razvan87 Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Pai nu pre sunt. » Post actualizat in 17 Aug 2016 06:19 Un pic la electronica din 2006. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Problema a disparut odata cu revenirea caldurii. Tind sa cred totusi ca a fost apa pe undeva pe unde nu ii convine si acum s-a uscat locul. In orice caz, am ajuns acasa, o sa verific prima data cablul de la masa. Huh, va amintiti de problema mea ? Ma tot frecat la icre intre timp cu manifestari o data la saptamana. In ultimul timp, cam la 2 zile. Dupa o meditatie profunda gen maestrul Pfu-Thai, am ajuns la concluzia ca bateria imi este incarcata cand si cand. Eu de fapt merg pe baterie 100-200 de km pana o golesc si cand vreau a pornesc, pl curent. Apoi iarasi mai incarca cand isi aduce ea aminte, iar mai merg pe baterie ... Vreau sa cer un sfat. Cum pot verifica cat mai exact ca sa aflu ce este defect : alternator, releu incarcare sau bateria in sine. Nu vreau sa ma apuc de reparat nimic pana nu stiu exact unde e defectul, iar ca sa aflu trebuie sa investighez ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Huh, va amintiti de problema mea ? Ma tot frecat la icre intre timp cu manifestari o data la saptamana. In ultimul timp, cam la 2 zile. Dupa o meditatie profunda gen maestrul Pfu-Thai, am ajuns la concluzia ca bateria imi este incarcata cand si cand. Eu de fapt merg pe baterie 100-200 de km pana o golesc si cand vreau a pornesc, pl curent. Apoi iarasi mai incarca cand isi aduce ea aminte, iar mai merg pe baterie ... Vreau sa cer un sfat. Cum pot verifica cat mai exact ca sa aflu ce este defect : alternator, releu incarcare sau bateria in sine. Nu vreau sa ma apuc de reparat nimic pana nu stiu exact unde e defectul, iar ca sa aflu trebuie sa investighez ... Este foarte mult de scris aici pe forum! Insa iti recomand sa scoti manualul de service sa il deschizi la capitolul 17. BATTERY/CHARGING SYSTEM sau pagina 554. Acolo o sa gasesti tot ce recomanda honda sa faci pentru o diagnoza minim invaziva! o sa ai nevoie de un multimetru! Daca multimetrul este unul de obor iti recomand sa ii schimbi bateria! Astea ieftine pot arata parametrii aiurea cand bateria lor se descarca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) Huh, va amintiti de problema mea ? Ma tot frecat la icre intre timp cu manifestari o data la saptamana. In ultimul timp, cam la 2 zile. Dupa o meditatie profunda gen maestrul Pfu-Thai, am ajuns la concluzia ca bateria imi este incarcata cand si cand. Eu de fapt merg pe baterie 100-200 de km pana o golesc si cand vreau a pornesc, pl curent. Apoi iarasi mai incarca cand isi aduce ea aminte, iar mai merg pe baterie ... Vreau sa cer un sfat. Cum pot verifica cat mai exact ca sa aflu ce este defect : alternator, releu incarcare sau bateria in sine. Nu vreau sa ma apuc de reparat nimic pana nu stiu exact unde e defectul, iar ca sa aflu trebuie sa investighez ... Statorul: Cu motorul pornit si mufa scoasa trebuie sa ai cam 15v curent alternativ pe combinatii de culori gen 1-2 1-3 2-3, iar in turatie(aproximativ 5000) trebuie sa se duca pe la 70-80 de volti, diferenta nu trebuie sa fie mare intre permutari, nu mai mare de 1-1.5volti la relanti si 3-4 in turatie. Nu e indicat sa tii motorul foarte mult pornit asa, generatorul merge in gol si risti sa il prajesti. Releul: Masuratoarea cu releul in mana data de manual e cam irelevanta din punctul meu de vedere. Masoara cu motorul la relanti incarcarea la bornele bateriei(de data asta cu aparatul pe curent continuu), vezi cat ai, cu far stins, cu far aprins, tu alegi, apoi in aceleasi conditii masori direct la iesirea din releu fara sa scoti mufa(rosu-negru), bagi testerele in mufa. Nu trebuie sa ai diferente mari intre, nu mai mare de 0.5 volti. Daca ai verifica mufa in sine si siguranta principala de 30 de amperi, oxizi, siguranta o gasesti la capatul firului de plus al bateriei, pe releul de pornite sub mufa cu 4 