Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Am observat la destul de multe BMW-uri si Aprilia de 650 cum apar fisuri in locul destinat martorilor pt semnal, ulei; mai nou, a inceput sa-mi apara o a doua fisura destul de urata care s-a extins 6 cm.Imi puteti recomanda o solutie de lipit plasticul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

imi plang simeringurile :P le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto

 

incearca la nr asta 0723514512 - TIBI :)

 

 

simeringuri de praf pe stoc..aveti idee unde as putea gasi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi plang simeringurile :) le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto

 

 

Da, eu, dar nu este asa simplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E acelasi Tibi mecanicul de la Automobile Bavaria din Pipera?

 

 

nu, este "un" Tibi care e pe cale de a-si deschide un service de moto si scutere pe bd lacul tei. de fapt service-ul e gata, cateva "hartii" il mai tin pe loc...are preturi super ok din ce mi-a zis..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi functioneaza corect lampa stop la actionarea pedalei de frana. Contactul de la pompa pare sa nu funtioneze corect, abia cand e la "fund" pedala, se aprinde si nici atunci de fiecare data. Frana fata functioneaza perfect.

Modelele mai noi au alt tip de contact?

 

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E la fel Âşi la altele mai noi. ÂŞi al meu e mort dar nu-mi bat capul cu el. Frânez Âşi cu fața cât să facă contact becul Âşi gata. Să schimb tot sistemul de la pedala e mai scump decât un eventual contact de pe față. Ăla a fost 1 leu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In locasul la care se imbina galeriile de evacuare exista o solutie de etansare ce mi-a cazut.

Ce recomandare imi dati pentru imbinarea galeriei de evacuare?

In afara de zgomot mai exista vre-o problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi functioneaza corect lampa stop la actionarea pedalei de frana. Contactul de la pompa pare sa nu funtioneze corect, abia cand e la "fund" pedala, se aprinde si nici atunci de fiecare data. Frana fata functioneaza perfect.

Fii antena ce zice p'acilea.. Click

Vezi poate ti s-a slabit surubul care tine pedala de frana (si rola inferioara pe "interior"). Nu-l strange tare, ca trebuie sa functioneze pedala, dar sa nu stea sa cada, totusi.. Vezi ca tija aia care impinge in lamele are o piulita, incearca s-o mai strangi (sa mai "scoti" tija in afara), vezi daca e vreo diferenta. Daca inca mai aprinde becu', inseamna ca functioneaza senzorul (chiar daca nu egztrem de bine), deci poate n-o fi futat.

 

Succesuri! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu cateva nedumeriri. cat de mult influenteaza conditiile atmosferice mersul motorului. intreb pentru ca acum 15 min pe cand ma intorceam de la lucru pe ploaie(nu f tare) parca nu ii placea in plaja de turatii 3000-4000...ci mai mult pe la 4000 chiar incolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu cateva nedumeriri. cat de mult influenteaza conditiile atmosferice mersul motorului. intreb pentru ca acum 15 min pe cand ma intorceam de la lucru pe ploaie(nu f tare) parca nu ii placea in plaja de turatii 3000-4000...ci mai mult pe la 4000 chiar incolo

Very tare! Si al meu face figuri la pornirea pe ploaie, chiar daca e mai ridicata temperatura.. E vorba de umezeala, nush.. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condens in cilindru poate?
La al meu nu se simte nici o diferență indiferent de condiții: ploaie, soare, ceață, lună, frig, noroi, cârnați.......

That's what i meant.. ie o buba.. :love:

 

Nush daca e vorba de condens in cilindru sau altceva (cred ca am probleme si cu bujiile si/sau rezistentele din fise/pipe), dar ceva nu bun p'acolo.. Oricum tre' sa-mi schimb frei-ul (care e pe vine), pentru ca a inceput sa scape.. o data la 5-6 porniri apas botonu' si face doar un harait de rulment, si clipocesc luminile in ton cu haraitul.. (banuiesc ca e related, daca n-o fi si al'ceva la mijloc) :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fise, pipe, bujii noi. cum sa descriu mai bine....stiti cum face mobra la 2500 fata de 3000 rpm. ei bine azi pe ploaie cand mergeam parca la 3000 o simteam asa mai...sa zic pe la 2700...nici nici. mai bine nu m-am putut exprima.

si ca raspuns general la propria intrebare....motorul (orice natie de motor) trage altfel functie de cantitatea de aer(oxigen, care mentine arderea, in special) care intra in amestec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am greÂşit locația acestui anunț, îmi cer scuze... Âşi rog ca cine trebuie să Âşteargă anunțul meu.

 

Anunț

~~~~

Vreau să-mi vând motoreta! Este în cea mai perfectă stare!

 

Date:

Bmw F650 classic

An: 1998

Nr. km: 44 000.

 

Dotari:

- Parbriz mare touring. (Puig)

- Manere încălzite.

- Top case original.

- Placuțele frână spate noi.

- Lanțul DID X-ring schimbat acum 2000 km. (nu a fost întins niciodată, că nu a fost cazu)

- Pinioanele schimbate odată cu lanțul.

- Kitt Xenon.

- Baterie nouă.

- Alarmă.

- FiÂşe Âşi bujii noi.

- Burdufe la furcă

- uleiul din furca schimbat 10W

 

Mici modificări:

- Prelungită aripa față (nu mai sare deloc noroi în radiator)

- montat voltemtru în bord

- scos afară releul de încărcare (care l-am luat nou acum 3000km)

- e o idee mai joasă ca alte F-uri (aÂşa am luat-o)

 

Haidenau K60 - deja comandate.

Odată cu cauciucurile fac Âşi schimbul de ulei.

 

Preț:- 1900 eu.

- 2100 eu cu Side case-uri.

 

Motorul merge impecabil Âşi niciodat nu mi-a făcut nici cea mai mică problemă.

 

Consum:

mers normal -> 4 - 4,5 %

mers tare -> 4,8 %

Orice-i faci nu trece de 5%

 

 

VREAU AFRICA TWIN!!!!

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fise, pipe, bujii noi. cum sa descriu mai bine....stiti cum face mobra la 2500 fata de 3000 rpm. ei bine azi pe ploaie cand mergeam parca la 3000 o simteam asa mai...sa zic pe la 2700...nici nici. mai bine nu m-am putut exprima.

si ca raspuns general la propria intrebare....motorul (orice natie de motor) trage altfel functie de cantitatea de aer(oxigen, care mentine arderea, in special) care intra in amestec.

 

Eliminand scenariul cu furtul de curent din fise, cand vine ploaia scade presiunea atmosferica = oxigen mai putin pt motor. E ca si cum ai urca 100-200m in altitudine. Curatati filtrul de aer sau mai saraciti amestecul din cui sau nivel constant.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facut io un schimb de ulei la un F cu asa ceva (sintetic) si a mers cu el cca 8.000km...si n-a crapat, nici nu l-am auzit pe stapin vaitindu-se ca ar avea efecte secundare la capra...deci recomand! :laugh:

La mine ultima data am avut Castrol (mers cu el peste 11.000km!) iar acum am bagat Repsol, tot 10W-40. Asa ca cei care isi rasfata caprele cu schimbul de ulei la 3.000 sau 5.000km ori au bani, ori n-au neveste, copii, amante si datorii la banci! Simbata cind am scos uleiul cu pricina nu am observat schimbari majore ale culorii acestuia vechi, nu am observat sa aiba mirosul acela de ulei ars, uzat...si capra mergea fara sa cricneasca! Ne-auzim la schimbul urmator de ulei, adica peste inca 10.000km! :wacko:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...