Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Scuze Ai dreptate .SI atunci cel de CIVIC se potriveste la tine sau la mine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 La al tau, dar repet, trebuiau facute ceva modificari, cel mai bine ar fi sa googalesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Multumesc , dar ma gandeam ca cineva cu 800 fi a schimbat termostatul si il mai are pe cel vechi sa pot sa il masor Dupa cote pot cauta unul de auto si daca am noroc bine daca nu iau de pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Salut Zander. Ai verificat lichidul de racire? Ziceai ca il ai undeva la minim parca? Vezi sa nu mai fi scazut cumva... la primul semafor urca repede 109 Nu porneste la 103? Si chiar daca-ti porneste la 109, reuseste sa-l aduca la o valoarea mai mica? Nu stiu..96+? Editat Octombrie 29, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Salut Zander. Ai verificat lichidul de racire? Ziceai ca il ai undeva la minim parca? Vezi sa nu mai fi scazut cumva... Nu porneste la 103? Si chiar daca-ti porneste la 109, reuseste sa-l aduca la o valoarea mai mica? Nu stiu..96+? Antigelul este tot la minim. Nu porneste la 103 ci la 108 -109 dar il aduce la 95-96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Nu ma pricep la mecanica, dar daca-ti sta in valori normale in timpul mersului, nu-ti fierbe apa, iar atunci cand porneste coolerul reuseste sa-ti aduca la 95-96 nu vad de ce ar fi o problema...Si mie pe temperaturile astea imi ajunge la semafor in 103, dupa care incepe coolerul sa invarta si ajunge la 95-96...de fapt problema care o ai este ca porneste la 109 grade si nu la 103? In rest vad ca este ok. Ti-am zis...nu ma pricep la mecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Ai dreptate , in mers valorile sunt normale ,dar cum ma opresc sau rulez in viteza 1 temperatura urca foarte repede de la 80 la 106. Ma gandesc ca termostatul sa nu deschida decat foarte putin cat sa porneasca termocupla dar fara sa faca circuitul de racire normal ca atunci cand sar deschide complet.Poate vorbesc prosti dar daca ati patit la fel va rog luminatima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Azi am profitat de liber si de vremea "buna" si am bagat cativa km, ca sa aud si eu toba cum trebuie. Motorul trage parca mai bine, mai cu vana, iar sunetul nu poate fi descris in cuvinte, mai ales pe decelerare Consumul n-a crescut ci a ramas la fel sau chiar a scazut un pic...85 km cu 4,2 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Ohooo vreme buna la tine chiar daca este un pic de zapada ,la noi ploua si este mohorat de 2 zile ... sa nu mai iti zic astazi ca nu am avut combinezonul de ploaie la mine si... ... @zander completeaza cu antigel in vas si atat valorile temperaturii par normale Editat Octombrie 29, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Teoretic, in zona Lahr este punctul cald al germaniei, deci sunt norocos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Ohooo vreme buna la tine chiar daca este un pic de zapada ,la noi ploua si este mohorat de 2 zile ... sa nu mai iti zic astazi ca nu am avut combinezonul de ploaie la mine si... ... @zander completeaza cu antigel in vas si atat valorile temperaturii par normale Am completat pana la MAX dar dupa cateva zile cand am verificat era la MIN Dar nu scade sub minim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Azi am profitat de liber si de vremea "buna" si am bagat cativa km, ca sa aud si eu toba cum trebuie. Motorul trage parca mai bine, mai cu vana, iar sunetul nu poate fi descris in cuvinte, mai ales pe decelerare Consumul n-a crescut ci a ramas la fel sau chiar a scazut un pic...85 km cu 4,2 litri. Unde ti al doilea punct de prindere ? La scarita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Ai dreptate , in mers valorile sunt normale ,dar cum ma opresc sau rulez in viteza 1 temperatura urca foarte repede de la 80 la 106. Ma gandesc ca termostatul sa nu deschida decat foarte putin cat sa porneasca termocupla dar fara sa faca circuitul de racire normal ca atunci cand sar deschide complet.Poate vorbesc prosti dar daca ati patit la fel va rog luminatima nu cauta problema la termostat! pe radiator ai un 'senzor' care in timp incepe de 'inchida' circuitul ventilatorului la temperaturi tot mai mari! eu le verific in felul urmator (asa zice si manulul) -un bol de metal cu antigel(nu apa normala ca fierbe prea devreme si nu trece de 102-103 grade decat cu greu, pe cand antigelul atingei si 125 relativ repede) -pui senzorul acela