madapribu Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Cumpar coburi pentru BMW 650 Funduro, mici sau mari. Al meu, ala din dreapta, s-a spart la contactul cu o Dacie Papuc venita din lateral. Sau, daca stie cineva o metoda de refacere a lui cu fibra de sticla, astept propuneri (in Bucuresti sau apropiere)! Tel: 0730.660.418 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 (editat) Fara sa stiu ce-au facut altii, am facut acum vreo patru ani acelasi lucru...si inca rezista! Nu am vrut sa postez "inovatia" fiindca poate li s-ar fi parut unora cirpeala, dar in felul asta am tintuit noua siguranta sa nu mai sara...si culmea, n-a mai sarit. Noua siguranta este una romaneasca, folosita in minerit, care se pare ca este si mult mai tare si rezistenta la uzura. Daca cineva are nevoie de vreuna, va pot servi cu mare placere. daca mai ai siguranta, as avea eu nevoie de ea. . eu o am pe cea din fabrica, dar nu mi-a facut probleme pana acum. daca nu o mai ai, eventual sa-mi spui ce sa cer la magazin (diametru, etc, etc) in legatura cu siliconul... nu merge... am incercat in repetate randuri cu mai multe tipuri (dupa ce am degresat pe acolo) si nu a tinut mai mult de 50km. ma gandeam la un poxipol, oare ar strica? Editat Decembrie 30, 2012 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 Despre ce vorbiti? Ce siguranta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 Siliconul nu exclude siguranta! Daca ai inteles ca am pus silicon in locul sigurantei, te-ai inselat! Reciteste! Peste siguranta am pus silicon ca sa nu o mai pierd...eventual s-o vad cind vrea sa scape. Mai am citeva sigurante de rezerva (rezerva de stat!)...asa ca daca vrei, iti pot da una. Lasa-mi pe PM o adresa si vine Mosu' cu ea la usa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 Pinionul de atac? Nu e mai bun un Loctite in loc de "silicon" sau poxipol pentru supra-siguranta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 Niet! Acolo tot timpul pinionul "joaca", isi face putin loc in care se misca foarte usor, producind uzura arborelui la nivelul contactului cu pinionul (vorbesc despre modelele de BMW F650 produse pina in 1997, care au siguranta si nu piulita care sa fixeze pinionul incit sa nu miste pe ax)...iar la modelele produse dupa anul 1997 se poate observa ca piulita aceea stringe fix pinionul. Unde mai pui ca unele pinioane au din fabricatie si ceva cauciuc turnat pentru a prelua vibratiile la nivel de ax. Asa ca este de preferat ceva elastic, care sa poata misca si care sa preia vibratiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 Unde mai pui ca unele pinioane au din fabricatie si ceva cauciuc turnat pentru a prelua vibratiile la nivel de ax. Asa ca este de preferat ceva elastic, care sa poata misca si care sa preia vibratiile. asa ceva are si canelura din culisanta cardanelor auto 4x4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 daca mai ai siguranta, as avea eu nevoie de ea... Azi am pus la posta plicul cu o siguranta noua, pe care dupa ce o vei monta sa pui un strat de silicon (de preferinta rosu) pentru a observa la timp cind aceasta vrea sa sara sau se uzeaza. Asfalt uscat! Totodata multumesc pentru buretele de filtru aer de BMW F650 primit donatie de la @Stircu, burete care a ajuns azi la mine. /index.php?/topic/688314-donez-manual-si-filtru/?p=3311707 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Azi am pus la posta plicul cu o siguranta noua, pe care dupa ce o vei monta sa pui un strat de silicon (de preferinta rosu) pentru a observa la timp cind aceasta vrea sa sara sau se uzeaza.Asfalt uscat! multumesc. raman dator. vin cu alta problema. dupa un drum de ~50km am reusit o pana pe spate(pe la jumatatea drumului), pana pe care am descoperit-o de-abia acasa. imi cam fugea spatele, nu tare, dar destul cat sa imi dau seama ca e o problema. desi a fost sparta camera, cauciucul nu a fost pe janta, nici macar lasat prea mult, motiv pt care nu m-am prins ca am pana. dupa ce am descoperit-o am incercat sa dau cauciucul jos... imposibil de realizat (sa introduc levierul printre cauciuc si janta (am mai schimbat un cauciuc la un mz-etz), dar Dunlop-ul trailmax pe care il am nu s-a lasat induplecat. am ajuns astfel la vulcanizare unde am reusit sa scot camera care avea o gaura cat degetul mare la contactul cu janta (trebuie sa vad daca nu este vre-o