NVS Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Eu asa am luat motorul, cu toate cutiile. Un pret pentru achizitia lor nu stiu sa-ti zic pentru ca difera in functie de marime, marca. SH ar trebuii sa fie undeva pe la un 200-250 de euro. Nu cred ca e prea usor sa iti poti pune tobe sub sa, dar nici imposibil nu este. Cel mai simplu este cu o toba din carbon care nu se incalzeste si este mai usoara decat cea originala. Despre inaltarea gidonului nu stiu sa-ti raspund pentru ca nu am facut o asa modificare. Ceva bani costa si treaba asta mai mult ca sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Mai vreau sa stiu daca imi pot monta in locul tobei mele infiorator de mare ,alea 2 tobe de la modelul dupa 2001,ca pune in evidenta monobratul si nu se mai frige pasagerul. Ma gandesc ca gasesc destul de usor si la un pret bun,tobele alea 2, la cineva caruia nu l satisfac alea originale. Modificarea de care vorbesti tu este posibila (ca orice lucru de altfel) : Dar, nu e "floare la ureche"...Munca e laborioasa pentru asa un rezultat : http://vfrworld.com/forums/5th-generation-1998-2001/36725-t3-tinks-annual-project-bike-98-vfr800.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Acolo a fost schimbata codita cu totul bro. Frumos, dar costisitor si ceva munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Modificarea de care vorbesti tu este posibila (ca orice lucru de altfel) : Dar, nu e "floare la ureche"...Munca e laborioasa pentru asa un rezultat : http://vfrworld.com/forums/5th-generation-1998-2001/36725-t3-tinks-annual-project-bike-98-vfr800.html Asta e ce imi imaginam si eu ca o sa iasa. Tobele le am gasit pe ebay.de incepand cu 100 e. Stopul ala nou costa tot 100. Mai ramane sa gasesc pe cineva sa mi faca transformarea. Eu asa am luat motorul, cu toate cutiile. Un pret pentru achizitia lor nu stiu sa-ti zic pentru ca difera in functie de marime, marca. SH ar trebuii sa fie undeva pe la un 200-250 de euro. Nu cred ca e prea usor sa iti poti pune tobe sub sa, dar nici imposibil nu este. Cel mai simplu este cu o toba din carbon care nu se incalzeste si este mai usoara decat cea originala. Despre inaltarea gidonului nu stiu sa-ti raspund pentru ca nu am facut o asa modificare. Ceva bani costa si treaba asta mai mult ca sigur. Urmaresc sa fac tarile nordice si atunci imi trebuie olecuta de confort la drum lung. Stiti vre un site cum e wunderliht pt bmw,in care sa gasesti de a gata elemente de tunning pt vfr? Am gasit pe ebay un chit de ghidon la un pret decent. voi ce ziceti?eu peronal as prefera acealeasi manete-adica nu toata bara de ghidon dar mai inalte. http://www.ebay.de/itm/Superbike-Lenker-Umbau-Kit-HONDA-VFR-800-98-01-/260748456523?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cb5d1b24b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) Treaba cu codita se poate face, chiar usor as putea spune, mai ales ca stii ce iti trebuie exact ... eu am pus pe al meu codita de 929 si m-am chinuit un pic sa ii fac cadrul de codita, cel original de 929 nu avea nici o treaba cu prinderile pe cadrul de la vfr ... un pic de munca e dar se face. Editat Mai 5, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 salutare VFR-stilor!! tocmai sa ars releul de incarcare si nu stiu de cere sa cumpar.. ce am gasit pe ici pe scrie doar ca is compatibile si nu prea vreau sa dau banii pe ceva sa nu stiu daca e bun... voi ce sfat imi dati? unde gasesc ? am un vfr rc 24 din 89..model mai vechi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 salutare VFR-stilor!! tocmai sa ars releul de incarcare si nu stiu de cere sa cumpar.. ce am gasit pe ici pe scrie doar ca is compatibile si nu prea vreau