in bol, suspendat cu o sarma ceva, dar sa partea ce se infileteaza in radiator imersata in antigel -cu un multimetru setat pe diode pui rosu la papuc si negru la masa(nu conteaza neaparat ordinea) -se pune bolul pe aragaz -un termometru digital care sa citeasca temperatura antigelului! astepti si vezi la cfe temperatura inchide senzorul circuitul(mutimetrul trebuie sa te avertizeze) bafta! Editat Octombrie 29, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Unde ti al doilea punct de prindere ? La scarita ? Da, galeria e prinsa cu un surub de scarita, la fel ca toba originala si cu colierul original jos. Toba este de tip "bolt on" cu 3 suruburi si vineri ar trebui sa merg sa-i fac modificarea pt colier. In primavara ii schimb kitu`de lant (musai), un schimb de lichide, normal dupa iarna si e gata de drum. Sa vedem ce parbriz gasesc care sa se potriveasca. Anul viitor nu am de gand sa o mai schimb , asa ca urmeaza si o mica cosmetizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) In mers nu am probleme 78-80 grade dar la primul semafor urca repede 109 dupa care pleaca ventilatorul Din ce am vazut in manual se ajunge destul de greu la termostat iar pe vremea asta nu prea vreau s o demontez in fata blocului Antigel ai destul? Am patit de cateva ori la diferiti clienti care s-au plans ca le porneste ventilatorul prea repede ... Fiind mare distanta de la sasiu la capatul crash-ului si faptul ca nu se duce prea sus e posibil sa isi schimbe centrul de greutate si sa faca plan intre manerul din spate si linia trasa de mine in poza ta ... Editat Octombrie 29, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Antigel ai destul? Am patit de cateva ori la diferiti clienti care s-au plans ca le porneste ventilatorul prea repede ... Fiind mare distanta de la sasiu la capatul crash-ului si faptul ca nu se duce prea sus e posibil sa isi schimbe centrul de greutate si sa faca plan intre manerul din spate si linia trasa de mine in poza ta ... Te referi la concentratie sau la nivel.Concentratia nu stiu iar nivelul sta la minim chiar dupa ce am completat pana la max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Antigel ai destul? Am patit de cateva ori la diferiti clienti care s-au plans ca le porneste ventilatorul prea repede ... Fiind mare distanta de la sasiu la capatul crash-ului si faptul ca nu se duce prea sus e posibil sa isi schimbe centrul de greutate si sa faca plan intre manerul din spate si linia trasa de mine in poza ta ... Gata gata...acum am inteles ce vrei sa zici. Te referi la faptul ca rezervorul + oglinda + parbriz sa ajunga pe asfalt. Da, aici ai dreptate. Sper sa nu se intample una ca asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Te referi la concentratie sau la nivel.Concentratia nu stiu iar nivelul sta la minim chiar dupa ce am completat pana la max Ma refer la nivel, de concentratie afli tu la iarna ... Tu ii completezi in vas dar in instalatie are? Faptul ca ii tot pui in vas si dupa ceva vreme sta la minim arata ca nu ai indeajuns lichid in instalatie si el isi tot trage ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 oameni buni, ma 'doare' creierul cand citesc ce scrieti unii! Zander, verifica mai intai ce am zis si apoi da o bere! nu cauta la concentratii, bla bla.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 oameni buni, ma 'doare' creierul cand citesc ce scrieti unii! Zander, verifica mai intai ce am zis si apoi da o bere! nu cauta la concentratii, bla bla.... Corect ... il pui sa umble dupa cai verzi ... el se plange ca ii urca rapid de la 80 la 106, dar nu zice nimic cum ca i-ar pleca electroventilatorul prea devreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 In mers nu am probleme 78-80 grade dar la primul semafor urca repede 109 dupa care pleaca ventilatorul Din ce am vazut in manual se ajunge destul de greu la termostat iar pe vremea asta nu prea vreau s o demontez in fata blocului la postul asta ma refeream, trebuie sa porneasca ventilatorul la 104 grade. am observat si eu problema asta la cateva motociclete honda de ex 2 honda cbr f4i. una ajungea mai repede la 100 de grade fata de cealalta! atata timp cat ventilatorul porneste la 103-104 grade si nu fierbe motorul nu e problema. am ajuns la concluzia ca este din cauza radiatorului, avea jumate din 'faguri' infundati sau strambi! la radiator te-ai uitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Depinde, nu ai de unde sa stii ... mie la fostul motor mi se incalzea mai repede la temperatura de functionare, lu fratemiu (acelasi motor