Lupul Gri Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) i-o in ceata de ja cu schimbul de ulei ceva mai demult pe forum se discuta despre ulei mineral 15W50 sau 20W50; acuma a aparut si 10W40 pana la urma cum ramane? @sebicozaurus: nu vrei sa afcem schimb de parbriz? al meu este tot Puig, numai ca e cel intermediar, cu vreo 5-10 cm mai mic decat cel touring Editat Aprilie 20, 2010 de graulv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 1. dacă ai motoreta din semnătură..... aia e modelul mai vechi, iar eu am modelul mai nou. Parbrizul nu o să se potrivească. 2. nu Âştiu când o să reuÂşesc să dau motocicleta.... Âşi până atunci ea rămâne a mea Âşi o să primească în continuare tot ce-i mai bun. Inclusiv kilometrii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 In locasul la care se imbina galeriile de evacuare exista o solutie de etansare ce mi-a cazut.Ce recomandare imi dati pentru imbinarea galeriei de evacuare? In afara de zgomot mai exista vre-o problema? revin cu poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 revin cu poza Garnitura de evacuare: 07 Gasket 1 18112345037 $21.99 (65 lei la Dilly). Pai po' sa'tz phutz valvele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Nu este solutie ci o garnitura din clingherit grafitat...costa vreo 60 lei. Nu merge inlocuita cu altceva, verificat pe propria piele...deci sparge pusculita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 merci pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 In locasul la care se imbina galeriile de evacuare exista o solutie de etansare ce mi-a cazut.Ce recomandare imi dati pentru imbinarea galeriei de evacuare? In afara de zgomot mai exista vre-o problema? Pai s-a putea sa te bata vecinii, sa-ti iei borcane in cap, sa-ti moara vreo matusa de inima daca dai rateuri samd. Depinde unde se duc rateurile, daca te vei uita noaptea vei observa si niste flacari... ale mele se duceau fix spre radiator. In plus de asta vibreaza si nu nici nu vei mai auzi daca ceva e in neregula la mobra (lant, placute si alte chestii care se aud ca se phoot) O vreme e fun ca suna ca un akrapovic fara sa fi dat 400 de euroi pe el. Dar dispare repede the fun factor si devine ultra enervant. In plus... la vara o sa te epilezi cu forta pe piciorul drept. am si eu cateva nedumeriri. cat de mult influenteaza conditiile atmosferice mersul motorului. intreb pentru ca acum 15 min pe cand ma intorceam de la lucru pe ploaie(nu f tare) parca nu ii placea in plaja de turatii 3000-4000...ci mai mult pe la 4000 chiar incolo Poate s-au umezit bujiile. revin cu poza Ahaaa... 60 de lei la AB, garnitura de la primul cot la evacuare. Doar ca ai grija ca e foarte fragila chestia aia. Sa nu o strangi pana cand o pui la locul ei ca e casanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Apropos de ulei. Am schimbat porcaria de Castrol 20 W 50 de la Bavaria cu Motul 10 W 50.De ce zic porcarie de ulei? Pentru ca din cauza lui am schimbat discurile de ambreiaj.Am crezut ca patineaza din cauza uzurii lor.Cand am desfacut motorul am innebunit de ciuda ca am dat 300 de lei pe discurile noi. Vand discuri de ambreiaj usor uzate ,pret 100 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 cred ca am o problema! deci...asadar ....si prin urmare. se manifesta astfel. porneste la un push de boton, cu socu tras. o las sa se incalzeasca sapoi... daca nu pun socu la loc incepe sa scada pana moare daca pun socul la loc, incetisor... merge cat merge la 1500rpm dupa care moare. acuma am observat ca moare in conditiile in care robinetul e pe off, parca si pe on da nu-s sigur. ideea e ca am montat un filtru de benzina intre robinet si carb, dala clasic. acolo...mai e benzina cacalau...deci daca ramane carbu fara benzen ..de ce nu trage dacolo? daca m-ati inteles e bine...daca nu am scuza tare(is nedormit de 36 h) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 da jos filtrul de benzina; am avut aceeasi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 tot cu filtrul am avut si eu probleme, am impresia ca facea un fel de dop