Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

problema mare cu vfr rc 46-98. de vreo 3 zile nu imi mai gasesc deloc cheia. si e naspa rau mai ales pe vremea asta. Imi da careva vreo idee? e vreo posibilitate sa-mi dea vreo reprezentanta alta cheie fara sa fiu nevoit sa dau o carutza de parale pe un set de contact/incuietori? stie careva vreuna dezmembrata pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca n-are imobilizator (nu cred ca erau la vremea aia) mergeti la un mag de facut chei. Acolo, daca-s meseriasi, ei pot desface buucul si sa va faca dupamprofil altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pleaca maine dimineata cineva spre predeal?

ma intanesc cu un amic cu gsr si o sa plecam la 8 jumate 9 din petrom miorita.

seara ma intorc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!! vad ca te cam pricepi..dc imi porneste mai greu cind e cald? uneori se aude de parca ar patina ceva pe acolo am desfacut elecromotoru lam verificat e bun..are cumva si ambrieaj de pornire?? este vorba de o honda vfr 750f rc24 din 89

 

daca ai bujiile, filtrul de aer si sincronizarea la carburatoare facuta, pe canicula asta ar trebuii sa tii maneta de acceleratie ,,atacata" putin. Adica o invarti un 5-7 grade si dai la automat. Trebuie sa porneasca instant !

Altfel cand este motorul cald si cuiele ponton ale carburatoarelor ,,scapa" putina benzina, ea se vaporizeaza foarte repede in camera de ardere si cand dai sa o pornesti e ca si cum este putin inecata si de aia face figurile astea, altfel cu putin acceleratie motorul trebuie sa porneasca repede. Bujiile trebuie sa fie ok, insa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee de unde fac rost - cumpar o cheie de intins lantu pentru VFR 800 din 2000 ? am cumparat o fara trusa de chei motoreta si am ajuns la capitolul , intins lant . Surpriza e ca nu am cheie de intins. Astept disperat sugestii . Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!! vad ca te cam pricepi..dc imi porneste mai greu cind e cald? uneori se aude de parca ar patina ceva pe acolo am desfacut elecromotoru lam verificat e bun..are cumva si ambrieaj de pornire?? este vorba de o honda vfr 750f rc24 din 89

am si eu vfr ca al tau. are bendix (ambeiaj de pornire) si trebuie vazut daca cumva nu e spart . de acolo sunetul ala probabil.si eu am avut problema asta. cam nasol ca nu prea gasesti piesa aia second. dar e posibil sa fie si altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu vfr ca al tau. are bendix (ambeiaj de pornire) si trebuie vazut daca cumva nu e spart . de acolo sunetul ala probabil.si eu am avut problema asta. cam nasol ca nu prea gasesti piesa aia second. dar e posibil sa fie si altceva.

scze ca ma bag si eu asa dar am si eu un vfr de 750 l am luat de doua saptamani.am si eu doua intrebari:dupa ce schimbi lichidul de frana trebuie aerisita instalatia? :) si daca am bulit un surub de la rezervorul de lichid aveti vreo idee cum il mai desfac :) si inca ceva oare nu stiti de unde pot face rost de un far pt vfr de 750 din anul 1987 sau ceva sa se potriveasca?raman dator.ajutati un incepator :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap instalatia trebuie aerisita. urata chestia cu suruburile alea , am patit-o si eu :)). exista extractoare de suruburi rupte ca un fel de burghie cu sens invers. cu alea merge. sau ceva mai artizanal si "romanesc" iei o surubelnita dreapta si incerci sa o fixezi intr-o parte a capului si lovesti osor cu ciocanu in sensu de desfacere. aa si mai pune si niste wd40 :))). nu-i foarte indicata metoda asta da e o varianta :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap instalatia trebuie aerisita. urata chestia cu suruburile alea , am patit-o si eu :)). exista extractoare de suruburi rupte ca un fel de burghie cu sens invers. cu alea merge. sau ceva mai artizanal si "romanesc" iei o surubelnita dreapta si incerci sa o fixezi intr-o parte a capului si lovesti osor cu ciocanu in sensu de desfacere. aa si mai pune si niste wd40 :D)). nu-i foarte indicata metoda asta da e o varianta :P)

mersi am incercat deja cu surubelnita da nu am reusit asa ca m am lasat pagubas si am zis ca pina am frina nu mai umblu la ea :) acuma am incercat sa imi intind un pic lantul dar nu am reusit sa desfac surubul de la ax.are ceva smecherie?nu e un ax intreg sau ce are ca nu reusesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi am incercat deja cu surubelnita da nu am reusit asa ca m am lasat pagubas si am zis ca pina am frina nu mai umblu la ea :) acuma am incercat sa imi intind un pic lantul dar nu am reusit sa desfac surubul de la ax.are ceva smecherie?nu e un ax intreg sau ce are ca nu reusesc :)

 

 

ba da . dar desfa piulita ca daca desfaci pe partea stanga unde ii capu de surub nu poti sa invarti axul cu totul.

