Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

am si eu o intrebare pt voi...am vazut ca unele modele au in stg pe bord ceas de temperatura apa, iar altele au un orologiu mecanic (de fapt electric). e normal sau e pus acolo ca sa astupe o gaura?

 

si inca o chestie...vreu sa iau un F750 din 97 (despre el vb cu ceasul ala acolo) si as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte sa il cumpar...am facut o tura scurta cu el si singura chestie ciudata zic eu e ca frana fata se intareste maneta si nu prea franeaza...placutele nu sunt duse.

 

tipul zice ca motorul sta de 2 ani in garaj, nu s-a mai circulat cu el.

 

mersi

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ceasul e la varianta ST,stradala,e normal sa fie acolo

f 750 e ceva serie limitata probabil,uita te cu mare atentie la acte si daca descoperi ca e 650 poate ca e ok

ar trebui schimbat lichidul de frana si aerisit sistemul

uita te la topicul recenziilor,am scris acolo cate ceva despre ST

 

 

/index.php?...p;#entry1997296

in rest,succes cu viitoarea achizitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dan:

 

motoreta e de 650, proabil ai scris gresit.

acum legat de frina fata, vad ca ai gsr600, nu se aseamana la frine neam.

frna de F650 nu se blocheaza usor, e posibil daca chiar a stat 2 ani in garaj ( desi e un text universal) sa fie discul murdar, lichidul vechi sau pistonasele sa lucreze greu.

pe de alta parte, daca tot ai de gand s-o cumperi, mergi la un service moto cu ea, asta desigur daca nu esti tu mecanic.

oricum, poti sa te uiti la: aspectul exterior, zgarieturi, cazaturi, urme de vopsea proaspata.

verifica surubul de ulei, cel de la baia de ulei ( ala in timp se strica si supureaza ulei). Nu e o tragedie, se rectifica.

deasemenea, tre sa porneasca bine si la rece si la cald.

rulmentii la ghidon, kitul de lant, etc.

 

bafta !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bajetzi, are careva idee unde am gasi niscai borduri mai usor lizibile noaptea pentru beemerele noastre si - eventual - cam cat ar costa? Pierd secunde pretioase daca incerc sa disting seara ceva pe ceasurile alea obosite.. Ori, cine stie, oi avea eu vreun bec ars.. :laugh: Dar tot mi-ar placea niste ceasuri mai luminoase..

 

Cirs!

John

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grija mare la greutatea adaugata in topcase, modifica centrul de greutate destul de mult.. in mers n-o sa se simta prea tare, decat la curbe mai "aplecate", insa pe loc poa' sa dea cu beemeru' de pamant..

 

Subscriu.Am fost cu nevasta la "Prima intalnire de amploare a posesorilor de 'onda Dominator"Am avut la spate un sac de 75 litri de la Louis plin ochi cu haine ,cort,saci de dormit,saltele si pantofi de schimb. Cred ca avea pe putin 20 de kile(pe cadru ,sub sa,scrie sa pui maxim 5 kg la topcase si cate 5 kg pe laterale).Cu motorul pe verticala a fost OK dar.....pe o coborare foarte virajata ,combinatia de supragreutate si cauciucuri Mitas E09 in conditiile in care totul se petrecea pe asfalt au condus la urmatorul accident: Se facea ca mergeam la vale printr-un sat (Sadu) si deja ma obisnuisem cu inclinatia din curbe cand,apropiindu-ma de o curba la dreapta fara vizibilitate (o casa amplasata strategic) ma inclin corespunzator pt cei 50km/h si cand apuc sa vad ce e dupa casa din curba ,surpriza....din sens opus ,un conservar idiot s-a gandit el sa taie curba pe sensul meu.Daca franam fata in pozitia aia aplecata...nu trebuie sa explic...asa ca am franat cu spatele.Am simtit ca sacul ala greu mi-a dat un impuls destul de serios facand sa fuga spatele spre centrul strazii.Bine-nteles ca ne-am tavalit cam 5 m la vale,noroc cu cricul central care a franat muscand din asfalt.

