Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am si eu o intrebare: cati dintre voi v-ati anulat "facilitatea" de a opri motorul in cazul in care este actionat cricul lateral?

 

Tare ma bate gandul (am vazut pe f650.com cum se face :D ), mai ales ca fac drumetii si ma opresc pentru o poza sau o gura de apa si cricul ala lateral e foarte la indemana.

 

In plus ma gandeam la o alta "imbunatatire": la actionarea cricului lateral sa opreasca motorul doar daca mobra nu se afla in neutru. Daca il uit eu pus si plec sa fie "pacatul" meu... dar pentru asta ar trebui sa ma apuc de studiat. Chiar ma poate ajuta cineva sa fac asta?

Ce am observat este ca nu te lasa sa il pornesti daca e bagat in viteza si nu ai ambreiajul tras... deci un pic de logica ar fi... trebuie doar sa vad cum sa ajung la ce mi-a traznit prin cap...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: cati dintre voi v-ati anulat "facilitatea" de a opri motorul in cazul in care este actionat cricul lateral?

 

Tare ma bate gandul (am vazut pe f650.com cum se face :D ), mai ales ca fac drumetii si ma opresc pentru o poza sau o gura de apa si cricul ala lateral e foarte la indemana.

 

In plus ma gandeam la o alta "imbunatatire": la actionarea cricului lateral sa opreasca motorul doar daca mobra nu se afla in neutru. Daca il uit eu pus si plec sa fie "pacatul" meu... dar pentru asta ar trebui sa ma apuc de studiat. Chiar ma poate ajuta cineva sa fac asta?

Ce am observat este ca nu te lasa sa il pornesti daca e bagat in viteza si nu ai ambreiajul tras... deci un pic de logica ar fi... trebuie doar sa vad cum sa ajung la ce mi-a traznit prin cap...

 

te ajut eu cand ajung acasa dupa ce ma uit un pic pe schema electrica.

YM: lightbogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întrebări:

1. După ce a picat releu de încărcare ți-ai luat altu?

2. În ce sens a picat? (nu mai încarcă deloc sau încarcă prea mult)

3. Bateria mai e bună? (nu e normal ca dacă tu o încarci să moară după o oră de mers. O baterie încărcat... mers fără faruri ..... ar trebui să țină kilometrii buni..... o zi de mers)

 

Tocmai am împlinit 16 000 km (într-un an.... Âşi dat cu el toată iarna) cu F-u meu Âşi i-am schimbat doar uleiu, kitu de lanț Âşi caucioacele.... în rest doar benzină Âşi arde-o pe naÂşa!

Bun, bun...si dac-ai schimbat kitul de lant nu esti bun sa-mi spui si mie parametri? 110/16/47 sunt ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine merge pornit cand e pe cricul lateral. cateodata mai uit eu sa ridic cricul.

Ce ma dispera este ca de fiecare data cand se opreste in trafic...trebuie sa caut neutru ca sa pornesc motoru. Nu porneste daca tragi ambreiajul din cauza nu stiu carei masuri de siguranta. (am vazut ceva le f650.com dar nu am apucat sa mesteresc la ea)

Daca ma mai si strecor la semafor...si ajung in fata si moare motoru cand se pune verde..ce sa mai...cred ca mi-am umplut frigideru' de cateva ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca nu iti merge butonul de la maneta de ambreiaj si nici cel de la cric.. Eu vreau sa fac cu un releu de semnalizare de dacie lumini de avarie apoi sa-mi pun pe post de martor de faza scurta, cric lateral lasat si avarii undeva deasupra ceasurilor din bord niste leduri

Editat de bogdan!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DID X-RING F650 BJ.94- (110/16/47) pentru o batranica din '96 merge? cine si-a schimbat kit la F650 ST din anii astia(nu GS, nu CS si nu mai noua) imi poate confirma parametri astia: 110/16/47? Stiu ca s-a mai vorbit pe topic treaba asta.

si eu l-am schimbat in noiembrie trecut si astea sunt specificatiile 100-16-47

http://www.louis.de/_10c3f48d511e6956c756e...artnr_gr=100411

bafta la lucru,vezi ca daca lantul este inchis(eu am pus regina si asa era)trebuie demontat bratul,ocazie cu care ungi si articulatiile alea

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut-o si pe asta. custom crash-bars. si un scut serios. sper sa va placa. ieftin si bun cred. sper sa nu testez barile veci. 60 euro cu totul. 2 zile de munca si a fost gata. daca vrea careva, tipul a zis ca poate face dupa al meu...

super faine,fac toti banii...dar sa speram ca nu ai nevoie de ele

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o intrebare si o rugaminte: cine are handguards montate pe Funduro, de preferinta sa nu fie cele de vant deschise la un capat, sa puna o poza sau sa imi spuna un model. vreau sa ii pun sa protejez comenzile la impact si pt crengi la endureala. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la cricu' lateral

~~~~~~~~~~~~~~~

1. dacă e lasat, motoreta nu porneÂşte indiferent de ce-i faci.

2. mufa de la senzoru ăla de cric se află undeva lângă baterie Âşi se scurtcircuitează cu o sârmă Âşi gata... ai scăpat de cric. (mie îmi mai făcea fițe în mers)

 

Referitor la ambreiaj

~~~~~~~~~~~~~

Dacă e în viteză (Âşi cricu sus sau anulat) motoru nu ar trebui să pornească. Cu ambreiaju tras porneÂşte... chiar dacă este în viteză.