Editat de black_jesus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am plecat spre Predeal , sper sa gasesc cat mai multi VFR isti pe acolo.

 

Pe mine unul m-a intalnit! O noua cunostiinta in lumea moto pt mine. Iulian nu uita sa dai un semn cand ajungi in C-ta.

Frumos la Predeal, stunt show-ul, concertele si ce a mai fost pe scena 2 (cunoscatorii stiu de ce).

Bafta si sa ne vedem, cine-o putea, la Buzau!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine unul m-a intalnit! O noua cunostiinta in lumea moto pt mine. Iulian nu uita sa dai un semn cand ajungi in C-ta.

Frumos la Predeal, stunt show-ul, concertele si ce a mai fost pe scena 2 (cunoscatorii stiu de ce).

Bafta si sa ne vedem, cine-o putea, la Buzau!

 

mi a facut placere sa ne cunoastem , pacat ca am stat de vorba doar 10 minute . Dar la Buzau sigur vin ! poate ne intalnim de inainte mai multi VFR isti .... SI FACEM O INTRARE .... MARFA !!!! CE ZICETI ? intalnirea e 7 - 8 august

Mesaj completat

Intrunirea a fost super , Sambata , ca Duminica plecarile au fost super . Duminica am plecat din Predeal pe la ora 13 si am luat-o spre Focsani pe intorsura Buzaului , un drum foarte bun si remarcabil pentru viraje si peisaje . Din pacate dupa ce am trecut de Nehoiu a inceput o ploicica .... care a durat vreo 20 km ..... apoi a inceput o torentiala , de care nu am putus sa ma ascund si am luat hotararea sa merg in continuare . Problema a fost ca pana la Focsani nu s-a oprit ploaia .... torentiala .... pe langa faptul ca in costumul meu de piele aveam apa .... unde nu aveam apa !!! VFR ul meu si a italianului Franco s-au comportat exemplar , in special cauciucurile Michelin pilot road 2ct care nu a alunecat absolut deloc , binenteles in viraje nu am avut mai mult de 60 la ora in conditii de viraje largi , cu o singura exceptie unde a derapat usor spatele la o depasire pe care am fortat-o . Pe ruta Buzau - Focsani am prins ploaia ce-a mai ploaie , la care nu avea rost a ma opri pentru ca nu se intrevedea nici o bucatica de soare si oricum nu aveam posibilitate de a ma usca . Viteza maxima cu care am mers 110 km/h cu accelerari - dezaccelerari foarte lente pentru a nu brusca roata spate turatii intre 4000 si maxim 6000 .

In rest a fost o aventura pe cinste ...... Nu doresc la nimeni sa prinda ploaie , dar daca ma gandesc mai bine a fost o aventura pe cinste ;)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi a facut placere sa ne cunoastem , pacat ca am stat de vorba doar 10 minute . Dar la Buzau sigur vin ! poate ne intalnim de inainte mai multi VFR isti .... SI FACEM O INTRARE .... MARFA !!!! CE ZICETI ? intalnirea e 7 - 8 august

 

Sigur vom sta de vorba mai mult!

Eu voi merge de vineri 6 dar, pt sambata, putem face o gasca sa luam ochii. La Buzau e mai usor de ajuns, din Bucuresti, fata de Predeal - e sosea continua in 4 benzi - 1h-1h1/2 cel mult. Nu recomand traversarea Buzaului (semafoare multe si drum naspa) insa centura (tot in 4 benzi in majoritate) e ca-n palma. Pentru cei din Trasilvania este chiar mai frumos de trecut muntii spre Buzau.

 

In alta ordine de idei, am incercat sa-mi pun becuri HID dar, dupa montaj, imi flash-uiau si uneori se stingeau de tot becurile cand acceleram/turam motorul. A avut cineva experiente asemanatoare? Voi incerca sa le pun si la masina sa vad daca se repeta fenomenul. Daca nu inseamna ca am o buba la sistemul electric ;) .

