razvan.dumitrescu10 Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 @Metal Heart ma gandesc ca poate are cineva cu un VFR ca al meu un releu de rezerva pe care il pot incerca. La mine motocicleta merge impecabil, doar ca uneori, intrerupe si observ ca nu incarca ok. Am facut si diagnoza si nu are erori stocate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Man, releul de incarcare cred ca ti-l poate masura orice mecanic. Si sa-ti zica daca e prajit au ba. Ii ia fix doua minute. Cat poa' sa coste? 10-20 de lei!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Nu-i problema de 10-20 de lei, dar ma gandesc ca daca era prajit de tot nu mai incarca nimic. Din acest motiv cred ca cea mai elocventa verificare ar fi efectiv sa pun unul bun care merge si sa vad daca incarca ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Salutare vfr isti! Razvane, cred ca ai gresit ca n ai luat vfr ul meu. E adevarat ca nici eu nu stiu sa vand, dar si tu ai luat pe nu in brate Am vrut sa l dau si sa iau ceva de putere, dar mi am dat seama ca piata e plina de gunoaie si am zis sa mai astept pana dispar natural , continuand aventura cu troaca mea:) Nu pot sa accept ideea de a face reclama unui produs care se vede de la o posta ca e in stare buna. (as fi zis impecabil dar cuvantul deja a devenit prea popular in piata de vanzari) Succes Ps Cumpara releul ala nou,nu sh ca vei avea nevoie de el:) E defect cunoscut, functionare aleatoare. Nu e nimic ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 (editat) @Spaceghost Salut! 1. Stii punctul meu de vedere despre VFR-ul tau si stii si de ce nu l-am luat. Daca ai decis prea tarziu sa ma lasi sa il verific a fost strict optiunea ta, optiune care a facut ca eu sa aleg alteceva pana cand ai decis tu sa ma lasi sa il verific. In viata, cand facem alegeri, ele au consecinte, hai sa ne asumam acele consecinte si sa mergem mai departe. 2. Eu nu cred ca am gresit, din mai multe puncte de vedere, pe care nu face sens sa le enumar aici. 3. Releul il iau nou, nu sh, ceea ce am nevoie, este un releu cu care sa fac o proba si sa ma asigur ca e vina lui. Daca gasesc bine, daca nu gasesc, iau unul nou si merg mai departe. 4. "Cumpara releul ala nou,nu sh ca vei avea nevoie de el:)" Din cate am citit, probleme de incarcare la motocicletele astea pot sa apara cam oricand, la orice varsta si orice kilometraj, asadar, nu mai fii ironic ca nu se stie niciodata cand ti se poate intampla. Zi buna sa ai! Editat Mai 5, 2019 de razvan.dumitrescu10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 (editat) Salut Ai dreptate ,imi asum Doar ca la p4 nu am vrut sa fiu deloc ironic. Era un sfat sa nu iei sh. Lumea obisnuieste sa aleaga varianta asta. Am zis cred ca ai gresit. Nu am zis ai gresit . Adica cred ca era mai bine daca nu aveai probleme decat sa le ai. Desigur si releul meu putea sa se arda a 2 a zi dupa achiitie. Nu am zis cu rautate nimic PS m -am cam ofticat ca nu l-ai luat , sincer. mai ales ca stiam ca virgula motorul e in stare buna ,si mai mult de-atat Am scris mesajul mai mult din suparare ca nu l ai luat pe al meu si ai luat unul care ti face probleme Sper sa ti rezolvi problema si sa ne salutam daca ne intersectam pe vreundeva Cheers, Editat Mai 5, 2019 de Spaceghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 La 04/05/2019 la 19:54, Metal Heart a spus: Man, releul de incarcare cred ca ti-l poate masura orice mecanic. Si sa-ti zica daca e prajit au ba. Ii ia fix doua minute. Cat poa' sa coste? 10-20 de lei!?!? Mare atentie la "orice mecanic"! Eu am fost la "orice mecanic" (in Ploiesti) cu aceeasi problema si acesta a constatat releul de incarcare (cu foaie de service stampilata). Am comanadat unul nou (vreo 170 euro), am asteptat 2 sapatamani sa vina si nu era releul ci 2 bobine de pe stator pe care l-am comandat ulterior. In total am pierdut 1 luna si vreo 100 euro. Am fost la service, iar acestia au refuzat orice discutie si m-am ales cu hartia si cu paguba. La ANPC nu am apelat ca suntem intre motociclisti si tepele astea nu se pun. Apeleaza la un electronist bun sau la un mecanic recomandat chiar si pentru o constatare de 10-20 ron. