Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

aaauuuuu mocheta... astea-s piesele ale doua de aur care am auzit ca ar fi la motor?

Cam asa ceva.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Imi trebuie 11122343459 (supporting bracket pentru axele cu came) si 11312343082 (camshaft exhaust).. La sume mai modice decat cei 320 euro pe care i-am avut "ofertati" pana acum.. 'ga-mi'as plua in el de offizier.. :laugh:

tipule, imi pare rau sa aud ca s-a stricat frustuku' :wacko:

vezi ca parca buzoianu are ceva de dezmembrat

 

bafta oricum !

:rock:

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care e asta "buzoianu" ca vreau si eu roata din fata,ma rog, doar janta si disku de frana?

 

userul buzoianu, da si tu search, eu n-am stiu niciodata cum dreacu se face cu serciu asta :laugh:

vezi insa ca din cite stiu, are la dezmembrat F650 funduro,

 

bafta !

..........................................

offtopic: JJ, power of dreams mate, power of dreams :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

userul buzoianu, da si tu search, eu n-am stiu niciodata cum dreacu se face cu serciu asta :rock:

vezi insa ca din cite stiu, are la dezmembrat F650 funduro

 

Cu sarciul e simplu ca ai Members in dreapta sus.

Am gasit userul si i-am dat PM.Merci :laugh:

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic: JJ, power of dreams mate, power of dreams :rock:

BROKEN dreams, mah!! :laugh:

 

..desi daca as sti ca Africana pe care as cumpara-o ar fi in stare FOARTE buna, as da offizieru' cu inima usoara.. :wacko:

 

 

..din pacate, la norocul meu, sigur iau una phututa, si n-are rost sa dau offizieru' la schimb pentru o AT, ca sa ma apuc sa mai bag niste bani in ea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un BMW f650 din 98. As vrea sa schimb becul cu unul mai luminos. Nu prea as vrea sa-l duc la service, as vrea sa il schimb eu, desi nu prea ma pricep prea mult. M-ar interesa sa stiu daca se poate face fara sa scot farul... sau cum se face mai exact.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un BMW f650 din 98. As vrea sa schimb becul cu unul mai luminos. Nu prea as vrea sa-l duc la service, as vrea sa il schimb eu, desi nu prea ma pricep prea mult. M-ar interesa sa stiu daca se poate face fara sa scot farul... sau cum se face mai exact.

 

Merci

Philips H4 Plus, am inteles ca e cu pana la 40% mai luminos.. se poate scoate pe sub carena, cauta pe faq.f650.com procedura exacta, e relativ simplu, trebuie doar sa simti cum trebuie pe ce pui mana, nu prea ai cum sa vezi ce-i p'acolo.. :)

Mesaj completat

Geez, nush cine-l are la vanzare, da' crashbar-ul ala mi se pare idiot rau de tot..

 

file_222903_phphvjDnS.jpg

file_222903_phpV4IxOA.jpg

file_222903_php6TpDhd.jpg

 

In primul rand, daca a picat pe picior, ti l-a zdrobit fara drept de apel.. In al doilea rand, te poti lovi la glezna (daca nu ai cizme/ghete) chiar si in mers, si cred ca toti am mai dat o glezna de un picior de masa, sau de un cadru de bicicleta, si stim cat de dureroase sunt loviturile in cauza - eh, imagineaza-ti ca te lovesti in timp ce tre' sa faci o manevra la 50-60km/h in trafic..) In al treilea rand, ca sa umbli la motor,angrenaj et caetera, tre' sa dai tot crashbar-ul jos..

 

E doar o constatare, eventual o avertizare catre cei care vor sa-si faca crashbar, sa nu exagereze.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, daca a picat pe picior, ti l-a zdrobit fara drept de apel.. In al doilea rand, te poti lovi la glezna (daca nu ai cizme/ghete) chiar si in mers, si cred ca toti am mai dat o glezna de un picior de masa, sau de un cadru de bicicleta, si stim cat de dureroase sunt loviturile in cauza - eh, imagineaza-ti ca te lovesti in timp ce tre' sa faci o manevra la 50-60km/h in trafic..) In al treilea rand, ca sa umbli la motor,angrenaj et caetera, tre' sa dai tot crashbar-ul jos..

E doar o constatare, eventual o avertizare catre cei care vor sa-si faca crashbar, sa nu exagereze.. :)

Asa ceva am si io,facut dupa model original,mult mai in spate gasesti chiar si poze detaliate despre crashbar-rul descris.

