CosX Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Aveti idee de unde pot sa iau un radioator pentru F 650 din '99 ? La Automobile Bavaria e 1238 Ron ... mi se pare enorm de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drunken master Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 salut, sunt si eu (aproape) fericitul posesor al unui BMW F650 ST am incercat sa-l pornesc dupa iarna dar el a fost de alta parere, chiar alimentat de la masina. am mai dat cu ochiu pe forum si am aflat ca daca pleaca invarte bateria dar nu pleaca sa ma uit la bujii, carburator. mi-am luat bujii (NGK D8EA) si am trecut la treaba - as vrea pe aceasta cale sa-i multumesc italianului de la care l-am luat ca mi-a lasat trusa de scule cu tot cu cheia de bujii. prima fisa a iesit ok, bujia arata putin afumata dar am zis ca o schimb oricum. a doua fisa nu a fost asa binevoitoare si nu a vrut sa iasa (am aflat mai tarziu de ce - era sudata de rugina cu bujia). ideea e ca am reusit sa o rup din cot inainte sa o scot. speram sa plece totusi doar cu o fisa - nu a fost asa cand am unit si capetele fisei rupte a plecat . (a plecat de fapt intr-o singura bujie, pentru ca fisa care arata impecabil de fapt nu dadea scanteie spre deosebire de sora ei ruginita si rupta). dupa introducerea lunga si plictisitoare vin si intrebarile: 1)de unde gasesc sa iau fise si cat costa? 2)la fisa care arata bine dar nu da scanteie poate sa fie altceva de vina si fisa sa fie ok de fapt? 3)fisele pot fi schimbate de un novice sau recomandati sa merg la service (si daca da la cine ca auto bavaria de ex am auzit ca sunt piperati) 4)daca carpesc fisa este ok ? (de la distanta de 2-3 mm intre capetele rupte oricum face arc electric) 5)performantele sunt mult mai slabe intr-o singura bujie (modelel 94-96 asa erau) - oricum banuiesc ca am mers mult timp intr-o singura bujie fara sa-mi dau seama... 6)ce matgerial conductor e in fisa, nu parea metal? 7)daca am facut 1500km dupa schimbarea uleiului dar a trecut iarna trebuie schimbat neaparat multumesc anticipat si daca trebuie dau bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Cutia de vitese este un mic minus la aceasta moto aftfel foarte reusita. Intra in viteza 1 cu un clancanit serios ( unii zic ca este specific BMW) si cel mai deranjant gasesti foarte greu neutralul. Cu timpul te vei obisnui se manevrezi levierul finut pt a scoate din viteza. Mie mi-a trebuit cateva luni sa ma obisnuesc si uneori tot mai nimeream viteza 1 in loc de 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Daca pui un pinion nou, fie el si cu 15 dinti, iar lantul nu este foarte uzat, nu se intampla nimic neplacut. Cum ai spus si tu pierzi din viteza maxima ,dar castigi cuplu si evident creste consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Daca pui un pinion nou, fie el si cu 15 dinti, iar lantul nu este foarte uzat, nu se intampla nimic neplacut. Cum ai spus si tu pierzi din viteza maxima ,dar castigi cuplu si evident creste consumul. Mersi Bogdane, ma gandeam ceva la genul un dinte in minus o za in plus Cat despre viteza maxima, am trecut(cu bine) de vremurile alea @marius2007: fii binevenit, ti-o poti construi singur acea trusa, in afara de tubul ala lung pt bujii gasesti totul sa-ti cumperi separat, eu am pierdut deja 2 Torx uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 (editat) Salut Vad ca discutati de semeringuri de furca.Dar cum se poate verifica daca trebuie schimbati?Cum se manifesta?Eu mai simt cate o miscare ciudata cate-odata in furca dar nu sus-jos.Mai degraba stanga -dreapta.Ce sa fie ,ce sa fie?Eu am modelul din 1999.Please help. Editat Martie 19, 2008 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Salut Vad ca discutati de semeringuri de furca.Dar