Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc! Hai ca am fost plecat si abia aseara am vazut motocicleta.

E din 2003, a facut in 4-5 ani maxim 500 km, e intr-o stare impecabila la anii aia,

vine din Italia, nu porneste si nici nu merge ok la relanti, sigur e in trei cilindri plus ca

are tobele afumate rau si frig de nu poti sta langa ele, nu am mers cu ea.

 

Treaba e ca a functionat perfect nitel pana l-a prins o ploaie, dar cred ca e doar o coincidenta.

 

Nmai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata ca nuca-n perete

Pai in poza nu erau pe VFR.Mie imi par misto.

 

Uite exemplu: mobreta lu Belbadea

Bre, ai cerut copirait sa pui poza aia? :D

 

Interesanta ideea cu inaltarea prin ghidon.

Sunt curios cum se schimba caracteristicile mobrei, poate ne zice posesorul ei daca este multumit de schimbare.

Eu am ghidon normal pus cu adaptor, e poza pusa de thunderbyte. Da, ramane o caruta de loc de ridicat mobra din furca numai ca eu nu am facut asta ca nu am nevoie. Furcile sunt in pozitia originala si nici nu am de gand sa le mut mai sus sau mai jos. Am mers pe forestiere si n-am avut problema pe care o descrii tu, adica n-am luat nici un bolovan cu tobele. Si au fost forestiere, nu gluma, zeci de km. Pe ultimul mi-am pierdut scarita dreapta..

 

 

Vreau sa mi pun indicator de viteze

La ce pwla calului foloseste, mereu m-am intrebat. Pe bune, tu cand conduci nu stii in ce viteza esti?

Cel mai usor, mai ales pt 3-4-5-6 e sa memorezi pozitia acului vitezometrului fata de cel al turometrului. Acele sunt paralele in treapta a 5-a la VFR in a 6-a deja acul vitezometrului e un pic mai sus, un pic mai jos e 4 si tot asa. Dar chiar si asa, te-ai gandit vreodata bine de tot daca are vreo relevanta in mers sa stii in ce treapta esti?

 

Multumesc! Hai ca am fost plecat si abia aseara am vazut motocicleta.

E din 2003, a facut in 4-5 ani maxim 500 km, e intr-o stare impecabila la anii aia,

vine din Italia, nu porneste si nici nu merge ok la relanti, sigur e in trei cilindri plus ca

are tobele afumate rau si frig de nu poti sta langa ele, nu am mers cu ea.

 

Treaba e ca a functionat perfect nitel pana l-a prins o ploaie, dar cred ca e doar o coincidenta.

 

Nmai bine!

Aia are alte belele, pe toti ne-au prins N ploi. Eu uneori o uit in ploaie in curte si ploua cu ziele pe ea si porneste "la sfert".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut domnilor.

de ieri am intrat si eu in randul vostru cu un model vfr din 2014 care-m i place enorm!

drumuri bune si asfalt uscat!

O motocicleta aproape noua cred ca i-ar placea oricui.

Nu stiu ce mai are in comun modelul 2014 cu vechile VFR-uri cu care ne jucam noi, but welcome to the club! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Am o mare problema. Am fost într-o plimbare de vreo 350 km. Ultimii 80-100 parca agata schimbatorul. Am ajuns acasă și pe cricul central am observat ca în viteza 1 ambreajul nu mai funcționează, roata mergând în continuare cu aceeași viteza indiferent de poziția manetei. A mai patit cineva? Un sfat? Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca roata nu e la sol . la orice motocicleta in viteza , chiar si cu ambreiajul actionat , roata spate se va invartii , vezi ca mergi putin spre paranoia , ca sa scapi de griji mergi la un mecanic in caz ca vrei sa te lamuresti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca roata nu e la sol . la orice motocicleta in viteza , chiar si cu ambreiajul actionat , roata spate se va invartii , vezi ca mergi putin spre paranoia , ca sa scapi de griji mergi la un mecanic in caz ca vrei sa te lamuresti .

Pe bune?

La mine, pana acum, roata se oprea cand actionam ambreiajul sau mergea extrem de incet.

Am reusit sa aflu ce este: trbuie kit de reparatie pt. cilindrul receptor de la pompa de abreiaj.

Aveam si o scurgere.

post-11970-0-78179900-1535955463_thumb.jpg

post-11970-0-29491800-1535955485_thumb.jpg

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gata si tura de anul asta.Cei drept am ajuns in Dolomiti cu motorul in remorca,dar am prins fix ce trebuia ; 4 pasuri intr o zi .Stelvio,Gavia,Tonelli,Mandola si fix cu un plin.Restul timpului facand alte activitati dragi mie : via feratta,zbor,treking.

Apropo de plin trebuie sa marturisesc ca imi consuma 10% caci nu stiam sa merg cu ea.Mergeam subturat,schimbam la 4000 .Acum am schimbat numai la 7000 si a consumat semnificativ mai putin.Am ajuns chiar la 6% .Acum nu stiu daca inregistreaza km si cand este cu motorul oprit la vale caci asa am coborat multe pasaje .Poate stiti voi,ca eu nu m am prins .

Mersi B.B pt sfatul cum sa realizez in ce treapta sunt .Asa ma ghidez de acum incolo si vad ca functioneaza metoda ta.Pur si simplu nu mi a trecut prin cap asocierea acelor .

Nu va mai tin.Enjoy the mouve :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata si tura de anul asta.Cei drept am ajuns in Dolomiti cu motorul in remorca,dar am prins fix ce trebuia ; 4 pasuri intr o zi .Stelvio,Gavia,Tonelli,Mandola si fix cu un plin.Restul timpului facand alte activitati dragi mie : via feratta,zbor,treking.

Apropo de plin trebuie sa marturisesc ca imi consuma 10% caci nu stiam sa merg cu ea.Mergeam subturat,schimbam la 4000 .Acum am schimbat numai la 7000 si a consumat semnificativ mai putin.Am ajuns chiar la 6% .Acum nu stiu daca inregistreaza km si cand este cu motorul oprit la vale caci asa am coborat multe pasaje .Poate stiti voi,ca eu nu m am prins .

Mersi B.B pt sfatul cum sa realizez in ce treapta sunt .Asa ma ghidez de acum incolo si vad ca functioneaza metoda ta.Pur si simplu nu mi a trecut prin cap asocierea acelor .

Nu va mai tin.Enjoy the mouve :)

Bre, dar nu il simti cand e subturat, nu ii place acolo, da in nas si pufaie cand il accelerezi rapid ... o fi el V, dar nu e diesel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O greseala comuna este inconstanta.

 

Mers tare, mers incet...Gaz brutal, frana si gaz din nou.

 

VFR-ul e una dintre cele mai usoare motociclete pentru buzunar.

 

Cautati un mecanic specialist si mergeti numai la el. Incercati sa respectati intervalele de service.

 

Al meu 800 n-a consumat niciodata peste 8.5...

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vezi ca era un user pe la anuturi de aduce kituri de lant la preturi bune. Si eu tre' sa il schimb in iarna, deci lasa te rog si aici un pret.

 

LINK

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am nevoie de piesa asta: 80101-310-000

De unde cumpar in Romania?

Din strainatate costa transportul de vreo 25 ori mai mult.

Multumesc.

Am rezolvat.

Si eu am nevoie de kit de lant pt vfr 800 din 98.

Stie cineva vre o oferta de nerefuzat ca nu prea as da 150 e .... :(

http://motodiscount.ro/Kit-lant-Honda-VFR800-01

http://kituridelant.ro/kit-lant-did-pentru-honda-vfr-800-01.html

sub 100 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...