, dar caii sunt putini si doar la turatii mari. Nu vreau totusi sa fac manevra si apoi sa-mi para rau. Asadar, poate s-a mai scris, dar vreau si eu sa stiu raspunsul la cateva intrebari :

1 - vfr-ul de 800 (pe injectie) - mai are distributia tot pe pinioane, ca cel de 750 sau este pe lantz ?

2 - cat de bine se descurca motocicleta pe drumuri proaste - asfalt cu gropi, drum pietruit, drum cu bolovani (garda la sol).

3 - cati cai are motorul de 750 si cati are cel de 800 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am comandat la @ROMI3, aici pe forum. Pret de catalog la Louis. Intr-o saptamana le-am avut. Foarte prompt, baiatul ! Descarca un catalog de pe net (Louis), afli codul la ce te intereseaza si ii dai un PM omului, te rezolva negresit !

 

Bafta ! :D

Stiu de Romi de foarte mult timp. Cam tot ce mi-am cumparat pentru moto e de la el. Inclusiv cauciucuri.

Eu vroiam cel mai mare baulet de la Givi. E Maxia de 52 litri. Pe Louis nu am gasit decat ala de 46 l. Plus ca eu deja am suportul si mi-ar trebui doar cutia.

 

P.S. n-am apucat sa-ti spun, dar imi place ce ai facut din vfr-ul tau. Acum chiar ca poti sa te inhami la touring! Bravo, felicitari ! Eu o sa-mi iau tot de pe Louis niste coburi din material textil. Sunt un compromis, stiu, dar nu mai am chef sa mai bag bani in motorul asta. Il mai tin 1 sezon sau 2 si-l dau, asa ca ma folosesc de astia si la urmatoarea mobra o sa-i pun tot sistemul de cutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de Romi de foarte mult timp. Cam tot ce mi-am cumparat pentru moto e de la el. Inclusiv cauciucuri.

Eu vroiam cel mai mare baulet de la Givi. E Maxia de 52 litri. Pe Louis nu am gasit decat ala de 46 l. Plus ca eu deja am suportul si mi-ar trebui doar cutia.

 

P.S. n-am apucat sa-ti spun, dar imi place ce ai facut din vfr-ul tau. Acum chiar ca poti sa te inhami la touring! Bravo, felicitari ! Eu o sa-mi iau tot de pe Louis niste coburi din material textil. Sunt un compromis, stiu, dar nu mai am chef sa mai bag bani in motorul asta. Il mai tin 1 sezon sau 2 si-l dau, asa ca ma folosesc de astia si la urmatoarea mobra o sa-i pun tot sistemul de cutii.

 

Cred ca iti poti lua linistit cutii (top-case si laterale) ! Nu inseamna ca bagi banii in actualul VFR, le poti folosii si pe o alta motocicleta, mai ales daca ai suprt GIVI universal, la asta nu trebuie cumparate decat acele ,,fiare" care sunt compatibile la fiecare model de motocicleta in parte !

Poti folosii cu succes, cutiile si pe ....... TDM, de expemplu ! ... sau pe ce vrei tu !

 

Eu m-am dat pe un VFR, din asta nou cu ABS ! Mi-a placut rau :hug: ! Nu sunt diferente mari, ca functionare, fata de al meu, insa lucrul nou, e lucru nou ! LUX !

 

Bafta! :bounce:

 

 

--- Mesaj completat în 29 Aug 2007 10:58 -------------

Vreau si eu sa-mi iau vfr, deocamdata am xj, sunt super multumit de ciclistica xj-ului, e foarte versatil, dar caii sunt putini si doar la turatii mari. Nu vreau totusi sa fac manevra si apoi sa-mi para rau. Asadar, poate s-a mai scris, dar vreau si eu sa stiu raspunsul la cateva intrebari :

1 - vfr-ul de 800 (pe injectie) - mai are distributia tot pe pinioane, ca cel de 750 sau este pe lantz ?

