lestatlioncourte Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Tare imi plac VFR-urile in special 750 model pana in 92... Oare nu stiti pe cineva care are unul de vanzare sau care ar vrea sa il schimbe cu ceva chiar si nefunctional, chiar si cazut (dar nu prea rau) Mentionez I'm not even on a tight budget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badimiki Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Tare imi plac VFR-urile in special 750 model pana in 92...Oare nu stiti pe cineva care are unul de vanzare sau care ar vrea sa il schimbe cu ceva chiar si nefunctional, chiar si cazut (dar nu prea rau) Mentionez I'm not even on a tight budget. Sal,am eu un VFR750F din 1992,putin modificat,iti trimit poze pe mail daca vrei,numa sa imi zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 daca le scurtezi bati pariu ca avea acelasi impact cu solul ? crashul daca e pus unde trebuie isi face treaba .... mai ales la cazaturi de pe loc si viteza mica .E bine sa ai crashuri . Am scapato si eu usor in fata hotelului la Neptun ..... o mica zgarietura .... direct pe vopseaua proaspata Eu unul, din ce am vazut cum statea asa frumos pe-o parte, ca distanta intre carena si asfalt nu era prea mare. Plus ca, datorita formei rotunjite, motocicleta se "rostogoleste" pur si simplu. Inainte sa-mi fac pad-ul, am citit pe vfrworld cum se plangeau cei ce si-au pus pad-uri normale ca tot li se zgarie carenele la scapari laterale. In alta ordine de idei, aici ( /index.php?...t&p=2555176 ) ma vedeti pe un gasgas de 250cmc. Eu's ala full echipat cu casca albastra si cizme albe. Interesant dar parca nu-i de mine. Voi mai incerca duminica iar. Daca mai ajunge cineva acolo duminica (maine sunt in Bucuresti) dati un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Tare imi plac VFR-urile in special 750 model pana in 92...Oare nu stiti pe cineva care are unul de vanzare sau care ar vrea sa il schimbe cu ceva chiar si nefunctional, chiar si cazut (dar nu prea rau) Mentionez I'm not even on a tight budget. am eu unul din 1987 si il dau la schimb sau il vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Salutare, Va scriu si eu cu o rugaminte. Vreau sa plec in concediu in perioada 9-17 septembrie in Grecia. As avea foarte mare nevoie de un topcase original de VFR. Gentile laterale le am dar pentru sanatatea spatelui iubitei mele si pentru un plus considerabil de bagaje v-as fi foarte recunoscator daca m-ati ajuta. Sunt dispus sa inchiriez si contra cost... Astept oferte Va multumesc, Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Salutare, Va scriu si eu cu o rugaminte. Vreau sa plec in concediu in perioada 9-17 septembrie in Grecia. As avea foarte mare nevoie de un topcase original de VFR. Gentile laterale le am dar pentru sanatatea spatelui iubitei mele si pentru un plus considerabil de bagaje v-as fi foarte recunoscator daca m-ati ajuta. Sunt dispus sa inchiriez si contra cost... Astept oferte Va multumesc, Andrei Ti-as fi dat cu cea mai mare placere, insa nu am asa ceva ! Altfel ,,un bun crestin" nu cred ca ti-ar lua chirie pentru asa ceva ! Eu iti pot face rost de un GIVI, dar top case original de VFR, chiar nu am de unde ! Mesaj completat Are cineva idee de unde imi pot cumpara asa ceva ? Este vorba de o pereche de ghidoane mai inalte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Ti-as fi dat cu cea mai mare placere, insa nu am asa ceva ! Altfel ,,un bun crestin" nu cred ca ti-ar lua chirie pentru asa ceva ! Eu iti pot face rost de un GIVI, dar top case original de VFR, chiar nu am de unde ! Mesaj completat Are cineva idee de unde imi pot cumpara asa ceva ? Este vorba de o pereche de ghidoane mai inalte ! Salut, Multumesc pentru amabilitate. Am nevoie de suporti si topcase originali pentru ca si side case-urile mele sunt la fel, originale si se prind pe scaritele pasagerului. Suportul de vfr de topcase se prinde doar pe manerele de prindere ale pasagerului... Sper sa gasesc... daca nu asta e voi lua un ghiozdan mai mare il pun in spatele iubitei mele si ne vom opri mai