Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Defapt burduful de la Romi, ptr. cei din afara clujului e 58 + 20 :hurt:

-------------

Ma tot framanta de o bucata de vreme un gand si anume cum as putea sa ii dau BMW-ului un look mai supermoto :angry:

Fara parbriz incepe sa semene un picutz. Dupa aceea cu oglinzile - cele de pe noile F-uri in 2 cilindri par faine. Pasul 3 e sa imi dau seama cu ce sa inlocuiesc carena cu farul (fara ea arata mult mai bine, dar ar trebui ceva pus in loc).

Sau mai bine o vand si imi iau o Yama XT660X. Eh... ce bine ar fi daca mi-as permite amele jucarii...

 

Ati auzit de vreun F facut supermoto? daca da dati link :laugh:

Hai PRIMAVARA!!!

Editat de andro_cd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu Âştiu sigur dacă te costă transportul. Întrebă-l Âşi vezi ce spune. ÂŞi dacă te costă atât, trimite-i banii de burduf Âşi ți-l trimit eu cu poÂşta română unde tariful la colet e 1,6 lei per kilogram.

La partea cu supermoto m-am gândit Âşi eu. Adică la uÂşurat motorul puțin. Adică apăsătoarea de noroi din spate, suport număr modificat, parbriz modificat dar nu Âştiu de care. ÂŞi eventual în față o apărătoare gen supermoto. Într-o zi o să le dau jos, doar din curiozitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, gatul de lup. Asa se numeste la motociclete varianta cu farul care nu vireaza odata cu ghidonul. De ex. celebrul model MZ ES 175. Pt un 'look' supermoto, eu cred ca trebuie renuntat la gatul de lup si montat un far simplu, direct pe juguri sau telescoape.

Aaaa. Si inaltata aripa fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care va pricepeti la electrica?

Se pot inlocui semnalele cu unele pe leduri?Fara alte modificari vreau sa zic.

Merci ;)

 

 

Iulian 22!!! :)

Doar in Bucovina! Acolo are atelierul!

Editat de taxi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare!

cum se verifica daca rulmentii de la jug sunt in stare buna, su unsoare etc.

pen ca am recitit cateva pagini muhhuuult mai in spate si se discuta cum ca nu mai exista vaselina pe la rulmentii in cauza si cum ca si rulmentii is ruginiti!

eu am inspectat cand am avut mobra in reparatii dar numai vizual si tactil insa fara sa desfac ceva pe acolo, si acuma is curios despre aceasta operatiune(dap, is nitel perfectionist)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulian 22!!! :)

Doar in Bucovina! Acolo are atelierul!

 

Nu la Tismana???,aaa ...pacat.Pana la Tismana mai semnalizam cu mana da' pana in Bucovina fac scurta ;)

 

Serios acum.Nu se pricepe nimeni la electrica.Daca schimb semnalele din fata cu unele pe leduri mai umblu la releu sau atasez vreo rezistenta ceva?

 

intrebare intrebatoare!

cum se verifica daca rulmentii de la jug sunt in stare buna, su unsoare etc.

 

Daca nu au joc si ghidonul se invarte lin sunt OK.Ca sa vezi daca sunt ruginiti trebuie sa-i desfaci.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi BMW-isti...

 

In sfarsit am PORNIIIIIT BMW-u dupa aproape 4 luni de zacut in garaj fara pompa de apa pe el...in sfarsit am reusit sa il pun la punct, am pus pompa de apa, noile flanse (vechea problema), am schimbat uleiul, antigelul, insa mai am de schimbat uleiul si simeringurile din furci...DAR A PORNIIIIIIT, am dat si o tura cu el prin cartier...

SUPER TARE...

ASA ca, hai primavara...o sa revin cu poze cat de curand...

Multa bafta! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

 

Momentan sunt in lucru cu scutul de la motor,vreau sa il fac din aluminiu.

Daca are cineva vreunul facut mi-ar fi utile ceva sfaturi!

