Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut !

 

Are cineva idee de unde pot cumpara o carena frontala, un far si o lampa de semnalizare pentru VFR-ul meu?

 

Imi pare foarte rau pt ce ti s-a intamplat Petrica.

Daca te pot ajuta cu ceva am eu carena frontala doar ca este din fibra.

Iti doresc insanatosire grabnica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu stiti careva ceva tobe aftermarket care sa mearga pe VFR 98-01, chiar si SH,

nu de alta dar a mea originala am cam zgariat-o si as incerca si una aftermarket?

Ne vdem la Cluj, cu cei care vin.

 

Multumesc!

 

Drumuri bune si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu stiti careva ceva tobe aftermarket care sa mearga pe VFR 98-01, chiar si SH,

nu de alta dar a mea originala am cam zgariat-o si as incerca si una aftermarket?

Ne vdem la Cluj, cu cei care vin.

 

Multumesc!

 

Drumuri bune si bafta!

 

Incearca la 0724024592 ! Persoana se numeste Remus si este ,,plin" de tobe de toate natziile !

 

cu bine ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: @kpax, daca suni sa faci programare poti intreba cat dureaza? suntem totusi destul de multi (5 parca numai pentru reglajul de supape)

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am schimbat baterie, ulei, am zis sa fac si eu verificarile din manual

 

a rezultat faulty regulator/rectifier

 

asadar deci... de unde pot lua unul la un pret normal? nou, poate chiar sh de pe o mobra dezmembrata?

 

danke!

 

PS

bateria era oricum praf, mai mult de 13.4 nu se incarca pe redersor si pana o montam pe motor scadea sub 12.8, nu mai avea acid deloc(chiar daca era MF)

iar uleiul avea 6000 km, trebuia schimbat si el

asta ca sa nu ma injurati ca le-am schimbat aiurea :)

Editat de GoMeZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda... am desfacut azi R/R, am scurtat firele care duc spre alternator, ca era carbonizat pe acolo, am mufat din nou

si am o oarecare crestere.

idle am 13,9 V

iar pe la 5000 de ture am cam 13.2V

din pacate R/R ul meu este model d'ala vechi, nu e SH689DA.

 

rugaminte. avem vreun VFR din 98-01 in bucuresti, care sa ma lase sa probez R/R ul lui ?

sa vad daca are rost sa imi comand unul, sau sa nu fie cumva de la mufele mele.

 

danke, numa' bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic, din moment ce e modelul vechi cu probabilitate mare de a se arde, sa il schimbi oricum. Nu cred ca vrei sa te lase pe marginea drumului cand ti-e lumea mai draga. Oricum, daca te uiti pe forumuri, gen vfrworld si altele, o sa vezi ca RR-ul nu cedeaza dintr-o data...intai te sacaie cu mici probleme. Si sfaturile de acolo erau de genul sa il schimbi la primul semn.

 

Stii, e ca in bancul ala: "doctore, impotenta te apuca asa de-odata? Nu, intai te lasa sa te faci de ras de cateva ori.". Asa si cu RR-ul.

 

Poti sa intrebi la dillypoint.ro de un model echivalent aftermarket (facute in UK).

 

 

mda... am desfacut azi R/R, am scurtat firele care duc spre alternator, ca era carbonizat pe acolo, am mufat din nou

si am o oarecare crestere.

idle am 13,9 V

iar pe la 5000 de ture am cam 13.2V

din pacate R/R ul meu este model d'ala vechi, nu e SH689DA.

 

rugaminte. avem vreun VFR din 98-01 in bucuresti, care sa ma lase sa probez R/R ul lui ?

sa vad daca are rost sa imi comand unul, sau sa nu fie cumva de la mufele mele.

 

danke, numa' bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am schimbat baterie, ulei, am zis sa fac si eu verificarile din manual

 

a rezultat faulty regulator/rectifier

 

asadar deci... de unde pot lua unul la un pret normal? nou, poate chiar sh de pe o mobra dezmembrata?

 

danke!

 

PS

bateria era oricum praf, mai mult de 13.4 nu se incarca pe redersor si pana o montam pe motor scadea sub 12.8, nu mai avea acid deloc(chiar daca era MF)

iar uleiul avea 6000 km, trebuia schimbat si el

asta ca sa nu ma injurati ca le-am schimbat aiurea :)

 

Un prieten a cumparat de pe ebay unul modelul SH689DA undeva pe la 80$. Uite aici mai multe linkuri:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-VFR-8...bayphotohosting

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-VFR80...bayphotohosting

 

http://motors.shop.ebay.com/__?_from=R40&a...tor&_sacat=

 

 

O zi buna.

