gerula1967 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Salut, Sunt posesor al unui F650 din '96 care, dupa aprox. 60 000 km, cere alte garnituri+piese din cauciuc care au cam imbatranit. Unde pot sa gasesc asa ceva, la un pret rezonabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 www.realoem.com Poti sa dai comanda prin Dilly.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Imi veni un mos de 80 de ani, calare pe a sa dacie.Accident doar, nimic special ar mai fi si acest site http://www.motomike.eu/mike/vehicle/16256 userul danubius (timisoara) si inca vreo alti cativa (un baiat din cj si-a deschis o afacere frumoasa cu piese si produse louis dar am uitat site-ul, e f asemanator cu motomike). Mesaj completat Salut,Sunt posesor al unui F650 din '96 care, dupa aprox. 60 000 km, cere alte garnituri+piese din cauciuc care au cam imbatranit. Unde pot sa gasesc asa ceva, la un pret rezonabil? ar mai fi si acest site http://www.motomike.eu/mike/vehicle/16256 userul danubius (timisoara) si inca vreo alti cativa (un baiat din cj si-a deschis o afacere frumoasa cu piese si produse louis dar am uitat site-ul, e f asemanator cu motomike). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 La multi ani, Raoul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Just zici Joane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Salut Cumpar piese motor din dezmembrare pentru Aprilia Pegaso 650 an 1994 ( piese din cutia de viteza). Astept oferte pe PM sau la 0740140820 Horea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Scriu pentru un prieten de-al meu: -are un Bmw, modelul pe carburatie si-mi spune ca uleiul nu ii ajunge in motor, decat vreo 500-800 ml. -zice ca motorul a fost desfacut bucati, spalat, curatat, si ceva filtru de pe cadru a desfacut si l-a curatat si pe ala, iar cand toarna ulei sus in cadru, nu ii intra mai mult de 1 L si deja da pe afara. Din cauza acestui lucru, i s-au dus cuzinetii si a trebuit sa ii inlocuiasca. Ca idee, din ce imi dau eu seama, uleiul nu-si face circuitul complet. Undeva, ceva, obtureaza, ma gandesc? Daca bine retin, imi spunea ca a desfacut ceva furtun gros de ulei, care intra in motor, iar cand toarna sus ulei, acolo nu ii ajunge. Tot el zice ca una dintre pompele de ulei (???) e putin zgariata, dar nu crede (spera) ca e de acolo problema. Ceva sugestii? Mesaj completat Mai zice el, ca la sita de pe furtunul de ulei, care iese (sau intra )in cadru, a gasit ceva mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Auzi mai prietene, spune-i sa verifice pompa de ulei. Am trecut prin aceeasi problema la un schimb. Nu se stingea becul si nu se amorsa. Dar mai bine pune piciorul si suna-ma, fi-ti-ar BMW tau pe injectie...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 fi-ti-ar BMW tau pe injectie...... Frumosule, Bmw-ul meu e pe injectie, problema e ca omu baga ulei in cadru si in mai putin de 10 sec. ii da la supraplin Ii intra ffff foarte putin..ca si cum ar avea un dop, ceva de genu'. Astept sa ma sune maine sa vad ce a mai rezolvat. P.S. E vorba de Eci Cap de bou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Cu puțintică răbdare in linkul următor o să vezi toți paÂşi ce ar trebui urmați. http://faq.f650.com/FAQs/Oil_Change_FAQ.htm Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Frumosule, Bmw-ul meu e pe injectie, problema e ca omu baga ulei in cadru si in mai putin de 10 sec. ii da la supraplin Ii intra ffff foarte putin..ca si cum ar avea un dop, ceva de genu'. Astept sa ma sune maine sa vad ce a mai rezolvat. P.S. E vorba de Eci Cap de bou Nu stiu unde ai tu supraplin, ca eu nu am la motorul meu.. BMW-ul are 2 pompe de ulei..unul pt. ungere (1) si unul pt. a pompa uleiul din baia de ulei inapoi in cadru (14).. in baia de ulei nu ajunge ulei numai dupa ce prima pompa face ungerea..Daca desfaci in timpul mersului dopul de la cadru si se intoarce ulei in cadru inseamna ca e ok, prima face ungere si a doua pompa are ce sa pompeze inapoi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) Supraplin insemnand ca da afara dupa niciun litru de ulei turnat in cadru. Oricum, multumesc pentru raspuns. Am mai aflat si eu un lucru..F650 are doua pompe de ulei Editat Septembrie 15, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 1. Ai scos uleiul Âşi din cadru (pe sub radiator) Âşi din motor (de sub scut)? 