flor!n Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Am observat la destul de multe BMW-uri si Aprilia de 650 cum apar fisuri in locul destinat martorilor pt semnal, ulei; mai nou, a inceput sa-mi apara o a doua fisura destul de urata care s-a extins 6 cm.Imi puteti recomanda o solutie de lipit plasticul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 imi plang simeringurile le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 imi plang simeringurile le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto incearca la nr asta 0723514512 - TIBI simeringuri de praf pe stoc..aveti idee unde as putea gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 imi plang simeringurile le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto Da, eu, dar nu este asa simplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 incearca la nr asta 0723514512 - TIBI E acelasi Tibi mecanicul de la Automobile Bavaria din Pipera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 E acelasi Tibi mecanicul de la Automobile Bavaria din Pipera? nu, este "un" Tibi care e pe cale de a-si deschide un service de moto si scutere pe bd lacul tei. de fapt service-ul e gata, cateva "hartii" il mai tin pe loc...are preturi super ok din ce mi-a zis.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 imi plang simeringurile le-a schimbat cineva singur? ma gandesc ca o chinuiala de o zi suplineste aia 120 roni pe care ii cere orice service moto sau la userul buzoianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Nu-mi functioneaza corect lampa stop la actionarea pedalei de frana. Contactul de la pompa pare sa nu funtioneze corect, abia cand e la "fund" pedala, se aprinde si nici atunci de fiecare data. Frana fata functioneaza perfect. Modelele mai noi au alt tip de contact? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 E la fel Âşi la altele mai noi. ÂŞi al meu e mort dar nu-mi bat capul cu el. Frânez Âşi cu fața cât să facă contact becul Âşi gata. Să schimb tot sistemul de la pedala e mai scump decât un eventual contact de pe față. Ăla a fost 1 leu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Problema despre care vorbesti am avut-o si eu. Pe pedala de frana ai o lamela metalica ce actioneaza un intrerupator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Modelul mai vechi are o sondă ce se înfiletează în pompa de frână (care se mai fecundează). Modelul mai nou are o lamelă, cum s-a spus mai înainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 In locasul la care se imbina galeriile de evacuare exista o solutie de etansare ce mi-a cazut. Ce recomandare imi dati pentru imbinarea galeriei de evacuare? In afara de zgomot mai exista vre-o problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Mda, deci unul nou ziceti, sau vreo mestereala cu vreun contact asemanator celui de la maneta. Nu am gasit vreo poza care sa ma lamureasca cum vine contactul acela cu lamela (poate ii fac update ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Nu-mi functioneaza corect lampa stop la actionarea pedalei de frana. Contactul de la pompa pare sa nu funtioneze corect, abia cand e la "fund" pedala, se aprinde si nici atunci de fiecare data. Frana fata functioneaza perfect. Fii antena ce zice p'acilea.. Click Vezi poate ti s-a slabit surubul care tine pedala de frana (si rola inferioara pe "interior"). Nu-l strange tare, ca trebuie sa functioneze pedala, dar sa nu stea sa cada, totusi.. Vezi ca tija aia care impinge in lamele are o piulita, incearca s-o mai strangi (sa mai "scoti" tija in afara), vezi daca e vreo diferenta. Daca inca mai aprinde becu', inseamna ca functioneaza senzorul (chiar daca nu egztrem de bine), deci poate n-o fi futat. Succesuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 am si eu cateva nedumeriri. cat de mult influenteaza conditiile atmosferice mersul motorului. intreb pentru ca acum 15 min pe cand ma intorceam de la lucru pe ploaie(nu f tare) parca nu ii placea in plaja de turatii 3000-4000...ci mai mult pe la 4000 chiar incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 am si eu cateva nedumeriri. cat de mult influenteaza conditiile atmosferice mersul motorului. intreb pentru ca acum 15 min pe cand ma intorceam de la lucru pe ploaie(nu f tare) parca nu ii placea in plaja de turatii 3000-4000...ci mai mult pe la 4000 chiar incolo Very tare! Si al meu face figuri la pornirea pe ploaie, chiar daca e mai ridicata temperatura.. E vorba de umezeala, nush.