lwiq Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 (editat) ho cu tata, nu da cu paru'. imi pare rau daca te-a suparat comentariul. nu a fost menit sa supere pe nimeni, nici chiar pe tine. a vrut doar sa exprime neincrederea intr-o socoteala intr-un mod mai amuzant. Nu din spatele calculatorului nu am incredere in cifrele alea ci din saua unui model similar. In continuare imi par neverosimile socotelile insa m-am inselat si eu de multe ori. Drum bun acolo unde sunteti si sa te bucuri cat mai mult de mobra cea putin consumatorie. cheers. nici eu nu i-am dat prea mare credit pana am dat peste articolul asta link paragraful asta " Fuel consumption on a fast ride on the motorway is never more than 5,26 litres/100 km. Just riding around - the way the Funduro was invented for - it consumes between 4,55 and 4 L/100km." deci s-ar cam putea. acu, imi pare ca sare tipu calul cand zice ca la 140km/h merge cu 4.1.... dar la un mers normal, inca o data, se poate. cu scuzele de rigoare @madapribu-lui (sper ca l-am nimerit - nick-ul) ca am sarit prea tare de kur prima oara. citisem topicul asta si chiar nu auzisem de un asa consum. salutari p.s. si mie mi-a iesit un neverosimil 4.61%, dar asta inainte sa vad ca, kilometrajul mobrei pune 100m in plus la fiecare 2km. Editat August 17, 2012 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Salut, De vreo saptamana sunt si eu posesorul unui BMW F650 din 96 . Am o mica nelamurire, dar poate stie cineva sa ma lumineze....de ce in certificatul de inmatriculare la greutate proprie este trecut : 259 Kg ?? Am mai vazut la cineva acelasi lucru, dar nu pricep, stiind ca acesta cantareste cam 173 kg gol si pe la vreo 190 cu plinul facut. Mersi Tot 259 kg am trecute si eu. Asa erau si in certificatul fostului proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Intalnire in Bucuresti posesori de BMW http://f650.ro/forum/viewtopic.php?f=14&t=1063 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 /index.php?/topic/682953-vand-bmw-f650-funduro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Dupa ce mi so ars o siguranta si am ramas pe drumuri am gasit a doua zi sub sa urmatoarele: 1 siguranta de 15 si 2 de 7.5. am gasit in manual: Ignition Fuse - Manual 7.5 - La mine sub sa 15 Lights, horn, starter - Manual 15 - La mine sub sa 7.5 Main fuse - Manual 20 - La mine sub sa 7.5 Le las cum sunt acum? 15, 7.5, 7.5 sau le pun ca in manual: 15, 7.5, 20? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) Salut, Are cineva idee unde as putea gasi o scarita pasager dreapta cu tot cu suport pt un un Funduro din '96? Mersi Editat August 29, 2012 de infocod01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHaWk Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) Salutare! Dau si eu cu doua intrebari, poate stiti sau aveti - aveti de vanzare aparatoare de noroi spate? Ma intereseaza toate 3 componentele, adica aparatoarea completa. Daca nu aveti, stiti cam cat ar costa? - aveti de vanzare un cablu de acceleratie nou? Daca nu, cam cat e pe la magazin stiti? Daca sunteti curiosi de intamplare, puteti citi in aici Editat August 30, 2012 de TheHaWk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Aici am vazut plasticele, dar cred ca trebuie sa intrebi exact, daca nu sunt poze. Cablul e mai usor de gasit. Tot la ei, dar la piese noi. http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=4&NU=10&M=60&Ct=MA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) Salutare! Dau si eu cu doua intrebari, poate stiti Salut! Noi: http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51726 - cu respectivele coduri mergi la reprezentanta bmw din TM si dai comanda (46 62 2 346 307, 46 62 2 346 308, 46 62 2 346 305 - aprox. 