memyselfandI Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Bravos, natiune. Acum schimba profilul si avatarul, sa nu creezi confuzie Ca idee, vazusem la 3in1 un termometru digital destul de mistocut facut si care nu arata prea kitsch. A cumparat cineva ceva asemanator la un pret care sa nu sparga banca (gen, sub 30 de lei)? decat termometrul ala de 2lei, care oricum avea o " mica abatere" de +-25grade, recomand un weather station. preturile sunt de la 2o-2ooE bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 decat termometrul ala de 2lei, care oricum avea o " mica abatere" de +-25grade, recomand un weather station.preturile sunt de la 2o-2ooE bafta ! fooarte tare! arata si daca vine ploaia! da fazele lunii le arata? ca vreau sa stiu cand e luna lina sa ies noaptea cu viziera smoked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 eu am cu gel,si nu am avut probleme deloc.am incarcat-o o data la inceput de iarna apoi,jup in casa cu ea..excelenta sunt multumit..cu pornirile impecabilein schim,unul din prietenii mei ,(pe acid)dupa aceeasi tratament,acuma cam de rateuri,dar si ea poate fii mai batranica ca a mea.. am avut si VICTOR,la fostul motor,luata de noua cam 180ron,si mi se parea K,DAR NU A APUCAT PREA MULT TIMP LA MINE SA VAD CAT TINE.BAFTA IN ALEGERE. de care baterie cu gel ai ? de unde ai cumparat-o ? Mesaj completat la mine a functionat principiul de nerabdare. La mymoto unde aveau Yuasa era inchis ieri asa ca nu am mai avut rabdare... in targ mai erau unii care vindeau Varta, dar parca nu am avut asa incredere... iar factorul pret a fost si asta oarecum decisiv: am avut de ales intre bateria asta - 120 lei - sau una fara intretinere de la Varta (in care as fi avut cat de cat incredere) - 285 lei - Abia la anul sau peste doi ani o sa vad daca am ales bine sau nu... bateria asta cred sa ma tina un sezon (cel putin) iar daca ma tine 2 sezoane pot spune ca si-a scos banii. Oricum bonul il mai pastrez cateva saptamani si pe mine ma cam deranjeaza lipsa surubului asta... sa vad cum fac sa fac rost de el... la ce magazin din targ ai gasit varta fara intretinere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 decat termometrul ala de 2lei, care oricum avea o " mica abatere" de +-25grade, recomand un weather station.preturile sunt de la 2o-2ooE bafta ! Pune o poza cu el pe ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Guys, cine are un parbriz de touring, poate sa-mi spuna si mie ce inaltime are? pentru funduro, 95-96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Guys, cine are un parbriz de touring, poate sa-mi spuna si mie ce inaltime are? pentru funduro, 95-96 30-35 cm, give or take 5 cm.. Banuiesc insa ca vrei unu' cu buza, al meu e "aerodinamitic".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) 30-35 cm, give or take 5 cm.. Banuiesc insa ca vrei unu' cu buza, al meu e "aerodinamitic".. Thanx, JJ am comandat pana la urma asta de la puig http://www.bs-motoparts.de/Tourenscheibe-P...512786b0_x2.htm se pare ca are 56 cm dar nu are buze si probabil o sa arat ca politia romana btw: daca mai vrea cineva parbriz, de astazi e unul disponibil la MyMoto in cotroceni; nu se stie insa daca e standard sau touring Editat Iulie 21, 2009 de graulv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 cat costa parbrizul de la my moto? just john,buza aia de pe parbriz ajuta mult la deflectarea vantului?se simte? ce ziceti de sistemele tip vario screen? e ceva complicat de calculat sau pur si simplu poti monta deflectorul ala suplimentar si gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) cat costa parbrizul de la my moto? sincer nu mai stiu exact, ca am cautat prin mai multe oferte. daca nu ma insel prea tare vreo 80 de euro. poti sa suni la magazin maine, sa intrebi exact. nr lor este 0213114267 Dan, il cheama pe tipul cu care am vorbit. Editat Iulie 21, 2009 de graulv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 cat costa parbrizul de la my moto?just john,buza aia de pe parbriz ajuta mult la deflectarea vantului?se simte? ce ziceti de sistemele tip vario screen? e ceva complicat de calculat sau pur si simplu poti monta deflectorul ala suplimentar si gata? Eu zic ca se simte diferenta, al meu "ghideaza" tot curentul direct in mu..fa.. Am 1.80, da' e suficient cat sa fiu cu capu' peste parbriz, asa ca-mi face capu' ca la pacanele de la 130-140 in sus.. nu vreau sa-mi inchipui cum e cu ala mic.. De vario parca mai fusese o discutie, dar nu mai tin minte la ce concluzie s-a ajuns.. erau destui atat pentru, cat si contra, deci merita investigat.. desi cred ca, ca si pret, merita mai degraba sa iei un parbriz "de nou".. sau sa gasesti un meserias care sa-ti faca unu'.