 

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

pt gomez,

daca o sa cauti cateva pagini in urma o sa vezi ca ti-am axpus si varianta asta,

sper sa nu fi cobit dar "ata ete", se intampla, dupa cum te-au mai sfatuit si altii

pe forum cea mai buna varianta ar fi sa iti cumperi alt releu de incarcare.

Am citit si eu pe vfrworld patanii grave vis a vis de releul in cauza, au fost

cazuri in care s-a ars in releu etajul de stabilizare si au ramas fara curent

pe autobanda, cu computer ars etc.....

Nu te uita la dai 60-100 eur pe un releu, gandeste-te cat costa un computer...

Am avut aceeasi problema acum un an jumate, de aceea mi-am permis sa

fac presupuneri in posturile mai vechi - nu sunt un specialist dar vb din

proprie experienta.

In cazul tau, exact cum am patit si eu, s-a ars etajul de incarcare (nu cel de

stabilizare - ca sa iti arda mai tot prin instalatia electrica).

Eu am gasit un releu sh, nu de vfr dar cu aceeasi parametri de incarcare,

la baietii cu piese moto din giulesti (power motors). Am ales varianta asta

pt ca am patit buba in mijlocul sezonului si m-am grabit, pe de o parte, si pe de alta

parte nu am avut "chef" sa dau 1200 ron pe releu cat mi-au cerut la sevice honda.

Pe langa variantele de din posturile anterioare, pentru piesa noua mai ai si

varianta:

http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/

piesa noua intre 70 si 100 euro.

Avand in vedere ca nu e o piesa chiar ieftina eu am fost pt diagnosticare

(desi facusem testele din carte si eram 95% sigur de problema) la service

honda pe timisoara (in cazul in care esti din bucuresti).

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

completare

13.4 pr o baterie incarcata nu e rau, dar o varta pe gel e oricand binevenita :)

 

atentie la mufe, varianta de 70 dolari expusa de optimus de pe ebay are alt fel de mufe,

pe davidsilver.... sunt produse diferite pt 98,99 si 00,01.

 

si acum intrebare asa in general,

mi-am comandat de curand filtru aer k&n,

as vrea impresii ........ faptul e consumat avand in vedere ca e pe drum deja

dar totusi, pe varianta rc46 (generatia 5) daca aveti filtrul m-ar interesa opinii,

inainte si dupa.... dpdv al consumului etc

multumesc anticipat.

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gomez,

Daca vrei sa nu mai probleme cu incarcarea trebuie sa schimbi colectorul alternatorului, bateria si releul de incarcare ...toate noi. Este fff probabil ca la tine din cand in cand colectorul sa intre in scurt cand se incinge uleiul si de aici se arde releul si omori si bateria. Nu rezolvi decat pe moment problema daca schimbi doar bateria si releul, in scurt timp se vor duce din nou.

Colectorul poate arata estetic bine si poate indica valori normale atunci cand il masori, problema apare cand uleiul se incinge si izolatia colectorului nu mai rezista intrand in scurt, e suficient un scurt si se arde releul fiind vorba de circuitul de forta .

In acelasi timp trebuie sa verifici toate cablurile electrice care asigura contactul cu masa(cadrul), eventual sa schimbi firele cu unele mai groase din cupru litat, daca nu dubleaza legatura cu masa prin alt cablu. Verifica si curata toate contactele care au legatura cu circuitul de incarcare (inclusiv la releul de pornire), poate au oxid si strange f. bine suruburile dupa ce le dai cu vaselina. Toate mufele incearca sa le strangi sa asigure un contact cat mai bun.

Bafta tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va Multumesc !

 

Am cautat si eu pe www.wemoto.co.uk si pe https://www.davidsilverspares.co.uk

pe ebay nu am fost deloc incantat ce am vazut.. si nu am siguranta deloc

pe cele doua siteuri am gasit SH689DA si ma aunge cam 400 de lei cu tot cu transport. deci ar fi ok.

cred ca acolo am sa comand.

cu alternatorul nu cred sa fie nici o problema. se comporta identic si la cald si la rece, iar rezistenta intre cele 3 fire galbene e de 0.6 ohmi, deci foarte ok.

oricum, speram la un vfrist bucurestean sa ma lase sa probez /R ul lui, ca sa fiu sigur ca asta e buba.

o sa mai umblu la fire/conectori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gomez

daca vrei sa faci si alte teste, hai sa vedem cum facem.

