ciprinakos Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) Cred ca mai am prin garaj o finala originala ramasa de la viferul meu. Daca ai nevoie de ea da un semn si o caut Daca este la indemana n-ar fi rau. Atata timp cat este intreaga si neindoita ar merge. Dar nu finala imi trebuie ci galeria. Cat ai vrea pe ea? Ca alternativa as fi luat de pe ebay. A mea are teava dreapta fata indoita de catre roata si nu merge reparata; plus ca si materialul este ciudat. Merci! Editat Martie 16, 2011 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Daca este la indemana n-ar fi rau. Atata timp cat este intreaga si neindoita ar merge. Dar nu finala imi trebuie ci galeria. Cat ai vrea pe ea?Ca alternativa as fi luat de pe ebay. A mea are teava dreapta fata indoita de catre roata si nu merge reparata; plus ca si materialul este ciudat. Merci! Nu am decat finala care este ca noua pentru ca viferul a avut toba sport. Galeria care iti trebuie tie nu o am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Ok, merci oricum. Finala de VFR o am si eu intreaga / nou nouta. Eu am luat bicicleta cu Laser-e pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 salut.am si eu o intrebare:este normal sa se incalzeasca releul de incarcare sa te arda la degete?sau are pe undeva vreun scurt.sau sa fie bateria slaba?care va pricepeti?pina acum nu am observat sa se incalzeasca asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Releu de incarcare e buba comuna a VFR-urilor (mai mult sau mai putin). Eu am asigurat o anumita racire a lui, punand un cooler de calculator peste el, legat la luminile de pozitie. Practic cand pornesc farul, porneste si coolerul. O alta "masura" ar fi relocarea releului intr-un loc in care sa ajunga aerul mai bine la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) vin cu un off-topic pt vfr-isti: daca aveti de cumparat ceva mai baban de pe ebay, eu am un cupon de reducere cu 10% din pret insa reducerea/valoarea cuponului sa nu depaseasca 100$. probl e ca mai e valabil doar 19 ore - adica maine dimineata la 10. eu din prostie am uitat sa-l folosesc la ultima achizitie si, daca eu's fraier, macar altcineva sa beneficieze de el. by by! Editat Martie 18, 2011 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Azi mi-am facut de lucru. Ceea ce m-a determinat sa ma apuc de inspectat au fost afirmatiile unora, cum ca le consuma 5.5 %., iar mie imi ia 8. Am dat jos toate carenele, sa pot lucra in pace. Ceea ce am observat este ca imediat dupa pornirea la rece, furtunul ce duce de la termostat la radiator, si inclusiv el, au inceput sa se incalzeasca, fapt ce n-ar trebui sa se intample. Am continuat cu golirea instalatiei de racire, am desfacut capacul de la radiator , surubul de golire de pe pompa de apa si cele 2 suruburi de langa galeria de evacuare, care golesc apa din canalele din jurul cilindrilor. Am "clatit" instalatia cu apa distilata. Intre timp tatal meu, a scufundat termostatul in apa dintr-un vas pus pe foc. Undeva inainte de punctul de fierbere a inceput sa se miste, pesemne ca-i bun. Apropo, gaura aceea de "urgenta" la mine era orientata spre in-spate, in manual scrie ca trebuie inspre in-fata. Pentru a da jos carburatoarele, am desfacut cablul de soc, cablul de acceleratie (cele 2 suruburi), am desfacut colierele "papucilor"de pe fiecare admisie, si cu ajutorul unui levier, i-am ridicat usor pe fiecare, pana au iesit. Unul dintre ei nu era prins bine, fapt ce a determinat o oarecare scurgere de amestec vizibila pe marginea "papucilor". N-am facut nici o curatare a carburatoarelor, ca n-am avut sincronizator. I-am curatat frumos pe toti si am pus carburatoarele inapoi. Papucii i-am asigurat cu coliere de partea dinspre motor, apoi am pus carburatoarele peste papucii deja asezati (daca prindeti de partea dinspre carb, n-o sa reusiti sa faceti cuplajul). Cu ajutorul unor lere, am verificat jocul supapelor, toate fiind inscrise intre limitele admise. Sa nu stea lobul camei in calea mea, am dat scurt la automat, pentru a se repozitiona. In manual, la rubrica bujii, este trecut cr9eh9, la mine au fost cr8eh9 3 dintre ele, iar una cr8 (are un filet mai scurt in lungime). Le-am schimbat cu un rand de cr9eh9. Am observat cand le-am scos, ca cea cr8 era umeda si uleioasa putin. N-am facut consumul aproximativ inca, totusi nu ma astept la schimbari majore. Ceea ce ar schimba ceva ar fi functionarea optima a termostatului. Se arata ca-i bun in oala fierbinte, dar pe motor nu-i mai prieste. Am cerut ceva lamuriri pe ici pe colo, sa vad ce raspunsuri o sa primesc, deasemenea si o oferta de pret a termostatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 a mea de cand am pornit o e ca si un catar cand ti e lumea mai draga nu mai porneste.ieri am oprit in centru