Jump to content

Honda Vfr 750/800/1200


rmg
 Share

Recommended Posts

Merge. Poti pune de R1, sa nu mai ai treaba, curata toate mufele de pe traseul stator-releu de incarcare.

 

sper ca ai vorbit serios in prima parte...adica, chiar am nevoie de o parere nu de mistocareli ca ma stiu si eu la d-alea!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 8.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu-mi sta in fire sa fac mishto de nimeni.

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/61154-r1-rectifier-questions/

http://mwarp-e.com/home/?page_id=113

 

Daca il iei pe cel de vfr, pune-i pasta termoconductoare intre releu si cadru, si cooler de sursa/procesor pe el. Il legi pe luminile de pozitie sa mearga tot timpul (coolerul). Si nu uita sa verifici toate mufele pt contact optim.

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, acum nu pari. La prima vedere doar:) Mersi frumos, studiez link-urile. Mda, moara aia de vint spune totul!

Edited by lionofjudah
Link to comment
Share on other sites

Are cineva idee daca e o problema cu ea sau cu mine ?

 

Intra uneori mai greu in viteza a doua si caraie intrand in neutru, asta mai ales daca e mai turata in viteza 1 >5000 de turatii. Invers nu sunt probleme.

Nu ii place sub 2500 de turatii, e normal? Trage ea oarecum, dar aud lantul cum bate in bascula probabil.

 

Multumesc mult !

Link to comment
Share on other sites

Gata, a venit parbrizul, ma declar super multumit. Din piept unde venea inainte, acum linia parbrizului continua undeva in frunte.. :D

post-7046-0-34663000-1308914528_thumb.jpg

post-7046-0-19770800-1308914538_thumb.jpg

post-7046-0-98815000-1308914551_thumb.jpg

post-7046-0-52434700-1308914580_thumb.jpg

post-7046-0-75561200-1308914588_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Are cineva idee daca e o problema cu ea sau cu mine ?

 

Intra uneori mai greu in viteza a doua si caraie intrand in neutru, asta mai ales daca e mai turata in viteza 1 >5000 de turatii. Invers nu sunt probleme.

Nu ii place sub 2500 de turatii, e normal? Trage ea oarecum, dar aud lantul cum bate in bascula probabil.

 

Multumesc mult !

 

cu pinioanele nu le am dar nici la mine nu era prea entuziasmata sub 2500. dupa ce i-am facut ceva modificari - scos senzorii O2, dezactivat Pair air valve, dezacivat controlul vacumatic ce inchidea cea de a 2-a admisie a aerului in motor (deasupra capacului filtrului de aer) , galeriile de evacuare after market fara catalizator (asta n-o fu tocmai benevola dar... :rusinica: ) - acum nu se mai scutura la turatii mici :ok: . asta nu inseamna ca-i place :D . eu prefer s-o tin in jurul a 4 mii de ture pt ca am impresia ca arderea si consumul sunt mai bune (motorul nu se chinuie) ... plus ca Laser-ele mele suna :rock: si fara sa turez ca idiotu'.

 

a incercat cineva sa puna pe vfr cauciucuri orientate mai mult pe vreme naspa? pt ca aj acasa abia in prima 1/2 a toamnei, as vrea sa ma bucur cat mai mult de bicla incaltand-o cu asa ceva:

http://www.motorock.ro/products/Anvelope-moto-PIRELLI-MT-60-RS-CORSA.html

stiu ca pe spate marimea difera putin (sper sa nu-mi faca abs-ul probl) dar nu stiu altele mai bune pe vreme naspa.

e adevarat ca iubitii nostrii guvernanti au interzis biclele iarna?

mercy pt raspunsuri/sfaturi bine-intentionate si/sau carcotase!

Edited by ciprinakos
Link to comment
Share on other sites

cu pinioanele nu le am dar nici la mine nu era prea entuziasmata sub 2500. dupa ce i-am facut ceva modificari - scos senzorii O2, dezactivat Pair air valve, dezacivat controlul vacumatic ce inchidea cea de a 2-a admisie a aerului in motor (deasupra capacului filtrului de aer) , galeriile de evacuare after market fara catalizator (asta n-o fu tocmai benevola dar... :rusinica: ) - acum nu se mai scutura la turatii mici :ok: . asta nu inseamna ca-i place :D . eu prefer s-o tin in jurul a 4 mii de ture pt ca am impresia ca arderea si consumul sunt mai bune (motorul nu se chinuie) ... plus ca Laser-ele mele suna :rock: si fara sa turez ca idiotu'.

