Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Cati km aveti la bord cu F-urile voastre si cum se comporta. Eventual ce reparatii majore ati facut la ele? Sunt in special curios cum se comporta la batranete :laugh:

 

Eu am unul din 98, 32.000 km, 11.000 facuti de mine.

Probleme: Regulatorul de tensiune, Fire la contact dezlipite, Filet baie de ulei stricat (nu l-am reparat, inca mai prinde intr-o spirala - doua).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cati km aveti la bord cu F-urile voastre si cum se comporta. Eventual ce reparatii majore ati facut la ele? Sunt in special curios cum se comporta la batranete :laugh:

Offizieru' e din '96, da' e caz "special".. Am 22.000km cu el, per total, dupa ceas, are vreo 55.000+..

Ce am schimbat la el, insa, consider ca l-a adus la o linie de plutire decenta (nu sunt trecute intr-o ordine anume):

- furca plus juguri (cea "originala" era telescoapele indreptate si paharele jughinite cu surubelnita)

- ax roata fatza + rulmenti (rugina la greu)

- regulator tensiune (buba comuna la F-uri, acum il am scos sub aripa dreapta spate)

- fire contact dezlipite/frante; placute si arcuri contact curatate (abia mai flexau)

- garnitura evacuare (de doua ori, oi fi avut eu ghinion cu prima, de a tinut doar 4-5000km)

- flansa de cauciuc dintre carburatoare si motor (era imbatranita, crapata rau, desi nu "de tot", a meritat sa o schimb)

- cablu kilometraj + melc km (melcul se crapase, si indoise urat si cablul ala)

- ambreaj (placute metal + placute ferodo + arcuri)

- axe cu came + suporti + supapele de evacuare + decompresor (axele erau aproape filetate, suportii la fel, supapele s-au strambat de la jocurile capatate)

- pompa de apa (tot relativ "consumabila" la F-uri)

- frei (bendix - incepuse sa scape, rar, e adevarat, dar nu bun)

- fise + pipe

- senzor pedala frana

- retapitzat sa la Darian :)

 

Sigur, nu am trecut kitul de lant, cele 3-4 seturi de semeringuri de furca schimbate din cauza furcii vechi, alte oringuri, semeringuri, garnituri necesare pe ici pe colo, guma pe spate, placutele de frana si alte consumabile arhicunoscute.. Nu am trecut nici ca urmeaza sa iau si un ghidon (asta era si sudat, e si usor stramb), nici guma fatza, nici cablul de ambreiaj pe care intentionez sa-l schimb inainte sa dea semne de oboseala, nici furtunele de la pompa de apa, care cred ca au cam imbatranit, s-ar putea sa fie crapate pe undeva..

 

Overall, am bagat ceva banuti in el, de-a lungul timpului, dar macar cand il voi vinde, voi avea constiinta impacata ca-i dau omului un mobret de care sa nu-i fie rusine, si fara bube de care sa stiu..

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Penelopa e din 98, are 56000 de km acum si am luat-o pe la 25000. S-a ars releul de tensiune o data, s-au dezlipit firele din contact, am schimbat cablut de la vitezometru si pipele de la bujii. Deoarece nu stiam ca sunt pipele stricate, am dat jos o data carburatoarele si le-am reglat crezand ca e o problema cu amestecul. In rest prostii pe care le-am facut eu:

- am rupt o data piesa in care vine filetata oglina

- am rupt a doua oara de tot oglinda dreapta si am inlocuit ambele oglinzi anul asta cu oglinzi pliabile de la Touratech

- am culcat mobra de cateva ori pe laterala si s-au indoit suportii de coburi destul de tare

- am rupt codita din cauza unui tocase supradimensionat (de doua ori)

- am rupt lantul in mers o data

- s-a crapat plasticul care vine peste martorii luminosi din bord, dar habar nu am cand si cum

- am lasat lantul prea larg si a agatat intrerupatorul care comanda frana spate ( a trebuit sa il schimb complet)

- intr-un exces de zel am desfacut intrerupatorul frana de la maneta si am tras de firele electrice pana le-am rupt ( a trebuit sa il schimb si pe asta)

- am pierdut multe suruburi la viata mea, de pe la carene in special

- am pus bateria invers si am ars alarma montata de mine cu vreo luna inainte. Nu am mai montat alarma de atunci.

