nils Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Daca reusesc sa le dau jos, nu imi vine sa le mai pun pe aceleasi. Daca tot sunt acolo cred ca merita sa le schimb. Dar mai inainte incerc sa vad daca mama natura a avut timp sa usuce benziculina peste noapte. Poate nu ma mai chinuie cu datul jos. O fac si eu cand e mai cald ca acum imi ingheata degetele. nu tre sa dai chiar nimic jos. vezi ca ai in trusa de scule a mobrei o cheie de bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 nu tre sa dai chiar nimic jos. vezi ca ai in trusa de scule a mobrei o cheie de bujii. roger, de partea asta m-am prins. Doar ca ieri am fost incurct de faptul ca fisele pareau mai ciudate decat am vazut eu pana acum si nu-mi dadeam seama de sistemul de prindere al lor pe bujie. Si ca am ajuns la capitolul asta, am in trusa o "tzeava" rotunda la un capat, aplatizata la celalalt. What does that button do? M-am prins de toate pana la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Daca reusesc sa le dau jos, nu imi vine sa le mai pun pe aceleasi. Dupa ce le dai jos pe cele vechi,arde-le ,curata-le si pastreaza-le in trusa de scule.Sunt asa de bune dupa ce dai prin balti sau o inneci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Dupa ce le dai jos pe cele vechi,arde-le ,curata-le si pastreaza-le in trusa de scule.Sunt asa de bune dupa ce dai prin balti sau o inneci. super sfat, uite ca nu m-a dus mintea pana acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Are ce sa pateasca moto daca sta peste iarna in frig cu uleiul vechi? Vreau sa il schimb cand temperaturile vor fi peste 0 grade noaptea ca sa deschid sesoznul la plimbarit. P.S.: Mi-am facut breloc personalizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Are ce sa pateasca moto daca sta peste iarna in frig cu uleiul vechi? Vreau sa il schimb cand temperaturile vor fi peste 0 grade noaptea ca sa deschid sesoznul la plimbarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 salutare, a schimbat careva ambreiaju la F 650 ? preturi m-ar interesa, cat si daca e f complicat.. am o vaga banuiala ca nu mai are mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 salutare, care stiti unde se afla surubu de reglat benzina la f650 clasic ? nu surubu' de ralanti, ala stiu unde este... multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) salutare, care stiti unde se afla surubu de reglat benzina la f650 clasic ?nu surubu' de ralanti, ala stiu unde este... multumesc, De asta intrebi?? Trash that, acu' am vaz't ca nu intrebai de ala de ralanti.. revin cu linku' catre alea imediat.. Mkay, linkul e corect, doar ca n-ar fi fost suficient de explicit.. banuiesc ca de cel incercuit cu verde ai nevoie.. 'ezi ca zice acolo cum se regleaza. Cele doua incercuite cu rosu sunt pentru golire.. Editat Ianuarie 30, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 multam mult just jhon am dus-o la service si am curatat si reglat carburile. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 http://www.louis.de/_10c156cbcb5b71936c334...tnr_gr=10025434 ce ziceti de astea?are cineva?is de ceva treaba?ce sistem de prindere au?e cumva inclus in set?la pretul asta merita,nu? nu ma descurc deloc cu germana mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 http://www.louis.de/_10c156cbcb5b71936c334...tnr_gr=10025434ce ziceti de astea?are cineva?is de ceva treaba?ce sistem de prindere au?e cumva inclus in set?la pretul asta merita,nu? nu ma descurc deloc cu germana mersi Nu stiu cat de bine se preteaza...mai ales pentru GS avand in vedere ca o sa cam vina fix peste cele doua tobe de esapament care se incing in draci, gentile fiind din material textil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 nu e gs al meu e st din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 nu e gs al meue st din 2000 