edward_zone Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 (editat) Multumesc pentru sfaturi. Ceva gume in sectorul sport touring ce recomandati ? Am avut Pilot Power 2CT si le-am tocat in 10k km. Spatele cel putin e varza. Vreau ceva mai durabil, chiar daca e mai putin sportiv. Oricum sportiv merg 3-4 % din totalul km-ul parcursi. Eu am Michelin Pilot Road 4. Foarte bune, aderenta, franare, rezistenta la uzura. Mai sunt GT cu o tenta mai buna catre rezistenta la uzura. De, sunt recomandate de BMW. Editat Decembrie 6, 2016 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Vad ca au cam aceleasi preturi. Cred ca o sa incer PR4 de data aceasta. Am vazut ca le lauda multa lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 (editat) vezi ca din povesti 3 e mai bun. verifica si pirelli angel. mie mi-au placut mult. cele mai smechere si ok sint bridgeston s20 sau mai nou 21 Editat Decembrie 6, 2016 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Eu am umblat cu Scorpion Trail cu exceptia iernii cand fol. MT60, ambele-s Pirelli. Cu MT-urile am consum mai mare da-s mai bune la temperaturile de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintmitz Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 salut mi-am pierdut unica cheie cu chip. am stat relax ca stiam ca am rezerva, dar nu are chip, doar e taiata pentru butuc. stiu... trebuia sa o incerc si imi copiam un chip de pe cea veche aveti vreo idee cum pot sa imi fac un chip nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 salut mi-am pierdut unica cheie cu chip. am stat relax ca stiam ca am rezerva, dar nu are chip, doar e taiata pentru butuc. stiu... trebuia sa o incerc si imi copiam un chip de pe cea veche aveti vreo idee cum pot sa imi fac un chip nou? Salut, Nu te stresa, se rezolva relativ usor (doar sa fie mobra ta) Suni la 0723 599 897 Sorin Gherman, daca nu te ajuta asta, imi spui si iti mai dau un nr. de tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Salutare si craciun fericit. Aveti idee cat lichid de frana imi trebuie pentru o revizie completa fata / spate ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Daca tin bine minte e primu model cu CBS, deci o sa intre mai mult decat in mod normal, daca lucrezi curat si nu faci risipa, jumatate de litru ar trebui sa iti ajunga. Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 (editat) Vand janta spate VFR750 RC36, se potriveste si la unele modele de 800. 100Euro. Editat Decembrie 25, 2016 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Scuze daca s-a mai scris, dar am citit pana la pagina 70, si din criza de timp..am o intrebare scurta. Cum se comporta VFR-ul, pe drumurile patriei noastre?....adica pe drumuri mai putin bune...eventual drumuri mai rele. Vreau sa cumpar una pt plimbari lungi cu sotia si bagaj...prima data am decis sa vizitez tara si dupa pe afara...nu ma pot sa ma hotarasc intre transalp si vfr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Transalp-ul e mai inalt, dar mai bun pentru forestiere, daca te bagi si pe asa ceva. VFR-ul e mai rapida, mai puternica, mai joasa, mie mi se pare mult mai comoda, dar pe coclauri nu te poti da cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 2 cilindri vs 4. daca vrei asfalt vfr. daca vrei si altceva atunci ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 lasa nevasta sa decida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 (editat) VFR-ica merge si pe drumuri mai pacatoase daca-s ocazionale. Vezi aici: http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/gallery/album/6919-romanian-apuseni-mountains-trip/ Am coborat muntele printre pietroaie si busteni. Fiind abrupt, mi-a fost teama sa opresc pt poze Insa mersul in picioare ca pe enduro sau adventure este obositor datorita ghidonului coborat. Editat Decembrie 30, 2016 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 (editat) VFR800,2004....astept caldura si vedem daca a fost alegerea corecta Editat Ianuarie 2, 2017 de nycku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Nu reusesc sa gasesc raportul standard al pinioanelor pentru vfr 2001. Am gasit doar pinionul spate cu 43 dinti. Nu stiu insa pinionul mic daca trebuie sa aiba 16 sau 17 dinti. Pe internet gasesc ambele versiuni si nu stiu care e aceea corecta. Nici in manual nu gasesc ... sau nu am cautat eu bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Nu reusesc sa gasesc raportul standard al pinioanelor pentru vfr 2001. Am gasit doar pinionul spate cu 43 dinti. Nu stiu insa pinionul mic daca trebuie sa aiba 16 sau 17 dinti. Pe internet gasesc ambele versiuni si nu stiu care e aceea corecta. Nici in manual nu gasesc ... sau nu am cautat eu bine ? 17 cu 43 este prima echipare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 Multumesc. Am gasit intr-un final si pe site-urile cu specificatii. Aveti idee daca manetele de ambreiaj sunt aceleasi la versiunile 750 / 800 / VTEC ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 8, 2017 Share Postat Ianuarie 8, 2017 Multumesc. Am gasit intr-un final si pe site-urile cu specificatii. Aveti idee daca manetele de ambreiaj sunt aceleasi la versiunile 750 / 800 / VTEC ? Sunt sanse ca sistemul de reglaj sa fie altfel dar de la primul 750 pana la vtec nu s-a schimbat decat culoarea pompelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Multumesc. Am gasit intr-un final si pe site-urile cu specificatii. Aveti idee daca manetele de ambreiaj sunt aceleasi la versiunile 750 / 800 / VTEC ? cele de pe 750 nu potrivesc din '99 incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Mersi. Am gasit exact pe anul meu. As vrea sa fac operatiunea asta : Credeti ca este sigur in ceea ce priveste prinderea motorului, rezistenta, etc ? Ma gandesc ce se intampla daca cad vreodata ? Sau daca noua tija este putin mai subtire decat cea originala, nu o sa vibreze / faca galagie ? Aceiasi chestie as vrea sa o fac si la axul furcii fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) Mersi. Am gasit exact pe anul meu. As vrea sa fac operatiunea asta : Credeti ca este sigur in ceea ce priveste prinderea motorului, rezistenta, etc ? Ma gandesc ce se intampla daca cad vreodata ? Sau daca noua tija este putin mai subtire decat cea originala, nu o sa vibreze / faca galagie ? Aceiasi chestie as vrea sa o fac si la axul furcii fata. Parca mi-as pune si eu... Daca iti faci (sau comanzi) crash-pad-uri, zi-mi si mie, poate ma ajuti si faci 2 seturi in loc de 1; sau i-mi dai dimensiunile si imi fac eu. Editat Ianuarie 9, 2017 de Z3US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Asa am avut crash-urile prinse la VTR. Fix cu tija din aia. N-au nici pe dracu. Intrebarea mea e cum dracu matrasesti vasul ala de antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Salutare. Crash-urile mi le face colegul nostru petru_xxl din Suceava : /index.php?/topic/722670-crashpaduri-suporti-made-in-home/ Masuratorile sunt simple. Trebui sa-i spui ce latime are motocicleta in zona unde vin montate si ce dimensiune finala vrei sa aiba tot ansamblul. De aflarea diametrului tijei se ocupa el. Cu vasul de antigel inca ma gandesc cum sa fac. In orice caz, mi-am cumparat deja inca unul sa am de rezerva in cazul in care il stric pe primul. Raman cu semnul intrebarii la partea cu siguranta. Daca e ok sa umbli la prinderea aia a motorului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 cele de pe 750 nu potrivesc din '99 incolo De ce spui din '99 incolo, primul 800 a fost produs pana in 2001. Au schimbat pompele in 2000 sau cum? Nu tin minte sigur 100%, dar pompele mi-au parut identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.