Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dear Road!

 

bine ai venit! :D

 

1:la prima intrebare nu stiu nimic, ca eu am modelul mai vechi, care nu e monobrat, dar ma gandesc ca e usor si ala.

2:da, e adevar, motorul chiar ca e destul de greu,dar eu zic ca nu se simte, asa de bine e aranjat greutatea aia, incat e foarte manevrabil, are centrul de greutate gandita bine. deobicei oamenii sunt incantati de motorul lor actual, dar asta e chiar un motor "perfect" :laugh:

3: ulei: chiar acu' 3-4 zile am schimbat. eu am luat Valvoline 10w40 mineral! asa se zice, ca la modelele astea mai vechi (in jur de 10 ani)

nu e chiar recomandat uleiul sintetic, deci eu am ramas la cel clasic, mineral, dar sunt foarte multumit, motorul meu are 15 ani, dar nu consuma nici un gram de ulei, nu scoate fum, merge foarte bine :D

4:despre manevrabilitate am mai scis, dar pot sa spun inc-odata ca e usor de manevrat, in oras se incaklzeste foarte tare, la inceput m-am si speriat, dar am mai vorbit si cu altii si m-au lamurit ca e un lucru normal, fiind motor "v", cilindrele din spate baga o caldura de nebunesti, dar nu are nici o problema, asa e facut! :) in zilele astea cu peste 30 de grade am umblat mult, ca deobicei, si NICIODATA nu am patit ca sa-mi fiarba apa sau ceva...are sistem de racire buna! :crack:

5: boala VFR? pai din pacatae are :) una singura: releul de incarcare! ala se duce destul de repede (acuma sa nu te gandesti la un sezon dau 2, numai ca nu tine ani de zile) si asta din cauza caldurii de la cilindrele din spate.

sunt 3 metode de a face o racire mai buna la releu:

-pui un cooler de la calculator dupa contact sa faca si ala ceva "vant"

-faci ceva taietura smechera pe carena si pui un sistem de teava care duce aerul direct la releu.

-inca o metoda mai interesanta, rar folosita, dar destul de buna.: iei jos releul de sub sea, si il pui altundeva, unde are aer :D

 

toate cele bune baieti!

 

maine pornesc in austria cu vifferul, dus-intors o sa am in jur de 2800 de km, asa ca in sfarsit o sa simte saraca un pic de drum bun :moto:

 

VFR for life!!!!!! :crack:

 

:lol: :cheers: :cheers:

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu si inca un vifor din "99 o sa fim prezenti in jur de ora 12 in locatie la bv .

Sper sa ne vedem sa discutam de prin ele............

:lol:

Salutare !

Eu o sa ajung seara. Daca nu ne vedem vineri, atunci sambata in mod sigur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ROAD

 

Sistemul de bascula e genial, f. simplu de intretinut, demontat, reglat.....

-pentru a scoate roata desfaci suruburile si tragi de ea spre tine si s-a rez.

-pentru a intinde lantul nu e nevoie sa demontezi roata, in spatele foii are

un excentric putin mai mare ca cel de la reglajul amortizorului central si un

bolt, prima data desfaci boltul apoi reglezi excentricul pe urma strangi

boltul. gata l-ai reglat

Daca il iei sa-l stapanesti sanatos, e un motor robust pt oameni care stiu

ce vor, e extrem de manevrabil pt clasa lui, nu consuma mult si e usor

de intretinut. Ulei eu pun motul 15w50 sint. dar pt moto mai vechi am folosit

cu incredere yacco 15w50 semisintetic dar nu la vfr acum mai intreaba si

tu alti vifori ....

Sa o stapanesti sanatos!!!!!!!!

Frate vifor...... :lol:

 

 

pentru ROAD

 

Sistemul de bascula e genial, f. simplu de intretinut, demontat, reglat.....

-pentru a scoate roata desfaci suruburile si tragi de ea spre tine si s-a rez.

-pentru a intinde lantul nu e nevoie sa demontezi roata, in spatele foii are

un excentric putin mai mare ca cel de la reglajul amortizorului central si un

bolt, prima data desfaci boltul apoi reglezi excentricul pe urma strangi

boltul. gata l-ai reglat

Daca il iei sa-l stapanesti sanatos, e un motor robust pt oameni care stiu

ce vor, e extrem de manevrabil pt clasa lui, nu consuma mult si e usor

de intretinut. Ulei eu pun motul 15w50 sint. dar pt moto mai vechi am folosit

cu incredere yacco 15w50 semisintetic dar nu la vfr acum mai intreaba si

tu alti vifori ....

Sa o stapanesti sanatos!!!!!!!!

