Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Boon, deci dupa ce s-a aprins becul, cati km mai poti sa faci, in mare?

 

Am facut pana acum 160 km, 60 km pe autostrada (160-180) iar linia este la jumatate pe ceas. Cred ca 6% , poate mai mult.

 

Te referi cand incepe ultima liniuta sa licare? Si pe mine ma intereseaza cat mai poti merge orientativ, sau cati l iti mai raman in rezervor din acel moment? M-am uitat prin manual si n-am gasit... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cred ca 3.5 litri mai sunt de cand se aprinde becul, socoteste-ti tu km :).

 

Mie nu mi se mai aprinde de multa vreme, cand am luat motorul o mers, acuma se aprinde doar cand pun contactul. Am verificat instalatia din rezervor si cred ca de bai ii termistorul, care in momentul ce sta afara din benzina, ii scade rezistenta si curentul trece prin el. Din pacat n-am gasit separat, trebuie sa iau toata instalatia care-i 150 de dolari.

 

N-aveti vreunu de dat careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok, oricum nu vine nimeni inainte de 19.30; sunt curios sa aud si eu zgomotul respectiv...

 

Ti-am vazut astazi VFR-ul. Dintr-o intamplare am ajuns sa apelez si eu la Dl. Catalin.

Venind dimineata spre Bucuresti, pe autostrada, la putin peste 140 a inceput sa vobleze ghidonul ca un nebun. Initial am crezut ca e un efect rezultat in urma turbulentelor cauzate de tir-ul ce-l depasisem in acel moment. Dar dup-o secunda mi-am dat seama ca-i altceva. Noroc cu cartea citita a lui Keith Code in care zicea sa nu incercam sa strunim bicla cand face pe nebuna :laugh:. Asa ca m-am ridicat in scarite, am redus stransoarea ghidonului si l-am lasat sa vibreze in legea lui eu doar incercand sa ii dau o directie generala (spre banda de urgenta). Ii sunt recunoscator si soferului de tir care-a observat ca-i ceva in neregula si a redus suficient pan-am aj pe banda 1 iar el a trecut p'a doua. Am facut usor downshift cu frana de motor fara sa strang frana de mana si bine-am facut ca n-am incarcat fata mai mult de-atat - mi-a vibrat pana la oprire. Am oprit motorul, pus cricul si am coborat sa vad care-i problema. Cauciucul fata era dezumflat aproape de tot. Vroiam sa vad daca-i fo' gaura sau cui dar m-am infipt direct la valva, si, ce sa vezi: la baza, valva arata de parc-o muscara o gramada de furnici si intr-o parte era o crapatura. M-am scarpinat in cap si mi-am zis: "Am belit-o!" :scratch: Eram programat la 9:30 la viza de SUA. In urma cu ceva timp mi-am luat un kit de reparatie cauciuc de la Louis si pe care-l port cand ies la drum lung. Intr-o vreme ma intrebam pe ce dreak' am dat banii dar acum m-am felicitat ca l-am luat. Am pus silicon/lipici sau ce naibii o fi in tub de jur in prejurul bazei si am taiat si un firicel din un petic pe care l-am aplicat peste silicon (al naibii petic este f lipicios si sub forma de snur). Spre surprinderea si multumirea mea a tinut. Am folosit doua butelcute de CO2 si la primul peco am umflat mai bine cauciucul pana la 2,2. Pont: daca folositi acest gen de butelcute, puneti manusi pt ca eu miam tras o "arsura" zdravana - practic se raceste instantaneu si face gheata "la mal" :crack:. Daca puteti montati un amortizor de ghidon - eu o voi face imediat ce-mi voi permite.

Am aj cu bine, dupa ora programarii dar n-a contat. Dupa afacerea cu viza l-am intalnit pe Bogdan Harea si el m-a orientat catre un nene cu un service auto care, la randul lui, m-a directionat catre Dl. Catalin. Aici am aflat ca valva era putreda/mancata. Mi-a schimbat-o si am pus-o la drum nu inainte de a-i admira tobele VFR-ului lui s3rj :D.

Invataminte: verificat din cand in cand si starea valvelor, cumparat si purtat un kit mic de reparatii cauciuc/pana, pastrat calmul in situatii neprevazute (cel mai greu de facut), un amortizor ghidon (daca-i posibilitate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la primul peco am umflat mai bine cauciucul pana la 2,2.

 

Nu este putin 2,2? In carte scrie 2,5, iar eu am bagat 2,6 in fata si 3 in spate...

