ThunderByte Postat August 10, 2018 Share Postat August 10, 2018 De pornit porneste in toti cilindrii din prima? Motorul a fost cumva statut? Cati km are pe bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 Multumesc! Hai ca am fost plecat si abia aseara am vazut motocicleta. E din 2003, a facut in 4-5 ani maxim 500 km, e intr-o stare impecabila la anii aia, vine din Italia, nu porneste si nici nu merge ok la relanti, sigur e in trei cilindri plus ca are tobele afumate rau si frig de nu poti sta langa ele, nu am mers cu ea. Treaba e ca a functionat perfect nitel pana l-a prins o ploaie, dar cred ca e doar o coincidenta. Nmai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 arata ca nuca-n perete Pai in poza nu erau pe VFR.Mie imi par misto. Uite exemplu: mobreta lu Belbadea Bre, ai cerut copirait sa pui poza aia? Interesanta ideea cu inaltarea prin ghidon. Sunt curios cum se schimba caracteristicile mobrei, poate ne zice posesorul ei daca este multumit de schimbare. Eu am ghidon normal pus cu adaptor, e poza pusa de thunderbyte. Da, ramane o caruta de loc de ridicat mobra din furca numai ca eu nu am facut asta ca nu am nevoie. Furcile sunt in pozitia originala si nici nu am de gand sa le mut mai sus sau mai jos. Am mers pe forestiere si n-am avut problema pe care o descrii tu, adica n-am luat nici un bolovan cu tobele. Si au fost forestiere, nu gluma, zeci de km. Pe ultimul mi-am pierdut scarita dreapta.. Vreau sa mi pun indicator de viteze La ce pwla calului foloseste, mereu m-am intrebat. Pe bune, tu cand conduci nu stii in ce viteza esti? Cel mai usor, mai ales pt 3-4-5-6 e sa memorezi pozitia acului vitezometrului fata de cel al turometrului. Acele sunt paralele in treapta a 5-a la VFR in a 6-a deja acul vitezometrului e un pic mai sus, un pic mai jos e 4 si tot asa. Dar chiar si asa, te-ai gandit vreodata bine de tot daca are vreo relevanta in mers sa stii in ce treapta esti? Multumesc! Hai ca am fost plecat si abia aseara am vazut motocicleta. E din 2003, a facut in 4-5 ani maxim 500 km, e intr-o stare impecabila la anii aia, vine din Italia, nu porneste si nici nu merge ok la relanti, sigur e in trei cilindri plus ca are tobele afumate rau si frig de nu poti sta langa ele, nu am mers cu ea. Treaba e ca a functionat perfect nitel pana l-a prins o ploaie, dar cred ca e doar o coincidenta. Nmai bine! Aia are alte belele, pe toti ne-au prins N ploi. Eu uneori o uit in ploaie in curte si ploua cu ziele pe ea si porneste "la sfert". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 https://www.olx.ro/oferta/top-case-box-hand-made-aluminiu-cutie-lada-moto-IDbqhEC.html#1259cbeed4 in caz ca si cauta cineva top case ergonomic ,fiabil si la bani putini ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgreen1983 Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 va salut domnilor. de ieri am intrat si eu in randul vostru cu un model vfr din 2014 care-m i place enorm! drumuri bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Bravo!Sa va plimbati sanatosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 va salut domnilor. de ieri am intrat si eu in randul vostru cu un model vfr din 2014 care-m i place enorm! drumuri bune si asfalt uscat! O motocicleta aproape noua cred ca i-ar placea oricui. Nu stiu ce mai are in comun modelul 2014 cu vechile VFR-uri cu care ne jucam noi, but welcome to the club! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 nu specifica omul ce fel de VFR e cel din 2014 , insa daca e de 800 . eu nu stiu sa fii schimbat in afara de design ceva la motor efectiv . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 Salut. Am o mare problema. Am fost într-o plimbare de vreo 350 km. Ultimii 80-100 parca agata schimbatorul. Am ajuns acasă și pe cricul central am observat ca în viteza 1 ambreajul nu mai funcționează, roata mergând în continuare cu aceeași viteza indiferent de poziția manetei. A mai patit cineva? Un sfat? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Septembrie 2, 2018 Share Postat Septembrie 2, 2018 daca roata nu e la sol . la orice motocicleta in viteza , chiar si cu ambreiajul actionat , roata spate se va invartii , vezi ca mergi putin spre paranoia , ca sa scapi de griji mergi la un mecanic in caz ca vrei sa te lamuresti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 (editat) daca roata nu e la sol . la orice motocicleta in viteza , chiar si cu ambreiajul actionat , roata spate se va invartii , vezi ca mergi putin spre paranoia , ca sa scapi de griji mergi la un mecanic in caz ca vrei sa te lamuresti .Pe bune?La mine, pana acum, roata se oprea cand actionam ambreiajul sau mergea extrem de