cum se poate verifica daca trebuie schimbati?Cum se manifesta?Eu mai simt cate o miscare ciudata cate-odata in furca dar nu sus-jos.Mai degraba stanga -dreapta.Ce sa fie ,ce sa fie?Eu am modelul din 1999.Please help. O sa vezi ulei curgand daca-s duse.Schimba uleiul de furca si ai grija sa fie la acelas nivel in ambele furci.Controleaza sa fie stranse jugurile cum trebuie.Presiunea la pneuri e foarte importanta deasemeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Salut Vad ca discutati de semeringuri de furca.Dar cum se poate verifica daca trebuie schimbati?Cum se manifesta?Eu mai simt cate o miscare ciudata cate-odata in furca dar nu sus-jos.Mai degraba stanga -dreapta.Ce sa fie ,ce sa fie?Eu am modelul din 1999.Please help. pe langa verificarile de care au zis ceilalti verifica si rulmentii de la roata si pe aia de la juguri. orice ar fi, la motoarele cu furca lunga si un singur disc de frana se va simti o miscare dubioasa la franari violente cu cauciucuri bune si fara abs. miscarea se cheama walking - si pentru contracararea ei s-a pus puntea aia la gs-uri. Solutie de kko mai ales la dakar cu furca lui mai lunga . Solutia completa pt un motor capabil sa franeze puternic pe strada este ca la transalpul mai nou - doua discuri de frana si dece nu furca inversata pt semistradale . Si motoarele sport au 2 discuri din aceleasi motive. altfel un sg disc ar fi fost suficient si ar fi avut greutate mai mica pe roata. daca nu ma credeti puneti pe moto cauciucuri capabile sa adere bine la sosea - ex metzler enduro3 sau tourance sau anakee de la michelin, scoateti abs si franati la limita aderentei - o sa se simta flexiunea furcii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Multumesc pt. informatii.O sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 pe langa verificarile de care au zis ceilalti verifica si rulmentii de la roata si pe aia de la juguri. orice ar fi, la motoarele cu furca lunga si un singur disc de frana se va simti o miscare dubioasa la franari violente cu cauciucuri bune si fara abs. miscarea se cheama walking - si pentru contracararea ei s-a pus puntea aia la gs-uri. Solutie de kko mai ales la dakar cu furca lui mai lunga . Solutia completa pt un motor capabil sa franeze puternic pe strada este ca la transalpul mai nou - doua discuri de frana si dece nu furca inversata pt semistradale . Si motoarele sport au 2 discuri din aceleasi motive. altfel un sg disc ar fi fost suficient si ar fi avut greutate mai mica pe roata. daca nu ma credeti puneti pe moto cauciucuri capabile sa adere bine la sosea - ex metzler enduro3 sau tourance sau anakee de la michelin, scoateti abs si franati la limita aderentei - o sa se simta flexiunea furcii Ce-ai zice daca ai fatza de LC4 pe Dakar?Nus` ce draq gandeste BMW uneori cand pune scobitorile alea la un motor de aproape 250 kile incarcate cu bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Ce-ai zice daca ai fatza de LC4 pe Dakar?Nus` ce draq gandeste BMW uneori cand pune scobitorile alea la un motor de aproape 250 kile incarcate cu bagaje da, ar fi super furca aia de ktm. defapt f800 are furca inversata. pt dakar si f au avut (cuvant urat) in creieri. sau l-au gandit doar pentru teren - unde nu se simte faza, sau pt luzari care nu franeaza tzapan (sau folosesc abs). dakar plin+pasageri + bagaje are 350 kile. el 200 eu 90 pasarica in jur de 50 restu bagaje. dai ghiara in frana la 150 si simti necazu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 daca mai faceau si furca inversata cu 2 discuri, iesea prea bun motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Salut Vad ca discutati de semeringuri de furca.Dar cum se poate verifica daca trebuie schimbati?Cum se manifesta?Eu mai simt cate o miscare ciudata