2. după ce bagi ceva mai mult de un litru, trebuie să porneÂşti motoru câteva secunde... ca uleiul din cadru să treacă în motor Âşi apoi completezi până la 2L de ulei (cacă nu schimbi filtru) Âşi 2,2 (dacă schimbi filtru) Faza e că ar trebui să bagi cam 1,3 - 1,4L ulei în cadru până să dea p'afară. Tu zici că se întâmplă asta când nici nu ai terminat de băgat 1L ... ciudat. Personal suspectez că nu ai scos tot uleiul din motor. (punctul 1 de mai sus) Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Nu stiu despre ce sita e vorba, dar amicul zice ca in doua zile a curatat respectiva piesa care era imbacsita. Acum, cica, motorul functioneaza si a putut baga 2.4 L de ulei. --------------------------------------------------------------------------- Motorul fusese desfacut bucati, deci uleiul a fost scos integral, atat din motor cat si din cadru. Rotile de plastic ale celor doua pompe de ulei cica erau intacte. In concluzie, motorul prinde de undeva mizerie si de aceea se obtureaza circuitul uleiului. Multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gerula1967 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 www.realoem.com Poti sa dai comanda prin Dilly.. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 careva interesat de o roata spate fara disc?pret de crizaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Nu stiu despre ce sita e vorba, dar amicul zice ca in doua zile a curatat respectiva piesa care era imbacsita.Acum, cica, motorul functioneaza si a putut baga 2.4 L de ulei. --------------------------------------------------------------------------- Update: motorul face la fel. Problema nu e rezolvata. La rece functioneaza, dar dupa ce se incalzeste, se aprinde becul de la ulei. In bloc nu are decat foarte putin ulei, restul ramanand in cadru. Ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Logica zice ca ar trebui verificata pompa de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) Update: motorul face la fel.Problema nu e rezolvata. La rece functioneaza, dar dupa ce se incalzeste, se aprinde becul de la ulei. In bloc nu are decat foarte putin ulei, restul ramanand in cadru. Ceva sugestii? Posibil sa fie uleiul necorespunzator pt F650 sau "senzor" presiune de ulei defect.. Cel mai grav sa nu fie presiune de ulei din cauza defectiunii a pompei de ulei sau a uzurii motorului... uleiul nu ramane in cadru..circula din cadru in motor si inapoi..:-) Editat Septembrie 27, 2010 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Bulbul a fost inlocuit. Uleiul e 10W40 Problema asta si e: uleiul nu-si face circuitul. De ce ? Habar nu am. Problema e lipsa presiunii afecteaza si intinzatorul de la lantul de distributie. Ce ar mai putea verifica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Motorul are 2 pompe de ulei. Ele transporta uleiul prin furtune interconectate. Sa vada si de alea. Daca vrea, am manualul de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 (editat) Bulbul a fost inlocuit.Uleiul e 10W40 Problema asta si e: uleiul nu-si face circuitul. De ce ? Habar nu am. Problema e ca lipsa presiunii afecteaza si intinzatorul de la lantul de distributie. Ce ar mai putea verifica? Motorul a fost redesfacut complet. Verificat tot. Simtomele la fel Uleiul nu-si face circuitul. Sugestii? Editat Septembrie 30, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Sa verifice la dezmembrari pt un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Sa verifice la dezmembrari pt un motor. Da, e si asta o varianta sau... sa-si inchida service-ul si sa lase pe altii care se pricep sa faca treaba asta. -------------------------------------------------------- Imi explicati si mie, babeste, unde ar putea intampina probleme uleiul in urmatoarea schema? Care din angrenajele respective sa fie cu problema? 1. Delivery pump 2. Oil tank 3. Check valve 4. Oil filter 5. Control valve 6. Low-pressure line (gearbox) 7. Low-pressure line (clutch) 8. High-pressure line (crankshaft) 9. High-pressure line (big end bearing) 10. High-pressure line (camshafts) 11. Chain tensioner 12. Spray nozzle (for piston) 13. Oil sump 14. Suction pump Nu de alta, dar deja pe mine ma terorizeaza problema asta si Nu sunt posesorul F-ului cu pricina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Valvele 3 si 5, toate furtunele. Daca pompele sunt bune, atunci, zic eu, traseul uleiului e obturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.