 

;) Hai soare hai! :)

eu unul l-as face asa:

se masoara lungimile conform zonei de acoperire. se ia una bucata foaie aluminiu sau tabla(functie de posibilitati, tabla e mai grea) si se aduce la dimensiunile masurate. se traseaza zona in care se indoaie si se purcede la indoirea foii dar cu decuparea pe lateral a unei mici portiuni din foaie. dupa ce se indoaie la unghiul dorit aripioarele always se indoaie catre interior, se taie dupa bunul plac si voila(cine e meserias face mai intai din carton ca apoi sa traseze pe foaia de aluminiu , sa taie , sa indoaie si sudeze

post-43689-1266429317_thumb.jpg

acuma spune-mi tu, pufarinu, cum sa fac un crashbar ca al tau ! ca mintea-mi fata numa idei in colturi. a se vedea scutul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect!

Caut si eu un filtru de aer pt. Bmw F 650 Funduro 1996.

Un sfat de unde l-as putea achizitiona la un pret rezonabil?

Incearca la ROMI de pe forum. El aduce si cauciucuri.

Mesaj completat

Salutare dragi BMW-isti...

 

In sfarsit am PORNIIIIIT BMW-u dupa aproape 4 luni de zacut in garaj fara pompa de apa pe el...in sfarsit am reusit sa il pun la punct, am pus pompa de apa, noile flanse (vechea problema), am schimbat uleiul, antigelul, insa mai am de schimbat uleiul si simeringurile din furci...DAR A PORNIIIIIIT, am dat si o tura cu el prin cartier...

SUPER TARE...

ASA ca, hai primavara...o sa revin cu poze cat de curand...

Multa bafta! ;)

Ma bucur ca l-ai rezolvat! Sunt ok flansele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metzler Tourance la 170 euro perechea parca, filtrul e ieftin si o poza cu un scut

ps/ Cauciucurile de la Romi. Scutul e custom, la fel si bara

 

Interesant....doar ca eu am altfel de bari pe mobra si nu as avea prinderi

Plus ca am impresia ca genu acesta de scut iti ridica temperatura cu ceva grade la motor ne fiind ventilat.

 

Am o idee in cap dar mai dureaza un pic.

 

Vreau sa il fac identic cu cel de plastic doar ca di aluminiu.

 

Vreau sa i-au matrita de pe scutu vechi,sa torn beton peste el.

Cand acesta din urma se va intarii bine de tot adica minim doua saptamani, sa incalzesc coala de tabla cu autogenu,prn urmare aceasta devine mai maleabila.

Dupa care sa bat cu un ciocan de plastic pana capata forma matritei.

 

Aceasta e doar teorie deocamdata,asa ca daca nu pun poze inseamna ca nu mi-a iesit.

Mesaj completat

eu unul l-as face asa:

se masoara lungimile conform zonei de acoperire. se ia una bucata foaie aluminiu sau tabla(functie de posibilitati, tabla e mai grea) si se aduce la dimensiunile masurate. se traseaza zona in care se indoaie si se purcede la indoirea foii dar cu decuparea pe lateral a unei mici portiuni din foaie. dupa ce se indoaie la unghiul dorit aripioarele always se indoaie catre interior, se taie dupa bunul plac si voila(cine e meserias face mai intai din carton ca apoi sa traseze pe foaia de aluminiu , sa taie , sa indoaie si sudeze

post-43689-1266429317_thumb.jpg

acuma spune-mi tu, pufarinu, cum sa fac un crashbar ca al tau ! ca mintea-mi fata numa idei in colturi. a se vedea scutul

 

Sa sti ca m-am gandit si la varianta asta. In cazul in care micul meu proiect din beton ni iasa,asa o sail fac.

Cat despre bari, eu le-am facut dar am avut la dispozitie o rola de indoit teava.In viitorul apropiat am sa imi construiesc o asemenea scula!

 

Merci mult de sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...