cate-odata in furca dar nu sus-jos.Mai degraba stanga -dreapta.Ce sa fie ,ce sa fie?Eu am modelul din 1999.Please help. Am avut si eu aceeasi problema cu F-ul meu tot din 1999 si am descoperit ca si BMW mai greseste un pic ,cateodata. La mine rulmenti jugului (conici cu role= foarte solizi, practic indestructibili) aveau foarte putina vaselina, care era si foarte groasa si pe camasa exterioara se formasera zone mici alternative de vaselina si nimic (uscat) si exact in acele zone datorita umezelii s-au format dungulite de rugina care erau evident mai inalte decat calea de rulare, rezultand un hop suparator cand miscai ghidonul stanga-dreapta cu roata suspendata ( ca altfel este greu de detectat). Nu am schimbat rulmentii ,ci am frecat usor cu smirghel fin rugina si am bagat vaselina la greu. S-a remediat problema, dar corect era sa inlocuiesc cei doi rulmenti. Pe www.f650. com era o discutie intreaga legat de aceasta problema care aparea fregvent la F-ul clasic dupa 5-6 ani de utilizare, fara sa se umble la rulmentii jugului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Ola bre! Quick question: asta noapte, cu drumul gol, am vrut sa ma joc putin cu frana fata, ca tinde catre ABS din motive necunoscute (de ceva vreme) - mai ezac, daca o aplic usor, simt "hopuri" (cel mai probabil e discul "atins", banuiesc).. Eh, inainte sa iau offizieru', un destept de mecanic a scos semeringurile cu surubelnita, asa ca din cand in cand mai pierde ulei - de cateva zile a tot inceput sa piarda pe stanga - trebuie sa schimb iar semeringurile, ca nu prea vad ce alta solutie as avea (dracu' are bani de brate si telescoape noi - mai e o bubitza, unul din brate a fost sudat intr-o parte, si telescoapele se "simt" usor valurite, probabil au fost indreptate.. cu toate astea.. nema bani.. ).. Problema vazuta ieri a fost insa alta - am franat violent la viteza mica (sa nu existe riscul sa ma frang), si furca a culisat in hopuri FOARTE evidente.. Am mai incercat de cateva ori, insa rezultatul n-a fost la fel de evident, de cateva ori (cam aceeasi viteza si presiune aplicata levierului) chiar a culisat frumos.. Intrebarea mea e: poate fi de la uleiul lipsa din bratul din stanga (acum doar ala a curs)? Poate fi altceva? Cirs, John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 aoleuuuu cu ce naiba mergi tu pe fata ? daca nu ai ulei la fel in ambele furci atunci poti avea foarte multe chestii ciudate la moto. vezi ca are dealer o furca buna de f 650 gs - nu mai stiu daca sunt identice sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 aoleuuuu cu ce naiba mergi tu pe fata ? daca nu ai ulei la fel in ambele furci atunci poti avea foarte multe chestii ciudate la moto. vezi ca are dealer o furca buna de f 650 gs - nu mai stiu daca sunt identice sau nu Cu ce am, tata.. Din poxa arata la fel, din ce-mi aduc eu aminte are acelasi culisaj ca si cea de pe classic, telescoapele's de aceeasi diametru, deci jugurile ar trebui sa se potriveasca (am vaz't ca o da fara juguri).. da' sa o comand si sa raman cu ea pe balcon, parca nu ma incanta.. mai ales ca nu dispun de bani acum.. Prinderile de roata, la fel, par similare, daca nu chiar identice cu cele de pe a mea.. dar.. ochiometric.. hmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Cu ce am, tata.. Din poxa arata la fel, din ce-mi aduc eu aminte are acelasi culisaj ca si cea de pe classic, telescoapele's de aceeasi diametru, deci jugurile ar trebui sa se potriveasca (am vaz't ca o da fara juguri).. da' sa o comand si sa raman cu ea pe balcon, parca nu ma incanta.. mai ales ca nu dispun de bani acum.. Prinderile de roata, la fel, par similare, daca nu chiar identice cu cele de pe a mea.. dar.. ochiometric.. hmm... pai cerceteaza nitel pe net, ca decat sa