- am stricat filetul la doua suruburi care prind scaritele pasager.

 

Ce am mai operat la mobra de cand o am ( 3 ani)

- am schimbat bujiile de 3 ori

- am schimbat cauciucurile de 2 ori

- am schimbat uleiul, filtrul de ulei si cel de aer de 6 ori

- am achimbat preventiv uleiul din furca si garniturile alea care mai erau o data

- am schimbat rulmentii la roata spate o data

- am schimbat lichidul de frana de doua ori

- am schimbat placutele de frana de doua ori

- am schimbat bateria o data preventiv, desi si aia veche era buna

- am pus ventilator pe releu

- am curat o data rezervorul

- am dezansamblat si curatat o data robinetul de benzina

- am montat parbriz inalt, manere incalzite, topcase si un abtibild pe carena fata

C-am asta ar fi tot asa pe scurt. In general sunt destul de multumit de mobra.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am lucrat obosit la mobra si ghici ce..... am futu filetul de la baia de ulei.

intrebare intrebatoare:

cum rezolv problema, sau mai bine spus cum a rezolvat-o cineva pana acum si de ce s-a lovit!

multumesc anticipat!

ps: am tarozii necesari confectionarii unui alt filet, facem si alt buson cu garnitura...dar la ce sa ma astept pe acolo!

si daca va intrebati cum am reusit...da...am strans in loc sa destrang :laugh:

Am avut aceeasi problema.

 

Refacerea filetului presupune sa desfaci mobra destul de mult.

Eu am pus un simering de cauciuc, am strans usor si gata treaba.

Mesaj completat

Bavareza

10.000km parcursi - 37.000km actuali

 

- schimbat filtru de aer, de 2 ori filtru ulei + ulei 20W50 AB

- suport top case rupt

- filet baia de ulei avariat

- reconditionat frei(simering schimbat)

- 2 semnalizatoare rupte (cele de pe fata le-am inlocuit cu unele care au bratul flexibil)

- scos releu de tensiune pe lateral dreapta

- curatat rezervor benzina

- schimbat bujii o singura data

- bord usor fisurat in zona martorilor de semnal

To do list:

 

- schimbat garnitura evacuare (trebuie sa ajung in Pipera sapt viitoare)

- schimbat ulei furca (luna asta)

- schimbat lichid frana (luna asta)

- trebuie sa imi schimb saua(am spalat-o acum 2 sapt la o spalatorie si au inceput sa-mi apara 3-4 fisuri )(peste 7-8 luni)

- lumina ceas ( luna asta)

 

 

Mesaj completat

Bavareza

10.000km parcursi - 37.000km actuali

 

- schimbat filtru de aer, de 2 ori filtru ulei + ulei 20W50 AB

- suport top case rupt

- filet baia de ulei avariat

- reconditionat frei(simering schimbat)

- 2 semnalizatoare rupte (cele de pe fata le-am inlocuit cu unele care au bratul flexibil)

- scos releu de tensiune pe lateral dreapta

- curatat rezervor benzina

- schimbat bujii o singura data

- bord usor fisurat in zona martorilor de semnal

To do list:

 

- schimbat garnitura evacuare (trebuie sa ajung in Pipera sapt viitoare)

- schimbat ulei furca (luna asta)

- schimbat lichid frana (luna asta)

- trebuie sa imi schimb saua(am spalat-o acum 2 sapt la o spalatorie si au inceput sa-mi apara 3-4 fisuri )(peste 7-8 luni)

- lumina ceas ( luna asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca nu merge lucrat de dedesubt cu tarozi?...pt refacerea filetului de la baia de ulei, sau nah.... facerea unui filet mai mare

va rog spuneti-mi ce si cum!

ps: tarozii ce i-am luat de acasa sunt exact cat era filetul...imi trebe mai mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca nu merge lucrat de dedesubt cu tarozi?...pt refacerea filetului de la baia de ulei, sau nah.... facerea unui filet mai mare

va rog spuneti-mi ce si cum!

ps: tarozii ce i-am luat de acasa sunt exact cat era filetul...imi trebe mai mari

o solutie propusa de userul madqoqums

 

"S-a dus naibii filetul de la baia de ulei(am patit si eu). Nu e sfarsitul lumii trebuie doar facuta alta gaura de 19 si filetat la 20 dar si facut alt buson pe filetul pe care il vei face pe baia de ulei pentru ca cel vechi nu iti mai e de folos. Succes wink.gif"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......

