Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

mersi am incercat deja cu surubelnita da nu am reusit asa ca m am lasat pagubas si am zis ca pina am frina nu mai umblu la ea :laugh: acuma am incercat sa imi intind un pic lantul dar nu am reusit sa desfac surubul de la ax.are ceva smecherie?nu e un ax intreg sau ce are ca nu reusesc ;)

vezi ca sunt pe la unele service-uri care se respecta (fie ele si de auto)ceea ce se cheama `surubelnita de forta` sau cam asa ceva. E o treaba ce seamana cu o surubelnita normala care se pune pur si simplu pe surub si se bate in ea cu ciocanu. Bataia cu cuicanu imprima o forta de apasare pe surub concomitenta cu o rotire a surubului. Mergi la un service mai de doamne ajuta si intreaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si eu am avut o perioada aceleasi probleme cu moartea bateriei, si abia dupa al doilea releu de incarcare schimbat am descoperit ca , de fapt, trebuia sa schimb statorul de la alternator..., mie mi-a gasit defectele un service din Ungaria, ca baietzii din Romania nu au stiut decat sa imi ia banii si sa ma faca sa cumpar 2 baterii si 2 relee......Asa ca mai degraba e nevoie de un meserias bun decat de ghicit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu Petrica, iar vrei sa schimbi VFR-ul cu un enduro? Am vazut anuntul. Multa bafta la vanzare!

 

... nu ca ar avea ceva VFR-ul, insa cand nu sunt bani nici plimbarile demne de un VFR, nu sunt ! Asa ca ce rost are sa-l scot o data pe saptamana si sa ma plimb 50-100km, cand pot iesii cu un enduro de mai multe ori pe saptamana, aici pe coclaurile din jurul casei.

 

Sincer, nu l-as vinde, dar cand ma uit la el cum sta parcat in garaj mai tot timpul si eu am zero lei in buzunar ... parca nu ma mai incanta asa tare ! ;)

 

VFR-ul este o mobra foarte tare ............. dar sa te plimbi cu ea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ma gandeam si eu ca is cam mari consumatorii, dar si cei de la honda cred ca s-au gandit ..........

de ieri am pus o baterie noua si ma tot invart prin oras, pana acum totul merge bine. sper sa fie bateria si sa nu ma trezesc peste o saptamana ca iar il doare ceva.

 

azi am masurat tensiunea pe baterie si ;) se pare c-am batut putin campii in unul din posturile anterioare. se pare ca, cu tot cu consumatorii mari, regulatorul de tensiune trebuie sa tina (la mine cel putin o face) o tensiuna relativ constanta. astfel ca la relanti mie-mi arata 14.2 V iar cu toate farurile aprinse (adica + 220 W) 13.8 V. :D la 5000 ture valorile sunt aprox aceleasi (diferente de 0.2 - 0.4 V). imi cer scuze pt confuzie. probabil ai regulatorul/releul de incarcare pe duca. momentan ai bateria noua si nu se simte dar pe viitor s-ar putea sa-ti defecteze si bateria sau sa te lase cand ti-o fi lumea mai draga.

 

... nu ca ar avea ceva VFR-ul, insa cand nu sunt bani nici plimbarile demne de un VFR, nu sunt ! Asa ca ce rost are sa-l scot o data pe saptamana si sa ma plimb 50-100km, cand pot iesii cu un enduro de mai multe ori pe saptamana, aici pe coclaurile din jurul casei.

 

Sincer, nu l-as vinde, dar cand ma uit la el cum sta parcat in garaj mai tot timpul si eu am zero lei in buzunar ... parca nu ma mai incanta asa tare ! :D

 

VFR-ul este o mobra foarte tare ............. dar sa te plimbi cu ea !

 

te inteleg perfect. eu daca nu ies cel putin o data la 3 zile ma simt frustrat ;) . chit ca ma invart putin prin oras si tot e ceva. astazi, dupa iesirea la predeal, i-am tras o spalare, un curatat si uns lant. vecinul de la parter (aka paznicul de nadejde cand nu-s acasa) m-a intrebat daca o scot iar la plimbare. la cat este de frumoasa as fi scos-o dar ... am lasat-o pe maine cand imi voi vizita niste prieteni. :laugh:

acum dupa ce ai spus si motivul inteleg si motivul pt care vrei ktm-ul cu acel motor. cat consuma in mod normal ktm-ul?

