uzunu Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Pai bre, nu-l mai vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 nope. am fost adus pe "drumul cel bun" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 multam de aprecieri, sunt meritele exclusive ale aparatului, la cat de inghetat eram oricum, ai avut si tu un "cuvint " de spus la pastratu mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yggdrasil666 Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) Buna seara domnilor. Sunt posesor de Honda CB750 NightHawk 1991. I-am dat de limita in 15000 km si vreau sa trec la sport touring. In majoritatea timpului (75%) voi merge in oras,insa am in plan si drumuri gen Craiova-Brussels. Auzisem numai lucruri marete despre VFR,apreciam foarte tare motocicleta asta,o foarte buna inlocuitoare pt anticul meu NightHawk,care la viteze de peste 120 incepe sa-mi livreze taifun in piept si casca(1.86'92kg eu). Sunt extrem de dezamagit. Peste tot pe unde citesc vad marele VFR tinut in loc de tot felul de probleme la instalatia electrica,ba din cauza releului care in cateva zeci de mii de km se duce, ba nu stiu ce mufe si mufisoare,fire si firisoare si firulete care tot timpul fac probleme care mai de care mai "sexoase". Luna asta,tata(care nu a aflat ca am permis si motocicleta pana nu l-am invitat la terasa la o bere si am plecat cu motocicleta de langa el)vazand ca sunt in stare,ca sunt pasionat si ca nu fac imprudente in trafic,s-a hotarat sa-mi faca un cadou: Honda VFR800F ABS 2008 pe care i-am laudat-o de l-am innebunit. Cum ar fi oare sa dau atatia bani pe o motocicleta noua care sa-mi faca probleme peste probleme. Sa zicem ca aia cu releul e in regula,la 40-50k il schimb si asta este....dar toate celelalte chestii si maruntisuri? La o motocicleta noua de Honda 11k E nu ar trebui sa ai nevoie decat de benzina si bani de consumabile,insa eu aud de la raducu(si nu numai,chiar de la alti oameni si nu numai din Romania) care are model fab. 2007 cum i se opreste motorul in mers,i se sting farurile in mers si alte chestii;ca se incalzeste f tare in oras si se topesc mufe,se carbonizeaza fire si alte cele si cate si mai cate. Dupa ce au oamenii toate problemele astea cu VFR-urile lor iubite,cand se duc la service-ul Honda,profesionistii de acolo le spun ca nu e problema,ca le regleza imediat carburatoarele la modelul VTec. Pai ce incredere sa mai am eu in Honda si VFR??? Motocicleta perfecta nu exista,stiu asta,dar cand te duci la service ar trebui macar sa iti rezolve problemele. Mie nu-mi place mecanica,nu-s pasionad de mecanica,nu-mi place sa stau cu motocicleta desfacuta si sa incerc improvizatii;nu-mi place surubaritul si nu-mi place sa fiu murdar de vaselina sau ulei pe maini. Nu suport sa bibilesc excesiv motocicleta,adica e normal sa-i schimb toate cele cand are nevoie,dar nu sa ma port cu ea cum m-as purta cu o fetita virgina. Eu vreau motocicleta sa functioneze si sa nu-mi stinga farurile sau sa-mi opreasca motorul in mers. Timpul pe care altii il petrec holbandu-se vrajiti in maruntaiele desfacute ale motocicletei,eu vreau sa-l petrec calare,pe drum,sau in bar sau cu prietena sau imbatandu-ma si lasand motocicleta in curtea barului si venind a2a zi s-o iau. Nu am nimic cu nimeni de aici,spun doar ce vad si evident nu reprosez nimanui de aici nimic. Maine astept sa ma sune de la Honda Romania si de la o reprez Honda din Belgia sa-mi spuna daca au un VFR negru si pt sufletul meu,cei care suna primii vor avea intaietate. Nici nu stiu ce sa fac,sunt total scarbit,nici nu-mi mai vine sa cumpar,nu stiu ce sa mai cred. Repet: sunt total dezamagit. Oare modelul VFR2008 are problemele astea rezolvate,o fi mai putin expus la problemele astea,o fi expus mai mult la ele? Dracu stie,eu habar nu am. Sunt scarbit total.Cunoasteti pe cineva cu model 2008,sau apropiat,care sa stie ce si cum? Voi ce ziceti de asta? Asfalt uscat tuturor