- am pus ventilator pe releu

.....

 

 

si eu vreau sa fac acelasi lucru, dar nu m-am hotarat asupra ventilatoarelor, acolo nefiind un spatiu prea generos.

daca poti pune o poza-doua, ar fi super :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o solutie propusa de userul madqoqums

 

"S-a dus naibii filetul de la baia de ulei(am patit si eu). Nu e sfarsitul lumii trebuie doar facuta alta gaura de 19 si filetat la 20 dar si facut alt buson pe filetul pe care il vei face pe baia de ulei pentru ca cel vechi nu iti mai e de folos. Succes wink.gif"

deci.. solutii am gasit vreo 3(am inclus si optiunea search, numa ca pentru sufletul meu explicatiile trebe sa fie ca la copii prosti). printre ele se numara si cea de mai sus. vreo cateva persoane de incredere mi-au spus ca trebuie dat carterul jos si lucrat pe banc pt precizie. nu pot face asa ceva si de aceea cer info suplimentare!

cea mai confortabila pt mine momentan ar fi asta http://faq.f650.com/FAQs/Photos/EnginePhotos/SumpPluggim.jpg ..dar ...daca in uk in london la 3 magazine auto mhaaaaari nu s-a gasit ,in tara nici nu sper.

celalate ar fi un buson cu un numar mai mare de spire pen ca zice lumea buna ca mai sunt spire, cica de r sau k bike(trebuie sa verific daca mai sunt ca la prima vedere nu or fost, busonul ce l-am avut nu fu original) sailalta presupune un nou filet cu tarozii de 20 (acuma eu am mai lucrat in alu cu tarozi la bitzicleta dha.. vreau eu explicatiile acelea despre care ziceam mai sus). multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci.. solutii am gasit vreo 3(am inclus si optiunea search, numa ca pentru sufletul meu explicatiile trebe sa fie ca la copii prosti). printre ele se numara si cea de mai sus. vreo cateva persoane de incredere mi-au spus ca trebuie dat carterul jos si lucrat pe banc pt precizie. nu pot face asa ceva si de aceea cer info suplimentare!

cea mai confortabila pt mine momentan ar fi asta http://faq.f650.com/FAQs/Photos/EnginePhotos/SumpPluggim.jpg ..dar ...daca in uk in london la 3 magazine auto mhaaaaari nu s-a gasit ,in tara nici nu sper.

celalate ar fi un buson cu un numar mai mare de spire pen ca zice lumea buna ca mai sunt spire, cica de r sau k bike(trebuie sa verific daca mai sunt ca la prima vedere nu or fost, busonul ce l-am avut nu fu original) sailalta presupune un nou filet cu tarozii de 20 (acuma eu am mai lucrat in alu cu tarozi la bitzicleta dha.. vreau eu explicatiile acelea despre care ziceam mai sus). multumesc anticipat

Poti sa incerci solutia propusa de mine(experimentata pe propria piele). Merge la fix fara nici o problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa m-am decis sa fac ! dar i zimi cum ai facut cu spanul, sau ai dat jos motorul si l-ai desfacut!