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi am incercat deja cu surubelnita da nu am reusit asa ca m am lasat pagubas si am zis ca pina am frina nu mai umblu la ea :laugh: acuma am incercat sa imi intind un pic lantul dar nu am reusit sa desfac surubul de la ax.are ceva smecherie?nu e un ax intreg sau ce are ca nu reusesc ;)

degeaba am incercat sa desfac piulita de la ax ca nu merge totusi mersi.ceva piese pt caprele astea nu stii unde gasesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte la cei cu VTEC sau oricine se pricepe.

Acum 2 saptamani am pornit motorul (VFR 800 VTEC din 2002) fara probleme, asta dupa ce a stat o saptamana nepornit. M-am invartit 3 minute prin oras (fara trafic ca era sambata dimineta), pana in 3-4 mii de ture ca era motorul rece. M-am oprit la un magazin, am stat 5 minute si am pornit iar motorul, parca invartea putin mai greu, dar mi-am zis ca mi s-a parut. Ma duc sa bag benzina, platesc, pun contactul cu faza scurta pornita si sta asa cat timp imi iau casca si manusile, dau la buton invarte de 3 ori si nimic; iau contactul, sting farurile, il las putin sa stea, cu gandul ca poate isi revine, mai incerc de 2-3 ori dar nimic. Il pornesc impins si ma duc la un prieten sa masuram sa vedem ce are. La relantiu cu faza scurte incarca undeva la 12.8, dar cu faza lunga in jur de 11.6-11.9, la 5000 de ture incarca 13.8-14 cu faza scurta si 13.3-13.6 cu faza lunga. Dam cateva telefoane, unii zic ca ii bateria altii ca ii releul, dupa logica mea inclinam si eu catre releu, dau comanda de releu, acesta ajunge sambata asta. Astazi merg sa pornesc motul, dupa 2 saptamani si 2 zile de stat in garaj, porneste la sfert de buton, in gandul meu e clar ca ii releul daca a pornit asa de usor, bunnnnn, montam releul nou si masuram, dar constatam ca is aceleasi valori. Acum am montata o baterie noua si ma invart prin oras sa vad daca mai face figuri si nu vrea sa porneasca.

Va rog daca imi puteti spune cat incarca la voi si care credeti ca ar fi problema, daca nu are cumva legatura cu mufa aceea fantastica (albastra parca) si manunchiul ala de fire ce trebuie schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba am incercat sa desfac piulita de la ax ca nu merge totusi mersi.ceva piese pt caprele astea nu stii unde gasesc?

ia o cheie tzapana de 27 da sa nu fie fixa . ia inelara bihexagonala si pune si o teava pe ea si imposibil sa nu o desfaci. cauta pe net d piese atat ce pot sati zic.depinde ce ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte la cei cu VTEC sau oricine se pricepe.

Acum 2 saptamani am pornit motorul (VFR 800 VTEC din 2002) fara probleme, asta dupa ce a stat o saptamana nepornit. M-am invartit 3 minute prin oras (fara trafic ca era sambata dimineta), pana in 3-4 mii de ture ca era motorul rece. M-am oprit la un magazin, am stat 5 minute si am pornit iar motorul, parca invartea putin mai greu, dar mi-am zis ca mi s-a parut. Ma duc sa bag benzina, platesc, pun contactul cu faza scurta pornita si sta asa cat timp imi iau casca si manusile, dau la buton invarte de 3 ori si nimic; iau contactul, sting farurile, il las putin sa stea, cu gandul ca poate isi revine, mai incerc de 2-3 ori dar nimic. Il pornesc impins si ma duc la un prieten sa masuram sa vedem ce are. La relantiu cu faza scurte incarca undeva la 12.8, dar cu faza lunga in jur de 11.6-11.9, la 5000 de ture incarca 13.8-14 cu faza scurta si 13.3-13.6 cu faza lunga. Dam cateva telefoane, unii zic ca ii bateria altii ca ii releul, dupa logica mea inclinam si eu catre releu, dau comanda de releu, acesta ajunge sambata asta. Astazi merg sa pornesc motul, dupa 2 saptamani si 2 zile de stat in garaj, porneste la sfert de buton, in gandul meu e clar ca ii releul daca a pornit asa de usor, bunnnnn, montam releul nou si masuram, dar constatam ca is aceleasi valori. Acum am montata o baterie noua si ma invart prin oras sa vad daca mai face figuri si nu vrea sa porneasca.