pini. Daca totusi diferenta e mica intre curentul la baterie si curentul la releul ai o sansa sa fie mufa intre stator si instalatie exidata, verifica. Daca aia e ok e releul dus. Merge orice releu cu 5 fire (parca) dar te-as sfatui sa iei unul MOSFET, gen : http://www.electrexworld.co.uk/cgi-bin/sh000001.pl?WD=vfr%20800&PN=RR53%2ehtml#SID=273?aRR53 Editat August 24, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 mai completez ceva la ce a scris ThunderByte la verificarea statorului: inainte sa faci testul descris de el, verifica pe rand continuitatea celor trei fire cu sasiul motocicletei. Daca statorul este in regula, pe fiecare masuratoare facuta, rezistenta citita de multimetru trebuie sa fie 1 (sau infinit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) mai completez ceva la ce a scris ThunderByte la verificarea statorului: inainte sa faci testul descris de el, verifica pe rand continuitatea celor trei fire cu sasiul motocicletei. Daca statorul este in regula, pe fiecare masuratoare facuta, rezistenta citita de multimetru trebuie sa fie 1 (sau infinit). Daca da la masa practic e in scurt/ are pierderi => nu o sa ii dea voltajul necesar. Editat August 25, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chill0ut Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 (editat) Eu am avut problema asta cu statorul... daca se arde statorul e bun ars si tb schimbat / rebobinat... O data ars, aia e! nu mai incarca nici batut Am patit-o de curand (acum 2 saptamani intr-o tura pana in Croatia) asa ca sunt stan patitul. btw, bine v-am gasit sunt posesor de VFR de cateva luni Editat August 31, 2016 de chill0ut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Eu am patit cu statorul acum 2 ani. Se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 De unde iau si eu unu original second oare? Stiti pe cineva care are? A decedat si al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Ce dracu se intampla cu Honda la capitolul asta oare ? Am avut Suzuki 1 sezon jumate si nici macar o singura data nu a facut vreo faza legata de incarcare / pierdere curent / baterie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 am avut 5 yamaha dar niciodata nu am avut probleme cu vreo una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Din cauza acelui V4 care este mai scump de produs, poate Honda a incercat sa reduca costurile pe unde a putut?! Gen: dimensionarea la limita tehnico-economica inferioara a cablajului! O idee, nustu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Bine ai venit in lumea Honda! Si de curand m-am pricopsit si eu cu un VFR. Sunt ceva banuti de bagat in ea, ca nah... are o varsta. Dar la iarna. Momentan rulmentii la roata fata si la jug si ar cam trebui si placute fata-spate. Mie nu-mi place deloc frana la Honda, chiar daca e CBS. La VTR era lesinata (chiar si dupa ce i-am pus placute noi, kit nou la pompa de frana), la CBF nu straluceste iar la VFR ma asteptam sa fie altceva.. nope La Fazer, frana stock era mult mai ok ca la tot ce am avut Honda pana acum. Ca sa nu mai zic de aia de pe Mille, dar acolo e alta poveste. Se schimba datele problemei daca pun o pompa de frana radiala? A incercat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Slabe frane adevarat. Yamaha ingheata instant. Sa te folosesti de ea sanatos. » Post actualizat in 02 Sep 2016 16:25 Pe mine ma cam dezamagit. Inafara de protectie vant nu e ce ma asteptam. Cine crede ca are cuplu sa se dea cu o miuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Ce dracu se intampla cu Honda la capitolul asta oare ? Am avut Suzuki 1 sezon jumate si nici macar o singura data nu a facut vreo faza legata de incarcare / pierdere curent / baterie ... Pe dracu, si la SV, mai ales prima generatie pica statoarele si releele pe capete, trust me ... Ai avut tu noroc sau fusesera deja schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 3, 2016 Share Postat Septembrie 3, 2016 Slabe frane