60$) Sau sh poti incearca aici: http://www.f650.ro/forum/viewforum.php?f=16&sid=c8750955dd61d919622e25aed23931f9 Bafta! Editat August 30, 2012 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Dupa ce mi so ars o siguranta si am ramas pe drumuri am gasit a doua zi sub sa urmatoarele: 1 siguranta de 15 si 2 de 7.5. am gasit in manual: Ignition Fuse - Manual 7.5 - La mine sub sa 15 Lights, horn, starter - Manual 15 - La mine sub sa 7.5 Main fuse - Manual 20 - La mine sub sa 7.5 Le las cum sunt acum? 15, 7.5, 7.5 sau le pun ca in manual: 15, 7.5, 20? m-am uitat la mine la motor dispre spate spre fata..20 15 7.5 sunt puse sigurantele.. este langa puse de rezerva una de 7.5 si una de 20 A... si scrie si pe guma care tine soclul de sigurante..2 1 7... eu zic sa pui asa cum trebuie.vechiul proprietar poate avea probleme si a ars si rezerva de 20, remediat problema si nu mai avea ce sa puna si a pus cel de 7.5 :-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 m-am uitat la mine la motor dispre spate spre fata..20 15 7.5 sunt puse sigurantele.. este langa puse de rezerva una de 7.5 si una de 20 A... si scrie si pe guma care tine soclul de sigurante..2 1 7... eu zic sa pui asa cum trebuie.vechiul proprietar poate avea probleme si a ars si rezerva de 20, remediat problema si nu mai avea ce sa puna si a pus cel de 7.5 :-)) Referitor la sigurante...m-am uitat si eu azi la a mea. Funduro din 96 si am asa....25, 15, 7.5. Revin cu o intrebare: am facut azi un drum mai lung Bacau-Bucuresti (cam 350 km). Toate bune si frumoase pana am alimentat de la Focsani. Am facut plinul cu benzina de 95 si am observat ca dupa cativa km a inceput sa intrerupa. Dupa o acceleratie mai puternica ( in depasiri) intrerupe.Era sa ma dea in nas de cateva ori. Cand m-am apropiat de Bucuresti a inceput sa-mi intrerupa mai tare ca nu am mai reusit sa fac depasiri. Acum si-a revenit, dar din cand in cand iar o apuca. Ce sa-i fac in conditiile astea? Presupun ca e de la benzina naspa, bagata de la Focsani. Trebuie sa-i curat carburatoarele, jigleor-ul? Poate par ciudate intrebarile mele, dar sunt cam incepator in ale motociclismului, iar actuala motocicleta (F650 din 96 e prima). Mersi frumos pt ajutor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHaWk Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Aici am vazut plasticele ... http://www.motorwork...U=10&M=60&Ct=MA Salut!Noi: http://www.maxbmwmot....aspx?vid=51726 - cu respectivele coduri mergi .... Va multumesc de raspunsuri. Avand in vedere ca nu eu o sa dau banii pe piese, cred ca o sa le aleg pe alea noi, avand in vedere ca pretul nu e chiar groaznic . O sa merg sa intreb, insa o sa le comand mai tarziu, pt ca o luna sunt plecat... asa ca sezonul e pe sfarsite pt mine Va salut si asfalt uscat! Editat Septembrie 4, 2012 de TheHaWk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) am decis sa-mi vand BMW-ul F650: motocicleta a fost in revizie totala anul trecut, discuri frana schimbate, rulmenti toti schimbati, inclusiv cei cu ace de la bascula si toate simeringurile. furca fata servisata, releul de incarcare inlocuit cu unul tranzistorizat. amortizorul spate schimbat, frey-ul schimbat. pret 1600 Euro. http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=475724 Editat Septembrie 9, 2012 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Dupa o spalare mai serioasa a motorului am constatat 2 chestii: 1. Mi s-a rupt ghidajul de lant de pe bascula. Are cineva idee cam cat ma costa unul nou? Trebuie data bascula jos ca sa-l montez (daca e asa, atunci il voi schimba abia anul viitor)? Are rost sa iau unul sh sau este o prostie? Se cumpara pe bucati sau la kit cu tot cu role? 2. la cricul central am vazut ca este un aerisitor ca cel de la etrieri. Ce face acel surub? M-am uitat si in manual si nu am gasit nimic care sa ma lamureasca. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) 2. la cricul central am vazut ca este un aerisitor ca cel de la etrieri. Ce face acel surub? M-am uitat si in manual si nu am gasit nimic care sa ma lamureasca. multumesc ala poate fi un cap pentru ungere a articulatiei cricului unde intra axul de fixare , este pentru asa numitul decalimitru cu care se pompeaza vaselina Editat Septembrie 14, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Am si eu o intrebare pt cei mai cunoscatori ca mine....are cineva idee daca se potriveste burduful de admisie, cel care vine din carburator in blocul motor, cu unul de pe o aprilia pegaso? bmw f650 din 96 am eu si aprilia e din 93-94. stiu ca motoarele sunt la fel, dar nu stiu daca si aceasta piesa este. mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Daca te referi la postul asta unde soliciti detalii ( /index.php?