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Salut @edward_zone! Am verificat rezistentele intre cele 3 fire care vin de la stator si continuitatea intre ele si masa. Totul in regula acolo. Am gasit pe vfrdiscussion cum sa verific releul si aparent el ar fi problema. Dat fiind faptul ca nu am gasit nici un releu cu care sa fac proba prin apropiere, cel mai probabil o sa comand unul de la Electrex din UK, verific daca el era vinovatul si revin cu update. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Poti lua si un Tourmax de aici de la noi si iti vine destul de repede. https://motodiscount.ro/Regulator-Tensiune-Honda-Rgu-143 Mai sunt si cele de la Mosfet, dar sunt semnificativ mai scumpe. Stiu ca-s cam peste 700 de lei. La mine cand s-a prajit, am pus Tourmax. Merg de 3 ani cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Acum 10 minute, razvan.dumitrescu10 a spus: Salut @edward_zone! Am verificat rezistentele intre cele 3 fire care vin de la stator si continuitatea intre ele si masa. Totul in regula acolo. Am gasit pe vfrdiscussion cum sa verific releul si aparent el ar fi problema. Dat fiind faptul ca nu am gasit nici un releu cu care sa fac proba prin apropiere, cel mai probabil o sa comand unul de la Electrex din UK, verific daca el era vinovatul si revin cu update. Verifica in functionare (la 4000rpm) ce tensiune ai intre firele galbene de la stator verifici 1-2, 2-3, 1-3 ar trebui sa ai valori intre 60 si 80 v, cu diferente mici intre cele 3 verificari (daca la una din masurari ai diferenta de ordinul voltilor fata de celelalte, ai o infasurare a satorului arsa). In 80% din cazuri la vfr, problema este de la stator. Daca totusi statorul este ok si iti trebuie un releu, am unul nou, ti-l dau cu 150 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Multumesc pentru raspuns @Z3US! Fac verificarea diseara cand ajung acasa si iti dau de veste. Multumesc! Salut @Z3US! Am facut verificarea :). Aparent, daca am masurat corect (ceea ce tind sa cred ca am facut - scos mufa vesela cu 3 fire si masurat intre ele la 4000 ture, multimetrul setat pe AC range 200V) valorile sunt urmatoarele: 23 - 23.7 13 - 22.8 12 - 5.7 Sa inteleg ca de fapt am toate sansele ca intr-adevar sa fie statorul prajit, doar ca nefiind inca prajit complet mai face ceva treaba, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 Statorul e stricat, eu l-am rebobinat pe al meu anul trecut si e ok, dar a trebuit sa cumpar si un releu de incarcare si am luat nou de la Tourmax, cand desfaci capacul de la stator, schimba si garnitura e vreo 30 ron, iar cand scoti cablul de la stator printre cilindri,leaga si o sarma de mufa, iti va fi mult mai usor la montaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Mai 18, 2019 Share Postat Mai 18, 2019 Salutare! In primul rand, multumesc pentru opinii. Statorul era prajit. Am cumparat de la Electrex, din UK, totul ok cu incarcarea. Opritul este de la ceva scurt pe faza scurta / releu faza scurta. Fara releu montat, totul impecabil. Urmeaza sa ma lamuresc de unde este si il remediez :). Salutare! In primul rand, multumesc pentru opinii. Statorul era prajit. Am cumparat de la Electrex, din UK, totul ok cu incarcarea. Opritul este de la ceva scurt pe faza scurta / releu faza scurta. Fara releu montat, totul impecabil. Urmeaza sa ma lamuresc de unde este si il remediez :). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 19, 2019 Share Postat Mai 19, 2019 Eu cred ca se opreste din cauza ca nu ai masa la mufa pricipala sub carena din stanga, se rezolva foarte usor Cauta pe youtube si găsești tutoriale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Mai 21, 2019 Share Postat Mai 21, 2019 La 06.05.2019 la 11:48, Z3US a spus: Verifica in functionare (la 4000rpm) ce tensiune ai intre firele galbene de la stator verifici 1-2, 2-3, 1-3 ar trebui sa ai valori intre 60 si 80 v, cu diferente mici intre cele 3 verificari (daca la una din masurari ai diferenta de ordinul voltilor fata de celelalte, ai o infasurare a satorului arsa). In 80% din cazuri la vfr, problema este de la stator. Daca totusi statorul este ok si iti trebuie un releu, am unul nou, ti-l dau cu 150 lei. Am gresit putin