doar ca din 97, adus din italia) i se incalzeste mai greu, conteaza mult unde a fost folosit motorul inainte. Cum termostatul se poate schimba sa deschida la alta temperatura decat cea standard, la fel si termocupla. Din experienta mea pot spune ca simtomele sunt mai degraba specifice lipsei de antigel; vaporii sunt mult mai calzi decat antigelul in sine iar senzorul de temperatura se afla pe motor pe cand termocupla pe radiator ... Editat Octombrie 29, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Corect ... il pui sa umble dupa cai verzi ... el se plange ca ii urca rapid de la 80 la 106, dar nu zice nimic cum ca i-ar pleca electroventilatorul prea devreme. rareori ajunge ventilatorul sa cupleze mai devreme! de obicei cand senzorul termocuplei este 'obosit' cupleaza treptat la temperaturi tot mai mari, sau deloc. la ultima motocicleta verificata acesta inchidea circuitul la exact 122 grade, mult peste temperatura normala. din aceasta cauza motocicleta respectiva a ajuns si la 125 de grade in oras si deseori la 118-120 si inca functiona perfect! ps:era tot o honda! Depinde, nu ai de unde sa stii ... mie la fostul motor mi se incalzea mai repede la temperatura de functionare, lu fratemiu (acelasi motor doar ca din 97, adus din italia) i se incalzeste mai greu, conteaza mult unde a fost folosit motorul inainte. Cum termostatul se poate schimba sa deschida la alta temperatura decat cea standard, la fel si termocupla. Din experienta mea pot spune ca simtomele sunt mai degraba specifice lipsei de antigel; vaporii sunt mult mai calzi decat antigelul in sine iar senzorul de temperatura se afla pe motor pe cand termocupla pe radiator ... daca din intamplare ar ramane fara antigel, motorul ar fierbe garantat! orice 'bula' de aer prinsa in circuitul de racire ar duce cu fiecare ciclu de incalzire-racire sa scoata tot mai mult antigel din motor, pana acesta ar 'fierbe'! nu uita ca e vorba de circuit sub presiune si ca 'starea gazoasa' are coeficient de dilatare mai mare decat cea lichida! pam pam! Editat Octombrie 29, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 la postul asta ma refeream, trebuie sa porneasca ventilatorul la 104 grade. am observat si eu problema asta la cateva motociclete honda de ex 2 honda cbr f4i. una ajungea mai repede la 100 de grade fata de cealalta! atata timp cat ventilatorul porneste la 103-104 grade si nu fierbe motorul nu e problema. am ajuns la concluzia ca este din cauza radiatorului, avea jumate din 'faguri' infundati sau strambi! la radiator te-ai uitat? Radiatoarele arata ca noi pe dinafara ,pe dinauntru nu stiu.Doar radiatorul de ulei are 3-4 faguri strambi Ma refer la nivel, de concentratie afli tu la iarna ... Tu ii completezi in vas dar in instalatie are? Faptul ca ii tot pui in vas si dupa ceva vreme sta la minim arata ca nu ai indeajuns lichid in instalatie si el isi tot trage ... Am sa incerc sa schimb antigelul tinand cont ca nu stiu nici de cand este ,nici cat este in instalati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) nu cauta problema la termostat! pe radiator ai un 'senzor' care in timp incepe de 'inchida' circuitul ventilatorului la temperaturi tot mai mari! eu le verific in felul urmator (asa zice si manulul) -un bol de metal cu antigel(nu apa normala ca fierbe prea devreme si nu trece de 102-103 grade decat cu greu, pe cand antigelul atingei si 125 relativ repede) -pui senzorul acela in bol, suspendat cu o sarma ceva, dar sa partea ce se infileteaza in radiator imersata in antigel -cu un multimetru setat pe diode pui rosu la papuc si negru la masa(nu conteaza neaparat ordinea) -se pune bolul pe aragaz -un termometru digital care sa citeasca temperatura antigelului! astepti si vezi la cfe temperatura inchide senzorul circuitul(mutimetrul trebuie sa te avertizeze) bafta! Senzorul ala e termocupla, ok, dar sunt cateva carente aici. Punctul de fierbere al antigelului depinde de concentratia din volumul de lichid total, si depinde de presiune. Ori cand faci testul asta, concentratia nu o stii, si presiunea e una care nu o poti replica pe soba. In concluzie testul nu cred ca are acuratete. Pentru antigel, ai 2 indici de urmarit, punctul de inghet, si coroziunea (care intervine cand anumiti aditivi se pierd). 1. Punctul de inghet il testezi cu densimetrul; 2. Testul de coroziune il faci cu voltmetru setat pe CC, pui o sonda pe masa, si una in lichid. Daca iti citeste peste 0.7V, schimba-l. Daca e intre 0.1 si 0.7 e ok. Editat Octombrie 29, 2012 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.