si nu a mai vrut sa porneasca decat impinsa parca nu mai ducea bateria,am ajuns acasa am oprit o si am incercat sa o pornesc a pornit din prima.am zis ca poate e de la baterie dar dupa aia am aprins farurile si i am dat cheie a pornit usor.astazi am zis sa mai fac o tura sa vedem cum se prezinta.am luat directia catre un deal ,in caz ca nu porneste sa o iau la vale.am urcat dealul am oprit motorul si cand sa pornesc motorul surpriza catarul nu a mai pornit i am dat drumul pe panta in jos am pornit ,ajung acasa opresc motorul si incerc sa pornesc din nou si porneste.asa ca acum mie si frica sa pornesc de acasa ca nu stiu in ce dispozitie se trezeste vfrica si ma face de rusine.iti dai seama sa o impingi prin centrul orasului cu spectatori pe margine ,ce placut a fost! nu stiu trebuie sa verific poate e ceva ce nu face contact sau electromotorul.dar asa nu mai tine,sau eventual sa mi iau o harta cu dealurile mai inalte si sa opresc doar acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Este posibil sa fie din cauza releului. Fie bobina sa fie "slabita" fie contactii interiori murdari (de obicei se afuma). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Este posibil sa fie din cauza releului. Fie bobina sa fie "slabita" fie contactii interiori murdari (de obicei se afuma).Bafta! contactii interiori de la ce?de la electromotor sau de la altceva?ca nu ma prea pricep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 contactii interiori ai releului. electromotorul are perii/carbuni iar alea/aia cel mult se pot toci/consuma. o buna idee este ca, din cand in cand, sa cureti si rotorul electromotorului avand in vedere varsta respectabila a motorului. sper sa nu bat campii prea tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 contactii interiori ai releului. electromotorul are perii/carbuni iar alea/aia cel mult se pot toci/consuma. o buna idee este ca, din cand in cand, sa cureti si rotorul electromotorului avand in vedere varsta respectabila a motorului. sper sa nu bat campii prea tare... releul ala pe unde e?acolo sub saua langa baterie?se poate desface? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 teoretic ar trebui sa fie langa baterie. nu stiu daca se desface. cel mai bine-i sa mai intrebi la un service sau electrician ssau sa astepti inceputul sapt urmatoare sa-ti raspunda ceilalti posesori de vfr750. ideea e ca tu trebuie sa auzi "click" cand vrei sa pornesti motorul. la mine cand am auzit "click" fara sa invarta, imediat dupa ce mi-am luat bicicleta, era de vina bateria. dupa ce-am schimbat-o n-am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 teoretic ar trebui sa fie langa baterie. nu stiu daca se desface. cel mai bine-i sa mai intrebi la un service sau electrician ssau sa astepti inceputul sapt urmatoare sa-ti raspunda ceilalti posesori de vfr750. ideea e ca tu trebuie sa auzi "click" cand vrei sa pornesti motorul. la mine cand am auzit "click" fara sa invarta, imediat dupa ce mi-am luat bicicleta, era de vina bateria. dupa ce-am schimbat-o n-am mai avut probleme. ok.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Cel de care zice ciprinakos e releul de pornire, ala face click. Incearca s-o pornesti cu o alta baterie, sau cu ajutorul unei baterii de masina. Daca o pornesti, masoara tensiunea de incarcare la borne cu un multimetru si spune-ne-o. Daca nu porneste ai putea sa faci un bypass al releului de pornire, punand +'ul bateriei direct pe borna de + a electromotorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 (editat) Cel de care zice ciprinakos e releul de pornire, ala face click. Incearca s-o pornesti cu o alta baterie, sau cu ajutorul unei baterii de masina. Daca o pornesti, masoara tensiunea de incarcare la borne cu un multimetru si spune-ne-o. Daca nu porneste ai putea sa faci un bypass al releului de pornire, punand +'ul bateriei direct pe borna de + a electromotorului. cand masor sa iau bornele jos de pe baterie dupa ce am pornit o?si releul ala nu se poate desface sa il curat?astazi am pornit o de vreo patru ori asa pe loc si a pornit asa ca cred ca e releul.dar o sa masor maine si incarcarea si o sa va spun.deci il pornesc si iau bornele de pe baterie? Editat Martie 19, 2011 de trogheru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 @trogheru: nu, nu se scot bornele de pe baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 @trogheru: nu, nu se scot bornele de pe baterie bine o masor sa vedem Mesaj completat am masurat.la relanti arata 12.88 ,12.90 iar daca o ambalez putin are 13.20 , 13 si ceva.deci cred ca incarcarea functioneaza.mai ramane bateria sau ceva contacte care trebuie curatate dar oare care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 @trogheru vezi in manual ce scrie. In mod normal