memyselfandI Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) singurul lucru diferit dintre pegaso si f650 e placebo ! Editat Martie 23, 2010 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 singurul lucru diferit dintre pegaso si f650 e placebo ! Sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 intrebare intrebatoare1 vreau sa desfac teava de esapament in forma de u si piulitele alea mi-s utute1 cum naiba pot sa le desurubez. prezoanele alea se pot schimba. daca da cum cu problema asta si eu am ajuns in service ... mecanicii au folosit diferte metode....odata o tubulara batuta peste piulita..dar au folosit si o dalta pt. slabit piulita...unele au iest cu tot cu prezon.. Prezonul poti sa-l scoti daca pui 2 piulite la capat si le strangi una de alta si cu o cheie incepi sa-l desfaci pe cel de jos...iese prezonul din cilindru..tot cu metoda asta se strang inapoi.. incearca si cu wd40 poate ajuta..eu nu am avut.. p.s. ai reusit cu rulmentul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 inca nu mi-a ajuns rulmentul! tare mi-e teama ca tot in service tre sa ajung si eu(da ma duc in dal auto unde am neamuri) pt u-pipe si pistol pneumatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 singurul lucru diferit dintre pegaso si f650 e placebo ! si o supapa in plus la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Âşi o bujie în minus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) Si un aspect mult mai urat overall.. Nici offizieru' nu debordeaza de frumusete, dar prefer farul asta "de dacie" celui de pe Pegaso (vb de modelele vechi, Pegaso-ul nou - Trail, sau cum dracu'i zice - e ilegal de urat).. Din lipsa de activitate momentan, dezvolt ideea: Primul model de Pegaso 650 avea un far trapezoidal, care mie-mi pare aplatizat, parca-i un redneck d'ala cu paiu' in gura, mandru de el.. Totusi, asta e modelul oarecum decent. Apoi au facut farul tip ochelar - pseudoimpartit in doua, rotunjit, ovalizat, bibilit.. mumu. Nu-mi place Pegaso ca aspect, e muuuult prea rotunjit, pare mult mai firav decat F650-ul.. sincer, cam arata a mobreta de don'shoare. Vorbind strict de aspect, nu de performante!! (desi am vb cu cativa mecanici in a caror parere am incredere, si mi-au spus ca Pegaso-urile sunt mai putin fiabile decat bembeurile noastre, dar overall au cam acelasi numar de probleme per bucata). Asta nou, Trail-ul (pentru ca Factory si Strada sunt deja alte categorii), arata la fel de rotunjel si stralucitor. Dar are aberatia aia de sticla pe ochi, care seamana incredibil de dubios cu farul de pe Kawa Versys. Si e la fel de hidos. Parerile de mai sus imi apartin, si au fost expuse numai in numele meu. Questions? Editat Martie 24, 2010 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Stie cineva pe unde gasesc o baterie cu gel de 12A? A cumparat cineva Saito de la louis? acuma vad ca sunt 20 euro http://www.louis.de/_408a98a14afff29de750e...tnr_gr=10036800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 eu am saito dar am luat-o asta toamna. merge...nu stiu sa zic mai multe exceptie ca tre sa-i pui tu acid! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 singurul lucru diferit dintre pegaso si f650 e placebo ! si o supapa (f650-ul pana-n 99/2000 s-a fabricat in 4 supape si 2 bujii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Au aparut doua probleme: imi curge un simering si curge ulei pe la senzorul de presiune... Stie cineva daca senzorul de presiune are aceleasi dimensiuni cu cel al unui senzor de dacie? Daca il desfac trebuie sa scot uleiul din motor? Unde pot sa imi vopsesc motoreta ieftin si bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Aseara am facut schimbul de ulei. In afara de faptul ca nu am gasit garnitura capacului filtrului de ulei.... asa ca am lasat-o pe cea veche, totul a decurs bine. Dileme: Uleiul se verifica cu motocicleta pe cricul central, sau cu motocicleta pe roti in pozitie dreapta? Verificarea corecta a uleiului se face cu joja neinfiletata? Cam unde trebuie sa fie uleiul pe indicatiile jojei? Multumesc anticipat. Sanatate si asfalt uscat si curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Uleiul se verifica cu motocicleta pe cricul central,?Da Verificarea corecta a uleiului se face cu joja neinfiletata?Da Cam unde trebuie sa fie uleiul pe indicatiile jojei? intre minim si maxim,de preferat cat mai spre maxim Daca dau capacul jos sa schimb discurile de ambreiaj mai pot sa refolosesc garnitura sau comand alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Daca n-o macelaresti si arata cit de cit intreaga, cu putin silicon rezistent la ulei si temperatura se poate repune pe pozitie si refolosi mult timp de-aci incolo. Uiti cum faceai la "comuniste"? Si daca se rupe franjuri, cred ca stii sa faci alta din carton subtire dupa forma capacului folosind vaselina sau untura?