Nu am dat jos nici un motor am pus doar niste vaselina pe gaura pentru a retine spanul. Totodata exista acolo o sita care impiedica patrunderea acestuia in baie(neamtul s-a gandit ca s-ar putea sa se intample si astfel de incidente)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am probleme cu surubul asta de la baie, dar am gasit prin catalogul BMW asa ceva Repair kit, oil drain plug 1 11112343436. Are cineva idee daca repara problema cu surul de jos si cat costa?

am citit despre asta pe f650.com. la costuri zicea acolo undeva intre 100 si 150 usd. si mai zicea ca nu se dau indicatii de utilizare...bla bla, e bun dar merge si altfel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un drum de vreo 500 km cu incarcatura "ca la carte", fara evenimente neplacute, am realizat un consum mediu de 5%. Am mers cu viteze cuprinse intre 5 km/h (urcus in unele zone spre Herculane prin gropi sau spre Girnic, ori portiuni de drum spart ca dupa bombardament) si 160 km/h (pe Clisura Dunarii, unde nu s-a inventat radarul auto si cu mici exceptii drumul este ca in basme). Ce-i drept, la intoarcerea spre casa, din Orsova, am venit insotit de un prieten motoveteran cu pasager si viteza medie a fost mai scazuta fata de ritmul meu (cred ca viteza medie la intoarcere nu a trecut de 80 km/h, iar reprizele de sprint au fost scurte). Las citeva poze care dovedesc greutatea "incarcaturii" duse de camiloiu' meu! Postez asta ca sa demonstrez celor care sustin ca in coburi si top-casse-uri greutatea nu trebuie sa depaseasca "x" kg. Merg frecvent incarcat la capacitate si cu pasager, viteza medie este undeva spre 90-100 km/h si in afara unor fisuri rezolvate cu sudura (fisuri aparute la "codita" metalica de la portbagaj inca de cind nu aveam top-casse), nu am avut probleme. Gropile pe care le observ tardiv le iau in plin, fara sa frinez violent, iar suspensia vad ca se comporta decent. Deci pentru mine, F-ul reprezinta motocicleta ideala care imi suporta orice moft!

Inca vreo citeva poze cu dihania incarcata gasiti aici: /index.php?...t&p=2409914

post-2215-1272903734_thumb.jpg

post-2215-1272903851_thumb.jpg

post-2215-1272904017_thumb.jpg

post-2215-1272904152_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un drum de vreo 500 km cu incarcatura "ca la carte", fara evenimente neplacute, am realizat un consum mediu de 5%. Am mers cu viteze cuprinse intre 5 km/h (urcus in unele zone spre Herculane prin gropi sau spre Girnic, ori portiuni de drum spart ca dupa bombardament) si 160 km/h (pe Clisura Dunarii, unde nu s-a inventat radarul auto si cu mici exceptii drumul este ca in basme). Ce-i drept, la intoarcerea spre casa, din Orsova, am venit insotit de un prieten motoveteran cu pasager si viteza medie a fost mai scazuta fata de ritmul meu (cred ca viteza medie la intoarcere nu a trecut de 80 km/h, iar reprizele de sprint au fost scurte). Las citeva poze care dovedesc greutatea "incarcaturii" duse de camiloiu' meu! Postez asta ca sa demonstrez celor care sustin ca in coburi si top-casse-uri greutatea nu trebuie sa depaseasca "x" kg. Merg frecvent incarcat la capacitate si cu pasager, viteza medie este undeva spre 90-100 km/h si in afara unor fisuri rezolvate cu sudura (fisuri aparute la "codita" metalica de la portbagaj inca de cind nu aveam top-casse), nu am avut probleme. Gropile pe care le observ tardiv le iau in plin, fara sa frinez violent, iar suspensia vad ca se comporta decent. Deci pentru mine, F-ul reprezinta motocicleta ideala care imi suporta orice moft!

 