sa dau banii pe ceva sa nu stiu daca e bun... voi ce sfat imi dati? unde gasesc ? am un vfr rc 24 din 89..model mai vechi.. ca veni vb de releul buclucas,singura hiba a hondelor vfr... arsul releului astuia este permanenta sau este vb numai de ala cu care vine ea echipata din fabrica? adica tre sa umblii cu releul la tine ca nu se stie,sau daca ti sa ars o data nu mai ai probleme dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) salutare VFR-stilor!! tocmai sa ars releul de incarcare si nu stiu de cere sa cumpar.. ce am gasit pe ici pe scrie doar ca is compatibile si nu prea vreau sa dau banii pe ceva sa nu stiu daca e bun... voi ce sfat imi dati? unde gasesc ? am un vfr rc 24 din 89..model mai vechi.. O varianta este WEMOTO.COM (vezi sectiunea intitulata "ELECTRICA - Lista piese) la 101 sau 109 euro plus transport. Adresa dealerului de Romania am gasit-o la ei pe site: Wemoto Romania, Aviator Traian Vasile 74, Sector 1, Bucuresti, Romania, Telefon: 0744164899. O a doua varianta, despre care am auzit pe topicurile de Transalp si Africa Twin este firma ceha IGNITECH. Din cate am auzit sunt mai ieftini ca preturi. Cred ca trebuie sa le dai mail si sa le spui ce ai nevoie. Mai vezi si la http://www.romimoto-...o/vehicle/17980. La mine nu se incarca acum sectiunea de "Electrice". Pe releul motorului meu a montat prietenul de la care am cumparat-o un cooler de computer Editat Mai 6, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 O varianta este WEMOTO.COM (vezi sectiunea intitulata "ELECTRICA - Lista piese) la 101 sau 109 euro plus transport. Adresa dealerului de Romania am gasit-o la ei pe site: Wemoto Romania, Aviator Traian Vasile 74, Sector 1, Bucuresti, Romania, Telefon: 0744164899. O a doua varianta, despre care am auzit pe topicurile de Transalp si Africa Twin este firma ceha IGNITECH. Din cate am auzit sunt mai ieftini ca preturi. Cred ca trebuie sa le dai mail si sa le spui ce ai nevoie. Mai vezi si la http://www.romimoto-...o/vehicle/17980. La mine nu se incarca acum sectiunea de "Electrice". Pe releul motorului meu a montat prietenul de la care am cumparat-o un cooler de computer Ca sa il ajuti intradevar ar fi trebuit sa masori spatul de acolo, cat iti permite, si sa pui o tabla de aluminiu cat mai mare intre radiator si sasiu, pe langa faptul ca fierul nu are o coductibilitate termica foarte buna tabla pe care e prins e extrem de mica. Mi mi s-a prajit releul de curand ... il pusesem sub sa pe un radiator destul de marisor dar lipsa de ventilare si-a spus cuvantul. Dupa un drum de vrep 15-20 de km in care am tras un pic de motor am simtit pe final seaua calda, a doua zi cand am masurat tensiunea de incarcare era fix pix, unde mai pui ca a iesit si fum din releu in 2 reprize. Acum i-am pus sub codita un releu de Suzuki cu aripioare de ventilare pe o tabla de aluminiu destul de mare ca suprafata, cat am putut vedea pana acum pot spune ca se comporta ok ca temperatura si valori de incarcare, nu stiu la drum mai lung, etc ... o sa verific cand am sa merg la drum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Ca sa il ajuti intradevar ar fi trebuit sa masori spatul de acolo, cat iti permite, si sa pui o tabla de aluminiu cat mai mare intre radiator si sasiu, pe langa faptul ca fierul nu are o coductibilitate termica foarte buna tabla pe care e prins e extrem de mica. Mi mi s-a prajit releul de curand ... il pusesem sub sa pe un radiator destul de marisor dar lipsa de ventilare si-a spus cuvantul. Dupa un drum de vrep 15-20 de km in care am tras un pic de motor am simtit pe final seaua calda, a doua zi cand am masurat tensiunea de incarcare era fix pix, unde mai pui ca a iesit