Frate vifor...... :cheers:

P.S. AJUNG IN BV SAMBATA DUPA AMIAZA... NE VEDEM ... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Dupa luuungi lupte si cautari am reusit sa-mi gasesc si eu motor si pe cineva sa mi-l aduca. Este bineinteles un VFR de 800 din 2002 (VTEC si ABS). Problema este ca mai am de asteptat pana mi-o aduce (2 sapt). Sper sa nu am probleme la transport sau acte ca banii i-am dat deja (6200 E).

 

Asa ca sper ca in 2 sapt poate imi fac si eu aparitia la Arc sa ma integrez in comunitate - or sa fie doua saptamani luuungi tare.

 

Am pus si o poza cu jucaria.

 

PS Motorul mi-l aduce Dragos de la Italiamotors.ro. Sper ca este de incredere si nu ma va lasa fara bani.

post-2884-1151163064_thumb.jpg

Editat de Bungee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

1. Acum m-am intors de la Brasov, obosit, dar multumit !

Am cunoscut cativa Vifferi (ciao Adi, Matei), mi-am facut prieteni noi, am intalnit prieteni mai vechi, intr-un cuvant, m-am simtit bine!

 

2. Problema: trebuie sa-i schimb filtrele si placutele de frana.

M-am uitat pe Louis, dar sincer nu stiu ce sa comand.

Ma puteti ajuta voi ?

Nu este in tara bh99mes, ca-l sunam pe el si ma lamurea :lol:

Asa, apelez la ajutorul vostru.

Hai ca la filtrul de benzina e clara treaba: merge unul de Dacie. Dar la celelalte ? Ce sa comand? La filtre de aer nici n-am gasit pt. modelul meu RC24 din 1988 :cheers:

 

Deci ce coduri ar trebui sa comand pentru:

- filtru de aer

- filtru de ulei

- placute de frana

- bujii (in viitorul apropiat o sa le schimb)

 

Ar fi bine sa lamurim si problema asta sa ramana informatia in topic, poate o sa mai aibe nevoie cineva de datele astea.

Multumesc !

 

P.S. nu am mai apucat sa-mi iau ramas bun de la Adi. Nu-i bai, ne mai intalnim noi ! :cheers:

Ai grija de veferica ta ca tare-i frumoasa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Dupa luuungi lupte si cautari am reusit sa-mi gasesc si eu motor si pe cineva sa mi-l aduca. Este bineinteles un VFR de 800 din 2002 (VTEC si ABS). Problema este ca mai am de asteptat pana mi-o aduce (2 sapt). Sper sa nu am probleme la transport sau acte ca banii i-am dat deja (6200 E).

 

Asa ca sper ca in 2 sapt poate imi fac si eu aparitia la Arc sa ma integrez in comunitate - or sa fie doua saptamani luuungi tare.

 

Am pus si o poza cu jucaria.

 

PS Motorul mi-l aduce Dragos de la Italiamotors.ro. Sper ca este de incredere si nu ma va lasa fara bani.

 

 

Stai linistit.Si eu am un VFR 800 adus tot de Dragos si sunt multumit.In orice caz nu ramai fara bani.

Da un semn cand o ai , ca tare vreau sa o vad si eu.

 

Salut , Toro.Ma bucur ca ai ajuns cu bine.Eu se pare ca am fost cam "obosit" de dimineata.M-am trezit dupa 10.00 si voi deja nu mai erati. Oricum , tinem legatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

ma numesc radu sunt incepator si am achizitionat recent o honda vfr 400r din 1993 cu asa zisi 26000km la bord

vad ca despre modelul asta nu e nimic prin topicuri asa ca daca stie cineva detalii ...in principal la ce defectiuni sa ma astept ...as fi foarte recunoscator

post-11071-1151939032_thumb.jpg

post-11071-1151939048_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut fratzilor!

Sunt in clubul VFR-istilor din tzara incepand de joia trecuta cand mi l-am cumparat :crack:

Este foarte tare, ce pot sa spun altceva, numai cuvinte de lauda, dar o mica problema, poate gasesc ajutor si sprijin la voi

La o zi de cand am cumparat-o a inceput sa-mi faca figuri cu incarcarea sau bateria nu stiu exact, caci erau momente cand o opream si cand dadeam la electreomotor fix pix :bounce:

Asa ca am masurat incarcarea si baga vreao 12,5 doar pe la 4-5000 de turatii si abia pe la 9-10000 de ture ajunge sa bage un pic peste treispe.

Multi mia-u zis ca e bateria de vina dar eu nu prea cred ca bateria are doar trei luni de cand este cumparata, este uscata :rolleyes:

Ce ar putea fi? releul?, alternatorul? sincer nu mi-am bagat nasul in ea mai mult de schimbul de ulei

Apropos, i-am bagat Liqui-Molly 10W50 Racing, ce parere avetzi? e ok?