Editat Octombrie 19, 2009 de Yggdrasil666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 multam de aprecieri, sunt meritele exclusive ale aparatului, la cat de inghetat eram Mersi de poze,nu fi modest ca nu ai avut mai mult de 5 secunde pana m am urcat si plecat , nu degeaba te au chemat ,,bastanii'' si te au cinstit cu Chivas, ai mana ,,tipule'' Motocicleta perfecta nu exista,stiu asta,dar cand te duci la service ar trebui macar sa iti rezolve problemele. Mie nu-mi place mecanica,nu-s pasionad de mecanica,nu-mi place sa stau cu motocicleta desfacuta si sa incerc improvizatii;nu-mi place surubaritul si nu-mi place sa fiu murdar de vaselina sau ulei pe maini. Nu am nimic cu nimeni de aici,spun doar ce vad si evident nu reprosez nimanui de aici nimic. Maine astept sa ma sune de la Honda Romania si de la o reprez Honda din Belgia sa-mi spuna daca au un VFR negru si pt sufletul meu,cei care suna primii vor avea intaietate. Nici nu stiu ce sa fac,sunt total scarbit,nici nu-mi mai vine sa cumpar ,nu stiu ce sa mai cred. Repet: sunt total dezamagit. Oare modelul VFR2008 are problemele astea rezolvate,o fi mai putin expus la problemele astea,o fi expus mai mult la ele? Dracu stie,eu habar nu am. Sunt scarbit total.Cunoasteti pe cineva cu model 2008,sau apropiat,care sa stie ce si cum? Voi ce ziceti de asta? Asfalt uscat tuturor Dc tot ai bani de ce nu astepti pana anul viitor si iti iei modelul nou ? e pe cardan si nu mai trebuie sa iti murdaresti mainile cu lantul dupa cum bine ai zis plus ca e de 1200.Sg lucru care i se poate reprosa la mod de 800 e faptul ca incarcat cu bagaj si pasager nu mai e asa de sprintena ca si fara, dar fiind la inceput zic ca e suficient un 800 . Cum poti fi total dezamagit dc nici macar nu ai fost posesorul unei asemenea motociclete ??! Problemele pe care le enumeri sunt izolate, eu am luat Vfr mod 2003 cu 41000km si am facut deja 22000km in aproape un an si in afara de intretinerea necesara(ulei,filtre,kit lant,reglat supape,schimb lichide,cauciucuri etc) NU AM AVUT NICI O PROBLEMA , singurul lucru care s defectat(defapt era defect cand am luat o) a fost termostatul dar se putea circula cu el si asa(exceptie iarna cand mi se racea prea mult motorul) Eu posesor de VFR nu sunt nici scarbit nici dezamagit , ci dimpotriva cu cat merg mai mult cu ea cu atat o apreciez mai mult. Ps: pana acum am avut placerea sa ma urc si sa merg pe: Aprilia Rs 125, Kawa ZX6R, HondaCBR 600f,r ,Yamaha FZ6, Suzuki SV650,BMW 1100R,Suzuki Gsxr 750,Suzuki Bandit 600,1200 , Suzuki gsx600f,Yamaha yzf750,honda hornet 600, yamaha xt si ar mai fi cateva dar nu imi mai aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yggdrasil666 Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Man si eu am mers pe multe motociclete : GS500; ZZR 1200; Hornet 600; VFR 750; R6; Ducati Monster si altele. Spun ca sunt total dezamagit de VFR pt ca vad tot felul de chichite,si pt ca nu as vrea sa ajung pe forumuri plangandu-ma de chestii din alea cu motocicleta noua. Despre modelul cel nou(ala de 1200),nu se pune problema sa-l cumpar,pt ca ma crezi sau nu,nu-mi place cum arata,inteleg ca este superhightec si toate cele,dar daca nu au reusit ei sa rezolve toate problemele la VTEC care este de ani de zile in productie,da-ti seama cum va fi asta nou,ca perfect nu are cum sa fie. Si daca o sa aiba probleme...cine oare le va rezolva? profesionistii de la noi din Ro.? Si daca din greseala rezolva,cat va dura oare? tre sa ma intelegi,apreciez si tin f mult la VFR,dar am ramas cu gura cascata cand am vazut cate mici chestii exista si care le fac probleme unora care chiar se pricep si au VFR de mult. Da' mie,care-s barna in materie de mecanica si nici curiozitate de a invata nu am. Sper doar sa nu regret,ca altceva nu-mi iau deocamdata. Eu personal consider ca lucrurile prea noi si prea complicate nu prea au cum sa fie trouble free. Toate chestiile f noi au