spita mai iesita) + ventilul rupt, cu ruptura pe camera plecata de langa ventil = dauna totala pt camera. acum, ce dimensiuni de camere trebuie sa iau in considerare cand o caut? doar diametrul de 17''? am vazut ca netul e destul de sarac in oferte. in timisoara stie cineva de unde o pot achizitiona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Zilele astea m-am plimbat putin cu mobra ,deh nu mai rezist pana la primavara .Vreau sa povestesc despre comportamentul mai ciudat al motorului pe care l-am observat in urmatoarele conditi. De pe loc cu motocicleta pe neutru daca accelerez pana in 5k-6k rpm si las brusc acceleratia acul de la turometru coboara pana la 1100-1200 rpm unde sta cateva secunde dupa care isi revine la turatia normala de 1500 rpm.S-a intamplat sa moara motorul cand incercam sa plec de pe loc (parca ramane fara benzina). Al doilea simptom apare atunci cand rulez in viteza a-5-a la 5k rpm 120km/h si accelerez brusc la maxim, turatia creste pana la 6k rpm (se aude cum motorul ajunge aproape de limitare )iar acul de la vitezometru urca treptat spre peste 120km/h parca are o intarziere.In vitezele 1,2 si 3 nu imi face aceleas probleme. Oare ma lasa ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Piese Aprilia pegaso 650 1994: /index.php?/topic/687054-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-1994/page-2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 6, 2013 Share Postat Ianuarie 6, 2013 Zilele astea m-am plimbat putin cu mobra ,deh nu mai rezist pana la primavara .Vreau sa povestesc despre comportamentul mai ciudat al motorului pe care l-am observat in urmatoarele conditi.De pe loc cu motocicleta pe neutru daca accelerez pana in 5k-6k rpm si las brusc acceleratia acul de la turometru coboara pana la 1100-1200 rpm unde sta cateva secunde dupa care isi revine la turatia normala de 1500 rpm.S-a intamplat sa moara motorul cand incercam sa plec de pe loc (parca ramane fara benzina). Al doilea simptom apare atunci cand rulez in viteza a-5-a la 5k rpm 120km/h si accelerez brusc la maxim, turatia creste pana la 6k rpm (se aude cum motorul ajunge aproape de limitare )iar acul de la vitezometru urca treptat spre peste 120km/h parca are o intarziere.In vitezele 1,2 si 3 nu imi face aceleas probleme. Oare ma lasa ambreiajul? nu telasa ambreiajul.. motorul pur si simplu nu mai trage asa de bine la peste 120 km/h... e cam viteza de croaziera cu care ar trebui sa mergi... nu te arunca sa depasesti viteaz ca nu mai are demarajul pe care il avea la 40-60 km/h. nu ar strica sa-i faci carburatia. sa-i demontezi si sa-i cureti carburatoarele, fa-i si to o revizie, pune-o la punct... fisele de la bujii, pipele vezi in ce stare sunt, dar carburatorul ar cam trebui curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Multumesc de raspuns ..sincer revizia este inceputa de ceva timp,pompa apa ,burduf carburator,bujii schimbate,lichidele(m-am uitat la bujii si au culoarea care trebuie).Mai la carburator trebuie sa umblu , sa schimb in el unele piese macar preventiv ,am inteles ca au ceva boala cu nu stiu ce pastile de guma din el. Ma bucur sa aud ca nu ar fi o problema cu ambreajul ,oricum ea se intinde pana pe la 165km/h. Ca o paranteza,( la plecare de pe loc se aude frictiunea abreajului ,o fi normal). Carburatorul trebuie sincronizat la o anumita perioada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Din rubrica: am trait s-o vad si p-asta! Nu stiu ce m-a apucat de Revelion, dar am zis ca e mai bine sa-mi iau sotia pe motor si sa plecam trei zile la Baile Tusnad. Zis si facut! Dupa un drum de sapte ore prin frig, din cauza aglomeratiei de pe Valea Prahovei ( nu puteam sa ma bag prea mult pentru ca aveam coburi late si ocupam o banda) am ajuns la BT pe la 8 seara si o temperatura de -11 grade. A doua zi, cand sa pornesc motorul, se mai auzea doar un tacanit venit de la releul de langa baterie. Am desfacut sa vad ce se intampla si am gasit bateria, de altfel noua-nouta, inghetata bocna. Noaptea fusesera -30 de grade. Am bagat-o in casa si, dupa cateva ore,s-a dezghetat si am pus-o la incarcat. Noroc ca luasem redresorul cu mine. Dupa 24 de ore redresorul imi indica faptul ca e ok. Nu am mai pus-o sa incerc daca porneste si ne-am intors cu o masina in Bucuresti. Intrebarea este daca a mai patit cineva asa ceva si daca bateria aia mai e buna de