 

a incercat cineva sa puna pe vfr cauciucuri orientate mai mult pe vreme naspa? pt ca aj acasa abia in prima 1/2 a toamnei, as vrea sa ma bucur cat mai mult de bicla incaltand-o cu asa ceva:

http://www.motorock.ro/products/Anvelope-moto-PIRELLI-MT-60-RS-CORSA.html

stiu ca pe spate marimea difera putin (sper sa nu-mi faca abs-ul probl) dar nu stiu altele mai bune pe vreme naspa.

e adevarat ca iubitii nostrii guvernanti au interzis biclele iarna?

mercy pt raspunsuri/sfaturi bine-intentionate si/sau carcotase!

 

D-aia e misto distributia pe pinioane, cel putin la 750. Nu bate si nu protesteaza aproape niciodata. De elasticitate nu mai vb, mergi un drum intreg numai in a 6-a si f rar a 5-a. :rock:

Link to comment
Share on other sites

Gata, a venit parbrizul, ma declar super multumit. Din piept unde venea inainte, acum linia parbrizului continua undeva in frunte.. :D

Ai facut cardasie cu nebunul de Adi? Vad 748-le lui prin garajul tau :P

Link to comment
Share on other sites

D-aia e misto distributia pe pinioane, cel putin la 750. Nu bate si nu protesteaza aproape niciodata. De elasticitate nu mai vb, mergi un drum intreg numai in a 6-a si f rar a 5-a. :rock:

 

necalarind nimic inaintea biclei mele, nu stiu ce-am pierdut. dar te cred si pe tine si pe altii de spun acelasi lucru. multi au considerat vtec-ul un downgrade; ai mai in varsta zic ca toate vfr-urile de 800 sunt de fapt downgrade-uri la 750 :what: . cand m-am intalnit anul trecut cu "iulian1900" (bafta man! daca mai esti pe forum), inainte sa se lase de calarit, am observat ca motorul lui suna diferit - parca ceva mai mecanic - ulimul vfr cu pinioane (2001). insa a ramas, cred, ceva din elasiciatea predecesorilor si acum la vfr-ici (dupa 2002). la drum lung si eu imi cocotam picioarele pe improvizaiile mele de crash pad-uri (cand nu era vre-o curba mai serioasa / ma simteam ca pe cioper :crack: ) si uitam sa mai schimb din a 6-a. banuiesc ca s-o putea mai bine da' se multumese, cred, fiecare cu ce are :wink: ...

Edited by ciprinakos
Link to comment
Share on other sites

Se aude un pic diferit din cauza "mieunatului" scos de pinioane. Eu unu n-as da niciodata un 750 pe un Vtech.

 

Aceiasi greutate, aproape aceiasi cai, 10000 de bube in plus si un look care uneori prinde, alteori nu. Mie mi-a placut maxim mobra lui Raducu, si cam atat.

Link to comment
Share on other sites

Ai facut cardasie cu nebunul de Adi? Vad 748-le lui prin garajul tau :P

 

Da, e fratele meu mai mic si tampit :grinbandit:

 

Legat de parbriz.. l-am testat in weekend - MERITA TOTI BANII!!

 

Nu am nici o treaba, am reusit sa merg cu 200 - 220 fara sa cad de pe motocicleta, pot merge constant cu 140-160 fara sa ma deranjeze prea tare, iar daca ma aplec putin pe rezervor sunt racheta. Asa da domle! :grinbandit:

 

Se aude un pic diferit din cauza "mieunatului" scos de pinioane. Eu unu n-as da niciodata un 750 pe un Vtech.

 

Aceiasi greutate, aproape aceiasi cai, 10000 de bube in plus si un look care uneori prinde, alteori nu. Mie mi-a placut maxim mobra lui Raducu, si cam atat.

 

Am mers eu cu Honda Crossrunner, motor Vtec de 800.. nu e nici o diferenta, ba din contra, veferica mea parca trage totusi un pic mai tare... posibil sa fie si altele rapoartele in cutie..

