Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Imi veni un mos de 80 de ani, calare pe a sa dacie.Accident doar, nimic special :moron:

ar mai fi si acest site http://www.motomike.eu/mike/vehicle/16256

userul danubius (timisoara) si inca vreo alti cativa (un baiat din cj si-a deschis o afacere frumoasa cu piese si produse louis dar am uitat site-ul, e f asemanator cu motomike).

Mesaj completat

Salut,

Sunt posesor al unui F650 din '96 care, dupa aprox. 60 000 km, cere alte garnituri+piese din cauciuc care au cam imbatranit. Unde pot sa gasesc asa ceva, la un pret rezonabil?

ar mai fi si acest site http://www.motomike.eu/mike/vehicle/16256

userul danubius (timisoara) si inca vreo alti cativa (un baiat din cj si-a deschis o afacere frumoasa cu piese si produse louis dar am uitat site-ul, e f asemanator cu motomike).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriu pentru un prieten de-al meu:

 

-are un Bmw, modelul pe carburatie si-mi spune ca uleiul nu ii ajunge in motor, decat vreo 500-800 ml.

-zice ca motorul a fost desfacut bucati, spalat, curatat, si ceva filtru de pe cadru a desfacut si l-a curatat si pe ala, iar cand toarna ulei sus in cadru, nu ii intra mai mult de 1 L si deja da pe afara.

 

Din cauza acestui lucru, i s-au dus cuzinetii si a trebuit sa ii inlocuiasca. Ca idee, din ce imi dau eu seama, uleiul nu-si face circuitul complet. Undeva, ceva, obtureaza, ma gandesc?

Daca bine retin, imi spunea ca a desfacut ceva furtun gros de ulei, care intra in motor, iar cand toarna sus ulei, acolo nu ii ajunge.

Tot el zice ca una dintre pompele de ulei (???) e putin zgariata, dar nu crede (spera) ca e de acolo problema.

 

Ceva sugestii?

 

 

Mesaj completat

Mai zice el, ca la sita de pe furtunul de ulei, care iese (sau intra )in cadru, a gasit ceva mizerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fi-ti-ar BMW tau pe injectie......

Frumosule, Bmw-ul meu e pe injectie, :D problema e ca omu baga ulei in cadru si in mai putin de 10 sec. ii da la supraplin :moron:

Ii intra ffff foarte putin..ca si cum ar avea un dop, ceva de genu'.

Astept sa ma sune maine sa vad ce a mai rezolvat.

P.S. E vorba de Eci Cap de bou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumosule, Bmw-ul meu e pe injectie, :D problema e ca omu baga ulei in cadru si in mai putin de 10 sec. ii da la supraplin :moron:

Ii intra ffff foarte putin..ca si cum ar avea un dop, ceva de genu'.

Astept sa ma sune maine sa vad ce a mai rezolvat.

P.S. E vorba de Eci Cap de bou

Nu stiu unde ai tu supraplin, ca eu nu am la motorul meu..

BMW-ul are 2 pompe de ulei..unul pt. ungere (1) si unul pt. a pompa uleiul din baia de ulei inapoi in cadru (14).. in baia de ulei nu ajunge ulei numai dupa ce prima pompa face ungerea..Daca desfaci in timpul mersului dopul de la cadru si se intoarce ulei in cadru inseamna ca e ok, prima face ungere si a doua pompa are ce sa pompeze inapoi..

post-5301-1284582579_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supraplin insemnand ca da afara dupa niciun litru de ulei turnat in cadru.

 

Oricum, multumesc pentru raspuns.

Am mai aflat si eu un lucru..F650 are doua pompe de ulei :moron:

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ai scos uleiul Âşi din cadru (pe sub radiator) Âşi din motor (de sub scut)?

2. după ce bagi ceva mai mult de un litru, trebuie să porneÂşti motoru câteva secunde... ca uleiul din cadru să treacă în motor Âşi apoi completezi până la 2L de ulei (cacă nu schimbi filtru) Âşi 2,2 (dacă schimbi filtru)

 

Faza e că ar trebui să bagi cam 1,3 - 1,4L ulei în cadru până să dea p'afară. Tu zici că se întâmplă asta când nici nu ai terminat de băgat 1L ... ciudat. Personal suspectez că nu ai scos tot uleiul din motor. (punctul 1 de mai sus)

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu despre ce sita e vorba, dar amicul zice ca in doua zile a curatat respectiva piesa care era imbacsita.

Acum, cica, motorul functioneaza si a putut baga 2.4 L de ulei.

---------------------------------------------------------------------------

 

Motorul fusese desfacut bucati, deci uleiul a fost scos integral, atat din motor cat si din cadru.

Rotile de plastic ale celor doua pompe de ulei cica erau intacte.

In concluzie, motorul prinde de undeva mizerie si de aceea se obtureaza circuitul uleiului.

 

Multumesc pentru raspunsuri.

 

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu despre ce sita e vorba, dar amicul zice ca in doua zile a curatat respectiva piesa care era imbacsita.

Acum, cica, motorul functioneaza si a putut baga 2.4 L de ulei.

---------------------------------------------------------------------------

Update: motorul face la fel.

Problema nu e rezolvata.

La rece functioneaza, dar dupa ce se incalzeste, se aprinde becul de la ulei. In bloc nu are decat foarte putin ulei, restul ramanand in cadru.

Ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update: motorul face la fel.

Problema nu e rezolvata.

La rece functioneaza, dar dupa ce se incalzeste, se aprinde becul de la ulei. In bloc nu are decat foarte putin ulei, restul ramanand in cadru.

Ceva sugestii?

Posibil sa fie uleiul necorespunzator pt F650 sau "senzor" presiune de ulei defect..

Cel mai grav sa nu fie presiune de ulei din cauza defectiunii a pompei de ulei sau a uzurii motorului...

uleiul nu ramane in cadru..circula din cadru in motor si inapoi..:-)

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bulbul a fost inlocuit.

Uleiul e 10W40

Problema asta si e: uleiul nu-si face circuitul. De ce ? Habar nu am.

Problema e lipsa presiunii afecteaza si intinzatorul de la lantul de distributie.

 

Ce ar mai putea verifica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bulbul a fost inlocuit.

Uleiul e 10W40

Problema asta si e: uleiul nu-si face circuitul. De ce ? Habar nu am.

Problema e ca lipsa presiunii afecteaza si intinzatorul de la lantul de distributie.

 

Ce ar mai putea verifica?

 

Motorul a fost redesfacut complet. Verificat tot. Simtomele la fel

Uleiul nu-si face circuitul.

Sugestii?

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa verifice la dezmembrari pt un motor.

Da, e si asta o varianta sau... sa-si inchida service-ul si sa lase pe altii care se pricep sa faca treaba asta. :laugh:

 

--------------------------------------------------------

 

Imi explicati si mie, babeste, unde ar putea intampina probleme uleiul in urmatoarea schema?

Care din angrenajele respective sa fie cu problema?

 

oil-circuit.gif

 

1. Delivery pump

2. Oil tank

3. Check valve

4. Oil filter

5. Control valve

6. Low-pressure line (gearbox)

7. Low-pressure line (clutch)

8. High-pressure line (crankshaft)

9. High-pressure line (big end bearing)

10. High-pressure line (camshafts)

11. Chain tensioner

12. Spray nozzle (for piston)

13. Oil sump

14. Suction pump

 

Nu de alta, dar deja pe mine ma terorizeaza problema asta si Nu sunt posesorul F-ului cu pricina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...