La mine se aude undeva în zona jugului un clic-clac când mă joc cu ambreiaju semn că acolo e un relecu care-Âşi face treaba.

 

Referitor la avarii

~~~~~~~~~~~

Mi se pare un moft, nu prea le văd rostu dar... e foarte simplu de realizat.

În spate, sub Âşa se vede o mufă fără fire (in caz că nu ai alarma). Mufa aceea e cu 2 fire, pentru semnalizare stânga Âşi dreapta.

Dacă montezi alarmă Âşi vrei să blincăie semnalizările când armezi... te legi direct la acea mufă cu sârmele din alarmă.

Dacă vrei să faci avarii, iei un fir Âşi-l pui între cei doi papuci din mufă Âşi pe firu ăla pui un întrerupător.

1. când întrerupătoru e deschis... semnalizările funcționează normal

2. când e închis... semnalizezi în orice parte Âşi va funcționa ca o avarie.

 

Spor maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la avarii

~~~~~~~~~~~

Mi se pare un moft, nu prea le văd rostu dar... e foarte simplu de realizat.

În spate, sub Âşa se vede o mufă fără fire (in caz că nu ai alarma). Mufa aceea e cu 2 fire, pentru semnalizare stânga Âşi dreapta.

Dacă montezi alarmă Âşi vrei să blincăie semnalizările când armezi... te legi direct la acea mufă cu sârmele din alarmă.

Dacă vrei să faci avarii, iei un fir Âşi-l pui între cei doi papuci din mufă Âşi pe firu ăla pui un întrerupător.

1. când întrerupătoru e deschis... semnalizările funcționează normal

2. când e închis... semnalizezi în orice parte Âşi va funcționa ca o avarie.

 

Spor maxim

 

:D

 

vis-a-vis de avarii, nu e neeaparat un moft si-ti spun si de ce..

de multe ori am oprit pe inserat in afara drumului si n-am avut cum sa-mi semnalizez stationarea, pe cand semnul de avarie ajuta.

pozitia, in cazul asta e egala cu zero.

doi la mana, dimineata cand " crosetez" tot pasajul unirii, mi-ar prinde bine sa "multumesc" cu avariile, decat sa fac echilibristica multumind cu mana.

o alta utilitate evidenta ar fi oprirea brusca in timpul unui ambuteiaj, cand toti soferii pun avariile, eu fac scurta la mana semnalizand cu frana.

in fine, parerea mea e ca sunt utile.

 

 

 

domnu' Bogdan!, cand ne apucam de "scurtcircuitat" ?

 

:)

 

si inca o nedumerire, pana la urma cati litri exact are rezervoru' de F plus rezerva ?

 

 

bafta !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avariile eu le folosesc in special pentru mers printre masini. Mai ales cand e vorba de un carnat mai lung, gen Baneasa. Pana acum nu mi-a sarit niciunul in fata si-s mai multi care fac loc atunci cand ma vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

vis-a-vis de avarii, nu e neeaparat un moft si-ti spun si de ce..

de multe ori am oprit pe inserat in afara drumului si n-am avut cum sa-mi semnalizez stationarea, pe cand semnul de avarie ajuta.

pozitia, in cazul asta e egala cu zero.

doi la mana, dimineata cand " crosetez" tot pasajul unirii, mi-ar prinde bine sa "multumesc" cu avariile, decat sa fac echilibristica multumind cu mana.

o alta utilitate evidenta ar fi oprirea brusca in timpul unui ambuteiaj, cand toti soferii pun avariile, eu fac scurta la mana semnalizand cu frana.

in fine, parerea mea e ca sunt utile.

 

 

 

domnu' Bogdan!, cand ne apucam de "scurtcircuitat" ?

 

:)

 

si inca o nedumerire, pana la urma cati litri exact are rezervoru' de F plus rezerva ?

 

 

bafta !

Salutare, tot referitor la avarii, ca ma batea si pe mine gandul ca ar fi utile , in cazul in care procedezi asa cum ai spus tu nu exista posibilitatea sa strici releul avand in vedere ca pe el scrie 2 ori 10 Wati? Adica in cazul in care o sa ai 4 consumatori , sarcina o sa fie dubla, s-ar putea sa gresesc si imi cer scuze daca o fac in sa daia intreb ca sa ma lamuresc.

