Road Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 (editat) Dear Road! bine ai venit! 1:la prima intrebare nu stiu nimic, ca eu am modelul mai vechi, care nu e monobrat, dar ma gandesc ca e usor si ala. 2:da, e adevar, motorul chiar ca e destul de greu,dar eu zic ca nu se simte, asa de bine e aranjat greutatea aia, incat e foarte manevrabil, are centrul de greutate gandita bine. deobicei oamenii sunt incantati de motorul lor actual, dar asta e chiar un motor "perfect" 3: ulei: chiar acu' 3-4 zile am schimbat. eu am luat Valvoline 10w40 mineral! asa se zice, ca la modelele astea mai vechi (in jur de 10 ani) nu e chiar recomandat uleiul sintetic, deci eu am ramas la cel clasic, mineral, dar sunt foarte multumit, motorul meu are 15 ani, dar nu consuma nici un gram de ulei, nu scoate fum, merge foarte bine 4:despre manevrabilitate am mai scis, dar pot sa spun inc-odata ca e usor de manevrat, in oras se incaklzeste foarte tare, la inceput m-am si speriat, dar am mai vorbit si cu altii si m-au lamurit ca e un lucru normal, fiind motor "v", cilindrele din spate baga o caldura de nebunesti, dar nu are nici o problema, asa e facut! in zilele astea cu peste 30 de grade am umblat mult, ca deobicei, si NICIODATA nu am patit ca sa-mi fiarba apa sau ceva...are sistem de racire buna! 5: boala VFR? pai din pacatae are una singura: releul de incarcare! ala se duce destul de repede (acuma sa nu te gandesti la un sezon dau 2, numai ca nu tine ani de zile) si asta din cauza caldurii de la cilindrele din spate. sunt 3 metode de a face o racire mai buna la releu: -pui un cooler de la calculator dupa contact sa faca si ala ceva "vant" -faci ceva taietura smechera pe carena si pui un sistem de teava care duce aerul direct la releu. -inca o metoda mai interesanta, rar folosita, dar destul de buna.: iei jos releul de sub sea, si il pui altundeva, unde are aer toate cele bune baieti! maine pornesc in austria cu vifferul, dus-intors o sa am in jur de 2800 de km, asa ca in sfarsit o sa simte saraca un pic de drum bun VFR for life!!!!!! Editat Iunie 23, 2006 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Eu si inca un vifor din "99 o sa fim prezenti in jur de ora 12 in locatie la bv . Sper sa ne vedem sa discutam de prin ele............ Salutare ! Eu o sa ajung seara. Daca nu ne vedem vineri, atunci sambata in mod sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 pentru ROAD Sistemul de bascula e genial, f. simplu de intretinut, demontat, reglat..... -pentru a scoate roata desfaci suruburile si tragi de ea spre tine si s-a rez. -pentru a intinde lantul nu e nevoie sa demontezi roata, in spatele foii are un excentric putin mai mare ca cel de la reglajul amortizorului central si un bolt, prima data desfaci boltul apoi reglezi excentricul pe urma strangi boltul. gata l-ai reglat Daca il iei sa-l stapanesti sanatos, e un motor robust pt oameni care stiu ce vor, e extrem de manevrabil pt clasa lui, nu consuma mult si e usor de intretinut. Ulei eu pun motul 15w50 sint. dar pt moto mai vechi am folosit cu incredere yacco 15w50 semisintetic dar nu la vfr acum mai intreaba si tu alti vifori .... Sa o stapanesti sanatos!!!!!!!! Frate vifor...... pentru ROAD Sistemul de bascula e genial, f. simplu de intretinut, demontat, reglat..... -pentru a scoate roata desfaci suruburile si tragi de ea spre tine si s-a rez. -pentru a intinde lantul nu e nevoie sa demontezi roata, in spatele foii are un excentric putin mai mare ca cel de la reglajul amortizorului central si un bolt, prima data desfaci boltul apoi reglezi excentricul pe urma strangi boltul. gata l-ai reglat Daca il iei sa-l stapanesti sanatos, e un motor robust pt oameni care stiu ce vor, e extrem de manevrabil pt clasa lui, nu consuma mult si e usor de intretinut. Ulei eu pun motul 15w50 sint. dar pt moto mai vechi am folosit cu incredere yacco 15w50 semisintetic dar nu la vfr acum mai intreaba si tu alti vifori .... Sa o stapanesti sanatos!!!!!!!! Frate vifor...... P.S. AJUNG IN BV SAMBATA DUPA AMIAZA... NE VEDEM ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 (editat) Salutare tuturor, Dupa luuungi lupte si cautari am reusit sa-mi gasesc si eu motor si pe cineva sa mi-l aduca. Este bineinteles un VFR de 800 din 2002 (VTEC si ABS). Problema este ca mai am de asteptat pana mi-o aduce (2 sapt). Sper sa nu am probleme la transport sau acte ca banii i-am dat deja (6200 E). Asa ca sper ca in 2 sapt poate imi fac si eu aparitia la Arc sa ma integrez in comunitate - or sa fie doua saptamani luuungi tare. Am pus si o poza cu jucaria. PS Motorul mi-l aduce Dragos de la Italiamotors.ro. Sper ca este de incredere si nu ma va lasa fara bani. Editat Iunie 24, 2006 de Bungee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 Salutare ! 