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Thanx, JJ am comandat pana la urma asta de la puig http://www.bs-motoparts.de/Tourenscheibe-P...512786b0_x2.htm se pare ca are 56 cm dar nu are buze si probabil o sa arat ca politia romana btw: daca mai vrea cineva parbriz, de astazi e unul disponibil la MyMoto in cotroceni; nu se stie insa daca e standard sau touring fix ala vroiam si eu sa-l iau, numa ca cel negru 100%, deh, apucaturi de vitezist ps: cum merge mobra lu' tata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 http://motorworks.co.uk/bmw/products/produ...er_text_image=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) fix ala vroiam si eu sa-l iau, numa ca cel negru 100%, deh, apucaturi de vitezist ps: cum merge mobra lu' tata ? da, si mie mi-ar fi placut ala negru, da risc sa calc pe cap vreun tigan din ala fara picioare de cerseste la semafor sau sa parchez in vreun canal fara capac. mobra merge excelent, am facut si o pana (pana prostului, nu e ea de vina). ea saraca s-a oprit chiar la intrare in benzinarie (si oricum mai aveam rezerva) da mi-a luat mie vreo 10 minute sa inteleg ce s-a intamplat (noroc cu filtru ala de benzina transparent, ca in rezervor nu se vedea ca era noapte). oricum, eram foarte mandru de avarii http://motorworks.co.uk/bmw/products/produ...er_text_image=0 sarumana uzunu, da prea tarziu. oricum nu as fi luat de acolo ca-s prea ieftine (plus ca nu se potrivesc pe modele sub 97) Editat Iulie 22, 2009 de graulv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Stie cineva un mecanic bun in Bucuresti? Inca nu am reusit sa gasesc presa ca sa scot volanta si inainte sa merg la strungar poate gasesc la vreun mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Stie cineva un mecanic bun in Bucuresti? Inca nu am reusit sa gasesc presa ca sa scot volanta si inainte sa merg la strungar poate gasesc la vreun mecanic. Ce presa ma nepoate...fara presa crezi ca nu iese?Incearca sa lovesti cu un ciocan de plastic (din ala de au tinichigii auto) in lateralele volantei,rotind incet de ea intre lovituri...fara sa exagerezi cu forta loviturilor.O sa vezi ca dupa vreo 15-20 lovituri se slabeste si poate fi scoasa usor cu mina.Nu uita inainte de operatiune sa desfaci piulita din capat! Daca nu ai ciocan de plastic,loveste repetat cu unul metalic intr-o bucata de lemn pusa pe marginea volantei...efectul e acelasi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Ce presa ma nepoate...fara presa crezi ca nu iese?Incearca sa lovesti cu un ciocan de plastic (din ala de au tinichigii auto) in lateralele volantei,rotind incet de ea intre lovituri...fara sa exagerezi cu forta loviturilor.O sa vezi ca dupa vreo 15-20 lovituri se slabeste si poate fi scoasa usor cu mina.Nu uita inainte de operatiune sa desfaci piulita din capat! Daca nu ai ciocan de plastic,loveste repetat cu unul metalic intr-o bucata de lemn pusa pe marginea volantei...efectul e acelasi! nu merge e cu presa pe ea de ceva timp, batut,incalzit,ciocanit,invartit,etc... nimic. cred ca in curand o sa am un motor de dat pe piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 cred ca in curand o sa am un motor de dat pe piese suna interesant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) e cu presa pe ea de ceva timp, batut,incalzit,ciocanit,invartit,etc... nimic. Nu-l ierta,oboseste-l si nu te da batut de un alternator (o volanta)!Mai usor cu incalzitul,daca ai posibilitatea sa racesti brusc cu azot volanta,o scoti cu mina,fara presa.Nu da satisfactie inamicilor,insista fiindca vei reusi!Iti doresc mult spor si bafta...si sa ne anunti ca ai rezolvat beleaua! P.S.