adevarat. Yamaha ingheata instant. Sa te folosesti de ea sanatos. » Post actualizat in 02 Sep 2016 16:25 Pe mine ma cam dezamagit. Inafara de protectie vant nu e ce ma asteptam. Cine crede ca are cuplu sa se dea cu o miuta. Adevarat graiesti. Mi se pare o motocicleta mediocra, cu care iti faci treaba. Nu are acel "uaaaaaaau". Motorul trage frumos, liniar pentru un V, urca in ture, se aude bine, dar cum ai spus si tu, daca vrei sa vezi ce inseamna cu adevarat "tras" la o motocicleta, musai trebuie incercat un mair - chit ca e V2, 3L sau 4L! Totusi, poate imi explica si mie cineva ce au avut astia de la Honda in cap sa puna pe VTR800FI etrieri cu 3 pistonase si CBS!!! Cu franele de pe VTR/Fireblade faci aceeasi treaba (poate mai buna) si nu era nevoie sa complici lucrurile cu acel CBS. Ma uitam pe e-bay cat costa sa pui furtunase cu insertie metalica... pai e fault la portofel. Sunt curios ce inseamna aerisire la un astfel de sistem de franare, sau cata munca implica un schimb de lichid de frana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 3, 2016 Share Postat Septembrie 3, 2016 Nu e mare smecherie cu lichidu. Tragi de frina si calci si pedala pt orice eventualitate. Am schimbat eu. Are 3 aerisitoare pe fata 2 pe spate su unu sub sa.. plus unu pe stinga pt ambreiaj. La 954 cu placute noi brembo am facut stopy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 3, 2016 Share Postat Septembrie 3, 2016 Despre asta vorbesc. Si eu la Mille cand am tras frana mai tare era sa ma arunce peste parbriz! Dar si 954, si Mille sunt altfel de motociclete... Sa stii ca as incerca pe asta o furca de 929/954 cu tot sistemul de franare. Si as renunta la CBS-ul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 3, 2016 Share Postat Septembrie 3, 2016 ar fi ceva. prea mare investitia pt ce poate motoreta. eu as incerca ghidon. avem un coleg care avea pus si nu raspunde la pm sa vad ce zice. » Post actualizat in 04 Sep 2016 14:01Chiar nu stie nimeni un stator pt 2003 de dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Cand mi-am exprimat si eu parerea despre VFR, spunand ca este un motor mediocru si ca nu exceleaza la nimic, m-au mancat de poponeata! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Nu de aia este VFR de 1200? Ala are tot ce vrei, de la frane la cuplu. Astea mai mici normal ca nu se compara cu o vitezana de 1000, nu-s gandite sa rupa circuitul, is facute de mers in ture lungi. I-ai auzit pe aia de pe forumul de vitezane sa se planga caau pozitie naspa pe mobra? sau ca e tare suspensia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Am parcat ieri la IKEA langa un Triumph ST 955i. Parca imi parea un pic rau ca n-am ales Triumph Vad ca e unul de vanzare pe OLX http://www.olx.ro/oferta/schimb-cu-atv-enduro-sau-cross-moto-triumph-955-injectie-ID6iYVs.html#55ba63c17e Marc87, Ducati ST4 are suspensii si frane mai misto ca VFR800. Plus V2-ul ala care e intr-un fel. Pretul e cam acelasi la amandoua. Dar fiecare are plusurile si minusurile ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Depinde ce ti se potriveste si ce iti doresti de la o motocicleta. Unii isi cumpara 3 identice: http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/topic/84268-a-new-vfr-in-the-garage/ Altii vor altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ungureanu Mihai Emil Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Salutare, sunt nou pe acest forum, doresc sa stiu ce ulei folositi la Honda VFR 800/98, sunt in dubii referitor la ce ulei sa folosesc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Depinde ce ti se potriveste si ce iti doresti de la o motocicleta. Unii isi cumpara 3 identice: http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/topic/84268-a-new-vfr-in-the-garage/ Altii vor altceva. ) Da, corect! Momentan am ajuns la concluzia ca supersportul nu e de mine. Adventure-ul nici atat. Vedem cu ST-ul cum ma inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.