des... Pana un alta... Daca vrei ghidon confort baga un ochi aici : Are fratele meu pe vfr-ul lui asa ceva si vreau sa iti spun ca am bagat in weekend 400 km fara sa ii simt. E foarte tare si gasisem la un moment dat pe un site din Germania pe la 130 euro. Nu mai stiu exact care este... Numai bine, andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Am o nelamurire, cati litri are un rezervor de 750 model 91-93 pana la rezerva? Si ca sa nu uit, chiar n-are nimeni un capac monopost de vanzare? Multzam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Am o nelamurire, cati litri are un rezervor de 750 model 91-93 pana la rezerva? Si ca sa nu uit, chiar n-are nimeni un capac monopost de vanzare? Multzam anticipat! Gixx..sambata repetam faza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Gixx..sambata repetam faza ? Daca sunt in Bucuresti, Amkart scrie pe noi...Duminica seara am spalat rusinea I'm back! Cu aceasta ocazie sunt invitati sa ni se alature si alti vfr-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 De unde cumpar un monopost pt un VFR rc 36? Ne putem intalni pe undeva sau eventual vii pe la mine si vedem daca se potriveste. Monopostul e de RC 36, dar a mea e generatia a 4 a 95-97! Ti-am trimis si un pm ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Ne putem intalni pe undeva sau eventual vii pe la mine si vedem daca se potriveste. Monopostul e de RC 36, dar a mea e generatia a 4 a 95-97! Ti-am trimis si un pm ! Sunt sanse mari sa nu se potriveasca dar merita incercat, cine stie...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Pana un alta... Daca vrei ghidon confort baga un ochi aici : Are fratele meu pe vfr-ul lui asa ceva si vreau sa iti spun ca am bagat in weekend 400 km fara sa ii simt. E foarte tare si gasisem la un moment dat pe un site din Germania pe la 130 euro. Nu mai stiu exact care este... Numai bine, andrei Indeea cu LSL Bars (ghidon intreg), nu-mi surade ! Este prea lat, insa semighidoanele din link-ul de mai jos sunt super, numai ca nu am de unde cumpara asa ceva !?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Indeea cu LSL Bars (ghidon intreg), nu-mi surade ! Este prea lat, insa semighidoanele din link-ul de mai jos sunt super, numai ca nu am de unde cumpara asa ceva !?!? din cate am cercetat pana acum variantele sunt cam asa: 1. varianta LSL cu inlocuirea jugului superior cu unu adaptat pentru ghidon clasic - este 180euro pe Louis plus costul ghidonului. mai sunt si alte firme care fac juguri din astea. 2. convertibars - 340$. din cate am observat se pot ridica comenzile cu maxim 2cm fara sa fie nevoie de furtune mai lungi. kit-ul de furtune mai lungi e 240$ http://www.convertibars.com/new/index.cfm 3. helibars - 280$ - http://www.helibars.com/product/vfr800-02-08 ei zic ca merg fara lungirea furtunelor 4. variobar - 430euro la polo - http://www.gillestooling.com.au/variobar.php la pretul asta sigur e kit cu toate modificarile 5. genmar - 100-120euro - http://www.zianet.com/genmar/ practic niste inele de 2cm care se pun intre semighidon si jugul superior 6. copii dupa genmar facute de diversi strungari pe ebay - astept comanda de pe ebay... 50lire - va tin la curent dupa ce le primesc/montez in principiu problema este cu cat inalti in asa fel incat sa nu te incomodeze la viraje si in ce masura e nevoie de lungirea furtunelor daca aveti cunostinta despre alte inaltatoare va rog sa mai postati merci stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 petrica,vb cu AdiVFR. El si-a facut o copie ff reusita dupa helibars.Care apropos,sunt gandite ff misto: sunt mai inalte si mai aproape de pilot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 petrica,vb cu AdiVFR. El si-a facut o copie ff reusita dupa helibars.Care apropos,sunt gandite ff misto: sunt mai inalte si mai aproape de pilot. Eu stiam ca Adrian si-a cumparat helibars-uri originale ! Nu stiam ca le-a copiat ! O idee buna ! O sa fac cumva sa ma intalnesc cu el sa vad minunea si daca ma ajuta Dumnezeu si nu dau VFR-ul imi fac si eu sigur asa ceva. Mesaj completat din cate am cercetat pana acum variantele sunt cam asa:1. varianta LSL cu inlocuirea jugului superior cu unu adaptat pentru ghidon clasic - este 180euro pe Louis plus costul ghidonului. mai sunt si alte firme care fac juguri din astea. 