/index.php?...336&st=1270

Nu este deloc greu sa umbli sub carene sau sa le desfaci,nu-i nevoie sa dai jos toata mantocaria si apara oasele si carenajul mai mult decit crezi.Nu stiu cit de eficace sint alte modele,dar asta stiu sigur ca face toti banii.Am vazut un F cu bari ca astea cazut si in afara polizarii laterale si a indoirii lor nu au fost pagube de nici-un fel.Daca esti mai molatec in miscari si iti uiti cracii pe scarite sau sub motor cind te tavalesti,logic,orice trinta iti face oasele pudra...cu sau fara crashbar.In timpul mersului sint chiar folositoare fiindca leg cu corzi elastice bagaj sau tankbag-ul de ele,fara sa ma incurce la condus.Nu-ti mai spun ca tot de bari am prins si doua proiectoare!

Daca este imperios necesar sa bagi nasu'-n motor,se pot desface foarte simplu din citeva suruburi,(4 sau 5) pe fiecare parte separat,adica stinga independent de dreapta.

Sper ca am convins ca-s mult mai utile cu,decit...fara ele! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva am si io,facut dupa model original,mult mai in spate gasesti chiar si poze detaliate despre crashbar-rul descris.

/index.php?...336&st=1270

Nu este deloc greu sa umbli sub carene sau sa le desfaci,nu-i nevoie sa dai jos toata mantocaria si apara oasele si carenajul mai mult decit crezi.Nu stiu cit de eficace sint alte modele,dar asta stiu sigur ca face toti banii.Am vazut un F cu bari ca astea cazut si in afara polizarii laterale si a indoirii lor nu au fost pagube de nici-un fel.Daca esti mai molatec in miscari si iti uiti cracii pe scarite sau sub motor cind te tavalesti,logic,orice trinta iti face oasele pudra...cu sau fara crashbar.In timpul mersului sint chiar folositoare fiindca leg cu corzi elastice bagaj sau tankbag-ul de ele,fara sa ma incurce la condus.Nu-ti mai spun ca tot de bari am prins si doua proiectoare!

Daca este imperios necesar sa bagi nasu'-n motor,se pot desface foarte simplu din citeva suruburi,(4 sau 5) pe fiecare parte separat,adica stinga independent de dreapta.

Sper ca am convins ca-s mult mai utile cu,decit...fara ele! :)

Nici n-am spus ca nu-s mai utile decat lipsa, insa mi se pare oarecum risipa de material.. Nu-s nici pe departe molatec in miscari, cracii mei au exercitiu pe baisical, deci n-as zice ca n-am forta/rapiditate in picioare.. :blink:

 

M-am tavalit (oarecum de pe loc, e adevarat) cu crashbar-urile mele (si suportii de coburi), si motorul n-a patit nici pe dracu'.. banuiesc ca acea bara in plus ar ajuta daca ar ateriza pe vreo bordura, ceva, la drum drept nu-i vad rostul..

 

The fact remains: io tre' sa-mi gasesc axe cu came (se pare ca amundoo) si suportii aferentzi, de preferat SH in stare buna, al'fel tre' sa scot 560+ euro din buzunar.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aporpos de crashbar, eu aveam pe balaur de la fostul propietar Hepko Beker , super firma pluii

una: se indoaie cu "mana", stiu poate ca asa trebuie sa nu rupa cadrul, dar oricum era dintr-o teava ordinara si mai erau si o carca de bani.

doi: la orice cazatura, indoiam pedala de frina/schimbatorul

astfel incat un crashbar home made e o idee foarte buna,

asta cu ruptu pricioarelor, mai tine si de bulan..

bafta !

 

 

ps: am fost intr-un semi-concediu pe la olanesti si in spatele casei era muntele ;) moama ce bun era balaurul

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: am fost intr-un semi-concediu pe la olanesti si in spatele casei era muntele :) moama ce bun era balaurul

'ezi de ce esti dublu-tradator?? ;)

Io macar as trece la un SuperTenere sau (mai degraba) la o Africa Twin.. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'ezi de ce esti dublu-tradator?? :)

Io macar as trece la un SuperTenere sau (mai degraba) la o Africa Twin.. :blink:

 

din pacate nu's finante pt d'astea.

o sa incerc sa iau o drujba neinmatriculata si s-o las pe la olanesti, acum prospectez.

vrum, vrum, noroaiele ma cheama ;)

 

ps: ce-ai mai facut cu ofiteru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu's finante pt d'astea.

o sa incerc sa iau o drujba neinmatriculata si s-o las pe la olanesti, acum prospectez.

vrum, vrum, noroaiele ma cheama ;)

 

ps: ce-ai mai facut cu ofiteru ?