/topic/683870-dezmembrez-aprilia-pega-650/page__view__findpost__p__3231705 ), afla ca acela este burduful dintre carburatoare si cutia filtrului de aer, nu acela dintre motor si carburatoare! Sint total diferite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 am inteles, deci nu este cel de care am eu nevoie, eu il vroiam pe cel dintre carburatoare si motor. multumesc mult pentru lamuriri. daca tot nu gasesc ce caut....adica acel burduf dintre carburatoare si blocul motor.....credeti ca se poate "repara" cumva? sa-l dau pe exterior cu un silicon din acela de izolare sau ceva de genul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Se dau urmatoarele date: Alimentare ochi pentru mobra (Funduro) facut ~286km pana sa intru pe rezerva. Dupa ce am cuplat rezerva am mai mers ~26 km pana ce a inceput sa intrerupa (fix in fata OMV. II fac plinul in ideea de a face si un consum, plus eram curios sa vad cati litri intra in rezervorul gol golut. Surpriza...(pt mine cel putin, era prima oara cand faceam asta) in rezervor intra exact 15.14 litri. Pe unde am mai cautat apare capacitatea rezervorului 17.5 litri. Ca o aproximatie intotdeauna intram pe rezerva la aprox 280 km efectuati. Consumul obtinut in situatia de fata este obtinut la o plimbare de exemplu Buc - Vulcanii noroiosi - Valenii de munte - Ploiesti - Buc cu alimentare in dimineata plecarii. Deci unde este diferenta de 2 litri? Pe rezerva intru pentru ca se opreste mobra (nu mai vine benzin), cuplez rezerva - am benzin. Optiunea de fata ar fi sa dau jos partea cu comutatorul REZ ON OFF sau PEACOCK cum apare pe FAQ si sa investighez mai departe. Voi ati intalnit vreo problema cu piesa aceea? Multam si salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Rezervorul are peste 17 litri, nu am citit in cartea tehnica sa vad exact cit are...dar cind alimentez la limita, cam atit bag. Rezerva ma duce peste 100km cind merg decent...asa ca estimez sa fie cam 4 litri. Vezi ca ori ai robinetul colmatat la interior, sita din rezervor in partea de jos este infundata, ori nu deschide bine robinetul. Nu cred ca exista rezervoare mai mici! Si cred ca nu-i strica o curatire rezervorului si robinetului, asta daca n-ai facut-o niciodata. Demontarea se face foarte simplu, scule sa ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Pentru a verifica distanta valvelor admisie/evacuare trebuie scos uleiul din mobra sau nu? Editat Septembrie 25, 2012 de bobocel007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Cum imi pot da seama daca trebuie inlocuit lantul de distributie (a mai schimbat cineva). Se aude un clantanit in partea stanga a mobrei. Se aude un pic la relanti cand e rece, dupa ce mai trag socu' un pic dispare si mai apare doar daca e subturata pana in 3500rpm. Daca accelerez dispare. Un alt simptom ce l-am remarcat: pe cricul central cuplat in treapta 1, smuceste roata, adica se roteste dupa care balbaie f putin. Pe cine am mai intrebat, au spus ca ar putea fi de la o za din lant care sa se fi blocat, dar totusi cat de blocata sa fie . In mers nu se remarca . :scratch: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Clantanitul din partea stinga poate fi un semn care sa te faca atent asupra lantului de distributie sau intinzatorului care trebuiesc inlocuite (de obicei este bine sa le schimbi pe amindoua odata, fiindca tot desfaci acolo). Celalalt simptom nu-i relevant...fiindca uzura lantului nu asa se verifica...asta este doar o dambla a proprietarului de a vedea roata cum se invirte cu motocicleta cocotata pe cric! Daca in mers lantul nu troncane, nu face burta in mod inegal...inseamna ca este bun...trebuie doar uns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Clantanitul din partea stinga poate fi un semn care sa te faca atent asupra lantului de distributie sau intinzatorului care trebuiesc inlocuite (de obicei este bine sa le schimbi pe amindoua odata, fiindca tot desfaci acolo). Celalalt simptom nu-i relevant...fiindca uzura lantului nu asa se verifica...asta este doar o dambla a proprietarului de a vedea roata cum se invirte cu motocicleta cocotata pe cric! Daca in mers lantul nu troncane, nu face burta in mod inegal...inseamna ca este bun...trebuie doar uns! apropo de clantanitul asta. cand pornesc moto si doar daca trag de maneta de ambreiaj se aude si la mine (doar la rece). dupa ce o bag in viteza 1 si o scot imediat, nu se mai aude cantanitul indiferent de ce i-as face. simptomul apare doar cand moto e rece si trag de ambreiaj. tot distributia sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.