probleme. Oricum,ashtept sa vad care ma suna primu si al meu e VFR-ul luna asta sau cel tarziuluna cealalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Eu personal consider ca lucrurile prea noi si prea complicate nu prea au cum sa fie trouble free. Toate chestiile f noi au probleme.Oricum,ashtept sa vad care ma suna primu si al meu e VFR-ul luna asta sau cel tarziuluna cealalta. Iti dai seama ca de atatia ani 2002-2009 au perfectionat modelul, nu vei fi dezamagit. Asfalt uscat si fi linistit daca o intretii cum trebuie nu vei avea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Man si eu am mers pe multe motociclete : GS500; ZZR 1200; Hornet 600; VFR 750; R6; Ducati Monster si altele. Spun ca sunt total dezamagit de VFR pt ca vad tot felul de chichite,si pt ca nu as vrea sa ajung pe forumuri plangandu-ma de chestii din alea cu motocicleta noua. Despre modelul cel nou(ala de 1200),nu se pune problema sa-l cumpar,pt ca ma crezi sau nu,nu-mi place cum arata,inteleg ca este superhightec si toate cele,dar daca nu au reusit ei sa rezolve toate problemele la VTEC care este de ani de zile in productie,da-ti seama cum va fi asta nou,ca perfect nu are cum sa fie. Si daca o sa aiba probleme...cine oare le va rezolva? profesionistii de la noi din Ro.? Si daca din greseala rezolva,cat va dura oare? tre sa ma intelegi,apreciez si tin f mult la VFR,dar am ramas cu gura cascata cand am vazut cate mici chestii exista si care le fac probleme unora care chiar se pricep si au VFR de mult. Da' mie,care-s barna in materie de mecanica si nici curiozitate de a invata nu am. Sper doar sa nu regret,ca altceva nu-mi iau deocamdata. Eu personal consider ca lucrurile prea noi si prea complicate nu prea au cum sa fie trouble free. Toate chestiile f noi au probleme.Oricum,ashtept sa vad care ma suna primu si al meu e VFR-ul luna asta sau cel tarziuluna cealalta. citeste TOATE topicurile din rubricile : motocilete de strada/viteza/enduro, FIECARE subcategorie in parte, si atunci cind vei gasi o motoreta FARA defecte, pupa-te singur in frunte ! fosta motoreta, si pretenii stiu, am refacut-o din " bara in bara". am mers de la sgmentat motorul pana la schimbat mufe, rulmenti samd. nu cred ca mai poate sa se strice ceva la mobra respectiva, acum te intreb, ar trebui sa fiu scarbit de BMW ? bafta la alegere. ps: nu-ti mai da u presupusu' despre nou' vfr, ca nici macar nu stii cum arata, nici noi evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 cum mai, tocmai voi? da, m-am exprimat din pod, vroiam sa spun ca netu'i net, realitatea e alta. poate arata bine in fotografii si cind o vezi in realitate te iei cu mainile de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 ..... salutare! mobra mea este din 2008..iunie. pana in prezent are 32.000 km,fara probleme care sa ma tina in loc.Problema mea am pus-o pe seama contactului,dar nu e tocmai o problema (o data nu au pornit ventilatoarele..am luat contactul,l-am pus inapoi si s-a rezolvat..a 2-a oara idem cu farurile)...totusi este o mobra care a inghitit foarte multe ploi,si care cu exceptia perioadei geroase a stat numai afara. incearca totusi sa mergi pe una inainte de a o cumpara.. uite copy/paste despre mobra mea de pe alt forum : "Impresii: Mobra foarte echilibrata si iertatoare.Touring excelent.Aerodinamica de exceptie (vantul foarte puternic in rafale il simte doar pilotul,mobra ramanand pe traiectoria ei) Versatilitate deosebita: a "inghitit" si autostrazi,si fel si fel de drumuri,si forestiere/poteci/aratura... Desi nu am luat varianta cu ABS,franele sunt excelente...dual CBS...impreuna cu ciclistica si motorul iertator,m-au ferit de cazaturi pana acum. Revizii: Fabricantul zice revizii la fiecare 12.000 km..cu toate astea,dealeru` zice 6.000,si pana la penultima l-am ascultat. Reviziile constau in schimb ulei si filtru ulei, si curatat filtru aer. La fiecare 18.000 recomanda inlocuire filtru aer. La 48.000 