Va rog daca imi puteti spune cat incarca la voi si care credeti ca ar fi problema, daca nu are cumva legatura cu mufa aceea fantastica (albastra parca) si manunchiul ala de fire ce trebuie schimbate.

in primul rand nu pleca cu mobra neincalzita daca vrei s-o birjeresti linistit multi ani d'aci in colo. pana te echipezi (casca, manusi etc) si dai un ochi daca totul e-n regula (de fapt ordinea-i inversa) porneste motorul si, ca regula, nu atinge acceleratia. normal trebuie sa porneasca undeva la 1200 rpm si apoi sa urce-n ture automat sa-si faca incalzirea. cateva minute, cat sa creasca temperatura undeva la 50 de grade si sa-ti revina turatia la 1200, nu-ti va consuma f mult. nu-l lasa sa incalzeasca mai mult fara a te misca pt ca, spun cunoscatorii, nu-i bine; ceva cu uniformizarea temperaturii in jurul motorului si a accesoriilor.

apoi, daca-i de vina bateria, ar trebui, atunci cand dai la automat, sa-ti clantane rapid releul de pornire (sub sa langa baterie). insa daca nu auzi clantanitul cred ca este releul de pornire pe duca.

la mine a fost bateria (imi clantanea) si dupa ce-am schimbat-o n-am mai avut probleme.

 

o cunostinta mi-a recomandat sa schimb locul de alimentare cu benzina. pana acum puneam de la petrom dar am fost sfatuit sa folosesc fie mol fie omv. a avut cineva probleme cu petrom-ul? mie mi s-a aprins (iar) o singura data FI-ul in drum spre predeal. ;)

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba am incercat sa desfac piulita de la ax ca nu merge totusi mersi.ceva piese pt caprele astea nu stii unde gasesc?

 

 

 

/index.php?...ant&st=1925

 

 

cauta postul lui @stefanbh...a pus o poza cum se intinde lantul la un vfr 800 Vtech....eu am una din 92...si este aceeasi operatiune....

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand nu pleca cu mobra neincalzita daca vrei s-o birjeresti linistit multi ani d'aci in colo. pana te echipezi (casca, manusi etc) si dai un ochi daca totul e-n regula (de fapt ordinea-i inversa) porneste motorul si, ca regula, nu atinge acceleratia. normal trebuie sa porneasca undeva la 1200 rpm si apoi sa urce-n ture automat sa-si faca incalzirea. cateva minute, cat sa creasca temperatura undeva la 50 de grade si sa-ti revina turatia la 1200, nu-ti va consuma f mult. nu-l lasa sa incalzeasca mai mult fara a te misca pt ca, spun cunoscatorii, nu-i bine; ceva cu uniformizarea temperaturii in jurul motorului si a accesoriilor.

apoi, daca-i de vina bateria, ar trebui, atunci cand dai la automat, sa-ti clantane rapid releul de pornire (sub sa langa baterie). insa daca nu auzi clantanitul cred ca este releul de pornire pe duca.

la mine a fost bateria (imi clantanea) si dupa ce-am schimbat-o n-am mai avut probleme.

 

o cunostinta mi-a recomandat sa schimb locul de alimentare cu benzina. pana acum puneam de la petrom dar am fost sfatuit sa folosesc fie mol fie omv. a avut cineva probleme cu petrom-ul? mie mi s-a aprins (iar) o singura data FI-ul in drum spre predeal. ;)

:laugh:

multumesc frumos de raspuns.

cand am plecat de la garaj am stat pana avea 40-50 grade. cand am vrut sa plec de la benzinarie am stat pana mi-am pus manusile si casca, de obicei fac in ordine inversa, intai pornesc si mai apoi ma echipez ,dar cand ii deja cald motorul incerc sa nu il tin mult timp pornit pe loc, asa ca intai ma echipez si apoi pornesc.

problema ii cu releul de incarcare nu cu cel de pornire, ma intreb daca incarca in valori normale, daca si voua va incarca la fel si daca aveti aceleasi oscilatii intere faza lunga si faza scurta, intre relanti si 5000 ture.