si fum din releu in 2 reprize. Acum i-am pus sub codita un releu de Suzuki cu aripioare de ventilare pe o tabla de aluminiu destul de mare ca suprafata, cat am putut vedea pana acum pot spune ca se comporta ok ca temperatura si valori de incarcare, nu stiu la drum mai lung, etc ... o sa verific cand am sa merg la drum ... eu pina in momentu de fata am avut un releu facut de un prieten(home made) incarcarea e prea anemica si din cauza asta am decis sa il schimb cu unu original.. sau daca nu original unu compatibil... la mine releul mau l-am montat in fata linga far sub carena acolo are racire mai mult decit suficienta... O varianta este WEMOTO.COM (vezi sectiunea intitulata "ELECTRICA - Lista piese) la 101 sau 109 euro plus transport. Adresa dealerului de Romania am gasit-o la ei pe site: Wemoto Romania, Aviator Traian Vasile 74, Sector 1, Bucuresti, Romania, Telefon: 0744164899. O a doua varianta, despre care am auzit pe topicurile de Transalp si Africa Twin este firma ceha IGNITECH. Din cate am auzit sunt mai ieftini ca preturi. Cred ca trebuie sa le dai mail si sa le spui ce ai nevoie. Mai vezi si la http://www.romimoto-...o/vehicle/17980. La mine nu se incarca acum sectiunea de "Electrice". Pe releul motorului meu a montat prietenul de la care am cumparat-o un cooler de computer salur Raul!! multumesc pt raspuns, dar nu imi permit unu nou ...ma refeream la unu folosit dar sa fie bun.. a vorbit un prieten de-al meu cu un tip de prin dumbravita dar se pare ca mai trebuie sa astept pana vine nustiu cine din italia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 eu pina in momentu de fata am avut un releu facut de un prieten(home made) incarcarea e prea anemica si din cauza asta am decis sa il schimb cu unu original.. sau daca nu original unu compatibil... la mine releul mau l-am montat in fata linga far sub carena acolo are racire mai mult decit suficienta... salur Raul!! multumesc pt raspuns, dar nu imi permit unu nou ...ma refeream la unu folosit dar sa fie bun.. a vorbit un prieten de-al meu cu un tip de prin dumbravita dar se pare ca mai trebuie sa astept pana vine nustiu cine din italia... eu mi am luat un releu nou nu este original este din tailanda sau de pe acolo de pe undeva il am de doi ani si merge perfect.si nu am dat pe el decat 200 roni parca sau mai putin nu imi mai aduc aminte bine.e drept ca si eu i am pus un ventilator dar merge.cu alea second originale se poate sa te inseli parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 eu mi am luat un releu nou nu este original este din tailanda sau de pe acolo de pe undeva il am de doi ani si merge perfect.si nu am dat pe el decat 200 roni parca sau mai putin nu imi mai aduc aminte bine.e drept ca si eu i am pus un ventilator dar merge.cu alea second originale se poate sa te inseli parerea mea de unde lai cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdorin Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Salutare, Desi a trecut mai bine de o luna de cand am intrat in posesia VFR-ului abia azi mi-am downloadat Owners's Manual-ul si am inceput sa-l rasfoiesc (sunt un indolent stiu). Intrebarea mea e legata de presiunea in roti, am vazut in manual ca e trecuta la 36/42 psi fata/spate ceea ce inseamna respectiv in bari 2,5 fata si 2,9 spate indiferent daca ai sau nu pasager, ceea ce mi se pare un mic cam mult. Voi cat folositi? Ar trebui sa aiba si legatura cu modelul de gume mai mult ca sigur eu am pirelli angel ST pe fata si diablo pe spate. Modelul e VFR 800 2007 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 de unde lai cumparat? de la un baiat de pe net el le comanda de dincolo.daca vrei incerc sa dau de el