-Vezi ca azot gasesti pe la unele vulcanizari de fite! Editat Iulie 22, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 cred ca in curand o sa am un motor de dat pe piese Ceva nu bun.. azi, in drum spre casa, incepuse sa-mi fluiere ambreiajul.. cablul s-a slabit clar, deci ceva nu e ok.. dupa o verificare "profesionista" facuta de mandea, uleiul cica inca e peste nivel (aproape de max, chiar, dar e adevarat ca motorul, chiar si dupa 5 minute, era inca fierbinte).. Din pacate, la mecanic o sa ajung abia in primele zile ale lunii urmatoare.. Probabil o sa trag offizieru' pe dreapta pana atunci.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Ce-aveti frate?A dat boala-n capre?Nu le dati prea multa atentie,astea-s ca muierile:cind li se da prea multa atentie li se suie la cap si fac pe-ale dracu'!Asadar faceti-le sa mearga si trageti pe ele,ca pentru asta au fost gindite! Mult noroc si asfalt cum va doriti,dar numai sub roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Ce-aveti frate?A dat boala-n capre?Nu le dati prea multa atentie,astea-s ca muierile:cind li se da prea multa atentie li se suie la cap si fac pe-ale dracu'!Asadar faceti-le sa mearga si trageti pe ele,ca pentru asta au fost gindite!Mult noroc si asfalt cum va doriti,dar numai sub roti! Bre, abia am schimbat ambreiajul, si nu ma lasa inima sa-l fac pilaf mergand pe ideea de a-mi baga membrele in el.. In plus, nici nu ma incanta sa faca f'un poc in mers, sa ma arunce peste urechi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) Daca fluiera,nu-i a buna caprei!Nu te sfatuiesc sa o mai scoti la iarba verde pina nu-i scoti matele afara ca sa vezi ce are.Nu-i de joaca,ambreiajul poate darima cutia,sparge carcasa motor,poate crea belele mari...acum depinde ce are!Desfa capacul din stinga dupa ce recuperezi uleiul si antigelul si vezi ce are,nu-i mare inginerie,mai ales daca este nou...poate s-a desfacut vreo piulita,sau s-a slabit vreun arc,nu poate fi mare lucru,dar poate produce unu' mare! Editat Iulie 22, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 mi se intampla ca daca sunt cu a doua si decuplez ambreiajul ea tot sa traga ca si cum nu s-ar decupa complet pun frana si cu toate ca am ambreiajul strans la maxim se opreste motorul ca el vrea sa traga ca si cum ar fi cuplat nu mi se intampla asta mereu, doar cateva minute dupa pornire si nici asa mereu... ati patit asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 mi se intampla ca daca sunt cu a doua si decuplez ambreiajul ea tot sa traga ca si cum nu s-ar decupa completpun frana si cu toate ca am ambreiajul strans la maxim se opreste motorul ca el vrea sa traga ca si cum ar fi cuplat nu mi se intampla asta mereu, doar cateva minute dupa pornire si nici asa mereu... ati patit asa ? Se intimpla numai in treapta a II-a?Incearca sa dai mai repede gaz si treci in trepte superioare si daca face la fel,este din ambreiaj,nu decupleaza complet fiindca ramin discurile de frictiune lipite de cele metalice.Asta nu este un bai mare.Daca se intimpla doar in treapta a II-a inseamna ca agata un crabot de la pinioane si asta in timp nu suna prea bine. Nu mi s-a intimplat la BMW,dar am patit asa cu un CZ care facea la fel in treapta I,iar cu timpul a trebuit sa schimb cele doua pinioane.Sa speram ca nu vei pati asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Se intimpla numai in treapta a II-a?Incearca sa dai mai repede gaz si treci in trepte superioare si daca face la fel,este din ambreiaj,nu decupleaza complet fiindca ramin discurile de frictiune lipite de cele metalice.Asta nu este un bai mare.Daca se intimpla doar in treapta a II-a inseamna ca agata un crabot de la pinioane si asta in timp nu suna prea bine.Nu mi s-a intimplat la BMW,dar am patit asa cu un CZ care facea la fel in treapta I,iar cu timpul a trebuit sa schimb cele doua pinioane.Sa speram ca nu vei pati asa! Translation: da o fuga la un mecanic, sa-ti desfaca ambreiajul, nu vrei sa te trezesti cu bube mai mari de-atat!! Si doua discuri de-ale mele erau lipite, se simtea la maneta, usurel, dar.. suficient.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.