papadie Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 salutare de maine sunt fericitul posesor al unui vfr 750f din 94 care arata impecabil si poate ma initiati si pe mine in legatura cu acest motor am ales vfr pentru ca este o legenda si este si honda insa poate imi dati niste informatii despre consum,fel de condus,consumabile(pret si locuri de unde pot cumpara in siguranta),cum se comporta pe viraje si sau hibe ascunse la care trebuie sa am grija mentionez ca este din 94 si a fost intretinuta si are 43000km si apropo am vazut discutia despre guma spate a mea are 190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
76cpo Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 salutare miam luat si eu o honda vfr800 din 2000 ,sant fff multumit de ea ...dar e prea linistita...ma refer la zgomot...ma poate ajuta cineva...cu o toba sport ...banul jos ...bafta si sfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Va salut, Tocmai am achizitionat (de vreo 2 saptamani) un VFR 800 din '99. Nu stiu de la ce i se trage sau doar faptul ca nu sant eu obisnuit cu el, dar mi se pare sa suspensia spate e cam varza, adica are un comportament deosebit de ciudat in curbe. Daca ai norocul sa prinzi ceva denivelari in curbe ai toate sansele sa o ia razna, parca vrea sa te arunce din sa, incepe sa vobleze ciudat. Initial i-am mai comprimat putin arcul de la telescopul spate dar parca facea mai ciudat, in schimb daca l-am lasat mai moale a inceput sa se mai aseze pe curbe. Este adevarat ca aveam rotile cam moi sub 1,8 dar mi sa parut cel putin ciudat comportamentul ei. Citisem dinainte ca are suspensiile moi, dr nu mi-am imaginat ca ar putea crea probleme de acestea la denivelarile din curbe. In afara de asta ghidonul merge atat de usor de parca e bicicleta, are chiar un efect supravirator. Va rog sa imi spune-ti si voi din prima experienta cu VFR, daca ati avut ceva surprize asemanatoare. In rest este super OK, comod si motorul trage liniar si frumos, clar nu este o bestie, este un motor de touring foarte OK. Va multumesc pentru rapsunsuri. Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Va salut, Tocmai am achizitionat (de vreo 2 saptamani) un VFR 800 din '99. Nu stiu de la ce i se trage sau doar faptul ca nu sant eu obisnuit cu el, dar mi se pare sa suspensia spate e cam varza, adica are un comportament deosebit de ciudat in curbe. Daca ai norocul sa prinzi ceva denivelari in curbe ai toate sansele sa o ia razna, parca vrea sa te arunce din sa, incepe sa vobleze ciudat. Initial i-am mai comprimat putin arcul de la telescopul spate dar parca facea mai ciudat, in schimb daca l-am lasat mai moale a inceput sa se mai aseze pe curbe. Este adevarat ca aveam rotile cam moi sub 1,8 dar mi sa parut cel putin ciudat comportamentul ei. Citisem dinainte ca are suspensiile moi, dr nu mi-am imaginat ca ar putea crea probleme de acestea la denivelarile din curbe. In afara de asta ghidonul merge atat de usor de parca e bicicleta, are chiar un efect supravirator. Va rog sa imi spune-ti si voi din prima experienta cu VFR, daca ati avut ceva surprize asemanatoare. In rest este super OK, comod si motorul trage liniar si frumos, clar nu este o bestie, este un motor de touring foarte OK. Va multumesc pentru rapsunsuri. Paul in primul rand umfla rotile la presiunea normala de utilizare si dupa aia vezi cum sta pe strada (presiunea trebuie sa fie mult peste 1.8- vezi cat e la tine bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 in primul rand umfla rotile la presiunea normala de utilizare si dupa aia vezi cum sta pe strada (presiunea trebuie sa fie mult peste 1.8- vezi cat e la tine bafta Le-am umflat cat scrie in manual dar nu am simtit vreo imbunatatire notabila. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draky90 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 am dat peste alta problema....posesoru' de vfr de la care vreau sa_l cump...mi_a zis sa o inscriem aici..si o radieaza el duapaia in afara...din italia...se poate !!?a lasat'o la 1500 +inscrisu..motoru merge perfect.