Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Motocicleta este din 2002, are 52.000 km, sunt primul proprietar in Romania. O am din decembrie 2007. Are filtru de aer K&N pus de aprox. 3000 km, cauciucuri aproape noi, cutii laterale originale de vfr + gentile interioare tot originale, sistemul de franare de pe fata este racing inclusiv pompa de frana radiala Nisin, am si capac monopost la ea si manere pt pasager. ABS nu are. Diferenta va fi in functie de cum arata si cum merge VFR-ul tau. Eu am pus motocicleta la vanzare cu 5700 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta este din 2002, are 52.000 km, sunt primul proprietar in Romania. O am din decembrie 2007. Are filtru de aer K&N pus de aprox. 3000 km, cauciucuri aproape noi, cutii laterale originale de vfr + gentile interioare tot originale, sistemul de franare de pe fata este racing inclusiv pompa de frana radiala Nisin, am si capac monopost la ea si manere pt pasager. ABS nu are. Diferenta va fi in functie de cum arata si cum merge VFR-ul tau. Eu am pus motocicleta la vanzare cu 5700 euro.

a mea are codita de R1,parbriz racing,,51000 km..iubesc motocicleta asta,dar m-ar fi tentat un abs si un v-tec...cati cai sau kw are asta cu v-tec?

post-32139-1224928861_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tati..nu am mai cumparat carene de vfr...:(

...pe bune...fa-le un pret si pune-l aici...apar ele,comentariile,cu siguranta... :(

 

PS...sunt vopsite?

 

 

Daca te mai intereseaza carenele pretul lor este 1000 ron. Cele laterale sunt negru mat ceea ce inseamna ca sunt fosrte usor de vopsit, iar cea frontala este albastru inchis. Carenele sunt cele care sunt pe motocicleta din poza.

post-8036-1225234723_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A montat cineva toba after market, pe VTEC???

 

Am vazut cate ceva pe youtube, dar sunt interesat de experiente proprii?

 

Ce se merita luat? Parca sunt 6-7 producatori care fac si pentru VTEC (GPR, Leo Vince, Remus, Laser, Micron, Serbing si parca Devil).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in regim de viteza normal (100-120) in treapta 6 fara tras de motorin turatii si mers batraneste stie cineva sa-mi spuna ce consum au VFR`urile dupa 2004 ? si map exact poti scoate consum de 4... 4,5 cand mergi lejereanu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in regim de viteza normal (100-120) in treapta 6 fara tras de motorin turatii si mers batraneste stie cineva sa-mi spuna ce consum au VFR`urile dupa 2004 ? si map exact poti scoate consum de 4... 4,5 cand mergi lejereanu ?

 

Scotianule ia ti un MOPED ca ala nu consuma dct 1 % !!!! :rolleyes: , ti am spus VFR 7-8.5 %, e motor de 800cc nu are cum sa consume cum vrei tu 4-4.5 %

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in regim de viteza normal (100-120) in treapta 6 fara tras de motorin turatii si mers batraneste stie cineva sa-mi spuna ce consum au VFR`urile dupa 2004 ? si map exact poti scoate consum de 4... 4,5 cand mergi lejereanu ?

 

eu am scos cel mai putin 5% (eu singur + bagaje in gentile laterale, temperatura 25 - 30 grade, mers ceva mai mult decat batraneste, dar sub limita de turatie in care intra toate supapele pe cilindru).

 

deci banuiesc ca s-ar putea scoate si sub 5%...

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu vine si partea proasta :rolleyes:

 

cel mai mult mi-a luat spre 10% - cum scade temperatura sub 15 grade cum incepe sa pape...

 

alta parte proasta e ca nu prea poti merge mosnegeste cu un VFR (sau cel putin eu nu pot). trebuie turata ca sa ai demaraj. VTEC-ul mi se pare cam ciudat, nu prea "trage" in ture sub 5000 in trepte de viteza peste a 3-a in comparatie cu fosta, CBR 600.