Caut solutii pentru rezolvarea problemei cu incarcarea sau ce draq mai este pe-acolo. Daca a mai patzit vreunul dintre voi asa ceva spunetzi-mi ce ati facut... A... modelul este din 91, in rest merge superb la cei 60000 de Km pe care ii are. Poate doar un mic reglaj la carbelotoare i-ar mai trebui...

S-auzim de bine si astept raspunsurile voastre...

Moscku :crack:

 

Tot io va sec ...

Poate venitzi maine pe la arcul de triumf, vfr-istii din Bucuresti, mai schimbam cate o vorba motorul meu este alb si este de VN poate il stiti de prin Buc. deci poate ne vedem pe-acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi everybodyyy! :crack:

 

am sosit si eu din austria (de fapt elvetia) am facut 3400 de km cu viferul fara nici o problema. si pana acuma am fost incantat de VFR, dar incepand de acuma, sunt si foarte mandru pe "vaca batrana" :P

am mers pe autostrada o portiune foarte lunga si am si tras de ea (180-200) si nu mi-a venit sa cred cat a consumat! :bounce: dupa socoteli am iesit cu 6,8 litri. eu zic ca e super bun! :crack:

trebuia sa mai completez si uleiul bineinteles, dar a lipsit numai 300 de grame. ce parere aveti? eu cred ca e bine la distanta si la turatia asta la care a fost "forjat"

 

deci i'm home again! :rolleyes:

asfalt uscat la toata lumea in continuare

 

a, si felicitari subzeror!!! :crack: e jucarie extrem de frumoasa

 

Apropos! e de vanzare! :) 2500 euroi

despre starea motorului nici nu nmai spun nimic, e excelent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bh99mes:

Frumoasa excursie ai facut !

Si eu ma gandesc la un drum mai lung, dar ramane pe anul viitor :crack:

Eu am verificat tot timpul uleiul, acum trebuie sa-l schimb ca am 5500 km si nu a consumat deloc !

O singura chestie: parca miroase a benzina ! E semn rau? Ce inseamna asta ? La consistenta e destul de gros si e putin innegrit.

 

@moscku:

Liqui-Molly 10W50 Racing parca e cam mult !

Mie Oreste mi-a recomandat 10W40 semisintetic. Zice ca nu se justifica diferenta de bani pt unul full sintetic. Acum, daca i-ai pus, asta e... dar sa stii pe viitor.

La mine a mers bine-mersi 5500 km cu Motul semisintetic 10W40 si tot din asta o sa-i pun :crack:

In rest... bine ai venit in club! N-o sa-ti para rau! Si ai grija cu ea ca desi e o vaca grea si batrana, e totusi nervoasa !

Cu mine a dat 1 data de pamant :rolleyes: , dar nu-i nimic, ca asa invatam!

 

P.S. nu gasesc nicaieri filtru de aer pt VFR 750F din '88, model RC24 :bounce:

Au sigur la BCZ Motors, dar nu vreau sa astept 1-2 luni pt el, ca trece naibii vara !!

Stiti careva pe unde mai pot gasi ?

 

P.S.2: bh99mes, la tine placutele frana fata-spate sunt identice? Ca tipul pe care l-am sunat s-a uitat in catalog si mi-a zis ca nu difera modelul front-rear la vfr din '88. Eu nu le-am desfacut pana acum si nu am idee, dar nici nu as arunca pe fereastra 2 milioane pt niste placute cu care n-am ce face !

 

Multumesc!

Editat de Toro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru TORO

Gasesti sigur pe Louis

iata datele mai jos:

Bestellnr. Produktbezeichnung Motorradtyp Lieferbar Preis in € Anzahl

10051844 LUFTFILTER DELO

17210-MT4-000 HONDA VFR 750 F (RC36)

19,95

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, si felicitari subzeror!!! :rolleyes: e jucarie extrem de frumoasa

 

Apropos! e de vanzare! :bounce: 2500 euroi

despre starea motorului nici nu nmai spun nimic, e excelent!

 

tnx si poate ne intalnim la tg secuiesc sau gheorghieni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou eu....

V-am cautat pe al arc miercuri, da´n-am vazur nici un vifor asa ca nu am stat pre mult, Problema mea cu relelul??? Se aude ceva, stie cineva daca se poate face ce, daca se potriveste releu de altceva sau cat costa, ce cod are sau alte informatii utile?...

Lantzul de unde draq se intinde? m-am chiorat ca prostu´la ea 10 min si n-am vazt nimic asemanator cu ce stiam eu pana acu´.

va astept cu raspunsuri, nu ezitati....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun venit in lumea releelor :disappointed:)))) e boala vfr. fiind ca nu are racire.

una noua costa (la modelul tau) cam 100 de euro si nu e bine sa incepi sa combini... :(mai bine pui original si nu ai treaba

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu vrea nimeni un vfr (adica al meu) in stare buna, cu accesoriii...?

 

fara manareli, fara tiganii.. fara probleme? hai ma ca am nevoie de bani...

