Vizitator _Raul_ Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 ahh...si are vrunul piesa cu piulita de la cablu acc, ca la mine s-a rupt de corpul pe care se misca. nu mai is fonduri pt nimik asa ca nu-mi oferiti variante complete In piata in Mehala sau la orice magazin de scutere chinezesti sau biciclete. Aprox. 1 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 cine poate sa-mi dea cotele de la simeringul de aici si mai spunti odata cum se verifica uleiul? la cald, la rece? ca mie la rece mii sub minim, sapo am bagat 2,2l fix in el acu 2 luni si numa ieri si azi ce l-am omorat vreo100km! ahhh, si....puneti o poza cu pompa de frana originala de la un model 95 ca vb cu pufarinu si in urma testelor efectuate franma fata e slaba rau si am concis ca nu am pompa originala(el are racing,si pompa si furtun) multumesc anticipat nimeni nimik? Mesaj completat moi, again! cine a schimbat piesele nr. 4 si 5 din poza si cum le-a schimbat? ceva scule mai speciale? multumesc! Mesaj completat legat de problema mea am gasit urmatoarele poze(luate de f650.com la sectiunea schimbat placi ambreiaj) .dupa poze nu ma pot lua dar cine a umblat pe acolo poate ma lumineaza(ma intereseaza daca tre sa dau capacul jos au pot umbla de sus(desi cine a mai umblat pe acolo facea parte din familia primatelor si nu vreau sa ma numar printre ei(impreuna cu restul pe la care a umblat mobra))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 intrebare: a folosit cineva uleiul PROCYCLE 20W50 de la Louis? E bun de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 intrebare: a folosit cineva uleiul PROCYCLE 20W50 de la Louis? E bun de ceva? Eu nu asi recomanda 20W50, un 15 cred ca e mai OK. Intrebarea mea: Ce fel de antigel folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) Eu nu asi recomanda 20W50, un 15 cred ca e mai OK. Intrebarea mea: Ce fel de antigel folositi? Fratilor nu va mai jucati cu uleiurile. Am mai scris aici pe la pagina 254 aproape un eseu despre uleiuri Uleiul e unul dintre cele mai importante lucruri, asa ca nu glumiti si nu va scumpiti la o diferenta de 10-20 lei / schimb. Antigel eu folosesc in service unul de la Motorex care pur e la vreo -40. E drept ca e cam scump dar e si f. bun. Asfalt uscat, Editat Martie 2, 2010 de buzoianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 E drept ca e cam scump dar e si f. bun. Cat de scump?Pot sa iau jumate si sa-l amestec cu apa ca sa reziste la -20? Ulei de care recomanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 intrebare: a folosit cineva uleiul PROCYCLE 20W50 de la Louis? E bun de ceva? sa fie mineral si sa nu fie madein ciuciunghezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 iete asta http://www.louis.de/_307b457f5519c069b9ad2...tnr_gr=10038505 e mineralisch cica, si chiar ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 (editat) Aveau pe stoc la magazinul Kronau Ce ma enerveaza e ca daca cumperi la litru trebuie sa cumperi 3L si e mai scump ca bidonul de 4L.Daca cumperi bidonul de 4L restul il arunci.Trebuia sa faca si astia bidoane de 5L ca ne puteam combina cate 2 la bidon. Bine ,se pot combina 3 insi la 2 bidoane. Editat Martie 4, 2010 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Aveau pe stoc la magazinul KronauCe ma enerveaza e ca daca cumperi la litru trebuie sa cumperi 3L si e mai scump ca bidonul de 4L.Daca cumperi bidonul de 4L restul il arunci.Trebuia sa faca si astia bidoane de 5L ca ne puteam combina cate 2 la bidon. Bine ,se pot combina 3 insi la 2 bidoane. N-ai de ce sa-l arunci! Ai 2 variante 1. 4L + 1L -> si mai ai de un schimb 2. 