Vizitator _Raul_ Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) . Editat Iunie 19, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) Ce diametru/dimensiuni are cheia de intins lantul la VFR 750 F, RC 36 editia 2? Am cautat pe MotoMike + Geiwiz si nu am gasit-o. LATER EDIT: Am gasit-o pe Wemoto - 18 euro: http://www.wemoto.ro/bikes/honda/vfr_750_fr_fs_ft_fv__rc36/94-97/picture/chain_adjuster/ Editat Iunie 19, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 salut! in primul rand k sa montati rim strips-urile treb sa puneti motoru pe ceva mai inalt( pe o bordura ceva..),spalati la spalatorie cu presiune jantele,degresati(cel mai bine) cu spray de curatat frane si apoi.....multaaaa rabdareeeee si atentie. si se rezolva eu asa am facut. dak doreste cineva il pot ajuta cu placere in bucuresti paa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 p.s.: nu am dat cu feon-ul pe ele. mi le-a trimis un tip din iasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 cine se baga in seara asta la o ieseala in bucuresti? eu ma bag....pe la arc, pe la victoriei pe... peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Am si eu un disc stramb pe dreapta si maine merg in Buc la un baiat, pe nume Sirius, sa mi-l indrepte. Am sa zic daca/cum a iesit treaba - multi il lauda - deci mai asteapta nitel. Nu tine figura , am incercat si eu de 2 ori ... tot la discuri noi am ajuns. Materialul e prea subtire si cedeaza din niturile rotunde: se indreapta intr-o parte si cedeaza in cealaltă :-(, cel putin asa a fost unde mi le am facut eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Ce spuneti de : http://magneto-industries.blogspot.ro/2011/04/honda-nr750.html ? Eu unul , am aflat abia ieri de existenta acestui motor . Enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Nu tine figura , am incercat si eu de 2 ori ... tot la discuri noi am ajuns. Materialul e prea subtire si cedeaza din niturile rotunde: se indreapta intr-o parte si cedeaza in cealaltă :-(, cel putin asa a fost unde mi le am facut eu . Voi incerca totusi. Multi colegi de forum il lauda pe tip, plus c-am vazut mai multe roticu discuri moto la indreptat acolo. Voi lasa un feedback dupa ce le voi lua la "purtat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Ce spuneti de : http://magneto-industries.blogspot.ro/2011/04/honda-nr750.html ? Eu unul , am aflat abia ieri de existenta acestui motor . Enjoy NR 750 este o legenda. A fost de la bun inceput o chestie mega-exotica atat dpdv estetic cat si mecanic. De acolo isi trage liniile de design VFR-ul 750 RC 36 - II (1994-1997) - de altfel este si considerata una din cele mai frumoase motociclete ale tuturor timpurilor : http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/top-10-sexiest-motorcycles-of-all-time/10010-7.html Exista tot felul de proiecte ale unor entuziasti de a transforma (estetic) VFRul RC36 II in NR 750 : http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/74810-vnr-wtf-nr750-replica/page-4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Carol diseara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 poate ajung si eu dar fara moto ca nu am sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fanefmx Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 pe la ce ora la carol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 pe la ce ora la carol la 19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fanefmx Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 OK EU VIN PENTRU PRIMA DATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 se mai anunta cineva la Carol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 In afara de mine si de inca un VFR si de @fanefmx? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 problema urgenta!!!!!!! am vrut pornesc de dimineta motoru si nu a pornit,apas butonu si face un ''clink clink'' am pus un voltmetru si arata 12,7v ce sa fie? astept rezolvare merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 incepi cu incarcat de baterie si termini prin a schimba`o daca mai face asa dupa cateva zile,12.7 este voltajul care e in baterie dar asta nu inseamna ca ai si amperajul suficent pentru pornire...daca nu este bateria o iei urmatorii pasi : starterul, electromotorul....si in motor fraiul de pornire dar sunt cazuri foarte rare si nu am auzi de asta la honda.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 k multumesc smok3. iti spune ceva ''solenoid''? e un fel de releu care e langa baterie cu o siguranta de 30A asa am auzit k ar fi ala. ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 p.s. am incercat si cu bateria fratelui si face tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 p.s. am incercat si cu bateria fratelui si face tot asa Releul are intrare si iesire, masoara iesirea din releu (- pe motor pe ceva care sa fii sigur ca face contact si + pe iesirea din releu) s-ar putea sa nu fie nici o problema cu bateria sau cu releul ci fie sa nu ajunga comanda la electromotor (contact imperfect fire) fie sa ai probleme cu electromotorul(poti verifica masurand daca curentul ajunge la electromotor cand dai la automat). Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 @gaviavva - iti face doar un singur click prin zona releului de pornire sau mai multe click-uri repetate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Pai dak țin apasat face o singura data. Thunder byte pai care releu?ala de lângă baterie sau ăla de pe cadru dreapta fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Pai dak țin apasat face o singura data. Thunder byte pai care releu?ala de lângă baterie sau ăla de pe cadru dreapta fata? Urmareste firul de + al bateriei, in releul de pornire se duce. Ala e intrarea in releu (+ul de la baterie), iesirea e celalant care se duce pe electromotor. Minusul se duce pe motor undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Pai dak țin apasat face o singura data. Thunder byte pai care releu?ala de lângă baterie sau ăla de pe cadru dreapta fata? Mie mi-a facut la fel si a fost electromotorul. Mai pornea doar cand ciocaneam cu ceva metalic in el, dar usor, iar in acelasi timp apasam pe butonul de start. Ulterior l-am scos, l-am curatat si acum merge super ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.