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Daca tot vine vorba de ulei am si eu o "duda" Mi-am facut schimbul de ulei acum 3 sapt si de cateva zile am observat cum imi picura ulei pe la cricul central, ma rog busonul de la baie; problema foarte nasola este ca se invarte in gol si nu mai poate fi infiletat. A mai avut cineva problema asta? cum ati rezolvat-o? P.S. La schimbul de ulei am observat ca la 1/3 din filet, doua spire sunt usor sterse, insa nu m-am gandit ca ar fi o mare problema. Mentionez ca surubul nu a fost fortat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 senzorul de presiune se cumpara de la magazinul cu piese din colt la doar 15 lei fata de 59 cat costa la Bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Cine stie sa-mi spuna traducerea in engleza a "frai" sau "bendix", sau macar sa mi le arate p'ACIlea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madgogums Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Daca tot vine vorba de ulei am si eu o "duda" Mi-am facut schimbul de ulei acum 3 sapt si de cateva zile am observat cum imi picura ulei pe la cricul central, ma rog busonul de la baie; problema foarte nasola este ca se invarte in gol si nu mai poate fi infiletat. A mai avut cineva problema asta? cum ati rezolvat-o? P.S. La schimbul de ulei am observat ca la 1/3 din filet, doua spire sunt usor sterse, insa nu m-am gandit ca ar fi o mare problema. Mentionez ca surubul nu a fost fortat. S-a dus naibii filetul de la baia de ulei(am patit si eu). Nu e sfarsitul lumii trebuie doar facuta alta gaura de 19 si filetat la 20 dar si facut alt buson pe filetul pe care il vei face pe baia de ulei pentru ca cel vechi nu iti mai e de folos. Succes Mesaj completat Cine stie sa-mi spuna traducerea in engleza a "frai" sau "bendix", sau macar sa mi le arate p'ACIlea? Piesa cu numarul 12 din diagrama GENERATOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Piesa cu numarul 12 din diagrama GENERATOR Ala-i fraiu', banuiesc.. adica un fel de rulment care nu se invarte decat intr-o directie, similar cu butucu' de la Pegas, nu? Danke, bre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Au aparut doua probleme: imi curge un simering si curge ulei pe la senzorul de presiune... Stie cineva daca senzorul de presiune are aceleasi dimensiuni cu cel al unui senzor de dacie? Daca il desfac trebuie sa scot uleiul din motor?Unde pot sa imi vopsesc motoreta ieftin si bine? se schimba senzorul de presiune intreg, e vreo 10-15 euro ultima oara cand am verificat, poti sa-l scoti fara sa scoti uleiu din motor (atata timp cat nu pornesti motoru), senzoru de presiune e undeva in spatele cilindrului, si ca sa-l accesezi tre sa dai jos doar carena laterala dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 A mea mobrita e "modificata", e mai joasa un pic, ar fi instalat acel lowering kit. Cunoaste cineva daca exista efecte negative in comportamentul ei? Pe mine, in clipa de fata, nu ma deranjeaza, nu am observat vreun comportament mai "ciudat" (bine, nici nu am dus-o in extrem) Ar fi mai bine sa montez piesele "originale" inapoi? Multam anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 S-a dus naibii filetul de la baia de ulei(am patit si eu). Nu e sfarsitul lumii trebuie doar facuta alta gaura de 19 si filetat la 20 dar si facut alt buson pe filetul pe care il vei face pe baia de ulei pentru ca cel vechi nu iti mai e de folos. Succes Mesaj completat Piesa cu numarul 12 din diagrama GENERATOR Ma poate ajuta cineva cu un contact in Bucuresti pt aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 am reusit sa desfac prezoanele! au iesit din bloc! am luat niste suruburi de o duritate mai mare insa le-am taiat aiurea si nu mi-au placut. azi am luat si am pus pe mobra suruburi m8 normale. adica dalea de toata ziua, nu foarte dure dar nici moi. sper sa fie ok! am mers pe ideea ca mai bine pun ceva mai moale decat sa phoot blocul. sunt curios cum se vor prezenta in timp suruburile respective datorita temperaturii ridicate! ps: am pus bascula neagra pe mobra. e belea! daca as vopsi si cadrul negru plus capacele motorului tot negru ar fi un muscle F800 :punk: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Din experienta, cablul de ambreiaj si cel de acceleratie de unde se rupe cel mai des? Banuiala mea ar fi ca de la extremitati. Pt o verificare mai atenta cum recomandati? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 am nevoie de ajutor! cum am spus flywheel-ul se futu! unul brand new e pe vine. pana atunci ne documentam si strangem sculele necesare.problema e la documentare http://faq.f650.com/FAQs/TimingFlyWheelFAQ.htm#Tools: capacul l-am dat jos, stiu cum sa fac asta. piulita de 30mm am sa o dau jos cu un pistol pneumatic. am mai inteles ca e bine sa scot 1 bujie buba si neintelegerea e dupa. am nevoie de o presa ca sa scot ansamblu cu flywheel(prietenu nagyarpad poate ma serveste din nou cu jucaria). sa zicem ca scot ansamblul, desurubez pe acolo , pun noul flywheel insa la reasamblare am inteles ca trebuie facuti niste pasi(n-am inteles prea multe din link pen ca nu le am cu limbajul tehnic) ca sa fie totul ok(adica sa porneasca). multumesc anticipat! Mesaj completat buzz! Prima reactie cand am citit: " vai de curu tau " (ca sa ma exprim frumos). Pe scurt, ia niste xanax inainte sa te apuci de treaba. S-ar putea sa tocesti cateva perechi de nervi pana iti iese treaba. Amu, eu nu stiu cum ti s-a stricat tie volanta, ca doar e o buca' de fier. Vezi ca magnetul in sine e prins doar in suruburile alea 8 (?). Desurubezi frumusel si te apuci sa bati cu ciocanul de cauciuc in ea. Iese pana la urma. Daca totusi trebuie scoasa cu totul, adica tre sa folosesti presa... vai. OOOO, vai. Fa rost de arzator, de presa, de nervi de otel si da-i si trage de ea. Incerc sa nu-mi aduc aminte de operatiunea asta. A fost cea mai urata experienta pe care am avut-o cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.