Datorita latimii sacului de la spate cazatura a fost preluata de sac ,ghidon piciorul si mana mea dreapta.

pagube minore:semnal rupt ar l-am impins la loc si vad ca sta,geam semnal crapat,aparatoare vant pt.maini barbierita,spate oglinda barbierit ,contragreutate ghidon barbierit,si masca farului in dreptul becurilor deneutru,semnalizare etc,barbierit putin dar vizibil.Imi trebuie un vopsitor sa puna un deget de chit si sa retuseze.In rest,protectia de genunchi barbierita si geaca textila franjuri pe antebrat.La casca i-a sarit cozorocul cand am dat cu capul de asfalt dar nu s-a rupt nimik si l-am montat la loc.Nevasta a scapat doar cu o contuzie la cot ca avea protectii soft dar i-a trecut deja.

Concluzie: Nu incarcati spatele sau daca totusi trebuie, nu va inclinati mult pe curbe decat daca aveti vizibilitate si nu sunteti nevoiti sa franati.Daca mai aveti si cauciucuri de enduro,mergeti mai incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, are careva presa pentru scos volanta? Aia cu filet de 38.

 

tipule, dar tu te-ai apucat de chestii serioase :laugh:

nu cred ca o sa gasesti, dar da o fuga la un service moto, sigur au aia pe acolo..

bafta la mesterit !

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tipule, dar tu te-ai apucat de chestii serioase :laugh:

nu cred ca o sa gasesti, dar da o fuga la un service moto, sigur au aia pe acolo..

bafta la mesterit !

:laugh:

 

Din pacate unde am fost nu o au. Si da, o fac cu simt de raspundere pe Muuța. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi BMW-isti!!!

Sunt pe cale sa achizitionez un BMW f 650 din 1996...si am si eu cateva intrebari, normale zic eu:

1. cate kilograme are la gol?

2. cati litri are rezervoru, respectiv rezerva?

3. cam care ar fii consumu mediu la ture lungi cu o viteza de croaziera de 120-140 km/h?

4. care ar fii "bubele" acestui model in general?

5. ce sa evit in manevrarea acestuia? :bounce:

6. un crash-bar unde as putea gasi si cam la ce pret?

7. pozitia pasagerului in sa este mai comoda la drum lung decat la alte soft-enduro?

8. cum se comporta pe forestiere sau drumuri accidentate cu bagaje (topcase si sidecases)?

9. care este inaltimea seii?

10. unde as putea gasi niste aparatori pt. maini si manere incalzite?

 

Multumesc anticipat si sper sa fac alegerea corecta... :rock:

Multa bafta!!!

Editat de Norsemann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, mai nou mi s-a crapat saua si as dorii sa inlocuiesc imitatia aia de piele cu materialul care se foloseste la gs-urile dupa 2000-2001, nu-mi aduc aminte cum se numeste exact, insa ideea e ca pare mai rezistent si nu sta apa pe el atunci cand ploua. Stie careva unde gasesc, daca se gaseste asa ceva, si cam la ce banuti, multam mult.

P.S. Un raspuns pe privat ar fi apreciat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Norsemann > eu iti recomand sa citesti paginile despre F 650 si o sa vezi cam cu ce se mananca batranica. Inainte sa o iau, am citit toate paginile ce erau atunci (cu tot cu cele de la GS pe vremea aia) si la alte modele.Iti doresc succes in alegere

Editat de Patrick_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa incerc eu sa te lamuresc cu chestiile soft:

 

1. 189 kg

2. 17.5 l

3. 4-5 % (depinde de motor)

4. pentru asta tre sa citesti topicul asta, macar ultimile 70 de pagini, cele de anul asta :rock:

5. evita sa-l dai pe jos, nu-i place :lol: (+ idem de mai sus)

...