O alta treaba ar fi , cat costa un kit de lant pentru un ST '97 si care ar fi mai bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam ca are 18l rezervorul. Cel putin la mine cam atata intra. Din astia, 2-3 l sunt rezerva

De la GS incolo era de 16 parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca spui ca pe releu scrie 2*10w ma face sa ma gandesc ca nu merge pentru ca in weekend am desfacut consola cu butonul de semnalizare si am facut un mic scurt pe acolo sa aprind toate cele 4 becuri dar nu mergea (clipoceau foarte repede si nu e semn bun). d'asta cred ca voi cumpara un releu de semnalizare de dacie sau sa gasesc o alta combinatie de fire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ambreiaj

~~~~~~~~~~~~~

Dacă e în viteză (Âşi cricu sus sau anulat) motoru nu ar trebui să pornească. Cu ambreiaju tras porneÂşte... chiar dacă este în viteză.

La mine se aude undeva în zona jugului un clic-clac când mă joc cu ambreiaju semn că acolo e un relecu care-Âşi face treaba.

 

pai asta spuneam si eu: daca e in viteza si nu ai ambreiajul tras nu te lasa sa o pornesti, i.e. motoreta stie de undeva cand e in viteza si cand nu. Discutia e separata de cric, dar o dadeam ca exemplu.

 

 

daca spui ca pe releu scrie 2*10w ma face sa ma gandesc ca nu merge pentru ca in weekend am desfacut consola cu butonul de semnalizare si am facut un mic scurt pe acolo sa aprind toate cele 4 becuri dar nu mergea (clipoceau foarte repede si nu e semn bun). d'asta cred ca voi cumpara un releu de semnalizare de dacie sau sa gasesc o alta combinatie de fire.

 

Din experienta proprie pot sa iti spun asa: acum cateva zile am oprit motocicleta cu semnalizare dreapta pentru a elibera locul de parcare. Asta se intampla cu motorul oprit. Dupa ceva timp semnalizarile au incetat sa mai "blink-aie", au ramas aprinse dar la o intensitate scazuta. M-am speriat ca mi-a murit bateria, dar cred ca e feature tocmai ca sa nu iti consume bateria... cred ca e mai desteapta capra asta decat credem noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte faine, dar intreb si eu ca un incepator ce ma aflu: cu crash-bar-urile astea nu ti s-a marit "latimea" motocicletei? Pana acum ai apucat sa vezi daca montarea lor iti afecteaza capacitatea de a te strecura printre masini?

 

ma cam bate si pe mine gandul sa imi pun, mai ales ca am un genunchi bulit si la o cazatura mi l-ar proteja cat de cat (in cazul in care ar ramane prins sub moto)...

 

si o ultima intrebare: sistemul de prindere e facil? Intreb intru-cat eu sunt din Bucu si daca le-as lua de la omul tau mai mult ca sigur ca le voi primi prin posta si le voi monta aicilija singurel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca latime nu s-a modificat. Parca sunt putin mai mici decat originalele. Sist de prindere e in 3 locuri, nimic modificat, doar schimbate ceva suruburi cu unele mai lungi. La ulei se ajunge normal, scutul fiind pana la buson,iar sus se ajunge normal. Daca mai ai intrebari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum te poți folosi cu succes de mufa de sub Âşa.

nu m-am folosit cu succes de mufa aia si ma asteptam la asta dupa ce m-am uitat pe schema electrica. mufa aia face exact scurtul pe care l-am facut eu la butonul de semnalizare iar atunci cand instalezi o alarma mai mult ca sigur are ea incorporata un releu care suporta toate cele 4 becuri :D

 

@ratonul: la prinderea cricului lateral ai vazut ca este o chestie de plastic mai mare. e, ala e butonul care intrerupe contactul. La fel se intampla si cu maneta de ambreiaj..

post-17355-1239790187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta proprie pot sa iti spun asa: acum cateva zile am oprit motocicleta cu semnalizare dreapta pentru a elibera locul de parcare. Asta se intampla cu motorul oprit. Dupa ceva timp semnalizarile au incetat sa mai "blink-aie", au ramas aprinse dar la o intensitate scazuta. M-am speriat ca mi-a murit bateria, dar cred ca e feature tocmai ca sa nu iti consume bateria... cred ca e mai desteapta capra asta decat credem noi...

 

Asa mi s-a intamplat si mie si credeam ca releul e stricat. Mie mi se descarca bateria in mers ca am regulatorul stricat. Vezi poate si la tine e aceeasi faza.

 

APROPO - am cumparat o baterie noua yuasa ptr funduro (credeam ca bateria e de vina, dar era regulatorul). Daca e interesat cineva, poate ma ajutati sa scap de ea. E noua sigilata. M-a costat 190 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...