2. convertibars - 340$. din cate am observat se pot ridica comenzile cu maxim 2cm fara sa fie nevoie de furtune mai lungi. kit-ul de furtune mai lungi e 240$ http://www.convertibars.com/new/index.cfm 3. helibars - 280$ - http://www.helibars.com/product/vfr800-02-08 ei zic ca merg fara lungirea furtunelor 4. variobar - 430euro la polo - http://www.gillestooling.com.au/variobar.php la pretul asta sigur e kit cu toate modificarile 5. genmar - 100-120euro - http://www.zianet.com/genmar/ practic niste inele de 2cm care se pun intre semighidon si jugul superior 6. copii dupa genmar facute de diversi strungari pe ebay - astept comanda de pe ebay... 50lire - va tin la curent dupa ce le primesc/montez in principiu problema este cu cat inalti in asa fel incat sa nu te incomodeze la viraje si in ce masura e nevoie de lungirea furtunelor daca aveti cunostinta despre alte inaltatoare va rog sa mai postati merci stefan Am vazut si eu site-ul celor de la convertibars, insa pretul pentru un astfel de kit ma dezumflat imediat ! ... Prea multi bani ! Poate gasesc totusi o varianta mai ieftina ! Oricum, merci frumos pentru linkuri ! Cu respect ! Petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Am o nelamurire, cati litri are un rezervor de 750 model 91-93 pana la rezerva? 16 litri + 3 rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salut, Up cu rugamintea pentru topcase Va multumesc, "Salutare, Va scriu si eu cu o rugaminte. Vreau sa plec in concediu in perioada 9-17 septembrie in Grecia. As avea foarte mare nevoie de un topcase original de VFR. Gentile laterale le am dar pentru sanatatea spatelui iubitei mele si pentru un plus considerabil de bagaje v-as fi foarte recunoscator daca m-ati ajuta. Sunt dispus sa inchiriez si contra cost... Astept oferte Va multumesc, Andrei" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 andrei,e greu in sezon nenica.Eu spre exemplu am aranjat din martie sa imprumut cadrele lui serj in iunie. ia in calcul suportul de topcase oferit, si cu o geanta legata pe el. succese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 andrei,e greu in sezon nenica.Eu spre exemplu am aranjat din martie sa imprumut cadrele lui serj in iunie. ia in calcul suportul de topcase oferit, si cu o geanta legata pe el. succese! Asa e... De retinut pentru viitor . Eu pun la dispozitie pentru cine are nevoie gentile laterale imprumut, bineinteles, doar sa nu fiu eu plecat. Iau in calcul suportul dar nu imi raspunde serj... Poate ca este plecat si el.. Te salut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 are doar multa treaba.Mai incearca,ca el s-a oferit sa-ti dea suportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 16 litri + 3 rezerva Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 petrica,vb cu AdiVFR. El si-a facut o copie ff reusita dupa helibars.Care apropos,sunt gandite ff misto: sunt mai inalte si mai aproape de pilot. Da-mi si mie numarul lui de telefon (daca il ai) ca eu am schimbat telefonul si ...... Este vorba de userul @AdrianP, sau este vorba de alt Adrian ?!?! Oricum, as vrea sa iau neaparat legatura cu acesta persoana pentru ca sunt foarte interesat sa-mi fac niste ghidoane putin mai inalte ! Merci ! Mesaj completat ___________________________________________________________________________________________________________________________ GATA ! ... Oficial va spun ca VFR-ul nu-l mai vand ! Dupa aproape 4000km, de cand a revenit la mine pot spune cu mana pe inima ca este o mobra exceptionala ! Deci ... ma plimb asa cu ea pana in iarna, iar in primavara promit sa va arat un V-Tech super restaurat, care la Soare te vei putea uita, dar la dansul, ba ! Asta e ! Bafta mare si sa ne vedem pe drumurile patriei, sau pe drumurile altor patrii ! P.S. ... asa va trebuie daca nu ati vrut V-Tech la 2500 euro ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Da-mi si mie numarul lui de telefon (daca il ai) ca eu am schimbat telefonul si ...... Este vorba de userul @AdrianP, sau este vorba de alt Adrian ?!?! Oricum, as vrea sa iau neaparat legatura cu acesta persoana pentru ca sunt foarte interesat sa-mi fac niste ghidoane putin mai inalte ! Merci ! Mesaj completat ___________________________________________________________________________________________________________________________ GATA ! ... Oficial va spun ca VFR-ul nu-l mai vand ! Dupa aproape 4000km, de cand a revenit la mine pot spune cu mana pe inima ca este o mobra exceptionala ! Deci ... ma plimb asa cu ea pana in iarna, iar in primavara promit sa va arat un V-Tech super restaurat, care la Soare te vei putea uita, dar la dansul, ba ! Asta e ! Bafta mare si sa ne vedem pe drumurile patriei, sau pe drumurile altor patrii ! P.S. ... asa va trebuie daca nu ati vrut V-Tech la 2500 euro ! Congrats! Ne bucuram ca ramai printre noi. Nu ai mai luat KTM-ul? Mesaj completat Si eu sunt interesat de modificarea ghidonului. Daca se poate, te rog sa ne tii la curent cu ce ai rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Nu ai mai luat KTM-ul?Mesaj completat Si eu sunt interesat de modificarea ghidonului. Daca se poate, te rog sa ne tii la curent cu ce ai rezolvat. Nu am luat KTM ca nu am pe ce, insa pana in primavara anului viitor sper sa mai produc ceva gologani incat sa-mi pot lua si o capra si daca nu voi produce, raman si fara capra ...... dar VFR-ul nu-l dau ! Am zis ! Cat despre semighidoane, tocmani ce am vorbit cu Adrian. El are pe motocicleta ceva asemenetor cu HeliBars-urile, facute prin Bucuresti la un atelier de confectii INOX. Eu chiar acum in pauza de masa, am facut cateva simulari cam pe unde ar trebuii sa vina tzeava ghidonului aia ce tii mana pe el. Am ajuns la concluzia ca trebuiesc ridicate si trase spre spate cam 4cm. Adica trase cumva cam pe o directie de 45 de grade, 4cm in sus si 4cm spre inapoi si atunci nu atinge nici de rezervor si nici de partea din fata a carenajului (unde se prinde oglinda si parbrizul). De fapt problema cea mai mare o am cu confectonarea elementului ala cilindric ce se strange pe telescop. Celelelate tzevi le le pot face cu usurinta. Am sa fac un model de semighidon in AutoCad si apoi il import in 3D Max si randez un .jpeg si-l postez aici ca sa va arat cam ce mi-ar placea sa am la mobra ! ... revin cu schita ! Mesaj completat ================================================================================================= Revin ... Deci ... am facut un model de semighidoane, ce poate fi setat dupa dorinta/ starea de spirit/ inflacararea/ cheful de pilotaj intr-o anumita zi, a fiecaruia ! Recunosc ! Arata putin cam butucanos (in spacial piesa verde), insa ,,daca il voi lua putin la pila", va arata destul de bine. Semighidonul l-am gandit cu 3 grade de libertate, excluzandu-l pe cel in care se invarte cu totul pe telescop. Se poate seta astfel: 1- in sus si in jos 2- catre fata si catre spate 3- tzeava pe care se monteaza comenzile poate fi trasa/impinsa, astfel incat ghidonul poate fi mai larg sau mai ingust Ar mai fi si al 4-lea grad de libertate, atuci cand se poate invarti tot semighidonul in jurul telescopului, dar l-am exclus, presupunand ca o data fixat nu ma mai joc la el, dar ..... O forma mai ,,soft" a semighidonului este cea in care se exclude gradul de libertate de la punctul 3. Adica tzeava (,,orizontala") ce sustine comenzile face corp comun cu piesa verde si astfel se renunta la 2 dintre suruburile de strangere ale respectivei tevi. In varful tevilor ,,verticale" se pot monta cu succes un suport pentru o gramada ,,nimicuri": un GPS, un aparat foto, o camera de filmat, orice butonas de comanda a unui proiector, maner incalzit, etc. Ramane sa pun la punct acest ,,proiect", dupa care il transpun in planse cotate .... ramanand in final sa gasesc material si apoi ..... la treaba ! ...... va urma ! Mesaj completat ... uitasem pozele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.