2 - cat de bine se descurca motocicleta pe drumuri proaste - asfalt cu gropi, drum pietruit, drum cu bolovani (garda la sol).

3 - cati cai are motorul de 750 si cati are cel de 800 ?

 

Cel mai bine ar fi sa te plimbi cu unul, asa iti faci o idee cat mai buna !

 

O sa incerc sa te ajut ......

 

1.- Anul 2001, este anul in care sa trecut de la distributia prin cascada de pinioane la cea pe lant ! Deci VFR-ul de 800 care sa fabricat pana in 2001, este ,,ultimul mohican" cu cascada de pinioane, la distibutie !

 

2.- Daca necazul iti scoate in cale un astfel de drum, VFR-ul il va trece cu succes, dar sa nu intelegi ca poti face enduro cu el ! Nu este facut pentru asa ceva ! Eu am suspensia ,,inmuiata" la maxim tocmai din acest motiv ! Am mers cu el pe drumuri de tara fara probleme ! Am intrat si in noroi ,... dar asta ramane intre noi ! :moto: Cel mai nasol se simte pe asfalt valurit, te zgaltaie rau si de aceea trebuie sa mergi cu 70-80km/h, dar spune tu o motocicleta care se simte bine pe un asatfel de asfalt , exceptand crosserele ? Nici motoarele enduro nu se simt in largul lor, pe un astfel de drum !

 

3.- Cel de 800ccm are 106CP, iar cel de 750 are in jur de 90CP .... daca nu gresesc ! Insa nu acesta este aspectul principal, ci cuplul generos si totodata decent, care te ajuta ,,din orice pozitie" !

 

Cancluzie: VFR-ul nu este o motocicleta extrema ! Este un motor de oameni seriosi care-ti ofera confort, fiabilitate, siguranta, autonomie, protectie buna la vant ... pe orice distanta parcursa si pe tot soiul de drumuri ... ASFALTATE ! Stie sa mearga si incet, cu 50km/h, fara sa faca nazuri, dar se si ,,supara" destul de repede, ajungand cu usurinta la 220km/h ! Mai ,,maraie" ceva pana la vreo 250km/h, ... dar cam atat ! Daca vrei motor care sa traga bine si de la 220km/h in sus, uita VFR-ul ! In schimb daca te multumesti cu o viteza DE CROAZIERA, de 160-180km/h, VFR-ul merge la fix !

 

Succes ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca iti poti lua linistit cutii (top-case si laterale) ! Nu inseamna ca bagi banii in actualul VFR, le poti folosii si pe o alta motocicleta, mai ales daca ai suprt GIVI universal, la asta nu trebuie cumparate decat acele ,,fiare" care sunt compatibile la fiecare model de motocicleta in parte !

Poti folosii cu succes, cutiile si pe ....... TDM, de expemplu ! ... sau pe ce vrei tu !

Nu m-am facut inteles, sorry.

Eu am deja suportul de topcase . Nu am suportii laterali, dar am cautat pe net, inclusiv pe Louis si nu am gasit. De aia ziceam sa adopt o soluite de compromis, cu topcase Givi si cele laterale din textil.

Chiar, tu de unde ti-ai luat suportii ? Daca-s de pe Louis, da-mi te rog linkul, poate totusi gasesc si eu.

Mersi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am facut inteles, sorry.

Eu am deja suportul de topcase . Nu am suportii laterali, dar am cautat pe net, inclusiv pe Louis si nu am gasit. De aia ziceam sa adopt o soluite de compromis, cu topcase Givi si cele laterale din textil.

Chiar, tu de unde ti-ai luat suportii ? Daca-s de pe Louis, da-mi te rog linkul, poate totusi gasesc si eu.

Mersi !

 

Eu l-am cumparat de la @cbrxx.

Poti descarca catalogul de ... AICI, in bara verticala din partea dreapta gasesti Komplett-Download, dai cli pe el si iti apare catalogul in format .pdf, ...... restul stii .... save as ..... etc.

 

Succes ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Produsele Givi găseÂşti cel mai ieftin în italia.