ceva. Repet, bateria e noua, luata acum doua luni, de la Louis, la fel si electrolitul. E formata cum trebuie. Sau, ma rog, era! Asta ca sa stiu daca trebuie sa ma duc s-o recuperez cu o alta baterie dupa mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Azi am pus la posta plicul cu o siguranta noua, pe care dupa ce o vei monta sa pui un strat de silicon (de preferinta rosu) pentru a observa la timp cind aceasta vrea sa sara sau se uzeaza.Asfalt uscat! am primit plicul. ms mult. am dat jos si siguranta veche, care incepuse sa se curbeze spre exteriorul axului (plus ca era roasa pe jumatate din grosime la punctele de contact) de la asa uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Despre ce siguranta se vorbeste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Despre ce siguranta se vorbeste ? siguranta de la pinionul de atac (pinionul mic de la lant). la modelele pana in '97. Editat Ianuarie 8, 2013 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Am facut o poza la pinionul de la a mea (este fabricatie 96'').Trebuie umblat la siguranta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Scoate afara si inspecteaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 O sa desfac ..Cam la ce sa ma astept (mai bine spus cum sesizez o eventuala problema)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 (editat) O sa desfac ..Cam la ce sa ma astept (mai bine spus cum sesizez o eventuala problema)? in primul rand. e siguranta originala cea pe care o ai tu (sau cel putin de tipul sigurantei cu, care vine din fabrica), siguranta care TREBUIE schimbata deoarece nu ofera o siguranta sporita (cica acest tip de siguranta nu ar trebui folosita la acest ax). vezi linkul asta cu alternative si ce zic tipii (de pe f650.com) despre siguranta pe care o ai tu) http://faq.f650.com/FAQs/Photos/ChainPhotos/SnapRingEclip.jpg. eventual aici poti citi mai multe pareri http://faq.f650.com/FAQs/GeneralChainFAQ.htm#Snap%20Rings cauta sectiunea "External/Internal SNAP-RINGS" eu aveam un joc cam maricel la pinion si m-am decis sa vad oringul din spatele pinionului. asa am observat uzura sigurantei (de-abia dupa ce am dat-o jos. pana atunci parea in regula) apropo, nu ai un funduro rosu si ne-am intalnit la atelierul lui pufu si daniel? aveai un joc la pinionul de atac? Editat Ianuarie 9, 2013 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Gasesc la magazinele de piese auto o siguranta mai serioasa.Sau mai bine merg la un magazin de piese pt camioane si tractoare ,acolo sigur au sigurante strong. Al meu F650 este rosu,l-am achizitonat in urma cu 2 luni de la cineva din Timisoara ,probabil fostul propietar a fost la atelierul respectiv .Poate vorbim de aceas motocicleta ,sti ceva despre ea .... cand am cumparato era vopsita rosu mat ,o culoare care nu a reusit (parca avea doua nuante).Intre timp a primit o vopsea noua si stralucitoare . P.S.Am scos siguranta,se observa cum s-a format santuri in ea. Poate sa-mi spuna cineva diametrul canalului(unde vine instalata siguranta),nu sunt dotat cu subler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Eu nu te-as sfatui sa pui alta siguranta! Am facut eu prostia asta si dupa nici 50 de km mi-a sarit pinionul si a spart o bucatica din scutul din dural al motorului. Noroc ca eram in coloana si n-aveam viteza mare. S-a blocat roata din spate si a facut urat. Schimbasem siguranta odata cu noul lant, la un service. Nu e o idee nemaipomenita. Pe urma m-am dus cu ea pe platforma, la BMW, si s-a rezolvat cu una originala care nu a costat mai mult de 10 lei. Si manopera vreo 40 de lei. Dar cel putin am siguranta ca nu mai sare pinionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Lasa-mi pe PM adresa completa cu toate cele, inclusiv cod postal si numar de telefon si iti trimit io una noua, buna, garantata, moka! Apoi urmezi instructiunile date mai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 @ivan_pedala.Daca te-ai referit la mine ..iti trimit datele pt siguranta,eu am cautat dar nu am gasit ce imi trebuie .Multumesc anticipat. @madapribu..Pe siguranta care este acuma pe motocicleta se vede clar cum are santuri pe ea facute de pinion ,plus ca asigura doar prin cele doua urechi.Ar trebui sa fie cu totul alta siguranta acolo.Asta am citit si eu de pe site-urile de specialitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.