9. h=1.2 m, saua e pe la 60 cm, eu la 1.75 m inaltime ajung cu talpa jos; oricum inaltimea se poate regla, atat pentru spate cat si pentru fata dar conteaza si greutatea ta

 

Si eu am vrut sa-mi iau Virago initial, acuma n-as mai vrea :moto:

 

Si hai mai repede, te asteptam in clubul bmwilor :bounce:

 

Salutare dragi BMW-isti!!!

Sunt pe cale sa achizitionez un BMW f 650 din 1996...si am si eu cateva intrebari, normale zic eu:

1. cate kilograme are la gol?

2. cati litri are rezervoru, respectiv rezerva?

3. cam care ar fii consumu mediu la ture lungi cu o viteza de croaziera de 120-140 km/h?

4. care ar fii "bubele" acestui model in general?

5. ce sa evit in manevrarea acestuia?

6. un crash-bar unde as putea gasi si cam la ce pret?

7. pozitia pasagerului in sa este mai comoda la drum lung decat la alte soft-enduro?

8. cum se comporta pe forestiere sau drumuri accidentate cu bagaje (topcase si sidecases)?

9. care este inaltimea seii?

10. unde as putea gasi niste aparatori pt. maini si manere incalzite?

 

Multumesc anticipat si sper sa fac alegerea corecta...

Multa bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi BMW-isti!!!

Sunt pe cale sa achizitionez un BMW f 650 din 1996...si am si eu cateva intrebari, normale zic eu:

1. cate kilograme are la gol?

2. cati litri are rezervoru, respectiv rezerva?

3. cam care ar fii consumu mediu la ture lungi cu o viteza de croaziera de 120-140 km/h?

4. care ar fii "bubele" acestui model in general?

5. ce sa evit in manevrarea acestuia? :bounce:

6. un crash-bar unde as putea gasi si cam la ce pret?

7. pozitia pasagerului in sa este mai comoda la drum lung decat la alte soft-enduro?

8. cum se comporta pe forestiere sau drumuri accidentate cu bagaje (topcase si sidecases)?

9. care este inaltimea seii?

10. unde as putea gasi niste aparatori pt. maini si manere incalzite?

 

Multumesc anticipat si sper sa fac alegerea corecta... :D

Multa bafta!!!

Repet ce-a spus Graulv, dar cu niscai completari:

 

1. 189 kg

2. 17.5 l (dintre care 2.5 l rezerva)

3. 4-5 % (depinde de motor)

4. Pe langa recomandarea de a citi topicul, cam ce stiu eu despre F e ca: releul de incarcare e o problema destul de cunoscuta, trebuie sa-l pornesti cu shocul pana si vara, furca e foarte moale, poate prea moale, in rest... nush sa-ti spun..

5. E foarte iertator, desi e destul de nervos, e foarte manevrabil, evita sa-l apleci prea mult daca e foarte incarcat (bagaje, coburi, pasager/a), pentru ca centrul de greutate e mult mai sus fata de cel al Viroagei

6. Touratech, realOEM.com.. 100-150e, daca nu ma inseala memorexu'

7. pozitia pasagerului e foarte comoda, nu stiu cum e la alte modele, dar fetele pe care le-am carat pana acum au coborat cu mari ranjete din sa.. :moto: (saua e foarte comoda, si femeile se bucura si de vibratiile monocilindrului :lol:)

8. Precum am spus, e foarte iertator, si, desi nu-ti recomand sa te bagi cu atata greutate pe drumuri distruse, pe forestiere n-ar trebui sa fie probleme.. atata vreme cat ajungi bine jos, cat te-ai obisnuit cu centrul de greutate mult ridicat, si cat pasagerul stie ca pe astfel de trasee tre' sa fie una' cu bagajele - imobil..