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Mi se pare foarte ciudat ceea ce scrii tu. VFR-ul este un motor extrem de stabil !Baga presiune 2.6 bari pe spate si 2.4 bari pe fata, iar daca situatia nu se schimba insemna ca este ceva in neregula cu bicicleta. Misca de bascula stanga-dreapta sa vezi daca are joc ! Ce motor ai avut inainte ? Daca ai avut R6, e normal sa ti se para ciudat VFR-ul ! Si mie mi sa parut ciudat, am fost ieri si am umflat fata la 2,2 si spatele la 2,6 si ma prins ploaia, deci am fugit repede la garaj. Sper sa am noroc astazi sa ma dau putin, dar dupa cum arata vremea e putin probabil. Eu am inca un CB500 cu care m-am dat destul de mult dar nu am simtit niciodata asa ceva. Am mai calarit si altele CBR600F4, Bandit 1200, Thuhdercat, Fazer 600, da nu am mai intalnit asa ceva. I-am dat si unui prieten sa mearga si sa speriat si el de comportament. Am incercat sa ii misc bascula sau roata dar par a fi solide nu se simt jocuri anormale, chiar l-am lasat pe amicul meu in fata cu ea si mergeam in spate sa vad daca se vad ceva miscari neobisnuite, dar nu se vede nimic. Am sa ma uit putin in manual sa vad pe unde o fi bucsa de la bascula si sa incerc sa vad daca nu joaca de acolo, cu toate ca dupa cum face e mai mult chestie de suspensii, imi e teama ca am de schimbat telescopul spate. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 am dat peste alta problema....posesoru' de vfr de la care vreau sa_l cump...mi_a zis sa o inscriem aici..si o radieaza el duapaia in afara...din italia...se poate blink.gif !!?a lasat'o la 1500 +inscrisu..motoru merge perfect.. Salut! Nu cred ca merge! Ca sa inmatriculezi motorul pe numele tau trebuie sa fie radiata de fostul proprietar. Pe actele de Italia scrie pe targa "Radiato per esportatzione in UE" bla bla... ceva de genu asta! Intai pune-l pe el sa o radieze si apoi o inmatriculezi tu aici ( omologare, fisc, politie etc.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 La VFR 1999, presiune in cauciucuri trebuie sa fie 2.9 spatele, si 2.5 fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 eu am un VFR 750 F si intradevar are suspensia moale insa cel putin la mine nu a creeat probleme pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draky90 Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) este normal dupa c il pornesti la 2minute...cand am dat sal turez era sami moara motoru?(de 2 ori )da nu mult...asa brusc..dupaia nu a mai facut...poate sa fie din benzina...sau nush...aveti vreo idee? Editat Iunie 19, 2008 de draky90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Vezi poate ai lasat socul tras, ca si eu mai pateam asa cand eram neatent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Tovarasi posesori de VFR, cat de utilizabila este motocicleta in oras ? ma refer la dimensiuni/gabarit/manevrabilitate la viteze mici/centru de greutate. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Ooo... salutare unchiule si bine ai venit in lumea cu 4 in ve. Deci, eu merg frecvent in oras cu vfr-ul si tot ce pot sa zic este ca e in primul rand problema de skill, de adaptare. Daca la inceput mi se parea foarte incomoda, acum deja o simt altfel, in principiu, cand mergi pe culoar printre coloane, daca trec oglinzile, trece si restul (si am si un top-case de-ala nesimtit de doua casti pe coada). Acuma... oglinzile trec chiar si cand la prima vedere nu e loc - oglinzile de la moto trec peste cele de la masini , iar ghidonul (capetele) trec pe sub oglinzile masinior. Singurul mic neajuns este unghiul maxim de bracaj, ghidonul nu vireaza suficient, incat atunci cand schimbi culoarul, daca se inchide, atunci trebuie sa pregatesti manevra mai de departe, ca sa te poti incadra dintr-o bucata. Daca nu, mai dai in spate o data si apoi schimbi culoarul. Oricum, ca o concluzie, eu unul merg in pas cu scuteristii printre coloane pentru poll-position la semafor, deci motocicleta permite inclinare pe loc destul de mare. In mers demarajul este absolut impecabil, pleaca detasat fata de motoare 4 in linie. Singurul lucru la care trebuie sa ai grija este frana de motor, e foarte brutala la v4, trebuie sa o dozezi cel putin din gaz (adica sa nu lasi motorul sa cada in ralanti cand eliberezi ambreiajul). In oras mai deranjeaza ventilatorul, merge in reprize de 20-30 de secunde cu 