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut o perioada aceleasi probleme cu moartea bateriei, si abia dupa al doilea releu de incarcare schimbat am descoperit ca , de fapt, trebuia sa schimb statorul de la alternator..., mie mi-a gasit defectele un service din Ungaria, ca baietzii din Romania nu au stiut decat sa imi ia banii si sa ma faca sa cumpar 2 baterii si 2 relee......Asa ca mai degraba e nevoie de un meserias bun decat de ghicit.

 

 

Exact aceiasi problema am intalnit-o la un CBR de 900. Un electrician mai rasarit iti poate masura doar sa se gandeasca la problema asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la cel cu motor de 200ccm, cu 6-7litrii te plimbi toata ziua ...... numai sa te tina muschii ! :)

 

Cu consumul asta e chiar bine. Cu VFR te plimbai cam o ora. :D

Bafta la vanzare si :) placuta cu noul motor (cand o veni)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am masurat tensiunea pe baterie si :) se pare c-am batut putin campii in unul din posturile anterioare. se pare ca, cu tot cu consumatorii mari, regulatorul de tensiune trebuie sa tina (la mine cel putin o face) o tensiuna relativ constanta. astfel ca la relanti mie-mi arata 14.2 V iar cu toate farurile aprinse (adica + 220 W) 13.8 V. :) la 5000 ture valorile sunt aprox aceleasi (diferente de 0.2 - 0.4 V). imi cer scuze pt confuzie. probabil ai regulatorul/releul de incarcare pe duca. momentan ai bateria noua si nu se simte dar pe viitor s-ar putea sa-ti defecteze si bateria sau sa te lase cand ti-o fi lumea mai draga.

 

cu noua baterie imi incarca 14.4 la relanti fara lumini si cu toate luminile aprinse 13.8 la 5000 de ture

multumesc de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat ture multe cu el...se simte diferenta in sensul ca trage mult mai bine de jos...ai 15 harti din care poti alege ce te coafeaza mai bine--de la rain touring pana la full sport.costa cam 50 dolari pe ebay.ajunge in 2 sapt.se instaleaza usor,se demonteaza usor-fara sa se modifice instalatia motoretei

Mai exact-se leaga de Air Intake Sensor-situat in cutia filtrului de aer,si pacaleste motorul ca este rece,bagandu-i mai multa benzina

 

Salut, mia venit si mie jucaria, am instalat-o dar am pus-o pe 5%. Ai incercat 100%, creste semnificativ consumul? Merci!

 

cu noua baterie imi incarca 14.4 la relanti fara lumini si cu toate luminile aprinse 13.8 la 5000 de ture

multumesc de ajutor

 

N-ai de ce sa multumesti. Eu-s ala mai luminat. :)

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa imi cumpar cauciucuri si oscilez intre Michelin PILOT ROAD 2 CT si Dunlop SPMAX ROADSMART. Din ce am citit Dunlop ii neutru si stabil cu aderenta buna, iar Michelin ii foarte manevrabil cu aderenta buna la rece si pe plaoie. Eu inclin catre Michelin, dar cica ii instabil in viraje si da miscari ciudate in ghidon.

Cei care aveti Michelin ati sesizat asemenea comportament sau sunteti multumiti de cauciucuri?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa imi cumpar cauciucuri si oscilez intre Michelin PILOT ROAD 2 CT si Dunlop SPMAX ROADSMART. Din ce am citit Dunlop ii neutru si stabil cu aderenta buna, iar Michelin ii foarte manevrabil cu aderenta buna la rece si pe plaoie. Eu inclin catre Michelin, dar cica ii instabil in viraje si da miscari ciudate in ghidon.

Cei care aveti Michelin ati sesizat asemenea comportament sau sunteti multumiti de cauciucuri?