1. Acum m-am intors de la Brasov, obosit, dar multumit ! Am cunoscut cativa Vifferi (ciao Adi, Matei), mi-am facut prieteni noi, am intalnit prieteni mai vechi, intr-un cuvant, m-am simtit bine! 2. Problema: trebuie sa-i schimb filtrele si placutele de frana. M-am uitat pe Louis, dar sincer nu stiu ce sa comand. Ma puteti ajuta voi ? Nu este in tara bh99mes, ca-l sunam pe el si ma lamurea Asa, apelez la ajutorul vostru. Hai ca la filtrul de benzina e clara treaba: merge unul de Dacie. Dar la celelalte ? Ce sa comand? La filtre de aer nici n-am gasit pt. modelul meu RC24 din 1988 Deci ce coduri ar trebui sa comand pentru: - filtru de aer - filtru de ulei - placute de frana - bujii (in viitorul apropiat o sa le schimb) Ar fi bine sa lamurim si problema asta sa ramana informatia in topic, poate o sa mai aibe nevoie cineva de datele astea. Multumesc ! P.S. nu am mai apucat sa-mi iau ramas bun de la Adi. Nu-i bai, ne mai intalnim noi ! Ai grija de veferica ta ca tare-i frumoasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 Salutare tuturor, Dupa luuungi lupte si cautari am reusit sa-mi gasesc si eu motor si pe cineva sa mi-l aduca. Este bineinteles un VFR de 800 din 2002 (VTEC si ABS). Problema este ca mai am de asteptat pana mi-o aduce (2 sapt). Sper sa nu am probleme la transport sau acte ca banii i-am dat deja (6200 E). Asa ca sper ca in 2 sapt poate imi fac si eu aparitia la Arc sa ma integrez in comunitate - or sa fie doua saptamani luuungi tare. Am pus si o poza cu jucaria. PS Motorul mi-l aduce Dragos de la Italiamotors.ro. Sper ca este de incredere si nu ma va lasa fara bani. Stai linistit.Si eu am un VFR 800 adus tot de Dragos si sunt multumit.In orice caz nu ramai fara bani. Da un semn cand o ai , ca tare vreau sa o vad si eu. Salut , Toro.Ma bucur ca ai ajuns cu bine.Eu se pare ca am fost cam "obosit" de dimineata.M-am trezit dupa 10.00 si voi deja nu mai erati. Oricum , tinem legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzeror Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 salut ma numesc radu sunt incepator si am achizitionat recent o honda vfr 400r din 1993 cu asa zisi 26000km la bord vad ca despre modelul asta nu e nimic prin topicuri asa ca daca stie cineva detalii ...in principal la ce defectiuni sa ma astept ...as fi foarte recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 Salut fratzilor! Sunt in clubul VFR-istilor din tzara incepand de joia trecuta cand mi l-am cumparat Este foarte tare, ce pot sa spun altceva, numai cuvinte de lauda, dar o mica problema, poate gasesc ajutor si sprijin la voi La o zi de cand am cumparat-o a inceput sa-mi faca figuri cu incarcarea sau bateria nu stiu exact, caci erau momente cand o opream si cand dadeam la electreomotor fix pix Asa ca am masurat incarcarea si baga vreao 12,5 doar pe la 4-5000 de turatii si abia pe la 9-10000 de ture ajunge sa bage un pic peste treispe. Multi mia-u zis ca e bateria de vina dar eu nu prea cred ca bateria are doar trei luni de cand este cumparata, este uscata Ce ar putea fi? releul?, alternatorul? sincer nu mi-am bagat nasul in ea mai mult de schimbul de ulei Apropos, i-am bagat Liqui-Molly 10W50 Racing, ce parere avetzi? e ok? Caut solutii pentru rezolvarea problemei cu incarcarea sau ce draq mai este pe-acolo. Daca a mai patzit vreunul dintre voi asa ceva spunetzi-mi ce ati facut... A... modelul este din 91, in rest merge superb la cei 60000 de Km pe care ii are. Poate doar un mic reglaj la carbelotoare i-ar mai trebui... S-auzim de bine si astept raspunsurile voastre... Moscku Tot io va sec ... Poate venitzi maine pe la arcul de triumf, vfr-istii din Bucuresti, mai schimbam cate o vorba motorul meu este alb si este de VN poate il stiti de prin Buc. deci poate ne vedem pe-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 