ÂŞi eu am căutat topcase de 46-49 litri Âşi pe ebay.it am văzut la preț acceptabil.

O alternativă reprezintă Kappa care au prețuri Âşi mai bune (Âşi fac pariu că sunt tot produse Givi).

De exemplu la VFR800ABS cutii laterale+suport am găsit la preț acceptabil (scumpe oricum) la

www.motoretail.it.

 

Cutii laterale:

 

http://www.motoretail.it/index.php?page_id...mp;b=&ofsp=

 

Suport pentru cutii laterale:

 

http://www.motoretail.it/index.php?page_id...mp;b=&ofsp=

 

 

Mai trebuie să caut pe cineva, cine poate să aducă din italia.

 

Pe vfrdiscussion.com am Âşi găsit niÂşte poze cum arată montat.

 

Tinyminds1.jpg

 

vfrgiviv352.jpg

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza este luat de pe vfrdiscussion.com

 

Tipul a fost foarte amabil Âşi mi-a trimis niÂşte poze cu sistemul de prindere. El de atunci a schimbat givi-ul pe cutii Âşi sistem de fabrică.

 

Singura problemă pe care o am este faptul că nu sunt 100% convins că se poate monta suportul lareral fără suport pt. topcase.

În poză se vede că are un punct care este fixat de suportul topcase-ului. Americanul care a trimis poza a spus că se poate Âşi fără.....dar eu nu văd cum.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coolbike, de unde ai luat setul de bagaje si cat te-au costat?

Altfel ce sa zic...foarte misto motorul...altul mai frumos nu exista ( e exact ca al meu)

a costat cam 950 de euro totul, si l-am luat dde la motomarket

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, ieri am cam terminat cu ,,achizitiile" ! Acum am un touring - total !

Se vede in poze !

Posteaza si niste poze cu tubulatura cutiilor, te rog !

Vreau sa studiez mai in detaliu sistemele de prindere de motocicleta, sa vad daca le pot adapta la modelul meu de VFR.

Cutiile laterale pe care le ai tu, nu le-am gasit in oferta la Louis. Mai ai notat pe undeva codul lor ?

 

Uite cam cum arata la mine sistemul de prindere la topcase:

post-5869-1188624694_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni apelez la experienta voastra...

Saptamana asta m-a lovit un idiot cu un logan, nu am cazut, stricaciunile se rezuma la zgarieturi si crapaturi cam la toate carenele, motorul nu este deloc atins, totusi nu mai porneste.

Ceva idei ce ar putea avea?

Motorul este VFR 800 2006.

Uita-te daca cumva receptorul HISS care se afla in jurul contactului nu a primit cumva vreo lovitura,ca si asta poate fi cauza nepornirii motorului(dar in prima faza vezi daca ai scanteie pe la bujii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te daca cumva receptorul HISS care se afla in jurul contactului nu a primit cumva vreo lovitura,ca si asta poate fi cauza nepornirii motorului(dar in prima faza vezi daca ai scanteie pe la bujii)

 

Apropo's de receptorul HISS ,............. Am o singura cheie ! Asa am cumparat motocicleta ! Ma bate gandul sa-mi fac o dublura la cheie, in caz ca o pierd pe asta ! Ca ,,profil", este banala, dar ma incurca rau faptul ca are incorporat rahatul ala de magnet, ... sau ce o fi acolo, in cheie ! Are cineva idee de unde se poate procura asa ceva ?

 

:D

 

 

--- Mesaj completat în 03 Sep 2007 07:30 -------------

Posteaza si niste poze cu tubulatura cutiilor, te rog !

Vreau sa studiez mai in detaliu sistemele de prindere de motocicleta, sa vad daca le pot adapta la modelul meu de VFR.

Cutiile laterale pe care le ai tu, nu le-am gasit in oferta la Louis. Mai ai notat pe undeva codul lor ?

 

Uite cam cum arata la mine sistemul de prindere la topcase:

post-5869-1188624694_thumb.jpg

 

Poze cu suportul de bagaje vezi, ---> AICI !