Multumesc

Am michelin Pilor 2 road si foarte multumit . pe poaie le-am probat , intradevar aderenta foarte buna , mi-a alunecat spatele odata la o accelerare puternica intr-o depasire , dar consider ca era normal a aluneca . Aderenta cand cauciucul este rece .... eu cred mai bine zis ca Michelinul se incalzeste mai repede . Pe curbe intradevar apar ceva probleme la viteze mari si inclinari la limita . Am un prieten care a avut michelin pilot attach si acum are Dunlop ceva sport (sigur aceeasi categorie ) si este mai multumit de Dunlup , se inclina mai bine . Trebuie sa stii exact ce faci cu ele , daca conduci mai sport , mai turing , inclinari , franari , drumuri lungi etc ..... punele in balanta pe toate si fa alegerea cea mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu simt diferenta maxima cu toate 4 in sus,nu e exact cum spun ei in ghidul ala.si nu,nu creste considerabil consumul.spor la joaca :)

 

Toate 4 in sus este setarea cea mai joasa pe care si eu o am acum - 5%. Intr-adevar parca nu se mai scutura cand accelerezi de la 2500-3000 de ture. Deschiderea V-Tec-ului parca-i ceva mai pronuntata cu gazul deschis dar mai investighez. Voi incerca zilele astea cealalta extrema sa vad despre ce-i vorba si cum face. ;)

Multumesc si tie! (spor la joaca)

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care aveti Michelin ati sesizat asemenea comportament sau sunteti multumiti de cauciucuri?

Multumesc

da si da..sunt la al 2-lea rand,pt ca e un compromis perfect pt mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si da..sunt la al 2-lea rand,pt ca e un compromis perfect pt mine.

Ii deranjant comportamentul pe curbe sau ii neglijabil, cu pasager se accentueaza sau ii la fel ca si singur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate 4 in sus este setarea cea mai joasa pe care si eu o am acum - 5%. Intr-adevar parca nu se mai scutura cand accelerezi de la 2500-3000 de ture. Deschiderea V-Tec-ului parca-i ceva mai pronuntata cu gazul deschis dar mai investighez. Voi incerca zilele astea cealalta extrema sa vad despre ce-i vorba si cum face. ;)

Multumesc si tie! (spor la joaca)

:)

 

Ia pune bre si tu o poza cu ingineria aia tehnologica, ca m-ai facut curios !

Cum trage cu cea mai ,,agresiva" harta ? ... hai nu ma lasa cu gatul intins, ca tomai am renuntat la ideea de a mai vinde VFR-ul ! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii deranjant comportamentul pe curbe sau ii neglijabil, cu pasager se accentueaza sau ii la fel ca si singur?

cu pasager e perfect...cand esti singur trebuie mai multa atentie la inclinarile extreme in anumite situatii.

sfatul meu: daca macar 50% faci touring, ia-le!..te prinzi repede la ce sa fii atent si nu-i greu...daca mergi 50 % sportiv si singur pe vreme uscata,nu le lua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca le dau si cu suporti, pret 500 de euro pentru tot setul, poza atasata.

 

Poza atasata e veche nenea. Inainte de a-mi lua si eu mobra am tinut-o pe a ta intr-o colectie de poze cu VFR-ici si salivam mai rau ca un caine la vederea bolului cu mancare. Una mai recenta pentru popor nu ai? Sau ai vandut mandretea?

Demult vroiam sa te intreb: aripa pe roata spate este pusa de tine? Scrie ceva pe ea? Vreau si eu una da' nu stiu de unde.

Mercy! :)

 

Ia pune bre si tu o poza cu ingineria aia tehnologica, ca m-ai facut curios !

Cum trage cu cea mai ,,agresiva" harta ? ... hai nu ma lasa cu gatul intins, ca tomai am renuntat la ideea de a mai vinde VFR-ul ! :P

 

Ingineria este o cutiuta de marimea unei cutii de chibrit chinezesc (d'ala subtire) cu doar doua fire fara papuci in capat. Eu suspectez ca "marele" si "minunatul" chip este doar o matrice de rezistori. Valoarea rezistentei totale la un moment dat cred ca e data de modul de suntare (pozitia) a 4 intrerupatoare. Este ceva asemanator elimnatorului de oxigen de se foloseste cu power commander-ul. Niste isteti au gasit ca-i mai ieftin sa pui un rezistor de 330 de ohmi cu acelasi rezultat.

Cum spunea cristh4ever, practic pacaleste ECU oferind o valore diferita a temperaturii aerului de admisie iar restul este bla-bla.

Voi face trecerea pe "100%" joi (cand poate ma voi intalni cu iulian1900) sau vineri cand voi pleca spre Buzau la intrunire (pana atunci sunt ocupat cu casa ;) ).

Apropos, cine mai vine la Buzau?

 

Tam-tam-ul de reclama il gasesti aici:

http://www.nitroxchips.com/eshop/nitro-nit...vtec-p-489.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...