Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

salut,

 

stie cineva unde pot gasi aceste piese (stanga si dreapta):

 

64202-MCW-D00

64203-MCW-D00

http://zsf-motorrad.de/popup_image.php?pID=114808&imageName=66105be3333049638e7ba52137d4c9e7.jpg ?

acestea vin pe interiorul carenei centrale la vtec si dau acces catre becurile de semnalizare fata.

 

mercy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut,

 

stie cineva unde pot gasi aceste piese (stanga si dreapta):

 

64202-MCW-D00

64203-MCW-D00

http://zsf-motorrad.de/popup_image.php?pID=114808&imageName=66105be3333049638e7ba52137d4c9e7.jpg ?

acestea vin pe interiorul carenei centrale la vtec si dau acces catre becurile de semnalizare fata.

 

mercy!

 

Se pot aduce pe comanda. 33 de lei cu TVA pe bucata.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cazut cu motoru' ?

Am lovit din spate , un Fiat Doblo . Neatentia in trafic isi spune cuvantul . Asta este . Acum , in functie de costuri reparam tot odata sau treptat , dar trebuie sa mai stau o saptamana pana ajung sa-mi vad mobra , live . Cu toate ca nu ar arata rau ca street , intentionez sa o aduc inapoi la infatisarea ei originala .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa aud ca ai avut accident. Sper ca esti bine, de vreme ce ai scris pe forum.

Far nou gasesti aici:

http://www.hondateileguenstig.de/shop/product_info.php?info=p1634_Scheinwerfer-VFR800-33102MBG003.html

http://www.cmsnl.com/products/unit-comp-head-li_33102mbg003/

eventual cauta si dupa OEM cod: 33102MBG003

 

Carene eftine:

http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=vfr+800+body+kits&CatId=34&IndexArea=product_en&sq=y&fsb=y&tracelog=seo_product_direct_0820

 

Sa ne vedem cu bine!

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu ieftine, kit complet pe ebay, la 500 de dolari (transport inclus). Cele care ti-s bune le poti vinde pe rand, sa-ti mai scoti din bani. Vine sezonul rece oricum, stai cu ochii pe ebay (astea de Europa) ca poate gasesti si far, mai ieftin, sau chiar din Romania. Jambele nu s-au indoit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si jambele sunt indoite , au facut cuta . Dar cu astea nu caut variante de mijloc . Am sa cumpar noi , pe rand . Trebuie sa ajung sa vad cu ochii mei , ce mai are motocicleta .

 

Imi pare rau sa aud ca ai avut accident. Sper ca esti bine, de vreme ce ai scris pe forum.

Far nou gasesti aici:

http://www.hondateileguenstig.de/shop/product_info.php?info=p1634_Scheinwerfer-VFR800-33102MBG003.html

http://www.cmsnl.com/products/unit-comp-head-li_33102mbg003/

eventual cauta si dupa OEM cod: 33102MBG003

 

Carene eftine:

http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=vfr+800+body+kits&CatId=34&IndexArea=product_en&sq=y&fsb=y&tracelog=seo_product_direct_0820

 

Sa ne vedem cu bine!

 

Bad rabitt , multumesc foarte frumos . Sa ne vedem cu bine .

Asfalt uscat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

vin cu o intrebare posesorilor de vtec-uri: vi s-a intamplat sa tineti maneta de acceleratie fixa in turatii cuprinse intre 6500-7500 si sa va oscileze turatia in a 6-a (n-am incercat in a 5-a)? Am facut ieri un drum C-ta - Buzau si pe A2 atat ziua cat si noaptea (senzatii tari la 11 grade - mi-a inghetat nasul). Tinand fixa maneta la 6700, dupa cateva secunde incepea sa scada usor turatia; la o diferenta de 200-300 de ture, se aceelera si venea la valoarea initiala. Am incercat sa vad daca se intampla asta si peste 7000 de ture si acelasi lucru s-a intamplat. La bicla mea, fiind din 2003, celelalte valve se deschid la 7000. Eu am scos si sondele de O2 (lambda). Cam intr-o sapt voi face acelasi traseu si voi testa sa vad daca va face la fel si cu senzorii O2.

Daca sunt tovarasi care au avut asemenea experiente, rog sa dea de stire si sa spuna cum au rezolvat ciudatenia.

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plimbarea de uichendul trecut alaturi de rivalul pot spune :cheers: si tot o data de fosta motocicleta/model detinut de mine.