Pai nu iau ca al doilea motor, mah, ci ziceam sa dau offizieru' pentru una d'asta.. :)

 

Absolu' nimic.. Asteptam sa vedem de unde sare piesa.. :o Mi-a trimis aseara Buzoianu niste link-uri pe ebay (ETE), da' nu ma incanta, ca n-a pus poze cu ele desfacute.. ori pe mine ma intereseaza tocmai ca lagarele alea sa fie ok, asa, pe exterior, si ale mele arata impecabil.. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am fost si eu la plimbare in week-end. Am facut circa 400 Km, mergand pe ruta Bucuresti - Pitesti - Cimpulung - Rucar - Cheile Dambovicioarei - Moeciu de Sus (circa 200km) iar returul a fost pe ruta Moeciu de Sus - Bran - Izvorul Rece - Predeal - Sinaia - Ploiesti - Bucuresti (circa 200km). Toate bune au fost Sambata iar toate rele au fost Duminica.

Am sa vi le spun pe cele rele fiindca la acestea pot primi si sfaturi (cele mai utile). Duminica a fost destul de rece diminieata iar motorul nu prea a pornit. Eu am o problema cu socul, nu prea se trage fiindca am inelul acela rupt (nu gasesc acel inel decat 100E la Bavaria sau pe ebay insa e cam aiurea sa fac comanda), asa ca am pus acea pornire grea pe aceasta problema cu socul. Tot incercand sa pornesc mi-a murit bateria. Cand mi-a dat cineva curent de la masina a pornit la prima cheie, curios fiindca acea problema cu socul nu a mai contat.

Pe drum am avut o mica busitura fiindca un jmecheras oprise pe mijlocul strazii masina sa discute ceva in timp ce eu, vina mea, ma uitam dupa un banner. L-am vazut tarziu, am franat brusc si am cazut. Nimic grav, o mica zgarietura pe piciorul drept, prietena mea nu a patit nimic (avem protectii full) iar motocicleta s-a ales cu o zgarietura pe capacul de la cutia de viteze cauzata de frecarea pedalei de la frana de picior de acel capac.

Tot drumul mi-a mirosit a sulf, de cate ori ne opream. Inca din prima zi, practic inainte de cazatura. Cand am ajuns acasa, am lasat masina in fata curtii sa deschid portile iar apoi cand am vrut sa o bag in curte nu a mai pornit, bateria era moarta. M-am uitat la ea nu mai avea lichid decat foarte putin pe fundul ei. Eu, trebuie sa mentionez, cand am cumparat motocicleta, am luat-o cu bateria goala, am umplut-o cu apa distilata si am mers asa cu ea. Este adevarat ca daca o las mai mult de 3 zile nepornita moare bateria total.

Ei bine, acum vine si intrebarea, ce ar putea fi? Ar putea fi o fisura pe la baterie si sa curga ea cand fierbe? Fierbe fiindca se supra incarca pe drum? O baterie noua ar rezolva problema sau ar curge si aceasta? Nu stiu ce sa fac...ceva sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria daca e d-aia cu scurgere e posibil sa fi pierdut electrolitul cand ai cazut.O alta varianta e ca bateria e veche si fosfatata si din cauza asta fierbe .Pune-o pe redresor si vezi in cat timp incepe sa fiarba.Daca incepe repede e clar.O baterie noua e 150 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria daca e d-aia cu scurgere e posibil sa fi pierdut electrolitul cand ai cazut.O alta varianta e ca bateria e veche si fosfatata si din cauza asta fierbe .Pune-o pe redresor si vezi in cat timp incepe sa fiarba.Daca incepe repede e clar.O baterie noua e 150 de lei.

Costa vreo 200 lei una pe gel, care sa-ti elimine problemele la pornire. Desi am alt motor, credeam k am o problema la shoc pana sa-mi iau baterie noua (aia veche dupa drum de 200km avea curent doar sa invarta de 2-3 ori; daca nu o lua, la impins!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Costa vreo 200 lei una pe gel, care sa-ti elimine problemele la pornire. Desi am alt motor, credeam k am o problema la shoc pana sa-mi iau baterie noua (aia veche dupa drum de 200km avea curent doar sa invarta de 2-3 ori; daca nu o lua, la impins!).

Pheu...imi era teama de ceva mai grav ;) , multumesc, m-ati linistit. Vreau sa imi cumpar atunci o baterie din asta pe gel, aveti ceva recomandari? De unde sa cumpar? Am vorbit mai devreme la Automobile Bavaria, am avut pe acolo drum, si mi-au dat un pret de 400RON, era sa lesin pe acolo de ras. Cum sa coste atat? Si eu stiam tot de 200RON. Iar controlul acela de lumini din dreapta m-ar costa tot pe acolo, 420RON (asta mi-ar trebui doar in ideea ca am rupt acel inel de la soc).