valorile tensiunii masurate la firele statorului, ma corectez ca sa nu induc pe careva in eroare; astfel, la mobra asta, valorile masurate intre infasurari trebuie sa fie intre 20-40 V la 4000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) Salut, Stiu ca s-a mai discutat, dar... La cat trebuie sa stea temperatura si la cat intra ventilatorul de racire. Multumesc. Editat Mai 27, 2019 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) banuiesc ca era cu semn de intrebare... la cat trebuie sa stea,adica- pe loc, in mers oras, sau cand si cum? la drum intins intre 80 si 90 iar fan-ul pleaca la 103 Editat Mai 27, 2019 de Spaceghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Acum 11 ore, Spaceghost a spus: banuiesc ca era cu semn de intrebare... la cat trebuie sa stea,adica- pe loc, in mers oras, sau cand si cum? la drum intins intre 80 si 90 iar fan-ul pleaca la 103 Salut, Intradevar era un semn de intrebare. Oricum ai raspusns la aceasta si multumesc. Dar mai am una. In oras, caldura mare, cam cat ar trebui sa urce maxim? La mine, anul trecut, pe caldura mare (august) si in traficul din Bucuresti, s-a dus pana la 120 grade si am oprit pe margine cu motorul pornit. Motorul nu a fiert, dar cred ca era mai bine in mers. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 La mine nu mai exista supraincalzire in trafic lent de cand am schimbat sensul ventilatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Salut 120 grade e prea mult,adica ai toate sansele sa arzi garnitura de chiulasa si sa te trezesti cu ulei in antigel Cred ca 105-107 e deja la limita de sus Schimba antigelul cu ceva de calitate pt moto; stiam ca marind proportia de apa din antigel ajuta la disiparea caldurii mai repede, adica 60 apa are coeficient mai bun decat 50 50,poti incerca si asta Vezi sa nu ai si aer in sistem, poti verifica si ventilatorul,precum si switch ul la ventilator\ cam atat imi trece prin cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stanciu Florin Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 @ciprinakos cum ai schimbat sensul, bănuiesc ca ceva fire inversate la vreo mufă, as fi și eu tentat sa fac asta, în oraș, în trafic lent ajunge în 105 și scade pe la 99. Afara nu am probleme 85-87,acolo stă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 29, 2019 Share Postat Mai 29, 2019 Nu se schimba firele pt inversare sens. Se schimba elica cu una de VTR. Problema vfr-ului cu radiatoare laterale este ca, in mers, directia fluxului ventilat este contra celui natural - ventilatorul trage aer din lateral. La mine acum scoate aerul in lateral. Ideea nu-mi apartine ci doar am aplicat-o dupa ce am citit pe vfrdiscussion.com si vfrworld.com. Acolo sunt topicuri ce detaliaza intreaga idee si punerea in practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Acum 16 ore, Spaceghost a spus: Salut 120 grade e prea mult,adica ai toate sansele sa arzi garnitura de chiulasa si sa te trezesti cu ulei in antigel Cred ca 105-107 e deja la limita de sus Schimba antigelul cu ceva de calitate pt moto; stiam ca marind proportia de apa din antigel ajuta la disiparea caldurii mai repede, adica 60 apa are coeficient mai bun decat 50 50,poti incerca si asta Vezi sa nu ai si aer in sistem, poti verifica si ventilatorul,precum si switch ul la ventilator\ cam atat imi trece prin cap Am schimbat antigelul si parca nu mai urca asa mult, dar inca nu a venit caldura aia mare. In carte scrie clat 50/50 amestec. Ventilatorul functioneaza perfect. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Mai 30, 2019 Share Postat Mai 30, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 La mine la vtec porneste ventilatorul la 105 si se oprește la 95, a ajuns vara in oras si 116 grade, am schimbat antigelul, cu antigel de la motul cu temp de fierbere de +137 grade si mai mult de 107 nu a mai urcat in oras Ca fost posesor de vtr sp2 pot sa va scriu ca ventilatoarele(vtr-ul are doua) porneau la 103 grade si se opreau la 98, sensul de rotație al elicelor era la fel ca la vtec, adica trageau aer din exterior dar fiind doua raceau foarte repede comparativ cu vfr-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.