kpax Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 (editat) Rog un mic ajutor de la cei care au montat alarma pe VFR Vtec. Conform schemei electrice trebuie sa ma conectez cu alarma la 2 doua fire de la semnalizare (albastru si portocaliu) si la doua fire de la stop spate (albastru/maro si verde). In schema de legaturi de la VFR, pe care il am intrun punct cele de la stop spate se intalnesc (adica albastr/maro este legat cu verde ) Aceasta schema mi se pare o prostie pentru ca stopul spate are doua becuri cu filament dublu deci primeste separat comanda pentru stop si pentru lumina spate. Iar daca schema este ok atunci unul dintre cele doua filamente este legat la masa (firul verde). Mi se pare o aberatie, schema asta! Editat Octombrie 23, 2008 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 nush ce mari modificari sunt la culori si stopuri dar la mine asa arata schema vfr 800 98-01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Daca din intamplare este cineva pe aici care are VFR 800 din 1998-2001 si este dispus sa il dea la schimb pe un VFR 800 modelul dupa 2002 + o diferenta de bani sa ma anunte pt ca vreau sa fac un astfel de schimb. Imi mai trebuiesc bani sa-mi iau si un cross si nu vreau sa renunt nici la vfr iar alta varianta nu am. Rog seriozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 care ar fi diferenta pe care o vrei? are abs?cati km are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Motocicleta este din 2002, are 52.000 km, sunt primul proprietar in Romania. O am din decembrie 2007. Are filtru de aer K&N pus de aprox. 3000 km, cauciucuri aproape noi, cutii laterale originale de vfr + gentile interioare tot originale, sistemul de franare de pe fata este racing inclusiv pompa de frana radiala Nisin, am si capac monopost la ea si manere pt pasager. ABS nu are. Diferenta va fi in functie de cum arata si cum merge VFR-ul tau. Eu am pus motocicleta la vanzare cu 5700 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 Motocicleta este din 2002, are 52.000 km, sunt primul proprietar in Romania. O am din decembrie 2007. Are filtru de aer K&N pus de aprox. 3000 km, cauciucuri aproape noi, cutii laterale originale de vfr + gentile interioare tot originale, sistemul de franare de pe fata este racing inclusiv pompa de frana radiala Nisin, am si capac monopost la ea si manere pt pasager. ABS nu are. Diferenta va fi in functie de cum arata si cum merge VFR-ul tau. Eu am pus motocicleta la vanzare cu 5700 euro. a mea are codita de R1,parbriz racing,,51000 km..iubesc motocicleta asta,dar m-ar fi tentat un abs si un v-tec...cati cai sau kw are asta cu v-tec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 are 109 CP + ce ii mai da filtrul K&N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 aham...nu ma bag la schimb..succes la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 cat ar costa airmail? Nu am idee cat a costat prin airmail. A fost patita de ei. Clasic (ceea ce platisem eu de prima oara a fost cam 3-4 lire). Dar cereti oferta de pret ca raspund destul de repede. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 tati..nu am mai cumparat carene de vfr......pe bune...fa-le un pret si pune-l aici...apar ele,comentariile,cu siguranta... PS...sunt vopsite? Daca te mai intereseaza carenele pretul lor este 1000 ron. Cele laterale sunt negru mat ceea ce inseamna ca sunt fosrte usor de vopsit, iar cea frontala este albastru inchis. Carenele sunt cele care sunt pe motocicleta din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FOX 1 Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) CATEVA PIESE DE VFR 800 DE VANZARE BAGA-TI OCHIU' MAI AM SI CARENA LATERALA PE DREAPTA CARE NU APARE IN POZE. /index.php?showtopic=283401 Editat Octombrie 29, 2008 de FOX 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Discuri de farna fata Vfr Vtec are cineva ? de vanzare bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 Sergiu, aici sunt niste dimensiuni! Prin PM nu le-am putut trimite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Sergiu, aici sunt niste dimensiuni!Prin PM nu le-am putut trimite! am vazut ca nu se pot atasa imagini pe PM. husa este asta din poza. link top saddlery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 A montat cineva toba after market, pe VTEC??? Am vazut cate ceva pe youtube, dar sunt interesat de experiente proprii? Ce se merita luat? Parca sunt 6-7 producatori care fac si pentru VTEC (GPR, Leo Vince, Remus, Laser, Micron, Serbing si parca Devil). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vampiruzu66 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 DEZMEMBREZ SAU VAND UNRGENT VFR 800 DIN 99 PRET 1000E FARA ACTE 0749259698 valentino.negro@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 in regim de viteza normal (100-120) in treapta 6 fara tras de motorin turatii si mers batraneste stie cineva sa-mi spuna ce consum au VFR`urile dupa 2004 ? si map exact poti scoate consum de 4... 4,5 cand mergi lejereanu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 in regim de viteza normal (100-120) in treapta 6 fara tras de motorin turatii si mers batraneste stie cineva sa-mi spuna ce consum au VFR`urile dupa 2004 ? si map exact poti scoate consum de 4... 4,5 cand mergi lejereanu ? Scotianule ia ti un MOPED ca ala nu consuma dct 1 % !!!! , ti am spus VFR 7-8.5 %, e motor de 800cc nu are cum sa consume cum vrei tu 4-4.5 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 lasa lasa Stefane sa zica si altii parerile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 (editat) in regim de viteza normal (100-120) in treapta 6 fara tras de motorin turatii si mers batraneste stie cineva sa-mi spuna ce consum au VFR`urile dupa 2004 ? si map exact poti scoate consum de 4... 4,5 cand mergi lejereanu ? eu am scos cel mai putin 5% (eu singur + bagaje in gentile laterale, temperatura 25 - 30 grade, mers ceva mai mult decat batraneste, dar sub limita de turatie in care intra toate supapele pe cilindru). deci banuiesc ca s-ar putea scoate si sub 5%... Editat Noiembrie 10, 2008 de ses Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 multujmesc ses de promptitudine !! Stefan d`abia ashtetp sa le explici gastii de vineri despre lucrul acesta ...mai ramne sa vedme cum consuma Hayabusa =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 (editat) acu vine si partea proasta cel mai mult mi-a luat spre 10% - cum scade temperatura sub 15 grade cum incepe sa pape... alta parte proasta e ca nu prea poti merge mosnegeste cu un VFR (sau cel putin eu nu pot). trebuie turata ca sa ai demaraj. VTEC-ul mi se pare cam ciudat, nu prea "trage" in ture sub 5000 in trepte de viteza peste a 3-a in comparatie cu fosta, CBR 600. Editat Noiembrie 10, 2008 de ses Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 nu stiu cum e VTECul.... dar batranica mea trage de rupe. pot sa merg mosnegeste fara probleme. plaja in care trage este foarte mare, si incepe de pe la 3000 de ture (ma refer la treptele superioare) consumul in oras la mine este imens, sau asa am eu impresia nu am facut calcul. afara e cam de 6% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 am condus foarte putin un 800 FI si este o diferenta mare fata da VTEC. FI trage mai de jos si am inteles ca e o diferenta si la consum (din cate stiu sistemul VTEC are ca rol si un consum mai mic ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Nu ar trebui sa consume mai putin cand e mai frig afara? Aerul e mai dens, intra mai mult oxigen....... De fapt VFR sunt pe injectie, si isi adapteaza injectoarele dupa cat oxigen intra si poate ca atunci e exact invers fata de carburator....sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.