eu mai am si releul vechi care baga ok la rece si eventual

putem face si testul cu cel pe care il am acum pe motor....

vedem ce iese.. daca o fi fum :D ne descurcam...

daca te mai intereseaza, am garaj in curte cu tot ce trebuie,

da-mi un pm cu nr tel sau vedem ce si cum

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu ma bag si eu ca musca in lapte, dar totusi. Am tot citit pe aici despre VFR si vreau sa imi iau una. Problema e ca momentan, banii sunt blocati intr-o masina. Asa ca daca stiti pe cineva care vrea un golf 4 si da un VFR + o mica diferenta dati-mi de stire. Berea celui care intermediaza e asigurata - la lada, bineinteles :D

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am incercat ieri sa imi montez niste suporti de genti Givi si nu am reusit din cauza manerelor pentru pasager. Orice metoda am incercat, nu am reusit sa desfac cele 4 suruburi in care sunt prinse manerele. Si fara sa le dau jos nu pot monta suportii. Am VFR din 2002 (Vtec).

 

Am incercat cu spray pentru degripat (lasat 2-3 ore), batut cu ciocanul, rupt cateva inbus-uri, nimic, nici macar unul nu am reusit sa misc. Aveti ceva idei cum sa le scot?

 

Ma gandeam ca ultima solutie ar fi sa le gauresc pentru a scoate manerele si carenajul de pe spate (asta mi-ar da mai mult acces la corpul surubului) dar mie ca fac mai rau.

 

Numai bine.

Razvan

Editat de Bungee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veste proasta in legatura cu reglatul supapelor la Gold Motor Debretin.

Programarea se face cu cel putin 1 sapt. inainte. Iar procesul de reglare dureaza 3 zile/motor.

Dureaza 3 zile deoarece in cazul in care trebuiesc comandate piese, comanda se onoreaza in 1-2 zile.

Maxim 2 motoare accepta pe saptamana!!! (pentru ca mai au si alte lucrari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti imbusuri tip biti de montat pe clicket sau T-u de forta.

Daca si alea le rupi inseamna ca ti-a pus cineva superglue pe filet :cheers:)

Dar cred mai degraba ca ai folosit imbusuri de calitate "de la piatza".

 

Sper ca nu ai stricat capul surubului in timpul incercarilor.

 

Salut,

 

Am incercat ieri sa imi montez niste suporti de genti Givi si nu am reusit din cauza manerelor pentru pasager. Orice metoda am incercat, nu am reusit sa desfac cele 4 suruburi in care sunt prinse manerele. Si fara sa le dau jos nu pot monta suportii. Am VFR din 2002 (Vtec).

 

Am incercat cu spray pentru degripat (lasat 2-3 ore), batut cu ciocanul, rupt cateva inbus-uri, nimic, nici macar unul nu am reusit sa misc. Aveti ceva idei cum sa le scot?

 

Ma gandeam ca ultima solutie ar fi sa le gauresc pentru a scoate manerele si carenajul de pe spate (asta mi-ar da mai mult acces la corpul surubului) dar mie ca fac mai rau.

 

Numai bine.

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

pt bungee

daca nu mere nici cu ce ti-a recomandat rechinulalb, incearca in primul service, de pe marginea

drumului, care are chei cu aer comprimat (cam ce gasesti in orice vulcanizare). Mare atentie

la ce chei folosesti sa nu decalibrezi capatul de surub ca dupa aia chiar ca o sa ajungi la flex si bormasina.

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru rechinulalb si cosu23

 

Multumesc mult pentru raspunsuri. Am reusit aseara dupa vreo doua ore de chinuiala sa le desfac. Am facut rost de un inbus cu maner (T) mai solid si dupa ce am consumat aproape un sprai degripant am reusit sa le desfac (cred ca mi-a fost de ajutor si sfatul unui coleg sa bat usor cu ciocanul in capul surubului). Ieri ma ma ingrijorasem pentru ca incepeau sa cedeze capetele suruburilor si ele tot nu se miscau (nici unul).

 

Numai bine,

 

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veste proasta in legatura cu reglatul supapelor la Gold Motor Debretin.

Programarea se face cu cel putin 1 sapt. inainte. Iar procesul de reglare dureaza 3 zile/motor.

Dureaza 3 zile deoarece in cazul in care trebuiesc comandate piese, comanda se onoreaza in 1-2 zile.

Maxim 2 motoare accepta pe saptamana!!! (pentru ca mai au si alte lucrari)

 

pai ne mai gandim sa vedem cum facem... si vorbim dupa

 

multumesc mult

 

Sergiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...