9. gasesti datele astea in fisa tehnica, baga pe gogule "bmw f650 funduro specifications".. eu am 1.80, n-am probleme, ideea e ca amortizoarele fiind destul de moi, coboara umpiculescu atunci cand esti calare.. in plus, poti modela saua (ieftinescu) astfel incat sa fie cu 1-2 cm mai ingusta/joasa, mai poate fi lasat umpiculescu din amortizorul spate et caetera..

10. Vezi 6. Mai sunt site-uri si importatori etc, alea doo sunt doar exemple.

 

Bafta!! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MULTUMESC f mult lui GRAULV si JUSTJOHN...pentru lamuriri...chiar m-au ajutat si edificat mult in dilemele pe care le aveam...

Sambata o sa vin tipul cu BMW-ul sa le probam...eu pe a lui el pe a mea...nepotrivire de caracter la amandoi :D

Ce sa zic...abia astept sa trec la soft enduro...si daca s-a oferit ocazia asta...nu vreau s-o ratez... :bounce:

Apropo...cand este intlanirea Beemerilor...(sau a fost parca...scuze daca ma insel...acum sunt la munk, oricum, in weekend o sa stau sa citesc tot topicul page by page... :moto: )

Asa ca pana sambata...cand sper sa intru in randul vostru...tot respectul si numai bine... :rock:

A..si inca ceva...daca tot m-am lepadat de a doua "piele" de pe mine...vreau sa-mi iau costum de gore-tex...o geaca o sa fac rost de aici din Buzau, prietena mea are deja TCM...avem nevoie de pantaloni...ce ziceti...de unde as putea face rost...ca nu prea am gasit nici pe bikeshop...nici aici pe forum... :lol:

Multa bafta si sa ne vedem cu bine

Editat de Norsemann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... stau si ma intreb cum ai gasit pe cineva sa vrea o viroaga pe un bebmew; esti un tip norocos :bounce:

 

pentru echipament cred ca poti sa incerci la paula's biker shop la ploiesti, are stocuri destul de mari din cate stiu si cred ca gasiti amandoi de imbracat/incaltat

Editat de graulv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... stau si ma intreb cum ai gasit pe cineva sa vrea o viroaga pe un bebmew; esti un tip norocos

 

pentru echipament cred ca poti sa incerci la paula's biker shop la ploiesti, are stocuri destul de mari din cate stiu si cred ca gasiti amandoi de imbracat/incaltat

 

Serios??? Wow...e prima oara cand am si eu un asemenea noroc... :rock:

Faza e ca tipul e chopperist convins...a avut o Viroaga, i-a dat-o unui prieten o tura...si ala i-a busit-o urat tare...a primit banii pe ea..si la insistentele fratelui sau endurist...si-a luat BMW...dar a facut in 4 luni 500 km...nu-i place deloc...asa ca... :moto:

IAr eu...am luat-o acum 3 luni jumate...din Salaj...am venit pe ea atunci, pe ninsoare...cu prietena.. :bounce: , dar nu e ceea ce-mi doream...cum ma asteptam...nu e deloc confortabila...la drum lung e jale...si plus ca eu vreau sa fac ture lungi si s-o iau si pe forestiere...dar nu sa merg cu viteza 1 sau a 2-a...si in plus sa mai iau si bagaje cate vreau...(mi-o da cu topcase, sidecases, parbriz si cauciuc spate de rezerva, bine ca si eu am o groaza de accesorii-sper sa nu-mi iau teapa...a, e inmatriculata tot...ca si a mea, deci schimb pe schimb... :D )

A, si inca ceva...scutul la BMW-ul din e din palstic sau din metal, ca am vazut polemici pe chestia asta, si nu sunt lamurit...

Mersi multa si multi km. fara incidente... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios??? Wow...e prima oara cand am si eu un asemenea noroc...

Faza e ca tipul e chopperist convins...a avut o Viroaga, i-a dat-o unui prieten o tura...si ala i-a busit-o urat tare...a primit banii pe ea..si la insistentele fratelui sau endurist...si-a luat BMW...dar a facut in 4 luni 500 km...nu-i place deloc...asa ca...