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e VTECul....

dar batranica mea trage de rupe. pot sa merg mosnegeste fara probleme.

plaja in care trage este foarte mare, si incepe de pe la 3000 de ture (ma refer la treptele superioare)

 

consumul in oras la mine este imens, sau asa am eu impresia :P nu am facut calcul. afara e cam de 6%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am condus foarte putin un 800 FI si este o diferenta mare fata da VTEC.

 

FI trage mai de jos si am inteles ca e o diferenta si la consum (din cate stiu sistemul VTEC are ca rol si un consum mai mic )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ar trebui sa consume mai putin cand e mai frig afara? Aerul e mai dens, intra mai mult oxigen.......

De fapt VFR sunt pe injectie, si isi adapteaza injectoarele dupa cat oxigen intra si poate ca atunci e exact invers fata de carburator....sau ma insel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ses are ceva probleme cu termostatul...

..un motor rece va consuma intotdeauna mai mult...gandeste-te la faptul ca la pornirea la rece motorul sta turat(amestecul e mult mai imbogatit...cam ca la socul manual)...aer prea oxigenat,inseamna si mai mult gaz in amestec...aer rarefiat,face injectia sa dea mai putin gaz...reglaj optim inseamna sa nu existe benzina nearsa...

 

...eu am un consum intre 4.8 si 7...cel mai putin consum pe drum virajat,si la cote mari(acolo e aerul mai rarefiat,iar injectia da mai putin gaz ca sa nu o inece)..cel mai mult,in oras..logic...tinuta constant 180-230 cu bagaje si pasager,nu a sarit de 6,5...consum de aproape 10 am avut la un singur plin...mers numai in oras,pe distante scurte...cu multe porniri la rece...sub 10 grade...

 

...este important unde tii mobra...turatia economica este intre 5500 si 6700...indiferent de vfr...la 4000 in a 6-a iti va consuma mai mult...oricum..consuma mai putin turata decat subturata....nu caut economii...merg cum imi vine...dar nu subturat...uzezi prea multe..

Editat de raducu 77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ses are ceva probleme cu termostatul...

..un motor rece va consuma intotdeauna mai mult...gandeste-te la faptul ca la pornirea la rece motorul sta turat(amestecul e mult mai imbogatit...cam ca la socul manual)...aer prea oxigenat,inseamna si mai mult gaz in amestec...aer rarefiat,face injectia sa dea mai putin gaz...reglaj optim inseamna sa nu existe benzina nearsa...

 

...eu am un consum intre 4.8 si 7...cel mai putin consum pe drum virajat,si la cote mari(acolo e aerul mai rarefiat,iar injectia da mai putin gaz ca sa nu o inece)..cel mai mult,in oras..logic...tinuta constant 180-230 cu bagaje si pasager,nu a sarit de 6,5...consum de aproape 10 am avut la un singur plin...mers numai in oras,pe distante scurte...cu multe porniri la rece...sub 10 grade...

 

...este important unde tii mobra...turatia economica este intre 5500 si 6700...indiferent de vfr...la 4000 in a 6-a iti va consuma mai mult...oricum..consuma mai putin turata decat subturata....nu caut economii...merg cum imi vine...dar nu subturat...uzezi prea multe..

 

sunt de acord cu tine.... consuma mai putin cand e mai turata. prima oara am crezut ca am facut calcule gresite, dar erau corecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu prea merg in oras cu motoreta, deci de consum in oras habar nu am.

 

mi-a luat aproape 10% pe autostrada (@raducu - cand ne-am intors din tura aia Cheia - "Valea cu struti") mers cu 7000 ture, temperatura scazuta (nu mai stiu cat, dar era frigut).

 

temperatura motorului imi sta minim la 64 grade (parca) la 4 grade afara, mers constant cu 5000 ture, consum 8%... la voi (cu VTEC) cum sta? ca sa imi dau seama daca am vreo problema cu termostatul sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...