4L -> 2,3 scurgi în motor Âşi restu-l foloseÂşti la uns lanțu sau prăjeÂşti cartofi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Deci pana la urma e bun sau nu? A mai bagat cineva de-asta? Ma gandeam sa ma tina doar un sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 (editat) legat de problema mea am gasit urmatoarele poze(luate de f650.com la sectiunea schimbat placi ambreiaj) .dupa poze nu ma pot lua dar cine a umblat pe acolo poate ma lumineaza(ma intereseaza daca tre sa dau capacul jos au pot umbla de sus(desi cine a mai umblat pe acolo facea parte din familia primatelor si nu vreau sa ma numar printre ei(impreuna cu restul pe la care a umblat mobra) Nu am schimbat asa ceva dar am vizionat azi DVD-ul de la f650.com si acolo spnea ca daca vrei sa schimbi garnitura aia nu trebuie dat jos capacul. Scoti clestele care prinde cablul si dupa aia cu o surubelnita subtire scoti garnitura - cel putin asa spunea tipul. Bafta! Patrick_M, pune te rog o poza cu burdufurile montate pe motor. Editat Martie 4, 2010 de andro_cd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 andro cd are dreptate, simeringul ala se schimba fara sa dai capacul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 niste cote ceva, ca sa nu le scot si sa trebuiasa comandate de pe net din cauza ca nu le gasesc la magazinele de specialitate Mesaj completat tot eu! va ziceam cateva posturi in urma cum ca am bagat 2,2 l si ca imi arata minim si cum sa masor exact. ei bine azi am verificat (dupa 3 zile)si nici minim nu era, nu se vedea ioc de ulei pe joja! am mai completat cu vreo 200ml cat sa se vada ceva pe joja! sub moto nici urma de ulei sau ceva de genu! in airbox nici un strop de ulei! intrebarea e...unde e uleiul? e ceva necurat la mijloc? ahhh si nu o vrut sa porneasca nici cand m-am pus in genunchi si am rugat-o frumos! da asta banui ca e din cauza ca m-am jucat cu cablul de acceleratie ca am reparat ceva pe acolo! ahhh si cine poate sa-mi spuna cum se aude flywheelul cand e pe moarte ca la cat am chinuit-o din sunetul ala obositul de flywheel s-au auzit niste sunete tare ciudate(un scrasnet metalic care a disparut, asta dupa vreo 10 min de automat) Mesaj completat buzz, mai dati si pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Sincer, imi pare rau ca te-am lasat sa te chinui asteptind un raspuns autorizat, care vad si io ca intirzie si lipseste cu desavirsire de-aici, cu toate ca de meseriasi online nu ne putem plinge! Acum, fiindca nu ma simt a face parte din tagma celor care au cunostintele necesare cracanarii motoarelor Rotax ale caprelor noastre, vin cu citeva idei pur practice, desprinse numai din experienta proprie! Gradual: - simeringul de la ambreiaj, din ce am vazut cind am desfacut la locu' faptei, te sfatuiesc sa-l schimbi doar cind este imperios necesar (curge Dunare!) si schimbarea sa se faca cu capacul din stinga dat jos de pe motor (motivul este facilitatea cu care se poate demonta/monta si calitatea operatiei); - si la mine cantitatea de ulei care intra la un schimb (cu filtrul schimbat, nou) este intre 2,5 - 2,7 litri...si nu pierd ulei, nu consuma si l-am turnat in mod sigur pe gaura care trebuie; - zgomotul scos de electromotor in caz de uzura este unul metalic, de fierarie, asemanator cu un suierat "bolnav" care se ascute incet-incet in timp...dar cred ca daca free-ul nu a fost uzat anterior, poate duce mult si bine fara sa umbli la el (poate doar in cazul extrem cind face "hic" si nu mai misca). In speranta ca ti-am fost nitel de ajutor, iti (va) doresc un sezon fara incidente neplacute si sa ne mearga caprele fara poticneli! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 (editat) pt. Raoulserban Cote semering capac stanga sus: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=21&fg=10 Shaft seal 12X18X4,5 21212343259 http://faq.f650.com/FAQs/Clutch_Cover_Remo...rence%20Numbers nivel ulei scazut..pt. F650 este recomandat ulei mineral 20W50..daca ai anumita uzura si ai ulei care este mai subtire, posibil sa treaca de segmenti si este scuipata pe toba cand e motorul rece.. asta o banuiala.. ai cumva urme de stropi/picaturi negre pe toba (pe partea nichelata in jurul tevii de evacuare)? Editat Martie 9, 2010 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 ahammm...si eu care stiam ca incap doar 2,2 l! nu scuipa ulei pe la toba! am sa desfac miercuri electromotorul in incercarea de ai prelungi viata! ceva idei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Ce vreme nasoala.... si eu care credeam ca vine primavara In asteptarea primaverii..... sanatate multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Măi măi..... motorului nu-i stă bine deloc cu prea mult ulei!!! Nu Âştiu cum ați verificat nivelul dar manualul zice în felul următor: 1. se porneÂşte motorul Âşi se lasă să se încălzească 2. se pune pe cricul central pe o suprafață dreaptă 3. se lasă cam 5-7 minute să se aÂşeze uleiul atât cât trebuie 4. se verifică cu joja (nu se înfiletează) La a mea cu diferite măsurători îmi dă ba că are puțin ba că are cât trebuie sau chiar prea mult! PaÂşii de mai sus sunt cei buni pentru măsurarea nivelului uleiului. La schimbul de ulei intră 2,2 fără filtru de ulei, 2,3 cu filtru de ulei. Personal am schimbat mereu cu tot cu filtru de ulei Âşi 2,3 mi s-a părut mult Âşi atunci am pus aproape aproape 2,3. Cine a pus 2,5 ... 