hi everybodyyy! am sosit si eu din austria (de fapt elvetia) am facut 3400 de km cu viferul fara nici o problema. si pana acuma am fost incantat de VFR, dar incepand de acuma, sunt si foarte mandru pe "vaca batrana" am mers pe autostrada o portiune foarte lunga si am si tras de ea (180-200) si nu mi-a venit sa cred cat a consumat! dupa socoteli am iesit cu 6,8 litri. eu zic ca e super bun! trebuia sa mai completez si uleiul bineinteles, dar a lipsit numai 300 de grame. ce parere aveti? eu cred ca e bine la distanta si la turatia asta la care a fost "forjat" deci i'm home again! asfalt uscat la toata lumea in continuare a, si felicitari subzeror!!! e jucarie extrem de frumoasa Apropos! e de vanzare! 2500 euroi despre starea motorului nici nu nmai spun nimic, e excelent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 (editat) @bh99mes: Frumoasa excursie ai facut ! Si eu ma gandesc la un drum mai lung, dar ramane pe anul viitor Eu am verificat tot timpul uleiul, acum trebuie sa-l schimb ca am 5500 km si nu a consumat deloc ! O singura chestie: parca miroase a benzina ! E semn rau? Ce inseamna asta ? La consistenta e destul de gros si e putin innegrit. @moscku: Liqui-Molly 10W50 Racing parca e cam mult ! Mie Oreste mi-a recomandat 10W40 semisintetic. Zice ca nu se justifica diferenta de bani pt unul full sintetic. Acum, daca i-ai pus, asta e... dar sa stii pe viitor. La mine a mers bine-mersi 5500 km cu Motul semisintetic 10W40 si tot din asta o sa-i pun In rest... bine ai venit in club! N-o sa-ti para rau! Si ai grija cu ea ca desi e o vaca grea si batrana, e totusi nervoasa ! Cu mine a dat 1 data de pamant , dar nu-i nimic, ca asa invatam! P.S. nu gasesc nicaieri filtru de aer pt VFR 750F din '88, model RC24 Au sigur la BCZ Motors, dar nu vreau sa astept 1-2 luni pt el, ca trece naibii vara !! Stiti careva pe unde mai pot gasi ? P.S.2: bh99mes, la tine placutele frana fata-spate sunt identice? Ca tipul pe care l-am sunat s-a uitat in catalog si mi-a zis ca nu difera modelul front-rear la vfr din '88. Eu nu le-am desfacut pana acum si nu am idee, dar nici nu as arunca pe fereastra 2 milioane pt niste placute cu care n-am ce face ! Multumesc! Editat Iulie 4, 2006 de Toro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 pentru TORO Gasesti sigur pe Louis iata datele mai jos: Bestellnr. Produktbezeichnung Motorradtyp Lieferbar Preis in € Anzahl 10051844 LUFTFILTER DELO 17210-MT4-000 HONDA VFR 750 F (RC36) 19,95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzeror Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 a, si felicitari subzeror!!! e jucarie extrem de frumoasa Apropos! e de vanzare! 2500 euroi despre starea motorului nici nu nmai spun nimic, e excelent! tnx si poate ne intalnim la tg secuiesc sau gheorghieni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 (editat) @moscku: Nu e bun ala pt mine, man ! E pt model RC36, mai nou. Eu caut pt model RC24. Mersi, oricum. Editat Iulie 4, 2006 de Toro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 hello? hai sa vindem VFR'u meu mai repede celui care ajuta la vanzare, in dau 3 beri va salut... de pe capra portocalie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 io i-i dau 4 beri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Iulie 7, 2006 Share Postat Iulie 7, 2006 Din nou eu.... V-am cautat pe al arc miercuri, da´n-am vazur nici un vifor asa ca nu am stat pre mult, Problema mea cu relelul??? Se aude ceva, stie cineva daca se poate face ce, daca se potriveste releu de altceva sau cat costa, ce cod are sau alte informatii utile?... Lantzul de unde draq se intinde? m-am chiorat ca prostu´la ea 10 min si n-am vazt nimic asemanator cu ce stiam eu pana acu´. va astept cu raspunsuri, nu ezitati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 7, 2006 Share Postat Iulie 7, 2006 bun venit in lumea releelor )))) e boala vfr. fiind ca nu are racire. una noua costa (la modelul tau) cam 100 de euro si nu e bine sa incepi sa combini... :(mai bine pui original si nu ai treaba numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 nu vrea nimeni un vfr (adica al meu) in stare buna, cu accesoriii...? fara manareli, fara tiganii.. fara probleme? hai ma ca am nevoie de bani... nu am crashuit vfr u in 2 ani si am crasuit