si sa vorbiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Salutare, Desi a trecut mai bine de o luna de cand am intrat in posesia VFR-ului abia azi mi-am downloadat Owners's Manual-ul si am inceput sa-l rasfoiesc (sunt un indolent stiu). Intrebarea mea e legata de presiunea in roti, am vazut in manual ca e trecuta la 36/42 psi fata/spate ceea ce inseamna respectiv in bari 2,5 fata si 2,9 spate indiferent daca ai sau nu pasager, ceea ce mi se pare un mic cam mult. Voi cat folositi? Ar trebui sa aiba si legatura cu modelul de gume mai mult ca sigur eu am pirelli angel ST pe fata si diablo pe spate. Modelul e VFR 800 2007 Multumesc Baga-i cu incredere. Matahala-i destul de grea de una singura plus "soferul" si un pasager se pare ca nu face mare diferenta. Va trebui, cand iei pasager, sa intaresti suspensia spate - daca ai ABS atunci e usor Urmaresc sa fac tarile nordice si atunci imi trebuie olecuta de confort la drum lung. Stiti vre un site cum e wunderliht pt bmw,in care sa gasesti de a gata elemente de tunning pt vfr? Am gasit pe ebay un chit de ghidon la un pret decent. voi ce ziceti?eu peronal as prefera acealeasi manete-adica nu toata bara de ghidon dar mai inalte. http://www.ebay.de/itm/Superbike-Lenker-Umbau-Kit-HONDA-VFR-800-98-01-/260748456523? pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cb5d1b24b Eu la kitul de ghidon, in loc de bara din imagine - care nu mi s-a parut suficient de inalta - mi-am luat asta: http://www.louis.de/_30cb7eceb2c7de6084c4578edcb06e63de/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 La pagina 366 gasesti niste poze cu prima si actuala bara - neconcludente insa dar n-am altele la mine Cu noul ghidon insa senzatia-i super - acu' nu-i mai invidiez p'ai cu bmw-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Baga-i cu incredere. Matahala-i destul de grea de una singura plus "soferul" si un pasager se pare ca nu face mare diferenta. Va trebui, cand iei pasager, sa intaresti suspensia spate - daca ai ABS atunci e usor Eu la kitul de ghidon, in loc de bara din imagine - care nu mi s-a parut suficient de inalta - mi-am luat asta: http://www.louis.de/_30cb7eceb2c7de6084c4578edcb06e63de/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 La pagina 366 gasesti niste poze cu prima si actuala bara - neconcludente insa dar n-am altele la mine Cu noul ghidon insa senzatia-i super - acu' nu-i mai invidiez p'ai cu bmw-uri bine bine dar nu inteleg cum prinzi bara asta la mobra noastra. adica chitul ala de prindere de unde la i luat? Salutare, Desi a trecut mai bine de o luna de cand am intrat in posesia VFR-ului abia azi mi-am downloadat Owners's Manual-ul si am inceput sa-l rasfoiesc (sunt un indolent stiu). Intrebarea mea e legata de presiunea in roti, am vazut in manual ca e trecuta la 36/42 psi fata/spate ceea ce inseamna respectiv in bari 2,5 fata si 2,9 spate indiferent daca ai sau nu pasager, ceea ce mi se pare un mic cam mult. Voi cat folositi? Ar trebui sa aiba si legatura cu modelul de gume mai mult ca sigur eu am pirelli angel ST pe fata si diablo pe spate. Modelul e VFR 800 2007 Multumesc vreau si eu manualul asta,te rog ,ca nu am. multumesc. bine bine dar nu inteleg cum prinzi bara asta la mobra noastra. adica chitul ala de prindere de unde la i luat? vreau si eu manualul asta,te rog ,ca nu am. multumesc. a,dar stai ca eu am vfr 800 interceptor ca e din 98... poate are cineva manualul la ea. cat despre presiune eu am bagat 2,5 pe fata si 3 pe spate cu pasager si bagaj si a mers bine. imi aduc aminte ca la 1100 gs nu stiam cat sa bag si am bagat 2 atm in ambele si mi au distrus o pereche de cauciucuri kontinental tkc noi noute in 2000km. pur si