 

cam slaba activitatea pe topicul asta,daca sunt doritori de o tura ma lunga si de distractie sunt bine primiti

/index.php?/topic/669449-constantin-si-elena-reloadeed/

post-14727-0-25236500-1317731301_thumb.jpg

post-14727-0-19582500-1317731314_thumb.jpg

post-14727-0-61148000-1317731331_thumb.jpg

post-14727-0-55244800-1317731354_thumb.jpg

post-14727-0-79511400-1317731366_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare in atentia posesorilor de VFR800 Vtec cum stati cu temperatura motorului in oras,in afara lui si pe ploaie,pt ca e singura motocicleta cu care am mers ca temperatura apei sa stea la 60 de grade in afara orasului avand in vedere temperatura de afara 6-7 grade si plus de asta am ramas uimit cum la o viteza de 130-140 km/h mers de/pe autostrada pe ploaie(2 grade afara) temperatura motorului sa imi inidice pe brod minim 40-45 maxim grade celsius, dupa ce am iesit din ploaie sa mi se ridice undeva peste 60 de grade ...e normal ? unde este pus senzorul ala de temperatura a motorului aveti idee ? pt ca in oras motorul se incinge la 105 grade unde porneste ventilatorul,domolind pana la 98 garde parca ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@smok3

eu nu imi aduc aminte sa imi scazut temperatura asa de jos. La 6-7 grade Celsius afara am mers si din ce imi aduc aminte imi statea temperatura pe la 85. E posibil sa ai termostatul blocat pe deschis sau sa nu ai deloc. Termostatul e in partea dreapta a motorului, iar senzorul nu stiu unde e, trebuie vazut intr-un manual (daca nu gasesti un manual o sa ma uit eu maine seara dupa ce ajung acasa).

 

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Temperatura in motor nu are ce cauta asa jos, ea trebuie sa fie ~constanta si mult mai sus. Din ce am citit pe net, ai 2 senzori, unul in radiator (partea dreapta) si unul intre "V", dar nu cunosc mai multe detalii 'care ce si cum'.

 

Nu-ti bate capul cu senzorul, fa-i diagnoza simpla, pipaie furtununele de apa si radiatorul, vezi daca se incalzesc imediat dupa ce ai pornit motorul (motorul sa fie rece). Personal, cred ca ti termostatul blocat pe deschis.

 

Oscileaza temperatura cand iesi sau intri in trafic ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pt raspunsuri.... cat depsre temperatura nu va pot spune decat ca in oras este ok, afara scade foarte repede cum spuneam 60 de grade si chiar si 40 de grade mers pe ploaie..apoi dupa oprirea motorului chiar si dupa 10 min pe bord temperatura este zero ceea ce mi s-a parut iarasi ciudat sa se raceasca asa repede motorul si intradevar apoi urca repede 35 de grade in sus...alta intrebare va rog....in cazul in care e termostatul, acesta se da jos si se poate debloca,unge,gresa sau direct inlocuit? ca sa stiu sa comand altul sa nu mai pierd vremea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut o problema dinasta, cu fluctuatia temperaturii, am mai scris si intr-un post. Nu calca perfect termostatul pe umarul carcasei, si era si el decalibrat, in sensul ca nu inchidea total. Eu am rezolvat treaba pilind din axul central, sa poata urca mai sus, dar la primavara o sa cumpar altul. Costa vreo 35 de dolari pe ebay (nou), aici la noi e cu 30-50% mai mult.

 

 

 

Da-l jos si vezi care-i buba exact. Pune-l intr-o oala cu apa clocotita, vezi cum actioneaza.

post-33938-0-98927400-1318841538_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-as fi recunoscator si m-ai ajuta mult mai mult decat manualul avand in vedere ca tu ai desfacut daca mi-ai spune si mie exact locatia lui si pas cu pas procedura de "extragere" daca iti mai aduci aminte, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te aici, ai toate informatiile. La vfr-ul meu, e mai simplu de dat jos, ca e pe partea laterala. Il dau jos, fara sa vars antigel, in 15 minute, in schimb tu ai de munca.

 

Cu riscul de a ma repeta, verifica babeste radiatorul si furtunul ce intra in radiator, vezi daca se incalzeste treptat dupa pornirea de la rece. Asta sa nu desfaci degeaba jumate de motocicleta.