recomanda inlocuire bujii. La fiecare 18.000 recomanda inlocuire lichid frana si ambreiaj,iar la fiecare 36.000 lichid racire. Probleme aparute: La 3000 km am observat deformarea pneului fata pe toata coama..coroborat cu o groapa luata cu simt de raspundere cu roata spate,la 70 km/h fara maini pe ghidon vobla puternic.Deasemenea,am gasit roata fata desfacuta aproape de tot. La 8000 am reclamat un joc ciudat la furca fata si o ciclistica defectoasa.Realitatea e ca am circulat destul de mult cu viteze cam mari pe drumuri proaste,si destul de mult pe forestiere.Nu i-a dat nimeni de cap,dar inlocuirea semeringurilor si a uleiului furcii pe la 14.000 km se pare ca a rezolvat problema. La 14.000 am inlocuit si gumele.Mai aveau destul,dar nu am vrut sa risc ceva defectiuni din cauza galmelor de pe pneuri. La 16.000 km,dupa 230 km de forja pe vreme rece,a inceput sa pise ulei pe la filtru.Se pare ca s-a suparat tare pe uleiul mai gros de vara,la temperaturi de 10-12 grade si tinuta o ora la 10-11.000 RPM..inlocuirea uleiului si filtrului se pare ca au rezolvat problema.O alta cauza ar fi faptul ca s-a pus mai mult ulei decat zice fabricantul.Posesorii cu vechime spun sa nu depasesti sub nici o forma nici macar cu 50 ml plinul de ulei (3.100 ml),dar na..asa a visat mecanicu` ca e mai bine.. La 21.000 am schimbat kit-ul de lant...cel vechi era terminat de tot. Am reclamat ceva zgomote de rulmenti,dar intinderea lantului spre limita superioara a rezolvat problema. La implinirea unui an si o saptamana avea 27.000 km Ocazie cu care am inspectat placutele de frana.Musta concluzioneaza: fatza mai tine 10.000!!!...spatele maxim o mie...discurile ca noi. Se pare ca nu prea pun frane..obicei preluat de la masina,unde schimb placutele la 60.000.. Pe la 22.000 a primit cadou o priza de 12 V,montata ca de fabrica..revin cu poze. Acum are 32.000" Bafta! Mesaj completat era sa uit..problema cu releul de incarcare este rezolvata la modelele de dupa 2006. Mesaj completat si m-ai uitam ceva. ..modelul 2008 costa 8.700-9.400 la dealer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 raducu. la 100.000 sa dai si tu o bere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 andrei si strumfu`: ma straduiesc sa o mai las pe dreapta,ca iese din grafic.Din principiu,am zis ca o tin max 4 ani sau max 50.000. plm. oricum,cand o sa o schimb o sa incerc sa o dau in "familie",si tinem legatura cu omu` pana dupa 100.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yggdrasil666 Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Buna ziua domnilor. Aveti deptate cu ce spuneti. In romanul foileton scris la primul post am scris toate temerile mele fondate sau nu vis a vis de VFR. Probabil ca sunt temeri din alea pe ultima suta de metri,temeri pe care le are oricare om cand e foarte aproape de a-si vedea realizat un vis pe care il are de mult timp. Au trecut,nu cred ca exista vreo alegere mai buna pt mine la ora actuala. Mi-a trecut greatza si fara emetiral,multumesc foarte mult,probabil ca meritam mistoul. Nu sunt nerecunoscator cu ce o sa primesc,ca stiu cum e sa-ti doresti o motocicleta si sa nu te ajute cat de putin parintii sa o obtii. Astept in 2-3 zile o confirmare,daca vine confirmarea,pe 30 oct cel tarziu iau VFR-ul,daca nu,in martie 100% il iau. Despre noul medel VFR 1200 , nu ma luati la 3 pazeste,am vazut si eu ce ati vazut si voi,cateva filmulete,cateva poze si site-ul oficial. Din ce am vazut nu-mi place cum arata. E chestie de gusturi. Va multumesc pentru raspunsuri,fie ele binevoitoare sau nu. O singura mentiune totusi : nu ar trebui sa-mi raspunda cineva asa de acid cand tot ce a retinut din post-ul meu a fost ca sunt scarbit dar nu e bai,ca nu ma supar. De abia astept sa intru in familia VFR. Asfalt uscat tuturor. Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 (editat) Buna ziua domnilor. Aveti deptate cu ce spuneti. In romanul foileton scris la primul post am scris toate temerile mele fondate sau nu vis a vis de VFR. Probabil ca sunt temeri din alea pe ultima suta de metri,temeri pe care le are oricare om cand e foarte aproape de a-si vedea realizat un vis pe care il are de mult timp. Au trecut,nu cred ca exista vreo alegere mai buna pt mine la ora actuala.Mi-a trecut greatza si fara emetiral,multumesc foarte mult,probabil ca meritam mistoul. Nu sunt nerecunoscator cu ce o sa primesc,ca stiu cum e sa-ti doresti o motocicleta si sa nu te ajute cat de putin parintii sa o obtii. Astept in 2-3 zile o confirmare,daca vine confirmarea,pe 30 oct cel tarziu iau VFR-ul,daca nu,in martie 100% il iau. Despre noul medel VFR 1200 , nu ma luati la 3 pazeste,am vazut si eu ce ati vazut si voi,cateva filmulete,cateva poze si site-ul oficial. Din ce am vazut nu-mi place cum arata. E chestie de gusturi. Va multumesc pentru raspunsuri,fie ele binevoitoare sau nu. O singura mentiune totusi : nu ar trebui sa-mi raspunda cineva asa de acid cand tot ce a retinut din post-ul meu a fost ca sunt scarbit dar nu e bai,ca nu ma supar. De abia astept sa intru in familia VFR. Asfalt uscat tuturor. Va salut. asa sunt veferistii, acizi si gretosi ps: bafta la achizitionare Editat Octombrie 20, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Salut, Sa il stapanesti sanatos de pe acum, daca ma pot exprima astfel Vezi ca au baietii la honda bikes in buc. sos Pipera un vfr negru 2008. Stiu ca era 9400 sau 9600 euro Cat despre fiabilitate, ce pot sa spun, desoperi pe parcurs ) ... eu am dat S4R pe un vfr Vtec 2002 si abia astept sa fac km aceia multi. Il am de 2 sapt si vremea nu prea a tinut cu mine... Consider VFR-ul, motocicleta cea mai echilibrata din multe puncte de vedere, dupa doar cei 600 km pe care ii am cu ea... Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 nu sunt vfr'ist, dar admir ce e frumos si util.bafta baieti! hai la o intalnire sa mergi cu un vfr si puoate dai nouacincipatrule bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yggdrasil666 Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Buna ziua din nou. Am mers intr-un bar in care merg de ani de zile. Da-i cu heavy metal, icea tea si cu viceroy cand pe la 4.30 dimineata vine o pushtoaica la mine si-mi zice: Buna,tu ai o Honda albastra? Zic: Da am,de ce intrebi? Ea: paiiiiii...e afara si e cazuta pe trotuar... Inutil sa explic mai mult...levier de frana rupt;frana de picior indoita si deformata rau; tambur gripat; manshon stanga facut praf. Alarma am,una chiar foarte buna dar nu o armasem pt ca in fata barului este de obicei paza si oricum merg acolo de atatia ani. Baiatu de la paza coborase pana in bar sa bea si el o cafea. M-am gandit cum ar fi fost sa fi venit in seara aia la bar cu VFR-ul nou nout. In fine,nu mai conteaza...cert e ca pana nu ma mut definitiv in Belgia nu-mi cumpar motocicleta noua. O sa iau ceva SH, un VFR sau un Hornet900,o blindez cu crashpad-uri,alarma si toate cele si asta e. Sper totusi si imi doresc VFR,pe care il vad ca pe rampa mea in sport-touring spre Hayabusa. Oi vedea. Va doresc asfalt uscat si sa nu aveti vreodata parte de vreun eveniment neplacut. Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 WTF Si eu care credeam ca mai apare un biker cu VFR. Chiar daca gaseai pe jos VFR-ul, asta e... Banuiesc, ii faceai casco pentru ca era nou... chiar daca nu era nou... ce pot sa spun - shit happens. E pe 2 roti, mai cade Multa bafta... Sa iti cumperi ce motocicleta crezi tu ca ti se potriveste... noua, sh Te salut, Mesaj completat Salutare vfr-isti... Cum fac si eu sa cumpar un Top Case la un pret rezonabil? Am side case-urile originale de VFR si ma intereseaza si top-ul pentru un confort sporit al pasaagerului. Doar suport-ul pentru top case la Honda este 990 ROn + bineinteles ulterior top case-ul... Am facut un calcul, ajung pe la 1600 1700 Ron. Consider ca este destul de mult si nu imi