Eu zic ca se pierde mare parte din farmecul mersului pe motor cand ai incarcatura. Eu personal nu imi dau seama de ce ai nevoi de atata greutate dupa tine atunci cand mergi solo (chiar si daca stai la cort).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, nu cred ca pierd nimic si farmecul este amplificat de siguranta pe care mi-o dau resursele de tot felul din bagaj (mancare, bautura, scule, piese si haine de schimb, ustensile pentru "ingrijirea" personala si a caprei, elemente de semnalizare in cazuri extreme...etc.)... Am fost invatat inca de mic sa ma descurc in orice situatie si ca atare is prevazator la absolut orice. Exista si exceptii, normal, dar mizez pe faptul ca poate nu voi avea chiar atita nesansa. Avand tot ce-mi trebuie dupa mine, niciodata nu am ramas pe coclauri si de cele mai multe ori mi-am ajutat amicii de drum sau pur si simplu necunoscutii aflati la ananghie (pe doua sau chiar pe patru roti)! Iar greutatea asa cum o am repartizata imi da siguranta unei bune aderente si echilibru chiar si in situatii critice. Inconvenientul apare atunci cind trebuie sa traversez mlastini sau terenuri foarte accidentate...dar cu asta nu ma confrunt la fiecare iesire. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un drum de vreo 500 km cu incarcatura "ca la carte", fara evenimente neplacute, am realizat un consum mediu de 5%. Am mers cu viteze cuprinse intre 5 km/h (urcus in unele zone spre Herculane prin gropi sau spre Girnic, ori portiuni de drum spart ca dupa bombardament) si 160 km/h (pe Clisura Dunarii, unde nu s-a inventat radarul auto si cu mici exceptii drumul este ca in basme). Ce-i drept, la intoarcerea spre casa, din Orsova, am venit insotit de un prieten motoveteran cu pasager si viteza medie a fost mai scazuta fata de ritmul meu (cred ca viteza medie la intoarcere nu a trecut de 80 km/h, iar reprizele de sprint au fost scurte). Las citeva poze care dovedesc greutatea "incarcaturii" duse de camiloiu' meu! Postez asta ca sa demonstrez celor care sustin ca in coburi si top-casse-uri greutatea nu trebuie sa depaseasca "x" kg. Merg frecvent incarcat la capacitate si cu pasager, viteza medie este undeva spre 90-100 km/h si in afara unor fisuri rezolvate cu sudura (fisuri aparute la "codita" metalica de la portbagaj inca de cind nu aveam top-casse), nu am avut probleme. Gropile pe care le observ tardiv le iau in plin, fara sa frinez violent, iar suspensia vad ca se comporta decent. Deci pentru mine, F-ul reprezinta motocicleta ideala care imi suporta orice moft!

Inca vreo citeva poze cu dihania incarcata gasiti aici: /index.php?...t&p=2409914

Buna ziua/seara, domnule Ivan!

Din toata povestea am doua comentarii si o intrebare. Un comentariu e ca cei 5 km/h imi amintesc de 1 mai 2009 cand pe-o curba in Rarau am culcat dulaul si am crapat incuietoarea la un sidecase. Al doilea comentariu e ca 160 km/h mi se pare viteza de maxima necesitate intr-o depasire pentru F650, nicidecum viteza de tinut pentru cateva minute in sir(nici nu e rigida motocicleta, nici nu sunt cauciucuri de strada de obicei, nici monocilindrul asta nu e facut sa mearga in mod constant cu viteza maxima constructiva). Dar sa trecem la lucruri mai serioase: consumul ala de 5% ma intereseaza si pe mine... Momentan eu am cica reglajul facut la carburatoare. Relantiul imi e reglat sus din cauza ca sufa ce pleaca din surub a fost inlocuita cu una artizanala si la care impletitura de sarma s-a dat peste cap facandu-i rotatiile imposibile, chiar si cu patentul. Sezonul trecut facut reglajul, iar bujiile aratau bine. Dar cred ca imi consuma prea mult si oricum nu sta cu socul tras peste jumatate. Se ineaca. Si chiar si dupa mers normal...(socul il tin numai cateva secunde la pornire, iar eu nu plec niciodata cu motorul neincalzit de pe loc, decat daca arde ceva) langa motorul meu miroase a benzina ca la o Nepra... :huh: Acestea fiind spuse v-as ruga mult sa-mi uploadati o poza, ceva... dupa care sa refac saptamana viitoare reglajul la nivelul plutitoarelor(l-am facut vara trecuta dupa o carte tehnica frantuzeasca - motorul e adus din Franta) si pozitia recomandata pentru sigurantele de pe cuie si turele la jigleurul aer. Mai poate fi si altceva in neregula? Aerul e super deschis-cred ca mai multe ture decat scrie in carte. Daca bujiile arata caramizii totusi, atunci ma intreb daca nu e ceva in neregula, vreo piesa lipsa sau ceva pe traseul socului. Am sa verific si bujiile cat de curand.

Toate bune!