 

P.S - Cine se mai anunta pentru maine la Carol? Eu ma inscriu...deci la ce ora ramane si unde mai exact? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este putin 2,2? In carte scrie 2,5, iar eu am bagat 2,6 in fata si 3 in spate...

 

P.S - Cine se mai anunta pentru maine la Carol? Eu ma inscriu...deci la ce ora ramane si unde mai exact? :cheers:

 

Este mai putin dar n-am vrut sa risc solicitand reparatia improvizata. Chiar si asa tot am reusit sa merg cu 120 dar cu manevrabilitate o tara mai scazuta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este mai putin dar n-am vrut sa risc solicitand reparatia improvizata. Chiar si asa tot am reusit sa merg cu 120 dar cu manevrabilitate o tara mai scazuta ;)

 

Aaa...ti-ai bagat 2,2 dupa ce ai avut problema? Ma gandeam ca ai avut presiunea 2,2 inainte de incident :)

 

Hmmm...mai esti in Buc? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boon, deci dupa ce s-a aprins becul, cati km mai poti sa faci, in mare?

 

La V-TEC 2002 + ScottOiler si mers aproximativ constant dupa ce a inceput sa clipoceasca liniuta am alimentat dupa 44 Km.

Dupa o incursiune in rezervor am constatat ca 1 litru, din cei 22 declarati de carte, ramane imposibil de folosit datorita formei rezervorului.

Doar poate ca vapori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu azi la Carol, ajung pe la 8 :)

 

@ciprinakos: am patit si eu ceva similar cu vechea mobra, doar ca era pe spate. tot asa, mergeam bine fericit cand deodata, la cea mai mica curba fugea de fund de parca eram pe gheata. am tot incetinit dar nimic, la fel facea (culmea, in linie dreapta nu simteam nimic in neregula). pana la urma m-am enervat si am tras pe dreapta si cand ma uit, roata pe spate fleasca. si nu aveam absolut nimic la mine si eram in mijlocul campului, la 20km de Brasov. De atunci mi-am luat si eu acelasi kit de la Louis si il tin sub sa permanent :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stely_yoo - nu mai sunt in Buc, am fost in trecere pt viza si sa-l intalnesc pe Dl. Harea caruia i-am dat partea mobila din parbrizul meu MRA Vario sa-mi faca una mai inalta si lata sa-mi ofere ceva mai buna protectie la umeri. M-am intors acasa cu parbrizul "stock" s'o fost tare NASPA :eek: - daca stateam drept ma dadea vantul pe spate iar culcat pe rezervor imi vibra capul cu tot cu casca; noroc ca mi-am dat casca la izolat fonic ca altfel ma spargea la urechi.

 

@viperfx15 - si mie-mi s-a intamplat pe spate acelasi lucru ca acum - valva belita dar mie-mi fugea spatele dintr-o parte in alta De aceea pe spate mi-am pus valva din aluminiu... cred ca voi face acelasi lucru si pe fata in primavara cand m-oi intoarce de la munca.

 

@s3rj - poti te rog sa-mi dai nr de tel a Dl-ui Catalin? Merci!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am primit ieri capacul monopost si un tankbag...Genti laterale nu vreau, daca o fii, o sa ma rezum la un rucsac si tankbag pt plimbari mai lungi.

Eu nu ma pot bucura prea mult de capacul monopost, fiindca am montat mereu suportul de caseuri, dar ma bucur de plimbari :P.

 

Legat de becul pentru rezerva, la mine dupa ce se aprinde mai am in jur de 1,5 litri. La inceput am facut pana de benzina de doua ori. Acum intru la benzinarie cum ajunge acul pe rosu, nu ma mai ghidez dupa bec.

Editat de MetalWarrior
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti...la intoarcere am sesizat ceva ciudat. Am turat pana undeva la 8000 de rotatii in a doua si am luat mana brusc din acceleratie...eee...in acel moment am auzit un rateu, un POC in toba, insa initial nu am stiut daca-i de la mine si am accelerat din nou, rezultatul fiind acelasi. Are ceva oare? Mai citeam pe un forum si cica ar fi normal fenomenul la decelerari bruste, dar totusi... :blink:

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ma pot bucura prea mult de capacul monopost, fiindca am montat mereu suportul de caseuri, dar ma bucur de plimbari :P.

 

Legat de becul pentru rezerva, la mine dupa ce se aprinde mai am in jur de 1,5 litri. La inceput am facut pana de benzina de doua ori. Acum intru la benzinarie cum ajunge acul pe rosu, nu ma mai ghidez dupa bec.