..... cat despre cutiile laterale, ... citeste dialogul din poza si te vei edifica ! Daca vrei cu adevarat GIVI E360, @ROMI3, te rezolva ! Da-i un telefon si te lamureste !

 

Bafta ! :bounce:

post-10224-1188793832_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.- Anul 2001, este anul in care sa trecut de la distributia prin cascada de pinioane la cea pe lant ! Deci VFR-ul de 800 care sa fabricat pana in 2001, este ,,ultimul mohican" cu cascada de pinioane, la distibutie !

 

Esti sigur? Eu stiam ca toate astea de 800 au distributia pe lant. M-am uitat in manual, si intr-adevar nu vad nici un lant de distributie, dar pe de alta parte nici nu sunt foarte priceput, stiu doar aproximativ unde ar trebui sa fie.

 

Anyways... am intrat si eu de ieri in clubul vostru, pana acum doar 150 Km, fara incidente, mers incet ca inca nu ne cunoastem asa de bine. Azi am de gand sa fac o tura mai lunga, si sa ii fac si consumul sa vedem cum se descurca. Pana acum sunt foarte incantat de ea.

 

HISS de la ce modele in sus e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur? Eu stiam ca toate astea de 800 au distributia pe lant. M-am uitat in manual, si intr-adevar nu vad nici un lant de distributie, dar pe de alta parte nici nu sunt foarte priceput, stiu doar aproximativ unde ar trebui sa fie.

 

Anyways... am intrat si eu de ieri in clubul vostru, pana acum doar 150 Km, fara incidente, mers incet ca inca nu ne cunoastem asa de bine. Azi am de gand sa fac o tura mai lunga, si sa ii fac si consumul sa vedem cum se descurca. Pana acum sunt foarte incantat de ea.

 

HISS de la ce modele in sus e?

 

In primul rand, bine ai venit in clubul VFR-istilor !

 

La faza cu distributia (piniane vs. lant), sunt ,,extrem" de sigur de ceea ce spun ! VFR-ul pentru mine, deja a ajuns o obsesie ! :-L Nu este important ce motorete o sa mai cumpar, acest VFR albastru pe care il am, va ramane la mine ! E dulceata mea ! :P

 

Zi-ne si noua ce model de VFR ai ....... poate si niste poze !

 

Bafta ! :)

 

P.S. Apropo's de consum ... in cazul meu ! Mers linistit, 120km/h la 5000rot/min, consum ---> 4,2%

Mers ,,in forta", 180 - 200km/h, cu reprize de 240km/h, consum ---> 6.4%

Aceste cifre le am din plimbari facute, SPECIAL, pentru a stabili consumul de carburant ! Cine nu crede, il invit la plimbare ! :what:

 

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu un VFR750F modelul 92-94.

VFR are spatele busit, si as vrea sa stiu daca as putea sa ii schimb spatele cu totul, si sa pun de la alta marca/model (cbr, suzuki gsxr etc).

A facut careva asa ceva, sau a auzit/vazut pe cineva ?

Sau poate stiti voi pe cineva care are cumva spatele de la un vfr si nu mai are nevoie de el smile.gif.

As mai avea nevoie si de alte piese pt el, deci daca puteti sa ma ajutati please contact me.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi'a dat de gandit baiatul asta cu ce a scris aici... :)

 

Fac treaba mică pe părerea lui.....

am venit Âşi eu în club

VFR800ABS 2003

 

Viffer.jpg

 

 

Sincer nu mă deranjează dacă mă depăÂşeÂşte cineva cu un VFR '99...

de fapt nu mă deranjează nimeni dacă mă depăÂşeÂşte.

Eu am luat motorul pt. plăcere nu pentru a face comparații sau să-l duc la Dyno test.

 

Testele sunt făcute pentru piste, pentru zmei... iar noi majoritatea muritorilor de rând nu folosim nici măcar 50% din herghelia motorului.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...