In alta ordine de idei, am avut orgasm plimbandu-ma prin showroom la Bavaria, am vazut si eu de aproape acel R1200, complet echipat. Mi-a zambit si F800 iar F650 tragea de mine, zicea ca ne stim de-o viata, sa o iau acasa...dar cu ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pheu...imi era teama de ceva mai grav ;) , multumesc, m-ati linistit. Vreau sa imi cumpar atunci o baterie din asta pe gel, aveti ceva recomandari? De unde sa cumpar? Am vorbit mai devreme la Automobile Bavaria, am avut pe acolo drum, si mi-au dat un pret de 400RON, era sa lesin pe acolo de ras. Cum sa coste atat? Si eu stiam tot de 200RON. Iar controlul acela de lumini din dreapta m-ar costa tot pe acolo, 420RON (asta mi-ar trebui doar in ideea ca am rupt acel inel de la soc).

In alta ordine de idei, am avut orgasm plimbandu-ma prin showroom la Bavaria, am vazut si eu de aproape acel R1200, complet echipat. Mi-a zambit si F800 iar F650 tragea de mine, zicea ca ne stim de-o viata, sa o iau acasa...dar cu ce?

Pai nu-ti recomand sa-ti iei blocu' de lumini din dreapta, ca shocu'l ai pe stanga.. :blink:

 

Verifica si releul de incarcare la un electrician bun sau la un mecanic care stie cu ce se mananca Fu'.. S-ar putea sa il fi phutut, daca ai mers cu bateria praf..

 

Succesuri!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu-ti recomand sa-ti iei blocu' de lumini din dreapta, ca shocu'l ai pe stanga.. :blink:

 

Verifica si releul de incarcare la un electrician bun sau la un mecanic care stie cu ce se mananca Fu'.. S-ar putea sa il fi phutut, daca ai mers cu bateria praf..

 

Succesuri!! :)

Uite de asta ma tem...ceva recomandari si in acest sens? Un electrician bun, mai aproape de Colentina? Zona unde stau eu...nu e vorba ca as fi comod insa ajung tarziu acasa. Iar cu socul, ai dreptate, este pe stanga, insa nu il vinde nimeni separat doar cu tot blocul de comanda. Mi-ar prinde bine o piesa second, de-as gasi ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite de asta ma tem...ceva recomandari si in acest sens? Un electrician bun, mai aproape de Colentina?

 

Pune tu multimetrul pe ea, cand are 3000 rotati si daca baga peste 13 e OK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite de asta ma tem...ceva recomandari si in acest sens? Un electrician bun, mai aproape de Colentina? Zona unde stau eu...nu e vorba ca as fi comod insa ajung tarziu acasa. Iar cu socul, ai dreptate, este pe stanga, insa nu il vinde nimeni separat doar cu tot blocul de comanda. Mi-ar prinde bine o piesa second, de-as gasi ;) .

Eu stau in Berceni, da'l duc la Clavi, pe langa Casa Locato, pe Ion Mihalache..

 

Care a mai înălțat puțin un F650 că parcă aÂş vrea să mă simt mai înalt.

 

M-am tot uitat la amortizoru ăla spate dar nu mă prind nicicum de procesul mecanic necesar înălțării.

Pai daca-l dai intr-o parte patruj'da clicuri, urca, daca-l dai in partea ai'lan'ta, coboara.. :)

 

Pune tu multimetrul pe ea, cand are 3000 rotati si daca baga peste 13 e OK

Sau asa, da' io's atat de antimecanicos/electricos(in cazul de fata), incat am preferat sa-l ia omu' la masurat.. Cu tot cu stator si alte alea, sa nu ma trezesc si cu alte surprize.. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca-l dai intr-o parte patruj'da clicuri, urca, daca-l dai in partea ai'lan'ta, coboara.. ;)

 

 

Ne ne....

Nu urcă Âşi nici nu coboară dacă clicăi clicu ăla...... doar întreÂşte sau înmoaie amortizoru spate.....

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite de asta ma tem...ceva recomandari si in acest sens? Un electrician bun, mai aproape de Colentina? Zona unde stau eu...nu e vorba ca as fi comod insa ajung tarziu acasa. Iar cu socul, ai dreptate, este pe stanga, insa nu il vinde nimeni separat doar cu tot blocul de comanda. Mi-ar prinde bine o piesa second, de-as gasi ;) .

 

Eu cred ca regulatorul de tensiune nu-si mai face treaba, incarca prea mult. Daca ai timp si chef treci pe la mine sa o masuram, stau pe d-na ghica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...