2-3 minute pauza, daca viteza medie e sub 20-30 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Multumesc, inca n-am venit in lumea V4, dar ma bate foarte rau un gand in sensul asta. "Culoar hopping" nu fac oricum nici acum, ma interesa din punct de vedere al latimii mai mult, iar ce zici tu cu oglinzile si ghidonul imi convine foarte mult. Ca lucreaza ventilatorul astfel, nu ma deranjeaza; dar am mai auzit niste zvonuri negative referitor la racire, si anume ca nu s-ar simti foarte bine in oras din cauza carenelor, si s-ar incinge cam mult pentru binele ei ... si-al fundului meu. Fact or myth ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draky90 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 socul nu era tras...oricum o cump sapt viit...dar unde pot sa_i fac schimbul de consumabile?c tre' schimbate...nu stiu daca au fost schimbate vreodata.. ....modelul rc 24 88' are ventililator eu nu l_am vaz..si imi tre' o cupla si un lant...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Ca lucreaza ventilatorul astfel, nu ma deranjeaza; dar am mai auzit niste zvonuri negative referitor la racire, si anume ca nu s-ar simti foarte bine in oras din cauza carenelor, si s-ar incinge cam mult pentru binele ei ... si-al fundului meu. Fact or myth ? Salut! Cu parere de rau o spun ca este FACT. La vfr-u meu ( '97) cel mai mult ma enerveaza ca frige cadru.. si cand spun ca frige nu exagerez. Se simte destul de naspa la OO . In rest nu mi se pare ca se controleaza greu in oras, de strecurat se strecoara foarte bine. Acum ca tot a venit caldura asta de foc trebuie sa ii pun un cooler pe releu de incarcare ca am auzit ca sufera de boala asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (editat) Va salut VeFeR-isti, am citit in mare acest topic dedicat vfr-urilor si din ce am observat nu prea sunt motoare vechi pe aici adica cele de pina in 93 cu bascula pe spate si 2 tobe. Vreau sa imi cumpar si eu unul adus din Germania dar e vechiut, '90, nu ma deranjeaja, e destul de ieftin oare sa aibe ceva??? intermediarul spune ca e buna ca nu a umblat la km-tri si ca asta e pretul lor. acum nu stiu ce sa fac sa imi dau GS-ul cu care meg peste tot ori cind pe un v4 cu atiti Nm citi si CP (aproape ) sau sa mai astept ceva timp si sa imi cumpar unl din 98. Sincer m-am cam saturat de GS si e mic pentru plecari inafara localitati cu bagaje dupa tine si doua persoane pe el, va rog dati-mi un sfat ce ziceti de acest moto http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1990-94260.html Din cite am inteles eu vfr-ul ar fi perfect pentru mine consum mic 6% manevrabil in oras, confort in sea, e destul de lung si merge destul de repede 240. Cine mai e cu modele dastea sa imi spuna si mie ce diferenta e intre ele si cele monobrat cu 1 toba pina in 98 Respect Editat Iunie 21, 2008 de tamas_daniell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 mda ieri am plecat pana pe cheia si .... am ramas cu ea in drum prima oara mi sa ars siguranta principala (30 amp) am schimbat si am plecat la izvoarele am ramas din nou sa oprit asa din senin in mers a oprit un tip cu o masina si am reusit sa o inping ,la benzinarie am impins iar dar deja nu mai statea la relanti ,cu greu am ajuns la ploiesti unde am chemat pe cineva sa aduca o baterie am pus baterie noua si gata nou nouta acum intreb si eu este releul de incarcare sau ce mentionez ca bateria este noua 1 sapt si daca are cineva de vanzare asa ceva modelul este VFR 750 F din '94 am citit ceva referitor la caldura da intradevar in oras este crima cand porneste ventilatorul pe mine unu ma arde la genuchi in rest foarte manevrabila (nu ma asteptam), confortabila si cel putin a mea economica 4,5-6 multumesc anticipat celor care imi vor da un raspuns cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 eu am un VFR 750 F si intradevar are suspensia moale insa cel putin la mine nu a creeat probleme pe viraje Hello, M-am linistit cu motorul, este bestial, problema era de la suspensia fata, am mai tensionat putin furca si 'minune' este altceva. Sta frumos pe curbe si m-am indragostit de el. Am facut un drum de vreo 400Km si nici o problema nici o durere nimic. Este exceptional. Va