simplu mi sau crapat.sa nu mai vb de consum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Salutare VFR-isti, ma bag si eu cu o idee, poate s-a mai discutat, poate s-a mai vorbit, poate nu. Ce ar fi daca intre releu si cadru/releu si radiatorul releului s-ar pune niste pasta termo-conductoare precum punem intre radiator si procesorul calculatorului? Nu ar transfera caldura mai bine? Iar asta combinat cu un cooler de PC sa aibe ca rezultat un releu infailibil ? (desi nimic nu este infailibil) La VFR cadrul de codita e din fier(cel putin pana in 97, nu stiu la restu) si fierul nu e la fel de eficient in conductibilitatea si disiparea caldurii ca si aluminiul. Solutia perfecta ar fi prinderea unei placi de aluminiu cu o suprafata cat mai mare intre sasiu si releul de incarcare cat si un cooler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 bine bine dar nu inteleg cum prinzi bara asta la mobra noastra. adica chitul ala de prindere de unde la i luat? ... Kitul e luat de pe louis: http://www.louis.de/_1050e3c32905e23fae0cde664b3d9fbe12/index.php?topic=search&searchterm=10021361&cmd.x=0&cmd.y=0 insa acu' vad ca-i mai scump. Kitul gasit pe ebay-i mai ieftin si face acelasi lucru. uite mai jos o poza cu kitul de mai sus plus primul ghidon (al' al mai pitic) - pt ca pozitia nu era cine stie ce imbunatatita (doar manevratul era mai usor datorita latimii ghidonului) iar furtunele de frana si ambreiaj picau naspa l-am luat p'al mai mare/inalt care-a rezolvat mai toate problemele, plus ca mi-a permis si instalarea protectiilor la manere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Kitul e luat de pe louis: http://www.louis.de/_1050e3c32905e23fae0cde664b3d9fbe12/index.php?topic=search&searchterm=10021361&cmd.x=0&cmd.y=0 insa acu' vad ca-i mai scump. Kitul gasit pe ebay-i mai ieftin si face acelasi lucru. uite mai jos o poza cu kitul de mai sus plus primul ghidon (al' al mai pitic) - pt ca pozitia nu era cine stie ce imbunatatita (doar manevratul era mai usor datorita latimii ghidonului) iar furtunele de frana si ambreiaj picau naspa l-am luat p'al mai mare/inalt care-a rezolvat mai toate problemele, plus ca mi-a permis si instalarea protectiilor la manere. Imi place mult varianta A din link ul dat de tine pe luis nu am inteles insa care varianta este mai inalta...din astea 3 date de ei tu vb de primul ales de tine.ai luat mai multe? nu trebuiesc facute alte modificari la furtune si cabluri,sa inteleg? nu loveste parbrizul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdorin Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 vreau si eu manualul asta,te rog ,ca nu am. multumesc. a,dar stai ca eu am vfr 800 interceptor ca e din 98... poate are cineva manualul la ea. cat despre presiune eu am bagat 2,5 pe fata si 3 pe spate cu pasager si bagaj si a mers bine. imi aduc aminte ca la 1100 gs nu stiam cat sa bag si am bagat 2 atm in ambele si mi au distrus o pereche de cauciucuri kontinental tkc noi noute in 2000km. pur si simplu mi sau crapat.sa nu mai vb de consum.... aici gasesti toate manualele pentru toate modelele de VFR http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/files/category/2-owners-manuals-and-other/page__sort_order__DESC__sort_key__file_submitted__num__10__st__50 E posibil sa iti trebuiasca sa iti faci cont dar nu dureaza mai mult de 2 minute . Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Imi place mult varianta A din link ul dat de tine pe luis nu am inteles insa care varianta este mai inalta...din astea 3 date de ei tu vb de primul ales de tine.ai luat mai multe? nu trebuiesc facute alte modificari la furtune si cabluri,sa inteleg? nu loveste parbrizul? am luat in prima faza ghidonul recomandat de ei (louis) pt kit si modelul biclei, cel ce apare in poza de la post-ul anterior, insa nu mi-a placut (din motivele expuse tot in postul anterior) asa ca mi-am luat un al altul mai inalt. furtunele si, mai ales, cablurile de acceleratie trebuie redirectionate dar altfel ajung. acum il am p'asta http://www.louis.de/_303db99f577ccbe701c67a8afda3a9e7dc/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 si-s f multumit pt ca pozitia-i faina (nu mai trebuie sa stau in maini) si-am putut monta si protectiile de maini. totusi, montand protectiile de maini si datorita marimii mari a rezervoarelor de lichid a franei si ambreiajului, n-am putut regla ghidonul a.i. sa nu ating parbrizul atunci cand intorc la maxim intr-o parte sau alta. insa nu-i bai avand in vedere ca in mers nu apuc sa rasucesc atat de mult ghidonul. am mers iarna cu manerele incalzite si protectiile prin oras folosind manusile de vara http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-GP-Pro-2006/SubProducts/34311-3029937-17 - problema se schimba insa la iesiri mai lungi si la peste 100km/h cand eram nevoit sa port manusile de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) am luat in prima faza ghidonul recomandat de ei (louis) pt kit si modelul biclei, cel ce apare in poza de la post-ul anterior, insa nu mi-a placut (din motivele expuse tot in postul anterior) asa ca mi-am luat un al altul mai inalt. furtunele si, mai ales, cablurile de acceleratie trebuie redirectionate dar altfel ajung. acum il am p'asta http://www.louis.de/_303db99f577ccbe701c67a8afda3a9e7dc/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 si-s f multumit pt ca pozitia-i faina (nu mai trebuie sa stau in maini) si-am putut monta si protectiile de maini. totusi, montand protectiile de maini si datorita marimii mari a rezervoarelor de lichid a franei si ambreiajului, n-am putut regla ghidonul a.i. sa nu ating parbrizul atunci cand intorc la maxim intr-o parte sau alta. insa nu-i bai avand in vedere ca in mers nu apuc sa rasucesc atat de mult ghidonul. am mers iarna cu manerele incalzite si protectiile prin oras folosind manusile de vara http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-GP-Pro-2006/SubProducts/34311-3029937-17 - problema se schimba insa la iesiri mai lungi si la peste 100km/h cand eram nevoit sa port manusile de iarna ce mi arati tu aici este un chidon.la 50 e. nu vad distantierele aici. alea ce mi le ai dat data trecuta erau 3 variante.despre alea nu sunt lamurit pe care din ele le ai ales. profit un pic de tine si vin si cu alte teme de discutie. ce parbriz ai?banuiesc ca unul turing.de unde l ai luat ,link ceva? ce ulei recomanda producatorul?ca eu mi am luat 10w 60 motorex si sper sa nu gresesc. folosesti buji cu iridium sau simple?am gasit simple la 35 lei si iridium la 70 lei.e bun pretul? mersi si scuza ma daca abuzez de bunavointa ta. protectie in caz de dai motorul pe jos ai?ce se foloseste?buloane din alea?cam cat costa? Editat Mai 8, 2012 de zis_ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) ce mi arati tu aici este un chidon.la 50 e. nu vad distantierele aici. alea ce mi le ai dat data trecuta erau 3 variante.despre alea nu sunt lamurit pe care din ele le ai ales. profit un pic de tine si vin si cu alte teme de discutie. ce parbriz ai?banuiesc ca unul turing.de unde l ai luat ,link ceva? ce ulei recomanda producatorul?ca eu mi am luat 10w 60 motorex si sper sa nu gresesc. folosesti buji cu iridium sau simple?am gasit simple la 35 lei si iridium la 70 lei.e bun pretul? mersi si scuza ma daca abuzez de bunavointa ta. protectie in caz de dai motorul pe jos ai?ce se