mergi cu telescoape valurite si alte povesti .... daca furca nu lucreaza bine iti rupi gatul la curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 pai cerceteaza nitel pe net, ca decat sa mergi cu telescoape valurite si alte povesti .... daca furca nu lucreaza bine iti rupi gatul la curbe Pare sa lucreze bine, io stiu ce sa zic acu'?? doar la franele acelea violente a facut figuri (si inca fara sa joace ghidonul), in rest, pe orice fel de teren, se pare ca se descurca binisor.. are cursa "curata".. nush.. Acu ma uitai mai bine la poxa, si vad ca nu sunt chiar la fel, furca lui nu are prindere de aripa si pe telescopul drept.. a mea are (uitandu-ma la niste poze cu modelul respectiv de pe net, o sa cobor sa vad sigur).. LE: Mda, tocmai am citit pe faq.f650.com ca NU se potrivesc furcile de GS pe classic.. Ramane sa vad pe la ce bani as putea gasi macar bratele.. si pe unde.. ca pe ebay si altele asemenea gasesc numai balarii.. n-oi sti eu dupa ce sa caut (fork f650 doh!).. ..nici nu vreau sa stiu cat mi-ar cere cei de la Bavaria pentru o furca noua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Stie careva unde gasesc o montura pentru un gps sa il pun pe un F650 din '99 ? Gps-ul e un MyGuide 3100. A fost luat pentru masina dar as vrea sa il prind cumva si pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 (editat) Stie careva unde gasesc o montura pentru un gps sa il pun pe un F650 din '99 ?Gps-ul e un MyGuide 3100. A fost luat pentru masina dar as vrea sa il prind cumva si pe motocicleta. Eu mi-am prins BlackBerry-ul (are gps incorporat si rulez pe el un soft de navigatie)meu cu doua zgarciuri dalea de bani pe ghidon si l-am securizat cu o sfoara in cazul in care scapa din zgarciuri . Oricum, zgarciurile alea il prind foarte bine de platforma aia unde sunt butoanele de manere incalzite si abs. Sincer nu cred ca o sa gasesti un puport special moto pentru MyGuide 3100. Tre sa te gandesti tot la ceva prindere artizanala. Editat Martie 29, 2008 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 solutiile pt moto vin cu colier de prindere pe ghidon, in loc de ventuza pt parbriz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Eu mi-am prins BlackBerry-ul (are gps incorporat si rulez pe el un soft de navigatie)meu cu doua zgarciuri dalea de bani pe ghidon si l-am securizat cu o sfoara in cazul in care scapa din zgarciuri . Oricum, zgarciurile alea il prind foarte bine de platforma aia unde sunt butoanele de manere incalzite si abs. Sincer nu cred ca o sa gasesti un puport special moto pentru MyGuide 3100. Tre sa te gandesti tot la ceva prindere artizanala. Multumesc pentru raspuns O sa incerc si eu ceva de genul asta zilele astea sa vad cum sta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Multumesc pentru raspuns O sa incerc si eu ceva de genul asta zilele astea sa vad cum sta. Uite cum l-am prins eu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 @Trumansky - nenea daca scula aia e si telefon pentru tine nu o mai tine asa cand am avut accident a trebuit sa sun singur la salvare cu telefonul din dotare si mare bulan am avut ca era in buzunar. daca era pe ghidon mi-o furam urat de tot. asta e motivul pt care am lust un pda cu gps FARA gsm - sa nu fiu tentat vre-data sa tin telefonul expus. Poate fi singurul ajutor in caz de cazaturi urate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex27 Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Salut, Sunt proaspat propietar de BMW F650, din 1996. Prima problema, de fapt nu stiu daca este o problema sau asa trebuia sa fie: Motorul nu porneste cu cricul mic lasat si daca motorul functioneaza si la cricul se opreste. E normal? Daca nu...vreo sugestie? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.