Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

De ce spui din '99 incolo, primul 800 a fost produs pana in 2001. Au schimbat pompele in 2000 sau cum? Nu tin minte sigur 100%, dar pompele mi-au parut identice.

Codurile manetelor pentru modelele pana in '99 (rc24, 30, 36) sunt diferite fata de cele din '99-'12 (la astea; ambreiajul merge si pe: vtr, xx, cb, cbf; iar frana: pe varadero, x-11). Nu stiu sa-ti spun exact care este diferenta dintre ele dar 99% nu potrivesc fara ajustaje (de ex: se poate sa nu actioneze cum trebuie comutatorul de ambreiaj/frana).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pozitia aleasa acolo este cea mai buna d.p.d.v. al rezistentei. Practic eu le am legate in aceeasi pozitie cu bara filetata - a rezistat la cazatura de aprox 90 km/h. Pe acolo, prin urechile acelea, trece tija dintr-o parte in alta a motorului iar urechile sunt practic lipite de motor. In principiu mai sunt inca 2 urechi disponibile de prindere dar prinderea nu se face dintr-o parte in cealalta a mobrei. Iar un avantaj al pozitiei este ca in acea pozitie nu fixezi/filetezi nimic - bara doar trece prin ele plus motor a.i. intregul ansamblu este imbratisat de buloane.

Eu pe ele, pt ca le am ceva mai lungi, imi intind genunchii la mers lung.

 

La prima zapada in Constanta am mers cu bicla dar pe vremea asta n-am tupeu - va trebui sa incropesc niste lanturi sau ceva similar. Stie cineva cum sau de unde pot sa iau asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codurile manetelor pentru modelele pana in '99 (rc24, 30, 36) sunt diferite fata de cele din '99-'12 (la astea; ambreiajul merge si pe: vtr, xx, cb, cbf; iar frana: pe varadero, x-11). Nu stiu sa-ti spun exact care este diferenta dintre ele dar 99% nu potrivesc fara ajustaje (de ex: se poate sa nu actioneze cum trebuie comutatorul de ambreiaj/frana).

Cu prima ocazie o sa probez pentru ca sincer nu cred ca diferenta dintre codul de producator = diferenta intre manete.

La cb 500 suportul manetei pe codul de 94-96 era vreo 25 de euro acu cativa ani, pe cand ala de 97-03 era vreo 15 euro, desi sunt identice. Am luat de 97-03 si s-a potrivit cu maneta de 94 perfect.

Uneori se schimba codul doar de dragul de a schimba pretul si atat.

 

Mi-am adus aminte, eu pe 750-ul meu am avut pompele de VTR, acum a ramas doar cea de ambreiaj, cea de frana e acum radiala, revenind. Manetele s-au potrivit fara nici o problema.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de lungi ar trebui sa fie crash pad-urile in exterior, fata de nivelul carenelor ?

Eu m-am gandit la vreo 6-7 cm. O fi mult ? Are cineva montat si ne poate da o parere ?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as lua in calcul maxim 10-12cm in total, atlfel face parghie, baza cat mai marisoara, sa aibe pe ce se rezema in caz de impact. Tija de legatura de o duritate mai mare, nu ce se gaseste in comert care nici macar 8.8 nu e, cred ca e un 4.6 sau ceva similar, daca nu gasesti tija 8.8, dar sa fie sigur 8.8, incearca cu tija de inox.

 

http://www.ebay.fr/itm/121964584699?rmvSB=true

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de lungi ar trebui sa fie crash pad-urile in exterior, fata de nivelul carenelor ?

Eu m-am gandit la vreo 6-7 cm. O fi mult ? Are cineva montat si ne poate da o parere ?

Mersi.

Trebuie sa fie sub nivelul semighidoanelor/ghidonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa ar arata : http://i.imgur.com/6owngJK.jpg

Baza din aluminiu pe o lungime de 9 cm, atata am de pe cadru pana pe exteriorul carenei. Iar partea din plastic, ma gandeam la vreo 6-7 cm ...

Tija de lagatura zice vanzatorul ca ar avea duritate 10.9.

Mi le face petru_xxl, de la noi de pe forum. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-le mai late la baza a.i. sa aiba o suprafata cat mai mare de sprijin/contact cu urechea cadrului. Daca-i prea mica baza, risti sa apara la cadere o forta prea mare de forfecare si, oricat de dur o fi crash pad-ul, bara filetata sa cedze. Daca baza-i mai mare, forta de forfecare este mai mica dar, in schimb ai o forta de tractiune/alungire a barei, insa nu suficienta sa-ti rupa/indoaie bara. Cand zic bara ma refer la tija ce trece prin urechile cadrului si motor unind/fixand crash pad-urile. Iti spun din experienta, in urma a 2 evenimente petrecute aproape, respectiv peste suta la ora. ideea este ca la viteza mai mare iti protejeaza cat de cat carenele si motorul dar inca se poate rostogoli daca prinde o roata de asfalt.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa ar arata : http://i.imgur.com/6owngJK.jpg

Baza din aluminiu pe o lungime de 9 cm, atata am de pe cadru pana pe exteriorul carenei. Iar partea din plastic, ma gandeam la vreo 6-7 cm ...

Tija de lagatura zice vanzatorul ca ar avea duritate 10.9.

Mi le face petru_xxl, de la noi de pe forum. :)

Mult mai lata baza ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun si daca le fac mai late la baza, cum le fixez pe cadru ?

Urechea arata cam asa : http://i.imgur.com/OzBXwNG.jpg

Sunt cam limitat, parerea mea ...

Corect, dar ii poti face umar care sa se urce pe umarul urechii sa iti acopere cat mai mult posibil din suprafata disponibila :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma puteti ajuta cu ce cantitate de ulei am nevoie pentru furca si ce dimensiuni pentru simeringuri (praf si ulei)?

Motocicleta: Honda VFR 800 din anul 2005.

Multumesc.

FORK SEAL DUST CAPS (link : https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10200000000/vehicle/honda-vfr-800:70807/article/479158/?sr=30 )

43x54.2x11

 

FORK OIL SEAL (link : https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10200000000/vehicle/honda-vfr-800:70807/article/94089/?sr=30 )

43X54X11

 

Capacity: 0,544 litre (link : https://www.motul.com/fr/en/products/recommendation )

 

Cu placere! :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , stiu ca nu-i asta rubrica de vanzari,dar fiind un grup mai restrans de posesori VFR, poate e cineva interesat de niste suporti laterali pt genti? Am ramas de la vechiul VFR(2002) cu suportii de la KAPPA model KLX166 (identic cu PLX 166 GIVI) si le dau sub 50% din pretul achizitiei. Pret 250 Ron. Atasez cateva poze sa vedeti despre ce e vb. PM pentru detalii livrare. Mc!

post-72056-0-36971500-1484682988_thumb.jpg

post-72056-0-50840800-1484682996_thumb.jpg

post-72056-0-77192700-1484683005_thumb.jpg

post-72056-0-06507000-1484683023_thumb.jpg

post-72056-0-49108700-1484683035_thumb.jpg

post-72056-0-88215200-1484683049_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

La Vfr 750 L Italia din 90 se dau 2 variante de far, deci nu stiu daca e vorba de versiune de Italia sau doar o prima serie cu far dintr-o bucata.

http://www.cmsnl.com/honda-vfr750f-1990-l-italy_model5599/partslist/F__0100.html

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...