2,7 mi se pare enorm de mult Âşi riÂşti să-l faci să plângă cu ulei pe la garnituri. Manualul zice să NU se completeze peste nivel că-i bai mare. Acum fiecare vrea ce face! Nu-s tăticu mecanicilor dar mi-a plăcut să-mi fac totul la mobră singur Âşi până acu n-am dat greÂş. Tot ce am zis mai sus sunt din observațiile din manuale Âşi din practica făcută pe 2 f-uri Âşi un pegaso (la pegaso sunt alte cantități de ulei) Spor maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Măi măi..... motorului nu-i stă bine deloc cu prea mult ulei!!!Nu Âştiu cum ați verificat nivelul dar manualul zice în felul următor: 1. se porneÂşte motorul Âşi se lasă să se încălzească 2. se pune pe cricul central pe o suprafață dreaptă 3. se lasă cam 5-7 minute să se aÂşeze uleiul atât cât trebuie 4. se verifică cu joja (nu se înfiletează) La a mea cu diferite măsurători îmi dă ba că are puțin ba că are cât trebuie sau chiar prea mult! PaÂşii de mai sus sunt cei buni pentru măsurarea nivelului uleiului. La schimbul de ulei intră 2,2 fără filtru de ulei, 2,3 cu filtru de ulei. Personal am schimbat mereu cu tot cu filtru de ulei Âşi 2,3 mi s-a părut mult Âşi atunci am pus aproape aproape 2,3. Cine a pus 2,5 ... 2,7 mi se pare enorm de mult Âşi riÂşti să-l faci să plângă cu ulei pe la garnituri. Manualul zice să NU se completeze peste nivel că-i bai mare. Acum fiecare vrea ce face! Nu-s tăticu mecanicilor dar mi-a plăcut să-mi fac totul la mobră singur Âşi până acu n-am dat greÂş. Tot ce am zis mai sus sunt din observațiile din manuale Âşi din practica făcută pe 2 f-uri Âşi un pegaso (la pegaso sunt alte cantități de ulei) Aceeasi treaba si la mine-2,2 litri ulei la schimb. Spor maxim. Mesaj completat Aceeasi treaba si la mine-2,2 litri de ulei la schimb+ filtru. Asa scrie cartea si asa ii si in realitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 (editat) ahammm...si eu care stiam ca incap doar 2,2 l! nu scuipa ulei pe la toba!am sa desfac miercuri electromotorul in incercarea de ai prelungi viata! ceva idei! la electromotor : te uiti la rulmenti si la carbuni, cam asta poti schimba cu usurinta din cate stiu eu. Ca sa verifici daca ai frai-ul futut desfaci capacul din partea dreapta si invarti de volanta, in general, daca fraiul merge tre sa se invarta usor intr-o directie si sa se invarta cu tot cu motor in directia cealalata (operatiunea asta e mai usoara daca ai o bujie scoasa ca n-ai sa mai ai compresie) in cazul in care iti invarte motoru si intr-o directie si in cealalta ar fi bine sa schimbi fraiul cat mai repede, la mine personal si la alti prieteni fraiul uzat a ros in roata dintata pe care sta si/sau a cauzat suprauzura sistemului de pornire. P.S. Eu am folosit ulei OMV mineral 10 000 de km fara nici o problema. Editat Martie 9, 2010 de werewolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Am cumparat de la cineva o roata si are petele astea.Se curata oare cu ceva? Cu Dero nu a vrut,nici cu Pur sau benzina.Iese oare cu ceva sau e compromisa si trebuie sa o cromez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 pete de genul asta am si eu pe ambele roti! intradevar mult mai putine! daca tii la estetica merita sa le vopsesti nu cromezi, altfel daca tii sa aduni km ...este arhisuficienta(numa pe interior sa nu se fi mancat la contactul dintre piulitele de otel ale spitelor si janta care e de alu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 enduristule, inceaca cu smirghel, dar e de munca nu gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Sau poate o fi numai nevoie sa o lustruiesti (daca e janta de aluminiu). Cu smirghel sa nu o strici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.