 

Azi am fost si am inmatriculato pe numele meu, i-am montat monopostul si am dat o tura. Cred ca va trebui sa-i schimb cat de curand lantul, pare uzat inegal :D

 

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

post-11570-0-23941800-1349987755_thumb.jpg

post-11570-0-75056500-1349987797_thumb.jpg

post-11570-0-65948600-1349987819_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti...la intoarcere am sesizat ceva ciudat. Am turat pana undeva la 8000 de rotatii in a doua si am luat mana brusc din acceleratie...eee...in acel moment am auzit un rateu, un POC in toba, insa initial nu am stiut daca-i de la mine si am accelerat din nou, rezultatul fiind acelasi. Are ceva oare? Mai citeam pe un forum si cica ar fi normal fenomenul la decelerari bruste, dar totusi... :blink:

 

 

Azi am fost si am inmatriculato pe numele meu, i-am montat monopostul si am dat o tura. Cred ca va trebui sa-i schimb cat de curand lantul, pare uzat inegal :D

 

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

 

Am facut o greseala de postare...

Baieti...la intoarcere am sesizat ceva ciudat. Am turat pana undeva la 8000 de rotatii in a doua si am luat mana brusc din acceleratie...eee...in acel moment am auzit un rateu, un POC in toba, insa initial nu am stiut daca-i de la mine si am accelerat din nou, rezultatul fiind acelasi. Are ceva oare? Mai citeam pe un forum si cica ar fi normal fenomenul la decelerari bruste, dar totusi... :blink:

 

Este perfect normal - sunt gaze incomplet arse care se aprind pe circuitul de evacuare. Este sesizabil la frana de motor. Eu o fac intentionat in trafic, la intersectii, pt a-i avertiza pe soferi ca-s si eu prin preajma. Cand aj acasa, inainte de a intra pe alee, fac acelasi lucru si e ca si cum as arunca buzduganu' inainte pt a da de veste ca ajung acasa ;) . Inainte sa-mi anulez valva de aer proaspat (Pair Air Valve) facea ca o masina de raliuri, mai multe pocnituri insuccesiune rapida. Acu insa s-a redus nr lor semnificativ - cel mult 3 la o frana de motor mai lunga de la 6 mii de ture in jos.

 

...

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

 

Poti scimba cu un surub de 10 + o saiba de plastic/cauciuc daca-l pui undeva mai ascuns vederii - eu l-am pus in partea stanga jos si pan-acum nu s-a aplecat nimeni sa-l vada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este perfect normal - sunt gaze incomplet arse care se aprind pe circuitul de evacuare. Este sesizabil la frana de motor. Eu o fac intentionat in trafic, la intersectii, pt a-i avertiza pe soferi ca-s si eu prin preajma. Cand aj acasa, inainte de a intra pe alee, fac acelasi lucru si e ca si cum as arunca buzduganu' inainte pt a da de veste ca ajung acasa ;) . Inainte sa-mi anulez valva de aer proaspat (Pair Air Valve) facea ca o masina de raliuri, mai multe pocnituri insuccesiune rapida. Acu insa s-a redus nr lor semnificativ - cel mult 3 la o frana de motor mai lunga de la 6 mii de ture in jos.

 

Ma speriasem. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti ma bucur ca ne-am vazut aseara; m-am mai linistit cu "zgomotul"...nu de tot (il tin sub observatie ) dar oricum sunt mai calm acum maine plec la Veliko, sper sa nu ploua (prea tare)

 

Si eu ma bucur ca ne-am vazut :)

 

Asfalt uscat si drum bun! Sa revii cu poze :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost si am inmatriculato pe numele meu, i-am montat monopostul si am dat o tura. Cred ca va trebui sa-i schimb cat de curand lantul, pare uzat inegal :D

 

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

 

Foarte frumoasa motoreta! Iar numarul pica la fix pe ea :D

 

Lantul a trebuit sa-l schimb si eu cand am luat-o pe a mea.

Surubul, la dezmembrari il gasesti mai greu, ori pe ebay, ori la Honda. Am avut eu nevoie de niste doape de cauciuc care erau coapte si acelasi pret de il ofereau alternativele il oferea si Honda, asa ca le-am luat de la Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de piese honda, ce site-uri stiti de unde se pot comanda piese originale (OEM) honda, si se pot primi acasa (adica care au expediere si in Ro)? Eu stiu mai multe, insa cel mai ieftin pana acum este powersportsplus.com. alte hint-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...