Vic :cheers:

Editat de TVA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi prea pot da seama care este cauza problemei tale, dar in mod cert nu cred ca lipseste ceva la motor...ci este vorba doar de reglaje. La carburatorul meu (cumparat second hand dupa ce ala originalu' dadea sa moara subit), reglajele au fost deja facute si nu am facut nimic altceva decat sa reglez aerul, dar nu ca la carte, ci prin tatonari multiple...asta pana l-am dibuit pe cel bun. Cred ca asta se datoreaza uzurilor inerente, deci reglajele este bine sa se faca individual in functie de fiecare motor in parte. Ca la carte recomand reglajele doar cand motorul este reparat capital sau carburatorul este nou.

Cat priveste viteza maxima constructiva a caprelor noastre, am mai discutat-o cu ceva ani in urma...si pot spune ca a mea nu a prea avut noroc de un stapan care s-o menajeze si s-o foloseasca in limite medii, asa ca inca de la cumparare am fortat limita superioara astfel ca acul turometrului este obisnuit cu zona rosie si vad ca inca merge binisor. Testul suprem l-am facut acum un an cand am traversat autostrada Bucuresti-Pitesti avand incarcatura maxima si pasager, viteza maxima ajungand undeva spre 180 km/h pe distanta scurta si cea medie a fost de 150 km/h. Martor mi-a fost prietenul meu Nicu din Birca-Dolj cu BMW-ul 1200 LT care si-a cuplat sistemul "cruise-control" pe 150 km/h si am mers aproape tot drumul in paralel. E drept ca singur am atins de mai multe ori acel "top" de viteza, dar in general viteza la care simt ca dihania nu geme si merge placut este de 150 km/h sau undeva pina la aceasta. Nu-mi place sa merg la turatii pina in 3500 rot./min. fiindca am impresia ca motorul se rupe in doua, fapt pe care l-am intalnit si la altii cu acest model.

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi prea pot da seama care este cauza problemei tale, dar in mod cert nu cred ca lipseste ceva la motor...ci este vorba doar de reglaje. La carburatorul meu (cumparat second hand dupa ce ala originalu' dadea sa moara subit), reglajele au fost deja facute si nu am facut nimic altceva decat sa reglez aerul, dar nu ca la carte, ci prin tatonari multiple...asta pana l-am dibuit pe cel bun. Cred ca asta se datoreaza uzurilor inerente, deci reglajele este bine sa se faca individual in functie de fiecare motor in parte. Ca la carte recomand reglajele doar cand motorul este reparat capital sau carburatorul este nou.

Cat priveste viteza maxima constructiva a caprelor noastre, am mai discutat-o cu ceva ani in urma...si pot spune ca a mea nu a prea avut noroc de un stapan care s-o menajeze si s-o foloseasca in limite medii, asa ca inca de la cumparare am fortat limita superioara astfel ca acul turometrului este obisnuit cu zona rosie si vad ca inca merge binisor. Testul suprem l-am facut acum un an cand am traversat autostrada Bucuresti-Pitesti avand incarcatura maxima si pasager, viteza maxima ajungand undeva spre 180 km/h pe distanta scurta si cea medie a fost de 150 km/h. Martor mi-a fost prietenul meu Nicu din Birca-Dolj cu BMW-ul 1200 LT care si-a cuplat sistemul "cruise-control" pe 150 km/h si am mers aproape tot drumul in paralel. E drept ca singur am atins de mai multe ori acel "top" de viteza, dar in general viteza la care simt ca dihania nu geme si merge placut este de 150 km/h sau undeva pina la aceasta. Nu-mi place sa merg la turatii pina in 3500 rot./min. fiindca am impresia ca motorul se rupe in doua, fapt pe care l-am intalnit si la altii cu acest model.

Am zambit...

Din nou, nu-mi ramane decat sa va dau dreptate. Motorul asta toarce si trage frumos de la 4000rot/min in sus. Am auzit si eu ca prinde 180km/h. Cu 150 mai merg si eu foarte rar. Eu fac Cruising cu 100-110km/h maxim. O tin undeva la 3800-4200rot/min. Despre reglaje...am sa va mai povestesc dupa ce mai mesteresc. Multumesc si toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...