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Condens in cilindru poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 La al meu nu se simte nici o diferență indiferent de condiții: ploaie, soare, ceață, lună, frig, noroi, cârnați....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Condens in cilindru poate? La al meu nu se simte nici o diferență indiferent de condiții: ploaie, soare, ceață, lună, frig, noroi, cârnați....... That's what i meant.. ie o buba.. Nush daca e vorba de condens in cilindru sau altceva (cred ca am probleme si cu bujiile si/sau rezistentele din fise/pipe), dar ceva nu bun p'acolo.. Oricum tre' sa-mi schimb frei-ul (care e pe vine), pentru ca a inceput sa scape.. o data la 5-6 porniri apas botonu' si face doar un harait de rulment, si clipocesc luminile in ton cu haraitul.. (banuiesc ca e related, daca n-o fi si al'ceva la mijloc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 eu am fise, pipe, bujii noi. cum sa descriu mai bine....stiti cum face mobra la 2500 fata de 3000 rpm. ei bine azi pe ploaie cand mergeam parca la 3000 o simteam asa mai...sa zic pe la 2700...nici nici. mai bine nu m-am putut exprima. si ca raspuns general la propria intrebare....motorul (orice natie de motor) trage altfel functie de cantitatea de aer(oxigen, care mentine arderea, in special) care intra in amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Daca am greÂşit locația acestui anunț, îmi cer scuze... Âşi rog ca cine trebuie să Âşteargă anunțul meu. Anunț ~~~~ Vreau să-mi vând motoreta! Este în cea mai perfectă stare! Date: Bmw F650 classic An: 1998 Nr. km: 44 000. Dotari: - Parbriz mare touring. (Puig) - Manere încălzite. - Top case original. - Placuțele frână spate noi. - Lanțul DID X-ring schimbat acum 2000 km. (nu a fost întins niciodată, că nu a fost cazu) - Pinioanele schimbate odată cu lanțul. - Kitt Xenon. - Baterie nouă. - Alarmă. - FiÂşe Âşi bujii noi. - Burdufe la furcă - uleiul din furca schimbat 10W Mici modificări: - Prelungită aripa față (nu mai sare deloc noroi în radiator) - montat voltemtru în bord - scos afară releul de încărcare (care l-am luat nou acum 3000km) - e o idee mai joasă ca alte F-uri (aÂşa am luat-o) Haidenau K60 - deja comandate. Odată cu cauciucurile fac Âşi schimbul de ulei. Preț:- 1900 eu. - 2100 eu cu Side case-uri. Motorul merge impecabil Âşi niciodat nu mi-a făcut nici cea mai mică problemă. Consum: mers normal -> 4 - 4,5 % mers tare -> 4,8 % Orice-i faci nu trece de 5% VREAU AFRICA TWIN!!!! Editat Aprilie 19, 2010 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Pretul e mai mult decat decent !!! Bafta la vanzare. Muta anuntul la "vanzari" . Cum ai prelungit aripa fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) eu am fise, pipe, bujii noi. cum sa descriu mai bine....stiti cum face mobra la 2500 fata de 3000 rpm. ei bine azi pe ploaie cand mergeam parca la 3000 o simteam asa mai...sa zic pe la 2700...nici nici. mai bine nu m-am putut exprima. si ca raspuns general la propria intrebare....motorul (orice natie de motor) trage altfel functie de cantitatea de aer(oxigen, care mentine arderea, in special) care intra in amestec. Eliminand scenariul cu furtul de curent din fise, cand vine ploaia scade presiunea atmosferica = oxigen mai putin pt motor. E ca si cum ai urca 100-200m in altitudine. Curatati filtrul de aer sau mai saraciti amestecul din cui sau nivel constant. Editat Aprilie 20, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 E sintetic sau semi-sintetic? Pot folosi asta pentru schimbul de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Facut io un schimb de ulei la un F cu asa ceva (sintetic) si a mers cu el cca 8.000km...si n-a crapat, nici nu l-am auzit pe stapin vaitindu-se ca ar avea efecte secundare la capra...deci recomand! La mine ultima data am avut Castrol (mers cu el peste 11.000km!) iar acum am bagat Repsol, tot 10W-40. Asa ca cei care isi rasfata caprele cu schimbul de ulei la 3.000 sau 5.000km ori au bani, ori n-au neveste, copii, amante si datorii la banci! Simbata cind am scos uleiul cu pricina nu am observat schimbari majore ale culorii acestuia vechi, nu am observat sa aiba mirosul acela de ulei ars, uzat...si capra mergea fara sa cricneasca! Ne-auzim la schimbul urmator de ulei, adica peste inca 10.000km! Editat Aprilie 20, 2010 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.