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/37-thermostat-vtec-replacement/

 

http://photos.linquist.net/Vehicles/VFR/6601240_3LZwJN/9/458782251_P3cuw#459593102_QZAk6

 

Am citit ca antigelul original pus de Honda pe atunci, avea si silicati in compozitie. Scriau in articol ca silicatii il impiedica sa functioneze corect, adica mâzgaleÂşte componentele lui cu un fel de ceară, astfel nu mai inchide etanÂş. Nu scriau mai detalii acolo, decat ca unii il scufundau in apa fierbinte sa se curete, si schimbau antigelul cu unul fara silicati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci am pornit motorul la rece cum mi`ai spus sa fac si da pana sa imi indice pe bord temperatura de 35 de grade dupa 2-3 minute de functinoare a motorului am incercat sa pun mana pe acel furtun din spatele galeriilor archhh :crack: m`am ars mi`am zis zis ca nu e o idee buna sa verific acolo,dar da radiatorul era deja cald,intradevar nu frigea dar era cald ,multumesc pt cele 2 lincuri intradevar interesante :cheers: sa inteleg ca este termostatul ....sau sa incep cu un schimb de antigel :P ?

mama si da este de munca sa schimbi un singur termostat :))

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello everyone. Am o problema cu VFR-ul de o bucata de timp. Simt o mica vibratie dar numai in curbe si mai ales pe dreapta. Nu stiu de la ce poate fi dar e nasoala si uneori se mai lasa si cu voblaj. De la ce poate fi?

Trabuie sa pun amortizor de ghidon ca sa scap de ea mai ales ca acum o conduc mai sport????

 

Stiu ca o sa ti se para incredibil, eu am avut problema asta si s-a rezolvat abia dupa ce am schimbat rulmentii din butucul spate...s-au spart si in mod miraculos vibratia din ghidon a disparut dupa inlocuirea pieselor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai greu ii pana te apuci.

 

Pai antigelul schimba-l odata cu termostatul. Dupa ce-l dai jos, verifica daca inchide de tot (pune-ti buzele pe carcasa lui, cea pe care cade placa culisanta si sufla de sus in jos). Sa fi atent sa nu scape antigel printre termostat si carcasa termostatului (sufla prin furtune). Joaca-te. Ti-am zis, poate are numai depuneri care impiedica etanseitatea, asta vezi cand il dai jos. Eu unul nu as cumpara unul nou decat dupa ce il verific pe cel de pe mobra.

 

p.s. Sa te inarmezi cu o trusa de scule buna.

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai greu ii pana te apuci.

 

Pai antigelul schimba-l odata cu termostatul. Dupa ce-l dai jos, verifica daca inchide de tot (pune-ti buzele pe carcasa lui, cea pe care cade placa culisanta si sufla de sus in jos). Sa fi atent sa nu scape antigel printre termostat si carcasa termostatului (sufla prin furtune). Joaca-te. Ti-am zis, poate are numai depuneri care impiedica etanseitatea, asta vezi cand il dai jos. Eu unul nu as cumpara unul nou decat dupa ce il verific pe cel de pe mobra.

 

p.s. Sa te inarmezi cu o trusa de scule buna.

Vine iarna sau a venit deja ,asa ca timp o sa am pana la primavra si de scule nu duc lipsa :) la motorul trecut singur imi faceam service/schimburi daca aveam docmnetatia necesara asa ca ii dau eu de cap pana la urma. Acum...mai am o problema sa zic asa si poate o rezolv tot prin voi pana ajung la honda sau sper sa ies mai ieftin cu un second.....mi`am spart masca din fata a motorului(vezi poza) nici nu stiu exacat cum se numeste (un plastic ) a intarat un caine in mine pe la 90 la ora si uite ce paguba mi`a facut :P o pot gasi pe aici la cineva pe forum ? sau care este macar numele ei sa stiu cum sa caut pe ebay ,multumesc .

post-14727-0-42985100-1318868560_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu termostatu cel mai simplu sa vezi daca functioneaza probezi la aragaz, ex : iei un vas pui apa o incalzezti pui un termometru in vas ,legi termostatu cu o sfoara si il cobori in apa la temperatura dorita si ai sa vezi cum deschide si la rece cum inchide , eu asa am facut si am constatat ca temrostatu meu nu mai deschidea si se incingea motoru rau de tot este vb de un z1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...