trebuie sa ai 15V la 5000rpm (o tii constant). Asa era la CBR 600 F din perioada aia si nu cred ca e diferit de a ta. Daca la 5000 turatii iti masoara 13,9 nu e bine. Bafta si tine-ne la "curent"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 bine o masor sa vedem Mesaj completat am masurat.la relanti arata 12.88 ,12.90 iar daca o ambalez putin are 13.20 , 13 si ceva.deci cred ca incarcarea functioneaza.mai ramane bateria sau ceva contacte care trebuie curatate dar oare care? sal -nu te mai chinuii, daca ai masurat corect poti sa iti cauti linistit un regulator nou -acelasi lucru am patit si eu si probabil multi alti, din descrierea ta cu "pornit si apoi ..." verdictul este clar regulatorul de incarcare busit -eu luna asta ii cumpar unul nou de aici http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm - nu incerca cu sh-uri respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Eu zic ca ar trebui sa mearga la un electrician. Am vazut aceleasi simtome la un CBR 900, tipul a schimbat releul cu unul nou si problemele au continuat. De fapt a trebuit sa rebobineze o bonbina care se afla in capacul din dreapta al motorului ( imi scapa denumirea acum) bafta sal-nu te mai chinuii, daca ai masurat corect poti sa iti cauti linistit un regulator nou -acelasi lucru am patit si eu si probabil multi alti, din descrierea ta cu "pornit si apoi ..." verdictul este clar regulatorul de incarcare busit -eu luna asta ii cumpar unul nou de aici http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm - nu incerca cu sh-uri respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Eu zic ca ar trebui sa mearga la un electrician. Am vazut aceleasi simtome la un CBR 900, tipul a schimbat releul cu unul nou si problemele au continuat. De fapt a trebuit sa rebobineze o bonbina care se afla in capacul din dreapta al motorului ( imi scapa denumirea acum) bafta deocamdata nu mai face figuri.la 5mii de ture are 14.30-14.50, am incercat si cu farul aprins si cu el stins nu apare nici o variatie de tensiune.merge.cred ca de vina a fost bateria care a stat 4 luni in dulap si sa slabit.mai vedem ce se mai intimpla.mersi pt sfaturi ,e foarte bun forumul asta,ai cu cine sa te consulti.mersi si asfalt uscat tuturor Mesaj completat sa va mai pun o intrebare de incepator lantul cum trebuie reglat ?cum e mai bine sa fie mai intins sau mai larg?.mie mi se pare ca ba e prea intins ba ca e prea larg.in carte scrie ca sa fie intre 15mm-25mm.daca e mai larg are ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 deocamdata nu mai face figuri.la 5mii de ture are 14.30-14.50, am incercat si cu farul aprins si cu el stins nu apare nici o variatie de tensiune.merge.cred ca de vina a fost bateria care a stat 4 luni in dulap si sa slabit.mai vedem ce se mai intimpla.mersi pt sfaturi ,e foarte bun forumul asta,ai cu cine sa te consulti.mersi si asfalt uscat tuturor Mesaj completat sa va mai pun o intrebare de incepator lantul cum trebuie reglat ?cum e mai bine sa fie mai intins sau mai larg?.mie mi se pare ca ba e prea intins ba ca e prea larg.in carte scrie ca sa fie intre 15mm-25mm.daca e mai larg are ceva? lasa-l putin mai larg. eu mi-am reglat ca in carte si pe drumul valurit din C-ta spre Tulcea imi salta poponeata de pe sea. Am crezut ca era de la suspensii (eram in primii 500 de km parcursi pe o bicla) dar cand am fost la un service (hobbymoto) mi-au zis ca- prea intins. Dupa ce mi l-au mai largit am putut sa ma bucur de confortul maxim calare pe vfr. Sa rezum: lasa un joc de cel putin 5cm daca nu vrei sa sari ca iepurasul la hopuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 lasa-l putin mai larg. eu mi-am reglat ca in carte si pe drumul valurit din C-ta spre Tulcea imi salta poponeata de pe sea. Am crezut ca era de la suspensii (eram in primii 500 de km parcursi pe o bicla) dar cand am fost la un service (hobbymoto) mi-au zis ca- prea intins. Dupa ce mi l-au mai largit am putut sa ma bucur de confortul maxim calare pe vfr. Sa rezum: lasa un joc de cel putin 5cm daca nu vrei sa sari ca iepurasul la hopuri ok.mersi maine asta fac sa vedem ce se intampla mai am o intrebare :am suspendat roata din spate pe cric ca sa ung lantul si am bagat motoru in viteza am observat ca lantul nu merge lin pe pinioane sare in sus si in jos oare din cauza ca nu era roata in sarcina?ca pinioanele nu se vad uzate si nici lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Deobicei pocneÂşte din cauza mersului neregulat al motorului. Ideal ar fi să verifici dacă nu cumva e vreo za gripată sau dacă lanț nu e întins inegal. Îl pui într-o poziție verifici jocul lanțului, apoi miÂşti de roată câteva rotații Âşi ferifici din nou cât e de întins Âşi dacă e lafel e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.