Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Frumoasa! Cand te intorci cu ea in tara?

Merci, era sa-mi iau una identica cu a ta :D In tara vin cu ea cel mai probabil la vara, in concediu. Pana una-alta, iarna asta mai am de bricolat cate ceva pe la ea :D

 

Sa vad unde gasesc o toba cu cot highmount. :bounce:

post-11570-0-13878600-1349733702_thumb.jpg

post-11570-0-89546000-1349733741_thumb.jpg

post-11570-0-04179600-1349733836_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Am eu o "instalatie" highmount .

Nu stiu daca se potriveste la tine .

Nu este facuta acasa , este de cumparat . Are slip on .

P.S. : m-am cam mutat de ceva vreme pe topicul vfr-ului . ( ma bate gandul ) .:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, era sa-mi iau una identica cu a ta :D In tara vin cu ea cel mai probabil la vara, in concediu. Pana una-alta, iarna asta mai am de bricolat cate ceva pe la ea :D

 

Sa vad unde gasesc o toba cu cot highmount. :bounce:

Initial si eu voiam sa fie rosie, dar acum imi place culoarea la a mea maxim de mult.

Prevad ca pe asta nu o vei mai vinde prea curand. Cot de highmount am avut eu, doar ca am fost nevoit sa-l modific pentru pozitia normala, mereu am montat suportul de caseuri si nu aveam cum sa pun toba sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S3RJ: aha, deci e normal cum e la mine.

 

Update: am investigat problema cu sunetul ciudat. am ridicat rezervorul si m-am uitat sa vad ce se intampla. ce am aflat:

 

1) clapeta de "extra air intake" nu functioneaza deloc. adica si la relanti, si la 2000rpm, si la 6000rpm, si cu motorul oprit are aceiasi pozitie si anume deschis (adica intra aer pe acolo inspre filtru). furtunul este conectat la valva, dar pe furtun nu vine vaccum deloc la nicio turatie (am scos furtunu si am pus degetu sa vad ce se intampla). Valva aparent e buna: am inchis clapeta la maxim cu mana, am pus degetu pe stutzul de la valva si am dat drumu la clapeta: a coborat doar jumate, semn ca nu trage aer fals/nu are membrana rupta. Asadar, zgomotul nu are nici o legatura cu valva asta

 

2) am incalzit motorul pana la 80 de grade si am incercat sa imi dau seama de unde vine sunetul -> nu am reusit. Am desfacut carcasa filtrului de aer, am inspecat pe acolo, nimic in neregula. Am pus doar filtrul de aer (fara capac) si am pornit motorul. Rezultat: zgomotul se aude mult mai puternic si intr-adevar este clar zgomotul unei membrane/supape actionate de preziune/vaccum. Totusi...in continuare nu stiu de unde vine sunetul mai exact si daca este normal sau nu. Avand in vedere ca sunetul sa amplificat cand am deschis cutia filtrului am tras concluzia ca supapa in cauza care genereaza sunetul este undeva pe unul din furtunele care dau in cutie... Am facut un filmulet in care se aude clar sunetul:

 

Acum intrebarile: la pct. 1), oare de ce nu vine nimic pe furtun? solenoid valve sa fie stricata (nu functioneaza) ? vaccum container sa fie spart? One way valve sa fie stricata (a devenit bidirectionala) ? Furtun rupt/spart pe undeva? Dar in toate cazurile astea, nu ar trebui sa se auda un fasait proeminent, pe unde se pierde vaccum-ul?.

 

la pct. 2) aveti vreo idee, e normal sunetul? de unde/de la ce ar putea sa fie?

 

am mai studiat problema, cu manualul de service in fata, si m-am gandit asa: In cutia filtrului de aer intra doua furtune: unul de la crankcase emission control system (crankcase breather hose)(1) si unul de la secondary air supply system (PAIR air suction hose) (2).

 

acum, pentru (1), furtunul vine direct de la capacul chiuloasei de la cilindrii din spate (rear cylinder) - breather hose, unde nu are nici o supapa sau ceva de genul. E o gaura care da direct in interiorul motorului. asadar, sunetul nu are cum sa vina "pe furtunul asta" pentru ca nu are cine sa il produca.