 

POZA

Link to comment
Share on other sites

[...]

Am mers eu cu Honda Crossrunner, motor Vtec de 800.. nu e nici o diferenta, ba din contra, veferica mea parca trage totusi un pic mai tare... posibil sa fie si altele rapoartele in cutie..

 

POZA

 

Fain. Dar cei dintre noi care nu au cont pe "cartea feței" cum fac sa vada grozavia? (si nu, "pai fa-ti cont" nu merge)

Link to comment
Share on other sites

Diablo se incalzesc mai geut un pic, dar apoi sunt ok.. daca adopti un mers mai sport nu sunt cele mai bune , in rest sunt ok.. se poate si mai bine :P, prefer sa fie mai moi si sa le schimb mai des decat sa-mi rup nasu :D toate bune...

 

 

Salutare,

 

Multumesc de raspunsuri.Am sa merg pe Pirelli Angel ST.(vreau sa mai experimentez)Pana acum am avut diablo rosso si am fost multumit(am facut in jur de 12000 km cu ele)sunt moi si se incalzesc repede,aderenta e ok!

Link to comment
Share on other sites

Fain. Dar cei dintre noi care nu au cont pe "cartea feței" cum fac sa vada grozavia? (si nu, "pai fa-ti cont" nu merge)

Uite si aici aceeasi poza:

 

/index.php?/topic/663168-excursie-in-olanda-rotterdam-amsterdam-texel/page__view__findpost__p__2867816

Link to comment
Share on other sites

Nu e balena deloc.. mi s-a parut mica/normala. E super manevrabila si suspensiile sunt OK.

Pare cam moto de fete..

 

E mai usurica ca VFR750, mult mai usurica.

 

Eu astept sa vad un CrossTourer, ala da :D

Link to comment
Share on other sites

Se aude un pic diferit din cauza "mieunatului" scos de pinioane. Eu unu n-as da niciodata un 750 pe un Vtech.

 

Aceiasi greutate, aproape aceiasi cai, 10000 de bube in plus si un look care uneori prinde, alteori nu. Mie mi-a placut maxim mobra lui Raducu, si cam atat.

 

post-24857-0-50259500-1309168244_thumb.jpgpost-24857-0-07030300-1309168274_thumb.jpg

hahaha..thanks,bro! Adevarul e ca si io o iubesc ca-n prima zi. :)

si da,inainte sa o iau p-asta am testat 2 dinainte de 2002.Si imi placea mult mai mult linearitatea alora.

v-tecul ca sa fie fun trebuie sa-l tii numai peste 7000.

 

PS: ieri am iesit sa iau luciul noilor gume.Pe care le si recomand (la prima vedere) pt cei care vor gume touring.E vb de michelin pilot road 3.Stau mult mai lipite decat pilot road 2, si au parabola putin mai spre sport cred.Le vad si dupa cum s-au ars pe margine, si dupa cum s-au raschetat palpatoarele,care la mine nu sunt cele originale,ci de cbr.Cu gumele vechi nu am atins niciodata cu palpatoarele din cate imi amintesc.Sau nu asa.

 

Edited by raducu.
Link to comment
Share on other sites

in august e perfect, ca nu mai tin la gume.Acum sunt noi pt concediu. :D

Sa te faci bine colega ~!

 

Se pare ca a fost implicat intr-un accident. Uitati-va pe topicul de accidente pt ultimele vesti.

Edited by almostcyborg
Link to comment
Share on other sites

am pornit motorul l am lasat sa mearga vreo 10 minute la m oprit l am lasat vreo 5 minute am tinut motorul drept si am masurat.chestia este daca are ceva motorul daca trece de maxim.

Link to comment
Share on other sites

am pornit motorul l am lasat sa mearga vreo 10 minute la m oprit l am lasat vreo 5 minute am tinut motorul drept si am masurat.chestia este daca are ceva motorul daca trece de maxim.

Da, daca nu trece mult de maxim, eu zic s-o lasi asa, dar daca trece considerabil, mai scoate din el.

 

LE. Mai bine scoate pe la buson, poti cu o pompa de mana vacuumatica, ori cu o seringa mai sanatoasa , daca-l culci pe partea dreapta, cu putin ajutor. Asta sa nu scoti tot uleiul.

Edited by almostcyborg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...