foloseste?buloane din alea?cam cat costa? nu prea-mi dau seama ce-i greu de inteles. am luat kit-ul("distantierele") asta http://www.louis.de/_1050e3c32905e23fae0cde664b3d9fbe12/index.php?topic=search&searchterm=10021361&cmd.x=0&cmd.y=0 , un ghidon de care n-am fost multumit (nu-i mai retin codul), un alt ghidon de care-s multumit http://www.louis.de/_303db99f577ccbe701c67a8afda3a9e7dc/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 ... deci ce-i greu? ghidonul insa ar putea sa ti-l faca cineva din tara. aici pe forum sunt cateva persoane care se ocupa cu asta, probabil la pret mai mic si mai pe placul/nevoile fiecaruia. parbriz am de pe ebay.de si este MRA vario-touring. ulei am pus motul pt ca asta mi-a fost recomandat iar bujiile nu le-am schimbat ca n-a fost cazul (inca-mi merge motorul ca uns, conform manualului la 24000 km se face inspectie si se schimba la 48000 km - eu mai am putin s-ajung la 24k) si drept urmare nu-mi pot da cu parerea. protectiile sunt facute de (oarecum) de mine si constau in doi cilindrii de alama(?cred?), cu capete de textolit (facute la strung) si prinse intre ele cu tija filetata. pe partea stanga a trebuit sa-mi modific vasul de antigel. /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=611610 Ca si cu ghidoanele, poti gasi aici pe forum pe cineva sa-ti faca asa cum vrei si/sau ai nevoie. Editat Mai 9, 2012 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 nu prea-mi dau seama ce-i greu de inteles. am luat kit-ul("distantierele") asta http://www.louis.de/_1050e3c32905e23fae0cde664b3d9fbe12/index.php?topic=search&searchterm=10021361&cmd.x=0&cmd.y=0 , un ghidon de care n-am fost multumit (nu-i mai retin codul), un alt ghidon de care-s multumit http://www.louis.de/_303db99f577ccbe701c67a8afda3a9e7dc/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 ... deci ce-i greu? ghidonul insa ar putea sa ti-l faca cineva din tara. aici pe forum sunt cateva persoane care se ocupa cu asta, probabil la pret mai mic si mai pe placul/nevoile fiecaruia. parbriz am de pe ebay.de si este MRA vario-touring. ulei am pus motul pt ca asta mi-a fost recomandat iar bujiile nu le-am schimbat ca n-a fost cazul (inca-mi merge motorul ca uns, conform manualului la 24000 km se face inspectie si se schimba la 48000 km - eu mai am putin s-ajung la 24k) si drept urmare nu-mi pot da cu parerea. protectiile sunt facute de (oarecum) de mine si constau in doi cilindrii de alama(?cred?), cu capete de textolit (facute la strung) si prinse intre ele cu tija filetata. pe partea stanga a trebuit sa-mi modific vasul de antigel. /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=611610 Ca si cu ghidoanele, poti gasi aici pe forum pe cineva sa-ti faca asa cum vrei si/sau ai nevoie. acum am inteles. ai luat prima data la 189 e distantierele si ghidonul ala de care nu ai fost multumit iar apoi ai mai cumparat un alt ghidonul,folosint la el distantierele din prima achizitie. am tot cautat pe forum sa vad elemente de tunning pt drum uri lungi dar nu am gasit nimic. exista vre un site care se ocupa de elementele astea pt motorul nostru? cum e senzatia cu MRA ul asta? de manual ai uitat sa mi zici daca ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Deci, VFR-ul este fix altceva decat Bmw-ul de dinainte. Nu exista Wunderlich sau kit-uri touring. E o mobra sportiva cu valente de tourer. Daca tot vroiai un pachet complet, 1000 de accesorii,etc, de ce nu ti-ai luat un Pan sau un alt Bmw? Pe scurt Vfr-ul este o mobra cinstita, fara impresii de tourer absolut asa ca hai sa nu incercam sa tot o comparam sau sa o transformam in ex Bmw-ul din dotare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.