permit momentan. Sugestii? Multumesc, Mesaj completat mai exact am varianta aceasta de suporti + genti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 inteleg ca tocmai ai luat mobra de la alin. super afacere!..serios! preturi mai bune decat ti-a dat scriciu nu prea ai. eu caut valizele laterale,indiferent de culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 inteleg ca tocmai ai luat mobra de la alin. super afacere!..serios! preturi mai bune decat ti-a dat scriciu nu prea ai. eu caut valizele laterale,indiferent de culoare. Merci... Intra pe http://www.honda-bikes.ro si gasesti acolo la accesorii pt VFR side case-uri originale, doar ca sunt vreo 3800 RON. Cat despre top case...mai astept un pik, o sa incerc sa strang bani sa iau tot de la ei... Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Merci... Intra pe http://www.honda-bikes.ro si gasesti acolo la accesorii pt VFR side case-uri originale, doar ca sunt vreo 3800 RON. Cat despre top case...mai astept un pik, o sa incerc sa strang bani sa iau tot de la ei... Salutare eu am dat pe topcase 670 euro cu suport cu tot de la reprezentanta. urmareste http://www.davidsilverspares.co.uk/ ...ar trebui sa-l gasesti la jumatate. Mesaj completat Cum fac si eu sa cumpar un Top Case la un pret rezonabil? Am side case-urile originale de VFR si ma intereseaza si top-ul pentru un confort sporit al pasaagerului. Doar suport-ul pentru top case la Honda este 990 ROn + bineinteles ulterior top case-ul... Am facut un calcul, ajung pe la 1600 1700 Ron. Consider ca este destul de mult si nu imi permit momentan. Sugestii? in link-ul dat cauta la model 2005 si 2006...te costa 260 lire topcase+suport+ reo 25 transport...+vreo 40 euro vopsitul,pt ca nu au negre. la paritatea de acum pare ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 SALUT.SUNT INCEPATOR SI AS VREA SA IAU UN VFR 750 .AS DORI SA STIU DACA ESTE UN MOTOR POTRIVIT PENTRU UN INCEPATOR ,MIE PLACINDU-MI MULT ACEST TIP DE MOTOR.ACCELERATIA CUM ESTE ...LINIARA SAU EXPLOZIVA CA LA DE EX YAMaha fzr?orice tip de informatie este binevenit.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 SALUT.SUNT INCEPATOR SI AS VREA SA IAU UN VFR 750 .AS DORI SA STIU DACA ESTE UN MOTOR POTRIVIT PENTRU UN INCEPATOR ,MIE PLACINDU-MI MULT ACEST TIP DE MOTOR.ACCELERATIA CUM ESTE ...LINIARA SAU EXPLOZIVA CA LA DE EX YAMaha fzr?orice tip de informatie este binevenit.multumesc. Chiar azi am mers cu un Vfr750 din 92 si am ramas foarte placut impresionat....m facut sa ma intreb(ca si altii desigur) de ce a renuntat honda la transmisia pe pinioane si 4 sup/cilindru tot timpul ???. Acceleratie mai liniara ca a vfr-ului nu stiu daca mai gasesti la vreun motor, avand cuplu trege de jos(chiar mi s parut ca trage mai bine decat Vtecu pana in 4000rot), deci atentie cum iti bagi mana in gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 deci are o acceleratie puternica care ar putea surprinde un incepator....no good Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy_me Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 eu am dat pe topcase 670 euro cu suport cu tot de la reprezentanta.urmareste http://www.davidsilverspares.co.uk/ ...ar trebui sa-l gasesti la jumatate. Mesaj completat in link-ul dat cauta la model 2005 si 2006...te costa 260 lire topcase+suport+ reo 25 transport...+vreo 40 euro vopsitul,pt ca nu au negre. la paritatea de acum pare ok. Sal, Sunt noul posesor al unui VFR 800 '06.Practic ma intereseaza daca exista vreo diferenta sesizabila(la viteza/viraje/??vibratii?? etc...) intre hardcase-urile originale si unele aftermarket gen Kappa/Givi+ suportii aferenti!Probabil cineva care are/a avut ambele variante ma poate ajuta cu un raspuns dar nu numai....feel free PS:am cumparat Kappa K49+set K33N->1030 RON si am dat comanda de suporti->900 RON.Sunt nerabdator cu acest post:) Multumesc in avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.