 

nu am crashuit vfr u in 2 ani si am crasuit KTM'u in 2 luni.... damn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca topicul asta moare incet incet :banana: . Poate reusim sa il resuscitam.

 

In sfarsit dupa ceva asteptari mi-am vazut si eu viferul live iar sambata sper sa fac prima tura cu el (deocamdata m-am dat doar prin parcare ca nu are numere). Este o bijuterie de care sper sa nu ma despart prea curand. Dar bineinteles odata cu el au inceput sa apara si intrebarile. Pun aici cateva:

 

1. Are cineva o versiune electronica in engleza (sau romana) a manualului de utilizare pentru ca al meu e in italiana si nu inteleg tot; la fel pentru un manual de reparatii

 

2. Cum pot modifica tobele sa se auda ceva mai tare (scot site sau altceva) fara a le modifica ireversibil sau a cauza probleme motorului/catalizatorului; Am fost obisnuit cu sunetul unei tobe sport iar cea de acum ma sperie ca nu aud motorul aproape de loc (si mai important, ceilalti soferi nu ma aud)

 

3. Unde pot sa il spal in conditii de siguranta (undeva unde se pricep la motoare si au si solutii speciale de curatat/polishat carene, roti etc).

 

4. Si-a montat cineva crash pad pe VFR 800 (versiunea VTEC)? As vrea sa imi pun unul dar nu am gasit pe nicaieri. Am vazut pe un site din UK ceva dar este foarte scump (300 si ceva de Eur) si trebuie gaurita carena, shimbate niste piese, ceva destul de complicat. Ma gandeam poate exista o solutie mai simpla.

 

5. Ati simtit vreodata lipsa unui amortizor de ghidon? Pana acum mi s-a spus ca la modelul asta nu prea ar fi nevoie (nu stiu de ce). Oricum m-am multumit deocamdata cu raspunsul pentru ca ce am gasit pe net este la peste 700 Euro.

 

Stiu ca sunt multe intrebari dar asa e la inceput, mai incolo o sa incep eu sa dau raspunsuri, acum ajutati-ma voi (daca puteti).

 

Multam,

 

Razvan

 

PS am atasat o poza recenta dar din Italia ca in tara nu am apucat sa o fotografiez inca.

 

post-2884-1153395628.jpg

Editat de Bungee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update: am facut aproape 600 km cu motorul si sunt in extaz. Este incredibil de comod si destul de usor de manevrat (ma asteptam sa am ceva probleme avand in vedere ca am avut GS500 pana acum). Cu zgomotul tobei m-am obisniut si mi se pare OK acum (mai ales peste 7000 de ture).

 

In caz ca este cineva interesat, am reusit sa gasesc un service manual pentru modelul 2002 (VTEC) dar este cam mare (250MB) si nu il pot pune aici. Oricum link-ul l-am luat dintr-un topic de pe http://vfrworld.com (se poate gasi usor cu un search).

 

Vine cineva la mitingul aviatic sambata? (/index.php?showtopic=54510). Eu o sa incerc sa ajung.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, mi-am luat si eu in sfarsit VFR750F RC24 din 1988. Am venit cu el de la Tg Mures la Craiova fara probleme. Trebuie sa fac schimbul de ulei si filtrele. Imi puteti spune si mie codul de la louis pentru filtru ulei si filtru aer. Poze mai multe ii fac zilele astea si pun aici.

Mi-a placut cum s-a comportat la drum... pozitie super si intradevar cand vrei sa depasesti o faci foarte usor. Inainte de asta am avut Suzuki GS500E, pot spune ca e diferenta enorma si imi place la nebunie asta.

Poze: :cheers:

post-6714-1154365231_thumb.jpg

post-6714-1154365238_thumb.jpg

post-6714-1154365247_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari toply !

 

Cati km are baba ta? Si cat te-a costat?

Apropo, e identica cu a mea !

Pana si stickerele sunt la fel ! Doar culoarea difera...

post-5869-1154466813_thumb.jpg

Numai sa ai grija la o singura chestie la piesele de schimb cand dai comanda: eu cand am comandat placute de frana, am cerut pt. VFR din 88 (normal, nu?). Ei bine, nu se potriveau !

Noroc ca am dat de un om de treaba (Levente de la BLB din Tg. Secuiesc) :cheers: care mi le-a schimbat. La o cautare mai atenta cu placutele in mana si cu ochii pe net, am descoperit ca eu am de fapt placute cu etriere de vfr din 1987 !

Ma gandesc ca ea e de fapt din 87 si inmatricularea s-a facut in 88...

Asa ca sa ai grija ce comanzi ca daca iei un disc de frana, de exemplu, si nu se potriveste, iti dai cu tesla-n OO.

 

P.S. ai grija cu ea, ca desi e baba, fuge de rupe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...