IAr eu...am luat-o acum 3 luni jumate...din Salaj...am venit pe ea atunci, pe ninsoare...cu prietena.. , dar nu e ceea ce-mi doream...cum ma asteptam...nu e deloc confortabila...la drum lung e jale...si plus ca eu vreau sa fac ture lungi si s-o iau si pe forestiere...dar nu sa merg cu viteza 1 sau a 2-a...si in plus sa mai iau si bagaje cate vreau...(mi-o da cu topcase, sidecases, parbriz si cauciuc spate de rezerva, bine ca si eu am o groaza de accesorii-sper sa nu-mi iau teapa...a, e inmatriculata tot...ca si a mea, deci schimb pe schimb... )

A, si inca ceva...scutul la BMW-ul din e din palstic sau din metal, ca am vazut polemici pe chestia asta, si nu sunt lamurit...

Mersi multa si multi km. fara incidente...

 

eh, chestia cu norocu e parerea mea, cu suguranta si el se simte norocos ca a reusit sa gaseasca un chopper. ce mai important, sa ai grija cand o iei sa o vada un mecanic totusi, macar sa-i verifice compresia la motor. nu mai stiu cat e standard, parca in jur de 10, pe la 5 tre sa te gandesti ca o sa desfaci motoru curand.

 

la bmw, ca sa fie si mai confortabil la drum ar fi bine sa ai parbriz touring, de cel standard se tot plang baietii pe aici, ca iti da tot aerul in casca, iar la peste 100 e enervant. e super ca ai multe accesorii la el. scutul standard e de plastic, poti sa-ti cumperi ulterior metalic.

 

cand mai merg pe la ai mei la bz, iti fac o vizita sa-ti vad neamtu :rock: ; oricum vreau sa ajung pe la vulcanii noroiosi ca n-am mai fost de cand eram pionier

 

ps: ai scris ca iti da un parbriz de rezerva? il vinzi? :bounce: ...ca eu nu mai am deloc

Editat de graulv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, si inca ceva...scutul la BMW-ul din e din palstic sau din metal, ca am vazut polemici pe chestia asta, si nu sunt lamurit...

Mersi multa si multi km. fara incidente... :rock:

Plastic, poti sa-ti cumperi/faci de metal.. :moto:

 

eh, chestia cu norocu e parerea mea, cu suguranta si el se simte norocos ca a reusit sa gaseasca un chopper. ce mai important, sa ai grija cand o iei sa o vada un mecanic totusi, macar sa-i verifice compresia la motor. nu mai stiu cat e standard, parca in jur de 10, pe la 5 tre sa te gandesti ca o sa desfaci motoru curand.

Compresia "din fabrica" e 9.7:1..

Parbrizul "stock" e jalnic, ia unul mai inalt, dar neaparat cu buza aia sus.. offizieru' arata mai bine fara ea, dar mai sus de 120 ma scutura din toate incheieturile, imi face capu' ca la papushelele alea din masini (bobble-head dolls).. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K...sunteti haiosi...ce m-am amuzat de postul lui JustJohn...

@ graulv: da, sigur ca o duc la un prieten mecanic...sa o tersteze dpvd mecanic...ca eu recunosc nu sunt prea stiutor in mecanica...dar invat... si da, am parbriz inalt de touring...super tare...am vazut ca se cam plang baietii pe aci de cel stock...si te astept cu cea mai mare placere pe la Buzau...ca si mie mi-e dor de VUlcanii nostrii buzoieni...innoroiti ca un enduro... :rock: si in plus, pe aci prin Buzau, cam greu cu soft enduro...f putini au....eu cel putin nu stiu pe nimeni care s stea in BZ...vor 2 prieteni sa-si ia, dar mai dureaza...si mi-a zis ca-mi da si un parbriz de rezerva...insa nu stiu cum arata momentan...si nici ca facem schimbu...sa vedem in ce stare e...cu toate ca eu imi doresc enorm...sa vedem si parerea mecanicului, mersi de info cu compresia... :bounce: , sambata e ziua decisiva si atunci va anunt daca il vand...deci te astept... :lol:

