Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  brummbrumm a spus:
"Ambreiajul de pornire" e acelasi lucru cu bendix/frei/starter sprag clutch ?

Cred ca da, bendixul e parghia aia dintre electromagnet si axu rotorului din electromotor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  Patrick_M a spus:
Inca nu am vazut facut special pt funduro. eu am avut o aripa de supermoto prinsa direct dub far. dar s-a rupt la accident. dupa asamblare o sa vad o adaptare diferita pt ca am pus o furca de aprilia si e upside-down. se poate cu o adaptare sa prinzi una de jugul inferior dar atentie sa nu loveasca carena la virare. daca gasesti ceva, pune sa vedem si noi. Ai aici un model, al meu inainte de impactul cu dacia

 

La ce foloseste (daca mai am aripa originala)? Motorul meu a venit cu asa ceva pe langa aripa originala, asa ca l-am/am dat(o) jos si pana acum nu i-am simtit lipsa. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca si zace, iti dau o bere plus inca una pt o donatie. Daca nu, spune un pret :)

Mesaj completat

Dupa 100 de zile de la accident, ieri seara am terminat de asamblat bestia cu totul. A pornit la sfert de cheie. E un motor extraordinar. Vor urma primele impresii cu furca de aprilia USD in teren. In alta ordine de idei, am o mica problema. S-a dus filetul de la busonul de scurgere ulei. Cine l-a refacut? Trebuie scos motorul sau se poate reface si asa? Alte solutii? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  Patrick_M a spus:
In alta ordine de idei, am o mica problema. S-a dus filetul de la busonul de scurgere ulei. Cine l-a refacut? Trebuie scos motorul sau se poate reface si asa? Alte solutii? Multumesc

 

Eu am aceeasi problema si cu toate ca am gasit pe cineva care poate reface filetul, am ales o solutie simpla si nu neaparat buna: am pus calti cu silicon (de-ala rosu, rezistent la caldura) si momentan sta foarte bine, nu scapa ulei pe acolo.

 

Exista pe piata un chit de reparare, de la BMW care e f scump (in jur de 200Euro) si cred ca trebuie sa fie si o varianta aftermarket, dar n-am gasit-o.

 

Daca te duci la un strungar/mester, poate sa-ti refaca filetul la baie si sa-ti faca un nou buson pe filetul respectiv fara sa dea motorul jos (dar trebuie culcat pe o parte, deci atentie la lichidele ce pot curge, in special la baterie). Totusi meseriasul tre sa fie meserias, ca n-are voie sa greseasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  yzulyka a spus:
Aici trebuie sa fii mai explicit nitel...detaliaza te rog :)

O bucsa atat cu filet exterior cat si interior. Se largeste gaura din motor in care se infileteaza bucsa. In bucsa se infileteaza vechiul buson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cer si eu lamurire , ca eu sunt bagat in ceata rau de tot de cum se comporta bavarezul. Am avut probleme cu regulatorul de incarcare, l-am schimbat cu altul sh dar nu original , la masuratoare da bine insa apar urmatoarele probleme: motoreta ma lasa cand mi-e lumea mai draga si nu imi mai porneste, cateodata insa o ia, de obicei daca o las peste noapte dimineata nu mai porneste ca nu mai are pic de curent, dar cateodata o ia. Apoi in mers, daca semnalizez, se intampla ca la un moment dat semnalizarile sa clipocesca re[pede, apoi nu mai au putere deloc, bineinteles ca nu tot timpul, deci are toane. Am fost la prieteni care se pricep, am luat la masurat, fiecare cu sfatul lui, am fost la service , au masurat si gigeii de acolo, n-are domne nimic. Cu putinele cunostinte de electrica pe care le am, eu as zice ca panarama de regulator functioneaza cum si cand vrea muschiul lui, insa cum depistez? Bineinteles ma gandesc ca poate si bateria sa fie phututa de celalalt regulator care mi s-a stricat. Acum cer un sfat, ce sa schimb mai intai, poate sa mai fie si altceva, poate nu caut problema unde trebuie? Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

  irip a spus:
Cer si eu lamurire , ca eu sunt bagat in ceata rau de tot de cum se comporta bavarezul. Am avut probleme cu regulatorul de incarcare, l-am schimbat cu altul sh dar nu original , la masuratoare da bine insa apar urmatoarele probleme: motoreta ma lasa cand mi-e lumea mai draga si nu imi mai porneste, cateodata insa o ia, de obicei daca o las peste noapte dimineata nu mai porneste ca nu mai are pic de curent, dar cateodata o ia. Apoi in mers, daca semnalizez, se intampla ca la un moment dat semnalizarile sa clipocesca re[pede, apoi nu mai au putere deloc, bineinteles ca nu tot timpul, deci are toane. Am fost la prieteni care se pricep, am luat la masurat, fiecare cu sfatul lui, am fost la service , au masurat si gigeii de acolo, n-are domne nimic. Cu putinele cunostinte de electrica pe care le am, eu as zice ca panarama de regulator functioneaza cum si cand vrea muschiul lui, insa cum depistez? Bineinteles ma gandesc ca poate si bateria sa fie phututa de celalalt regulator care mi s-a stricat. Acum cer un sfat, ce sa schimb mai intai, poate sa mai fie si altceva, poate nu caut problema unde trebuie? Multam

Sa incerci cu alt releu regulator ?

Daca poti si gasesti un alt releu, monteza-l si vezi daca mai face aceleasi faze. Daca a inceput cu simptomele astea DUPA ce ai schimbat releul ... mi se pare cam ciudata coincidenta...

Altfel se pare a fi pe undeva prin niste locuri pe unde ai umblat recent, contacte imperfecte. Se rezolva cu spray de contact.

Bafta!

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva codurile la rulmentii de la roti fata si spate? vreau sa ii schimg maine si sa stiu ce sa caut la skf, ms mult

 

 

Mesaj completat

6203 e codul

Mesaj completat

Pt cine vrea sa isi schimbe rulmentii ( toti 5 ), am schimbat ieri cu 5 rulmenti SKF si 2 simeringuri totul la incredibilul pret de 98 lei si cateva ore de munca usoara. Mi-am luat gandul la urmatorii 20k km de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Bine v-am gasit, am lipsit o perioada lunga. Am fost prin Africa, din pacate nu cu mobra :blink:

 

Sper ca toata lumea pe care o cunosc sau nu e OK. :goodposting:

 

Buna ideea cu acel cod SKF, ca pana si importatorii directi de piese au preturi maricele.

 

O zi buna,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  yzulyka a spus:
Faceti un pustiu de bine sa imi spuneti ce diametru au telescoapele , in partea cu jugurile ?

Cumva 41 mm ?

 

Multumesc

 

da, 41.

 

  buzoianu a spus:
Salutare,

 

Bine v-am gasit, am lipsit o perioada lunga. Am fost prin Africa, din pacate nu cu mobra :blink:

 

Sper ca toata lumea pe care o cunosc sau nu e OK. :goodposting:

 

Buna ideea cu acel cod SKF, ca pana si importatorii directi de piese au preturi maricele.

 

O zi buna,

 

 

ce te-am mai sunat acum vreo 2 luni...am vorbit cu un coleg/prieten(?), care nu prea stia cat mai stai pe`acolo..

mai ai semnalele de la F?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...