KTM'u in 2 luni.... damn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 (editat) Se pare ca topicul asta moare incet incet . Poate reusim sa il resuscitam. In sfarsit dupa ceva asteptari mi-am vazut si eu viferul live iar sambata sper sa fac prima tura cu el (deocamdata m-am dat doar prin parcare ca nu are numere). Este o bijuterie de care sper sa nu ma despart prea curand. Dar bineinteles odata cu el au inceput sa apara si intrebarile. Pun aici cateva: 1. Are cineva o versiune electronica in engleza (sau romana) a manualului de utilizare pentru ca al meu e in italiana si nu inteleg tot; la fel pentru un manual de reparatii 2. Cum pot modifica tobele sa se auda ceva mai tare (scot site sau altceva) fara a le modifica ireversibil sau a cauza probleme motorului/catalizatorului; Am fost obisnuit cu sunetul unei tobe sport iar cea de acum ma sperie ca nu aud motorul aproape de loc (si mai important, ceilalti soferi nu ma aud) 3. Unde pot sa il spal in conditii de siguranta (undeva unde se pricep la motoare si au si solutii speciale de curatat/polishat carene, roti etc). 4. Si-a montat cineva crash pad pe VFR 800 (versiunea VTEC)? As vrea sa imi pun unul dar nu am gasit pe nicaieri. Am vazut pe un site din UK ceva dar este foarte scump (300 si ceva de Eur) si trebuie gaurita carena, shimbate niste piese, ceva destul de complicat. Ma gandeam poate exista o solutie mai simpla. 5. Ati simtit vreodata lipsa unui amortizor de ghidon? Pana acum mi s-a spus ca la modelul asta nu prea ar fi nevoie (nu stiu de ce). Oricum m-am multumit deocamdata cu raspunsul pentru ca ce am gasit pe net este la peste 700 Euro. Stiu ca sunt multe intrebari dar asa e la inceput, mai incolo o sa incep eu sa dau raspunsuri, acum ajutati-ma voi (daca puteti). Multam, Razvan PS am atasat o poza recenta dar din Italia ca in tara nu am apucat sa o fotografiez inca. Editat Iulie 20, 2006 de Bungee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Update: am facut aproape 600 km cu motorul si sunt in extaz. Este incredibil de comod si destul de usor de manevrat (ma asteptam sa am ceva probleme avand in vedere ca am avut GS500 pana acum). Cu zgomotul tobei m-am obisniut si mi se pare OK acum (mai ales peste 7000 de ture). In caz ca este cineva interesat, am reusit sa gasesc un service manual pentru modelul 2002 (VTEC) dar este cam mare (250MB) si nu il pot pune aici. Oricum link-ul l-am luat dintr-un topic de pe http://vfrworld.com (se poate gasi usor cu un search). Vine cineva la mitingul aviatic sambata? (/index.php?showtopic=54510). Eu o sa incerc sa ajung. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Salutare, mi-am luat si eu in sfarsit VFR750F RC24 din 1988. Am venit cu el de la Tg Mures la Craiova fara probleme. Trebuie sa fac schimbul de ulei si filtrele. Imi puteti spune si mie codul de la louis pentru filtru ulei si filtru aer. Poze mai multe ii fac zilele astea si pun aici. Mi-a placut cum s-a comportat la drum... pozitie super si intradevar cand vrei sa depasesti o faci foarte usor. Inainte de asta am avut Suzuki GS500E, pot spune ca e diferenta enorma si imi place la nebunie asta. Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Bravo omule ! Nu o sa-ti para rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Felicitari toply ! Cati km are baba ta? Si cat te-a costat? Apropo, e identica cu a mea ! Pana si stickerele sunt la fel ! Doar culoarea difera... Numai sa ai grija la o singura chestie la piesele de schimb cand dai comanda: eu cand am comandat placute de frana, am cerut pt. VFR din 88 (normal, nu?). Ei bine, nu se potriveau ! Noroc ca am dat de un om de treaba (Levente de la BLB din Tg. Secuiesc) care mi le-a schimbat. La o cautare mai atenta cu placutele in mana si cu ochii pe net, am descoperit ca eu am de fapt placute cu etriere de vfr din 1987 ! Ma gandesc ca ea e de fapt din 87 si inmatricularea s-a facut in 88... Asa ca sa ai grija ce comanzi ca daca iei un disc de frana, de exemplu, si nu se potriveste, iti dai cu tesla-n OO. P.S. ai grija cu ea, ca desi e baba, fuge de rupe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 FELICITARI toply!!! sa-l folosesti sanatos si i-ti doresc numai bine si multa bucurie cu noul motoras! e in stare frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.