 

pentru (2), furtunul vine din PAIR solenoid valve, care in functie de alimentarea primita pe cele 2 fire, inchide sau deschide circuitul intre acest furtun si celelalte 2 furtune care duc fiecare la cele doua jumatati ale motorului (front si rear). Aici se conecteaza fiecare la PAIR check reed valve pe capacul chiuloasei.

 

asadar, aici avem asa: furtunul vine mai intai in supapa comandata electric (PAIR solenoid valve) amplasata chiar langa cutia filtrului de aer, si apoi, prin cele 2 furtune, la supapa uni-sens de pe capacul chiuloasei (comandata mecanic prin presiune). Deci sunetul poate sa provina de la:

- supapa electrica, care se inchide/deschide in timp ce este presiune mare pe furtun, sau care are mecanismul/pistonul/membrana (semi)facuta praf astfel incat produce zgomot la actionare

- supapa uni-sens mecanica, care se inchide/deschide actionata de presiune, sau care are si ea membrana (semi)rupta, si atunci produce zgomotun anormal.

 

acuma, un lucru e cert: daca la voi ziceti ca nu se aude absolut nimic, inseamna ca variantele cu functionare normala pot sa le exclud. Trebuie cumva sa izolez defectul, si asta cred ca cel mai simplu pot sa fac verificand valva electrica (care e si foarte usor accesibila)...demontez, pun 12V, suflu si vad ce se intampla. Cu toate ca, avand in vedere ca defectul (sunetul) apare doar peste o anumita temperatura a motorului (e influentat de temperatura motorului) si ca sunetul seamana foarte mult cu sunetul produs de capacul de la sticla de nectar Prigat cand il desfaci (capacul metalic cu bulina in mijloc care pacane cand desigilezi sticla), eu inclin sa cred ca este de la supapa uni-sens de pe capacul chiuloasei. Adica valva electrica este deschisa, furtunul care e legat la cutia filtrului de aer are cale libera pana jos la supapa mecanica care (dintr-un motiv momentan necunoscut) pacane.

 

 

 

in alta ordine de idei, la ce ora e intalnirea joi? eu probabil o sa pot ajunge cel mai devreme pe la 8 aprox...

post-61362-0-84516800-1349860319_thumb.jpg

post-61362-0-37850600-1349860328_thumb.jpg

post-61362-0-81360700-1349860359_thumb.jpg

Editat de viperfx15
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Am eu o "instalatie" highmount .

Nu stiu daca se potriveste la tine .

Nu este facuta acasa , este de cumparat . Are slip on .

P.S. : m-am cam mutat de ceva vreme pe topicul vfr-ului . ( ma bate gandul ) .:cheers:

 

Salut, nu cred ca se potriveste, VFR-ul are un sistem ciudat de prindere a esapamentului. :cheers:

 

Initial si eu voiam sa fie rosie, dar acum imi place culoarea la a mea maxim de mult.

Prevad ca pe asta nu o vei mai vinde prea curand. Cot de highmount am avut eu, doar ca am fost nevoit sa-l modific pentru pozitia normala, mereu am montat suportul de caseuri si nu aveam cum sa pun toba sus.

 

Eu am primit ieri capacul monopost si un tankbag...Genti laterale nu vreau, daca o fii, o sa ma rezum la un rucsac si tankbag pt plimbari mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, era sa-mi iau una identica cu a ta :D In tara vin cu ea cel mai probabil la vara, in concediu. Pana una-alta, iarna asta mai am de bricolat cate ceva pe la ea :D

 

Sa vad unde gasesc o toba cu cot highmount. :bounce:

Felicitari pentru achizitie! Ceva diferente simti, in comparatie cu 90-93?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

in alta ordine de idei, la ce ora e intalnirea joi? eu probabil o sa pot ajunge cel mai devreme pe la 8 aprox...

 

E ok, oricum nu vine nimeni inainte de 19.30; sunt curios sa aud si eu zgomotul respectiv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie! Ceva diferente simti, in comparatie cu 90-93?

 

Pai, mai in gluma, mai in serios, am venit cu ea 130 km numai pe drum de munte...I-am simtit lipsa cadrului neacoperit.Cu carena peste, nu mai beneficiez de caldura. :crack:

 

Imi place, pare un pic mai usoara, ciclistica este grozava, se apleaca mult mai usor...Trage la fel, se aude la fel.