Daca nu o sa-ti atinga toba....la banii aia merita, chiar daca par destul de micute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 pe dreapta e ok pe stanga e protectia tobei.toba sigur n o atinge,dar protectia da n are nimeni ceva de genul sa mi zica cum se comporta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 pe dreapta e ok pe stanga e protectia tobei.toba sigur n o atinge,dar protectia da n are nimeni ceva de genul sa mi zica cum se comporta? Pentru orice fel de genti, fie ca sunt din aluminiu sau textil, cel mai bine e sa ai niste suporturi de bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Pentru orice fel de genti, fie ca sunt din aluminiu sau textil, cel mai bine e sa ai niste suporturi de bagaje. Corect!!! Tobele o sa-ti pirleasca gentile si o sa miroase urit. Cam toate sistemele de genti laterale au si cite un suport metalic. Doar la choppere sunt gentile de piele cam de unele singure, da alea sunt altfel de motoare. Asa ca daca le iei gindeste-te cum faci sa nu le prajesti. Pretul nu e rau dar ca si capacitate sunt mici. Bineinteles si asta depinde la ce le folosesti , la ture lungi sau doar la fitziiala prin imprejurimi. Bai romani, stie careva ceva de uleiurile sintetice sau semi-sintetice in mobrele noastre, sau pot sa renunt sa mai insist asupra acestui subiect delicat si cu bulina rosie ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gagalin Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 salut , am si o intrebare la cunoscatori, poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat , am vazut de vanzare un f650 gs , rosu, arata impecabil , 11.000 de km , an 98 , pret 2500 de euro , mentionez ca motocicleta este a unui director intr-un service destul de mare , nu stiu ce sa schimbat la el , ce ziceti de pret ??? inca nu m am urcat pe unul , si inca nu am idee la ce pozitie sa ma astept , eu am 1,70 si 110 kg , am mai discutat cu un biker , si a zis sa imi iau gandul ca are ceva vechime ,dar din ce am citit la voi , este un motor destul de bun va multumesc si o saptamana cat de poate de buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 salut , am si o intrebare la cunoscatori, poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat , am vazut de vanzare un f650 gs , rosu, arata impecabil , 11.000 de km , an 98 , pret 2500 de euro , mentionez ca motocicleta este a unui director intr-un service destul de mare , nu stiu ce sa schimbat la el , ce ziceti de pret ??? inca nu m am urcat pe unul , si inca nu am idee la ce pozitie sa ma astept , eu am 1,70 si 110 kg , am mai discutat cu un biker , si a zis sa imi iau gandul ca are ceva vechime ,dar din ce am citit la voi , este un motor destul de bun In primul rand este F650 fara "GS"... GS a fost modelul mai nou, incepand din 2000, cel cu injectie. Apoi... daca sunt km reali 11.000, sunt foarte putini iar pretul mi se pare foarte bun. Anul nu conteaza asa mult si oricum este ok. Eu am avut una (tot rosie din '98) de care am fost foarte multumit. Foarte manevrabila, fasneata, economica. Am avut-o 5-6 luni in care am facut cca 8500km si nu am schimbat nimic, decat revizia. Referitor la inaltimea ta... vezi cat de usor te urci pe ea si cum ajungi cu picioarele jos; nu conteaza ce zic altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gagalin Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 multumesc @khk pentru raspuns , oricum pentru mine conteaza sa ajung macar cu varful jos , ca la cat sunt nu ma ia vantul pe sus si pot sa o tin ( cred ) , o sa mai insist la ea sa vad cum sta cu consumabilele , poate mai reusesc sa scot ceva la ea bafta si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 salut , am si o intrebare la cunoscatori, poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat , am vazut de vanzare un f650 gs , rosu, arata impecabil , 11.000 de km , an 98 , pret 2500 de euro , mentionez ca motocicleta este a unui director intr-un service destul de mare , nu stiu ce sa schimbat la el , ce ziceti de pret ??? inca nu m am urcat pe unul , si inca nu am idee la ce pozitie sa ma astept , eu am 1,70 si 110 kg , am mai discutat cu un biker , si a zis sa imi iau gandul ca are ceva vechime ,dar din ce am citit la voi , este un motor destul de bun va multumesc si o saptamana cat de poate de buna Ca an motorul e destul de vechi, dar la BMW au facut nemtii (de fapt austriecii de la ROTAX) niste motoare fiabile. Cineva pe forum zicea ca incepi sa te gindesti la o segmentare pe la vreo 120 000 km. Cei cu vechime de pe forum pot sa iti confirme. In ce priveste pozitia de mers nu trebuie sa iti faci probleme. E comoda, dupa 400 de km nu te doare mai nimic. La alte motoare parca stai pe scindura. Esti greu deci vintul nu o sa te ia si motorul daca are viatza in el o sa te ajute linistit la depasiri. Daca o sa mergeti in 2 pe el, si amindoi sunteti mari si grei atunci o sa simti. Dar nu in mod deosebit. La inaltimea ta o sa stai cu picioarele pe pamint fara mari probleme si cred ca oricum mai poti regla putin si din amortizorul spate. Daca nu esti cu doua maini pe stinga o sa poti sa il depanezi si singur. Se gasesc manuale de reparatie si chiar DVD-uri demostrative asa ca daca gasesti piese de schimb si nu iti prinzi urechile totul se rezolva. Oricum cred ca destul de multe piese de pe F se potrivesc si pe GS deci tinind cont ca fabrica mai face piese de schimb pt. motor inca 10 ani de la scoaterea din fabricatie, nu ar trebui sa fie probleme.Daca vrei sa il tii mai mult si daca vrei ca el sa te tina si duca bine sa faci schimburile de ulei la timp. Cartea zice ca pe la 10.000 km dar eu iti recomnd sa o faci pe la 5000. Eu unul asa o fac si chiar daca cheltui un pic mai mult pe consumabile, sunt convins ca motorului ii face bine. In ce priveste pretul asta de tine depinde . Citi bani vrei sa dai. Eu am luat saptamina trecuta un GS din 2004 la 3900 EUR la 15000 km. Mai am putin de bibilit la el si o sa fie perfect. Daca il iei sa-l alergi sanatos si sa ai TU grija de tine ca altii nu o sa aiba. Hai noroc si asfalt uscat. Pentru cei curiosi aici este un manual de reparatie. Se potriveste la modelele 2000 - 2003 si chiar si la 2004 - 2007. http://www.scribd.com/doc/3824768/BMW-F650...English-Version Sa-l folositi sanatosi si cu folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 salutare, are cineva manualu de reparatie pentru F650 clasic ? multam, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) salutare, are cineva manualu de reparatie pentru F650 clasic ? multam, Cauta aici.. Manualul pentru clasic direct de AICI, prin bunavointa http://bmwf650.zeroweb.ro/ EDIT: Mi s-a parut normal sa mentionez si munca lui Biohazardousguy, si site-ul de unde poate fi luat (mai ales ca mai sunt cateva manuale de bembeu acolo). Editat Februarie 3, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 just jhon, incaodata multumesc, deja sunt dator ! ps: am fost la service pentru spalat si reglat carburatoarele, acum dimineata cand o pornesc si trag socu se ineaca si nu merge neam, oricum as trage socu sta in maxim 1500 de ture si merge ca dreacu.. ceva idei ? multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) just jhon, incaodata multumesc, deja sunt dator ! ps: am fost la service pentru spalat si reglat carburatoarele, acum dimineata cand o pornesc si trag socu se ineaca si nu merge neam, oricum as trage socu sta in maxim 1500 de ture si merge ca dreacu.. Nu-i bai, d-aia estem aici.. Dar dupa ce se incalzeste cum mere? Suna a reglaj prost al amestecului, din slabele mele cunostinte mecanicuase.. ..sau doar a ralanti-ului?? Editat Februarie 4, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.