de aer in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 cred ca am o problema!deci...asadar ....si prin urmare. se manifesta astfel. porneste la un push de boton, cu socu tras. o las sa se incalzeasca sapoi... daca nu pun socu la loc incepe sa scada pana moare daca pun socul la loc, incetisor... merge cat merge la 1500rpm dupa care moare. acuma am observat ca moare in conditiile in care robinetul e pe off, parca si pe on da nu-s sigur. ideea e ca am montat un filtru de benzina intre robinet si carb, dala clasic. acolo...mai e benzina cacalau...deci daca ramane carbu fara benzen ..de ce nu trage dacolo? daca m-ati inteles e bine...daca nu am scuza tare(is nedormit de 36 h) Filtrul de benzina poate reprezenta o problema. DAR, daca robinetul este inchis, tu te astepti sa se duca benzina din filtru in carburator? Pai nu are cum, omule. Se face vacum in filtru. E aceeasi chestie ca atunci cand se infunda orificiul de la busonul rezervorului. Motorul nu se mai alimenteaza pt ca nu mai curge benzina in carburator sau pompa de benzina. PS. E normal sa se opreasca motorul daca este incalzit si socul tras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Filtrul de benzina poate reprezenta o problema. DAR, daca robinetul este inchis, tu te astepti sa se duca benzina din filtru in carburator? Pai nu are cum, omule. Se face vacum in filtru. E aceeasi chestie ca atunci cand se infunda orificiul de la busonul rezervorului. Motorul nu se mai alimenteaza pt ca nu mai curge benzina in carburator sau pompa de benzina.PS. E normal sa se opreasca motorul daca este incalzit si socul tras. Salutare...Perfect Adevarat... Confirm cele spuse mai sus de Andrei...deoarece sunt si concluziile mele simtite pe propria "piele"... Aveti grija la filtre...insa nici fara el nu as sta...stiut fiind cat de "curata" este benzina de la noi... Numai bine si kilometri multi fara incidente...!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shutterbug Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Nu-mi functioneaza corect lampa stop la actionarea pedalei de frana. Contactul de la pompa pare sa nu funtioneze corect, abia cand e la "fund" pedala, se aprinde si nici atunci de fiecare data. Frana fata functioneaza perfect.Modelele mai noi au alt tip de contact? Multam. Daca ai modelul cu intrerupator cu lamela si ai pierdut lamela, ceea ce se intampla se pare destul de des, si ai noroc sa fi ramas corpul intrerupatorului (poti verifica cu mana, fara sa demontezi ceva, se aude un click de micro-intrerupator) se poate suda un surub pe tija franei care sa il actioneze. Intrerupatorul ala e normal deschis cand este apasat si inchide circuitul lampii stop cand nu este apasat. Cand apesi pedala, surubul coboara odata cu ea, intrerupatorul nu mai este apasat si ai lumina. Poate ca nu e o solutie eleganta, dar la mine merge Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Intrebare!.....Care ati destupat gaurile din airbox,ma refer la cele de sub sa? Intentionez sa le gauresc dopul , dar as dori cefa sfaturi. Mentionez ca am ridicat cuiele la maxim in carburatoare. Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 La dihania mea care cred ca-i din '94 sau '95 (nu retin exact si mi-e lene sa-i caut certificatul de nastere!) acele gauri is decupate din fabrica, dar am vazut la modele mai noi ca acestea au doar un desen in acel spatiu. Nu cred ca o s-o doara daca decupezi, dar mare atentie, nu lasa lavete, cirpe sau alte obiecte care pot fi apirate in interior pe acele gauri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 La modele 93-95 sunt taiate din fabrica, iar la cele dupa 96 sunt infundate din fabrica. Mesterii de la BMW au considerat ca acele gauri duc la marirea zgomotului facut de mobra in timpul aspiratiei aerulu si de aceea le-au infundati. Din ce am citit, cred ca trebuie ceva modificat pe la carburatoare daca se gauresc dopurile, dar nu pot baga mana in foc. Daca ai mai multa rabdare si te pricepi mai bine la termenii tehnici decat mine arunca un ochi aici ca sa stii in ce te bagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 am lucrat obosit la mobra si ghici ce..... am futu filetul de la baia de ulei. intrebare intrebatoare: cum rezolv problema, sau mai bine spus cum a rezolvat-o cineva pana acum si de ce s-a lovit! multumesc anticipat! ps: am tarozii necesari confectionarii unui alt filet, facem si alt buson cu garnitura...dar la ce sa ma astept pe acolo! si daca va intrebati cum am reusit...da...am strans in loc sa destrang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Cati km aveti la bord cu F-urile voastre si cum se comporta. Eventual ce reparatii majore ati facut la ele? Sunt in special curios cum se comporta la batranete Eu am unul din 98, 32.000 km, 11.000 facuti de mine. Probleme: Regulatorul de tensiune, Fire la contact dezlipite, Filet baie de ulei stricat (nu l-am reparat, inca mai prinde intr-o spirala - doua). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 31.000 din care eu 18.000. Consumabile Âşi atât. Fizic doar s-a rupt prinderea la top-case care e de toată jena dar se rezolva uÂşor. Mă uimeÂşte cum nu are nici o problemă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Al meu are 49000 km (18000 la mine) si in afara de consumabile a primit anul trecut un releu nou. Jucaria e ca noua si acum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Cati km aveti la bord cu F-urile voastre si cum se comporta. Eventual ce reparatii majore ati facut la ele? Sunt in special curios cum se comporta la batranete Offizieru' e din '96, da' e caz "special".. Am 22.000km cu el, per total, dupa ceas, are vreo 55.000+.. Ce am schimbat la el, insa, consider ca l-a adus la o linie de plutire decenta (nu sunt trecute intr-o ordine anume): - furca plus juguri (cea "originala" era telescoapele indreptate si paharele jughinite cu surubelnita) - ax roata fatza + rulmenti (rugina la greu) - regulator tensiune (buba comuna la F-uri, acum il am scos sub aripa dreapta spate) - fire contact dezlipite/frante; placute si arcuri contact curatate (abia mai flexau) - garnitura evacuare (de doua ori, oi fi avut eu ghinion cu prima, de a tinut doar 4-5000km) - flansa de cauciuc dintre carburatoare si motor (era imbatranita, crapata rau, desi nu "de tot", a meritat sa o schimb) - cablu kilometraj + melc km (melcul se crapase, si indoise urat si cablul ala) - ambreaj (placute metal + placute ferodo + arcuri) - axe cu came + suporti + supapele de evacuare + decompresor (axele erau aproape filetate, suportii la fel, supapele s-au strambat de la jocurile capatate) - pompa de apa (tot relativ "consumabila" la F-uri) - frei (bendix - incepuse sa scape, rar, e adevarat, dar nu bun) - fise + pipe - senzor pedala frana - retapitzat sa la Darian Sigur, nu am trecut kitul de lant, cele 3-4 seturi de semeringuri de furca schimbate din cauza furcii vechi, alte oringuri, semeringuri, garnituri necesare pe ici pe colo, guma pe spate, placutele de frana si alte consumabile arhicunoscute.. Nu am trecut nici ca urmeaza sa iau si un ghidon (asta era si sudat, e si usor stramb), nici guma fatza, nici cablul de ambreiaj pe care intentionez sa-l schimb inainte sa dea semne de oboseala, nici furtunele de la pompa de apa, care cred ca au cam imbatranit, s-ar putea sa fie crapate pe undeva.. Overall, am bagat ceva banuti in el, de-a lungul timpului, dar macar cand il voi vinde, voi avea constiinta impacata ca-i dau omului un mobret de care sa nu-i fie rusine, si fara bube de care sa stiu.. Editat Aprilie 30, 2010 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Penelopa e din 98, are 56000 de km acum si am luat-o pe la 25000. S-a ars releul de tensiune o data, s-au dezlipit firele din contact, am schimbat cablut de la vitezometru si pipele de la bujii. Deoarece nu stiam ca sunt pipele stricate, am dat jos o data carburatoarele si le-am reglat crezand ca e o problema cu amestecul. In rest prostii pe care le-am facut eu: - am rupt o data piesa in care vine filetata oglina - am rupt a doua oara de tot oglinda dreapta si am inlocuit ambele oglinzi anul asta cu oglinzi pliabile de la Touratech - am