multumesc pentru sfaturi. Sa aveti noroc la ele si drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 verifica incarcarea! mda ieri am plecat pana pe cheia si .... am ramas cu ea in drum prima oara mi sa ars siguranta principala (30 amp) am schimbat si am plecat la izvoarele am ramas din nou sa oprit asa din senin in mers a oprit un tip cu o masina si am reusit sa o inping ,la benzinarie am impins iar dar deja nu mai statea la relanti ,cu greu am ajuns la ploiesti unde am chemat pe cineva sa aduca o baterie am pus baterie noua si gata nou nouta acum intreb si eu este releul de incarcare sau ce mentionez ca bateria este noua 1 sapt si daca are cineva de vanzare asa ceva modelul este VFR 750 F din '94 am citit ceva referitor la caldura da intradevar in oras este crima cand porneste ventilatorul pe mine unu ma arde la genuchi in rest foarte manevrabila (nu ma asteptam), confortabila si cel putin a mea economica 4,5-6 multumesc anticipat celor care imi vor da un raspuns cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) Va salut VeFeR-isti, am citit in mare acest topic dedicat vfr-urilor si din ce am observat nu prea sunt motoare vechi pe aici adica cele de pina in 93 cu bascula pe spate si 2 tobe.Vreau sa imi cumpar si eu unul adus din Germania dar e vechiut, '90, nu ma deranjeaja, e destul de ieftin oare sa aibe ceva??? intermediarul spune ca e buna ca nu a umblat la km-tri si ca asta e pretul lor. acum nu stiu ce sa fac sa imi dau GS-ul cu care meg peste tot ori cind pe un v4 cu atiti Nm citi si CP (aproape ricky.gif ) sau sa mai astept ceva timp si sa imi cumpar unl din 98. Sincer m-am cam saturat de GS si e mic pentru plecari inafara localitati cu bagaje dupa tine si doua persoane pe el, va rog dati-mi un sfat ce ziceti de acest moto http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1990-94260.html Din cite am inteles eu vfr-ul ar fi perfect pentru mine consum mic 6% manevrabil in oras, confort in sea, e destul de lung si merge destul de repede 240. Cine mai e cu modele dastea sa imi spuna si mie ce diferenta e intre ele si cele monobrat cu 1 toba pina in 98 Salut! Motorul din poza acea este exact ca a lu fratemiu! In primul rand motoru nu e model 90 ci 88-89 , dar nu este o problema. Diferente sunt fata de modelul din 97 pe care il am eu dar motorul merita bani ( daca nu are probleme tehnice. Cateva diferente sesizabile in mers ar fi : ( 88 fata de 97) - se tureaza mai greu un pic - e un pic mai greu - sta mai prost pe curbe( al meu are unghiul de atac al furcii mai mic astfel fiind mai agresiva, o idee, pe curbe) Astea sunt toate diferentele pe care le-am sesizat eu ( si nu sunt asa mari diferentele stai linistit ) Dpdv mecanic sunt o gramade de diferente incapand de la bascula monobrat si pana la pastilele de la supape! P.S Acum am vazut in anuntul ala .... 30k de km ... sa fim seriosi ... iar o fi un nene dala care cica are 50 de ani o tine numai in garaj si merge numai sambata si duminca cand e soare si temp peste 30 de grade ) Editat Iunie 23, 2008 de misha' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 ave,prieteni..mi-am achizitionat si eu un vfr de 800,finally...am postat acum vreo 2 luni ca schimb un suzuki gsx 600 f cu un vfr +dif...m-am dat peste cap si acum sunt posesor in sfarsit este adus din italia,din 98,cu codita de RR,negru complet. faza e ca nu are semnale pe fata,si pt RAR tre sa functioneze tot,asa ca..de unde iau 2 semnale? si inca ceva..nu se aprinde faza lunga si flashul,stie cineva de la ce poate fi? ms anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 bag maine poze,azi ma duc la pipera sa iau nr rosii,nici nu stiu cu ce sa ma duc.. e bricolata de italian cu mult gust,are lampa spate si semnale spate cu leduri,si ii iau si pe fata din prima semnale frumoase,sa nu ma compliccu intermediare,sigurantele ink nu am vazut unde sunt puse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draky90 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 misha vrei sa spui ca modelul 88' este cu probleme la supape...??sau si va rog spuneti-mi si mie unde fac un schimb de consumabile...sau d unde le iau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.