 

Apropo, unde e robinetu' pt rezerva si cati litri are rezervorul?

 

Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are robinet de rezerva, te duci pana cade in cap si asa ramane, asa ca watch out, robinetul de on/off e sub rezervor, mai inspre baterie. Daca dai carenele de pe codita jos poti ajunge la el (poate si daca dai nunmai saua, dar nu mai stiu sigur).

 

Rezervorul are 21 de litri. I-ai facut consumul ?

 

Pot sa-ti mai spun ca o toba high, un parbriz givi touring, monopostul, impreuna cu culoarea rosie da un look de te da pe spate.

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boon, deci dupa ce s-a aprins becul, cati km mai poti sa faci, in mare?

 

Am facut pana acum 160 km, 60 km pe autostrada (160-180) iar linia este la jumatate pe ceas. Cred ca 6% , poate mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boon, deci dupa ce s-a aprins becul, cati km mai poti sa faci, in mare?

 

Am facut pana acum 160 km, 60 km pe autostrada (160-180) iar linia este la jumatate pe ceas. Cred ca 6% , poate mai mult.

 

Te referi cand incepe ultima liniuta sa licare? Si pe mine ma intereseaza cat mai poti merge orientativ, sau cati l iti mai raman in rezervor din acel moment? M-am uitat prin manual si n-am gasit... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca 3.5 litri mai sunt de cand se aprinde becul, socoteste-ti tu km :).

 

Mie nu mi se mai aprinde de multa vreme, cand am luat motorul o mers, acuma se aprinde doar cand pun contactul. Am verificat instalatia din rezervor si cred ca de bai ii termistorul, care in momentul ce sta afara din benzina, ii scade rezistenta si curentul trece prin el. Din pacat n-am gasit separat, trebuie sa iau toata instalatia care-i 150 de dolari.

 

N-aveti vreunu de dat careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok, oricum nu vine nimeni inainte de 19.30; sunt curios sa aud si eu zgomotul respectiv...

 

Ti-am vazut astazi VFR-ul. Dintr-o intamplare am ajuns sa apelez si eu la Dl. Catalin.

Venind dimineata spre Bucuresti, pe autostrada, la putin peste 140 a inceput sa vobleze ghidonul ca un nebun. Initial am crezut ca e un efect rezultat in urma turbulentelor cauzate de tir-ul ce-l depasisem in acel moment. Dar dup-o secunda mi-am dat seama ca-i altceva. Noroc cu cartea citita a lui Keith Code in care zicea sa nu incercam sa strunim bicla cand face pe nebuna :laugh:. Asa ca m-am ridicat in scarite, am redus stransoarea ghidonului si l-am lasat sa vibreze in legea lui eu doar incercand sa ii dau o directie generala (spre banda de urgenta). Ii sunt recunoscator si soferului de tir care-a observat ca-i ceva in neregula si a redus suficient pan-am aj pe banda 1 iar el a trecut p'a doua. Am facut usor downshift cu frana de motor fara sa strang frana de mana si bine-am facut ca n-am incarcat fata mai mult de-atat - mi-a vibrat pana la oprire. Am oprit motorul, pus cricul si am coborat sa vad care-i problema. Cauciucul fata era dezumflat aproape de tot. Vroiam sa vad daca-i fo' gaura sau cui dar m-am infipt direct la valva, si, ce sa vezi: la baza, valva arata de parc-o muscara o gramada de furnici si intr-o parte era o crapatura. M-am scarpinat in cap si mi-am zis: "Am belit-o!" :scratch: Eram programat la 9:30 la viza de SUA. In urma cu ceva timp mi-am luat un kit de reparatie cauciuc de la Louis si pe care-l port cand ies la drum lung. Intr-o vreme ma intrebam pe ce dreak' am dat banii dar acum m-am felicitat ca l-am luat. Am pus silicon/lipici sau ce naibii o fi in tub de jur in prejurul bazei si am taiat si un firicel din un petic pe care l-am aplicat peste silicon (al naibii petic este f lipicios si sub forma de snur). Spre surprinderea si multumirea mea a tinut. Am folosit doua butelcute de CO2 si la primul peco am umflat mai bine cauciucul pana la 2,2. Pont: daca folositi acest gen de butelcute, puneti manusi pt ca eu miam tras o "arsura" zdravana - practic se raceste instantaneu si face gheata "la mal" :crack:. Daca puteti montati un amortizor de ghidon - eu o voi face imediat ce-mi voi permite.