@ JustJohn: da exact de-ala e...cu buza ridicata, o treiem cea de jos neagra, restul incolor...Mersi de sfaturi si sper sa ne vedem sanatosi pe 2 roti...nemtesti...(P.S. si al Viroaga am cauciucuri METZELER..care sunt nemtesti parca, nu? :moto: )

Pana sambata, cand pot spune bucuros ca sunt BMW-IST...si sa puin poze cu el, si mpresii despre prima iesire...numai bine tuturor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K...sunteti haiosi...ce m-am amuzat de postul lui JustJohn...

[...] sa ne vedem sanatosi pe 2 roti...nemtesti...(P.S. si al Viroaga am cauciucuri METZELER..care sunt nemtesti parca, nu? :bounce: )

 

Pai de gluma ce ne mai ramane si noua cu bembeurile astea. :rock: apropo, ne vedem pe 2 roti... italienesti. nemtesti in conceptie e adevarat, made in italy.

 

Brava Norsemann. Sper sa-ti placa calul cel nou si sa va intelegeti bine. E o mobra foarte de treaba, cu hachitze de femeie, personalitate puternica dar si iertatoare si "mamoasa" as putea spune.

 

Intalnirea beemerilor cu numarul 1 a fost deja. Si foarte misto. Urmeaza varianta a doua. In seara asta cativa ne vedem la terasa "sub pod" din parcul carol daca vrei sa mai vezi cateva modele inainte sa vine al tau.

 

Numai bine.

 

P.S. geigeiuleeeee, tu de ce nu mai scoti bre felinarele la vedere?

Mesaj completat

Cum e nenea Norseman? Ai luat bavareza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Cum e nenea Norseman? Ai luat bavareza?

 

:D :lol:

IUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...sa traiasca nemtii sa mai faca astfel de motoareeeeeeeeeeeeeeeeee...

In sfarsit ...am scapat de chopper...si am trecut la soft enduro...touring-enduro...ma rog...

Deci nu am cuvinte sa descriu ce am simtit cand m-am dat prima oara cu ea...cu pasager din prima...i-am dat fara sa-mi dau seama 140 pe european...acnd m-am uitat in bord...nu-mi venea sa cred...si nu era turata rau ca Viroaga...mai voia...dar am zis usor...e de ajuns pt. inceput...apoi la un stop...iar fara sa vreau, cred ca am subestimat-o...(deh, asa can vii de pe un chopper puturos, no offence, dar...peste 60 de ani poate o sa ma intorc al chopper...POATE...dar acum...FUNDUROOOOOOOO) :)

Acum e in service...ca nu era reglata deloc...franele aproape inexistente..., m-am si speriat...bujiile un pic afumate...suruburi nestrtanse ici colo...etc...

O sa revin cu poze maine...s-o curat, sa-i ung lantu, s-o spal...si o s-o arat natiunii...

Pana atunci...multa bagta tuturor...si sa auzim de bine!!!

SI TRAIASCA BAVARIAAAAAAA...BMW...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit ...am scapat de chopper...si am trecut la soft enduro...touring-enduro...ma rog...

Felicitari, bre!! Sa-l stapanesti sanatos, fara incidente/accidente.. sa-l tii mereu cu vacseaua'n sus, si cu gumele pe asfalt/pamant/noroi/pietris/nisip!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos, natiune. Acum schimba profilul si avatarul, sa nu creezi confuzie :lol:

 

Ca idee, vazusem la 3in1 un termometru digital destul de mistocut facut si care nu arata prea kitsch. A cumparat cineva ceva asemanator la un pret care sa nu sparga banca (gen, sub 30 de lei)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...