culcat mobra de cateva ori pe laterala si s-au indoit suportii de coburi destul de tare - am rupt codita din cauza unui tocase supradimensionat (de doua ori) - am rupt lantul in mers o data - s-a crapat plasticul care vine peste martorii luminosi din bord, dar habar nu am cand si cum - am lasat lantul prea larg si a agatat intrerupatorul care comanda frana spate ( a trebuit sa il schimb complet) - intr-un exces de zel am desfacut intrerupatorul frana de la maneta si am tras de firele electrice pana le-am rupt ( a trebuit sa il schimb si pe asta) - am pierdut multe suruburi la viata mea, de pe la carene in special - am pus bateria invers si am ars alarma montata de mine cu vreo luna inainte. Nu am mai montat alarma de atunci. - am stricat filetul la doua suruburi care prind scaritele pasager. Ce am mai operat la mobra de cand o am ( 3 ani) - am schimbat bujiile de 3 ori - am schimbat cauciucurile de 2 ori - am schimbat uleiul, filtrul de ulei si cel de aer de 6 ori - am achimbat preventiv uleiul din furca si garniturile alea care mai erau o data - am schimbat rulmentii la roata spate o data - am schimbat lichidul de frana de doua ori - am schimbat placutele de frana de doua ori - am schimbat bateria o data preventiv, desi si aia veche era buna - am pus ventilator pe releu - am curat o data rezervorul - am dezansamblat si curatat o data robinetul de benzina - am montat parbriz inalt, manere incalzite, topcase si un abtibild pe carena fata C-am asta ar fi tot asa pe scurt. In general sunt destul de multumit de mobra. Editat Aprilie 30, 2010 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 am lucrat obosit la mobra si ghici ce..... am futu filetul de la baia de ulei.intrebare intrebatoare: cum rezolv problema, sau mai bine spus cum a rezolvat-o cineva pana acum si de ce s-a lovit! multumesc anticipat! ps: am tarozii necesari confectionarii unui alt filet, facem si alt buson cu garnitura...dar la ce sa ma astept pe acolo! si daca va intrebati cum am reusit...da...am strans in loc sa destrang Am avut aceeasi problema. Refacerea filetului presupune sa desfaci mobra destul de mult. Eu am pus un simering de cauciuc, am strans usor si gata treaba. Mesaj completat Bavareza 10.000km parcursi - 37.000km actuali - schimbat filtru de aer, de 2 ori filtru ulei + ulei 20W50 AB - suport top case rupt - filet baia de ulei avariat - reconditionat frei(simering schimbat) - 2 semnalizatoare rupte (cele de pe fata le-am inlocuit cu unele care au bratul flexibil) - scos releu de tensiune pe lateral dreapta - curatat rezervor benzina - schimbat bujii o singura data - bord usor fisurat in zona martorilor de semnal To do list: - schimbat garnitura evacuare (trebuie sa ajung in Pipera sapt viitoare) - schimbat ulei furca (luna asta) - schimbat lichid frana (luna asta) - trebuie sa imi schimb saua(am spalat-o acum 2 sapt la o spalatorie si au inceput sa-mi apara 3-4 fisuri )(peste 7-8 luni) - lumina ceas ( luna asta) Mesaj completat Bavareza 10.000km parcursi - 37.000km actuali - schimbat filtru de aer, de 2 ori filtru ulei + ulei 20W50 AB - suport top case rupt - filet baia de ulei avariat - reconditionat frei(simering schimbat) - 2 semnalizatoare rupte (cele de pe fata le-am inlocuit cu unele care au bratul flexibil) - scos releu de tensiune pe lateral dreapta - curatat rezervor benzina - schimbat bujii o singura data - bord usor fisurat in zona martorilor de semnal To do list: - schimbat garnitura evacuare (trebuie sa ajung in Pipera sapt viitoare) - schimbat ulei furca (luna asta) - schimbat lichid frana (luna asta) - trebuie sa imi schimb saua(am spalat-o acum 2 sapt la o spalatorie si au inceput sa-mi apara 3-4 fisuri )(peste 7-8 luni) - lumina ceas ( luna asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 sa inteleg ca nu merge lucrat de dedesubt cu tarozi?...pt refacerea filetului de la baia de ulei, sau nah.... facerea unui filet mai mare va rog spuneti-mi ce si cum! ps: tarozii ce i-am luat de acasa sunt exact cat era filetul...imi trebe mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.