Am aj cu bine, dupa ora programarii dar n-a contat. Dupa afacerea cu viza l-am intalnit pe Bogdan Harea si el m-a orientat catre un nene cu un service auto care, la randul lui, m-a directionat catre Dl. Catalin. Aici am aflat ca valva era putreda/mancata. Mi-a schimbat-o si am pus-o la drum nu inainte de a-i admira tobele VFR-ului lui s3rj :D.

Invataminte: verificat din cand in cand si starea valvelor, cumparat si purtat un kit mic de reparatii cauciuc/pana, pastrat calmul in situatii neprevazute (cel mai greu de facut), un amortizor ghidon (daca-i posibilitate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la primul peco am umflat mai bine cauciucul pana la 2,2.

 

Nu este putin 2,2? In carte scrie 2,5, iar eu am bagat 2,6 in fata si 3 in spate...

 

P.S - Cine se mai anunta pentru maine la Carol? Eu ma inscriu...deci la ce ora ramane si unde mai exact? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este putin 2,2? In carte scrie 2,5, iar eu am bagat 2,6 in fata si 3 in spate...

 

P.S - Cine se mai anunta pentru maine la Carol? Eu ma inscriu...deci la ce ora ramane si unde mai exact? :cheers:

 

Este mai putin dar n-am vrut sa risc solicitand reparatia improvizata. Chiar si asa tot am reusit sa merg cu 120 dar cu manevrabilitate o tara mai scazuta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este mai putin dar n-am vrut sa risc solicitand reparatia improvizata. Chiar si asa tot am reusit sa merg cu 120 dar cu manevrabilitate o tara mai scazuta ;)

 

Aaa...ti-ai bagat 2,2 dupa ce ai avut problema? Ma gandeam ca ai avut presiunea 2,2 inainte de incident :)

 

Hmmm...mai esti in Buc? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boon, deci dupa ce s-a aprins becul, cati km mai poti sa faci, in mare?

 

La V-TEC 2002 + ScottOiler si mers aproximativ constant dupa ce a inceput sa clipoceasca liniuta am alimentat dupa 44 Km.

Dupa o incursiune in rezervor am constatat ca 1 litru, din cei 22 declarati de carte, ramane imposibil de folosit datorita formei rezervorului.

Doar poate ca vapori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu azi la Carol, ajung pe la 8 :)

 

@ciprinakos: am patit si eu ceva similar cu vechea mobra, doar ca era pe spate. tot asa, mergeam bine fericit cand deodata, la cea mai mica curba fugea de fund de parca eram pe gheata. am tot incetinit dar nimic, la fel facea (culmea, in linie dreapta nu simteam nimic in neregula). pana la urma m-am enervat si am tras pe dreapta si cand ma uit, roata pe spate fleasca. si nu aveam absolut nimic la mine si eram in mijlocul campului, la 20km de Brasov. De atunci mi-am luat si eu acelasi kit de la Louis si il tin sub sa permanent :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stely_yoo - nu mai sunt in Buc, am fost in trecere pt viza si sa-l intalnesc pe Dl. Harea caruia i-am dat partea mobila din parbrizul meu MRA Vario sa-mi faca una mai inalta si lata sa-mi ofere ceva mai buna protectie la umeri. M-am intors acasa cu parbrizul "stock" s'o fost tare NASPA :eek: - daca stateam drept ma dadea vantul pe spate iar culcat pe rezervor imi vibra capul cu tot cu casca; noroc ca mi-am dat casca la izolat fonic ca altfel ma spargea la urechi.

 

@viperfx15 - si mie-mi s-a intamplat pe spate acelasi lucru ca acum - valva belita dar mie-mi fugea spatele dintr-o parte in alta De aceea pe spate mi-am pus valva din aluminiu... cred ca voi face acelasi lucru si pe fata in primavara cand m-oi intoarce de la munca.

 

@s3rj - poti te rog sa-mi dai nr de tel a Dl-ui Catalin? Merci!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...