am vazut ca in manual zice ca trebuie sa fie mai mare decat valoarea bateriei incarcate(13-13.2) si mai mica decat 15.5, dar cu cine am mai vorbit mi-au spus ca tocmai de aceea exista releul ca sa regleze valorile de incarcare in functie de necesar (de cati consumatori sunt porniti- faruri,semnalizator,frana etc), valoarea de incarcare nu trebuie sa oscileze mult indiferent de cati consumatori am porniti sau opriti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos de raspuns.

cand am plecat de la garaj am stat pana avea 40-50 grade. cand am vrut sa plec de la benzinarie am stat pana mi-am pus manusile si casca, de obicei fac in ordine inversa, intai pornesc si mai apoi ma echipez ,dar cand ii deja cald motorul incerc sa nu il tin mult timp pornit pe loc, asa ca intai ma echipez si apoi pornesc.

problema ii cu releul de incarcare nu cu cel de pornire, ma intreb daca incarca in valori normale, daca si voua va incarca la fel si daca aveti aceleasi oscilatii intere faza lunga si faza scurta, intre relanti si 5000 ture.

am vazut ca in manual zice ca trebuie sa fie mai mare decat valoarea bateriei incarcate(13-13.2) si mai mica decat 15.5, dar cu cine am mai vorbit mi-au spus ca tocmai de aceea exista releul ca sa regleze valorile de incarcare in functie de necesar (de cati consumatori sunt porniti- faruri,semnalizator,frana etc), valoarea de incarcare nu trebuie sa oscileze mult indiferent de cati consumatori am porniti sau opriti.

 

N-am masurat la mine sa vad cat incarca in relanti sau turata insa observ ca se schimba intensitatea luminoasa a farurilor atunci cand schimb regimul de turatie. Mi se pare normal, pt putere ai nevoie de turatie la alternator iar releul de incarcare nu are sa dea mai mult daca alternatorul/motorul nu-i in ture. Releul de incarcare, cred ca are rolul de a stabili/limita pragul superior al tensiunii generate de alternator si sa gestioneze curentul livrat sistemului electric functie de necesitati. Iar VFR-ul are necesitati mari doar gandindu-ne ca sunt 4 becuri de 55W pe faruri. Nu mai pomenesc de senalizari, pozitie, frane, ABS (unde-i cazul), ventilator racire, etc. De aceea eu vreau sa pun HID pe faruri. Pe pozitie si frana am pus deja LED-uri, fazei scurte i-am facut intrerupator si vreau sa pun LED si pe semnalizari. Cu prima ocaie am sa masor valorile tensiunii la diferite regimuri si am sa postez. Pana atunci noroc si sanatate ;) si poate ne intalnim mai multi la Buzau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am masurat la mine sa vad cat incarca in relanti sau turata insa observ ca se schimba intensitatea luminoasa a farurilor atunci cand schimb regimul de turatie. Mi se pare normal, pt putere ai nevoie de turatie la alternator iar releul de incarcare nu are sa dea mai mult daca alternatorul/motorul nu-i in ture. Releul de incarcare, cred ca are rolul de a stabili/limita pragul superior al tensiunii generate de alternator si sa gestioneze curentul livrat sistemului electric functie de necesitati. Iar VFR-ul are necesitati mari doar gandindu-ne ca sunt 4 becuri de 55W pe faruri. Nu mai pomenesc de senalizari, pozitie, frane, ABS (unde-i cazul), ventilator racire, etc. De aceea eu vreau sa pun HID pe faruri. Pe pozitie si frana am pus deja LED-uri, fazei scurte i-am facut intrerupator si vreau sa pun LED si pe semnalizari. Cu prima ocaie am sa masor valorile tensiunii la diferite regimuri si am sa postez. Pana atunci noroc si sanatate ;) si poate ne intalnim mai multi la Buzau!

asta ma gandeam si eu ca is cam mari consumatorii, dar si cei de la honda cred ca s-au gandit ..........

de ieri am pus o baterie noua si ma tot invart prin oras, pana acum totul merge bine. sper sa fie bateria si sa nu ma trezesc peste o saptamana ca iar il doare ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia o cheie tzapana de 27 da sa nu fie fixa . ia inelara bihexagonala si pune si o teava pe ea si imposibil sa nu o desfaci. cauta pe net d piese atat ce pot sati zic.depinde ce ai nevoie.

mersi mult pt. sfaturi se vede ca motociclistii se ajuta intre ei! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu Petrica, iar vrei sa schimbi VFR-ul cu un enduro? Am vazut anuntul. Multa bafta la vanzare!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...