incet. Am reusit sa aflu ce este: trbuie kit de reparatie pt. cilindrul receptor de la pompa de abreiaj. Aveam si o scurgere. Editat Septembrie 3, 2018 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Gata si tura de anul asta.Cei drept am ajuns in Dolomiti cu motorul in remorca,dar am prins fix ce trebuia ; 4 pasuri intr o zi .Stelvio,Gavia,Tonelli,Mandola si fix cu un plin.Restul timpului facand alte activitati dragi mie : via feratta,zbor,treking. Apropo de plin trebuie sa marturisesc ca imi consuma 10% caci nu stiam sa merg cu ea.Mergeam subturat,schimbam la 4000 .Acum am schimbat numai la 7000 si a consumat semnificativ mai putin.Am ajuns chiar la 6% .Acum nu stiu daca inregistreaza km si cand este cu motorul oprit la vale caci asa am coborat multe pasaje .Poate stiti voi,ca eu nu m am prins . Mersi B.B pt sfatul cum sa realizez in ce treapta sunt .Asa ma ghidez de acum incolo si vad ca functioneaza metoda ta.Pur si simplu nu mi a trecut prin cap asocierea acelor . Nu va mai tin.Enjoy the mouve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Nice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Gata si tura de anul asta.Cei drept am ajuns in Dolomiti cu motorul in remorca,dar am prins fix ce trebuia ; 4 pasuri intr o zi .Stelvio,Gavia,Tonelli,Mandola si fix cu un plin.Restul timpului facand alte activitati dragi mie : via feratta,zbor,treking. Apropo de plin trebuie sa marturisesc ca imi consuma 10% caci nu stiam sa merg cu ea.Mergeam subturat,schimbam la 4000 .Acum am schimbat numai la 7000 si a consumat semnificativ mai putin.Am ajuns chiar la 6% .Acum nu stiu daca inregistreaza km si cand este cu motorul oprit la vale caci asa am coborat multe pasaje .Poate stiti voi,ca eu nu m am prins . Mersi B.B pt sfatul cum sa realizez in ce treapta sunt .Asa ma ghidez de acum incolo si vad ca functioneaza metoda ta.Pur si simplu nu mi a trecut prin cap asocierea acelor . Nu va mai tin.Enjoy the mouve Bre, dar nu il simti cand e subturat, nu ii place acolo, da in nas si pufaie cand il accelerezi rapid ... o fi el V, dar nu e diesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 12, 2018 Share Postat Septembrie 12, 2018 (editat) O greseala comuna este inconstanta. Mers tare, mers incet...Gaz brutal, frana si gaz din nou. VFR-ul e una dintre cele mai usoare motociclete pentru buzunar. Cautati un mecanic specialist si mergeti numai la el. Incercati sa respectati intervalele de service. Al meu 800 n-a consumat niciodata peste 8.5... Editat Septembrie 12, 2018 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Salut, Am nevoie de piesa asta: 80101-310-000 De unde cumpar in Romania? Din strainatate costa transportul de vreo 25 ori mai mult. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Si eu am nevoie de kit de lant pt vfr 800 din 98. Stie cineva vre o oferta de nerefuzat ca nu prea as da 150 e .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 (editat) Vezi ca era un user pe la anuturi de aduce kituri de lant la preturi bune. Si eu tre' sa il schimb in iarna, deci lasa te rog si aici un pret. LINK Editat Septembrie 24, 2018 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Salut, Am nevoie de piesa asta: 80101-310-000 De unde cumpar in Romania? Din strainatate costa transportul de vreo 25 ori mai mult. Multumesc. Am rezolvat. Si eu am nevoie de kit de lant pt vfr 800 din 98. Stie cineva vre o oferta de nerefuzat ca nu prea as da 150 e .... http://motodiscount.ro/Kit-lant-Honda-VFR800-01 http://kituridelant.ro/kit-lant-did-pentru-honda-vfr-800-01.html sub 100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 25, 2018 Share Postat Septembrie 25, 2018 Eu ma pregatesc sa ies din grup.... asa ca daca vrea cineva o mobra de plimbari lungi: /index.php?/topic/754796-vand-vfr-800-fi-din-1999/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 28, 2018 Share Postat Septembrie 28, 2018 Salut, Din nou probleme. Am pus kit de reparatie cilindrul receptorr de la pompa de abreiaj nou. Am pus kit reparatie pompa ambreiaj nou. Nu reusesc sa fac presiune in maneta. Sfaturi? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Septembrie 28, 2018 Share Postat Septembrie 28, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 28, 2018 Share Postat Septembrie 28, 2018 Ce nu inteleg. Nu este acelasi circuit si de sus in jos? Care este faza? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 29, 2018 Share Postat Septembrie 29, 2018 Ai reusit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Salut. Am reusit...in final. Am aerisit conducta de la surubul de langa maneta. Asa simplu ca e dureros. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.