brummbrumm Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 "Ambreiajul de pornire" e acelasi lucru cu bendix/frei/starter sprag clutch ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Daca dezmembreaza careva un funduro sau st, as vrea, de la spuportul de baterie, "usita" care asigura bateria sa nu iasa din locas. A mea s-a rupt la accident. Ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 brummbrumm a spus: "Ambreiajul de pornire" e acelasi lucru cu bendix/frei/starter sprag clutch ? Cred ca da, bendixul e parghia aia dintre electromagnet si axu rotorului din electromotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Patrick_M a spus: Daca dezmembreaza careva un funduro sau st, as vrea, de la spuportul de baterie, "usita" care asigura bateria sa nu iasa din locas. A mea s-a rupt la accident. Ms mult Am gasit. La magazin, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shutterbug Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Patrick_M a spus: Inca nu am vazut facut special pt funduro. eu am avut o aripa de supermoto prinsa direct dub far. dar s-a rupt la accident. dupa asamblare o sa vad o adaptare diferita pt ca am pus o furca de aprilia si e upside-down. se poate cu o adaptare sa prinzi una de jugul inferior dar atentie sa nu loveasca carena la virare. daca gasesti ceva, pune sa vedem si noi. Ai aici un model, al meu inainte de impactul cu dacia La ce foloseste (daca mai am aripa originala)? Motorul meu a venit cu asa ceva pe langa aripa originala, asa ca l-am/am dat(o) jos si pana acum nu i-am simtit lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Pt look si atat. Poti pune o poza cu aripa si eventual prinderea ei? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shutterbug Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Patrick_M a spus: Pt look si atat. Poti pune o poza cu aripa si eventual prinderea ei? ms Am sa o caut si am sa pun o poza...zace intr-o debara daca nu i-am vazut rostul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Daca si zace, iti dau o bere plus inca una pt o donatie. Daca nu, spune un pret Mesaj completat Dupa 100 de zile de la accident, ieri seara am terminat de asamblat bestia cu totul. A pornit la sfert de cheie. E un motor extraordinar. Vor urma primele impresii cu furca de aprilia USD in teren. In alta ordine de idei, am o mica problema. S-a dus filetul de la busonul de scurgere ulei. Cine l-a refacut? Trebuie scos motorul sau se poate reface si asa? Alte solutii? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Daca se pune banda de teflon, nu ajuta deocamdata? Inteleg ca e dus filetul in bloc, nu? Ce solutii mai sunt, in afara de refiletare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Patrick_M a spus: In alta ordine de idei, am o mica problema. S-a dus filetul de la busonul de scurgere ulei. Cine l-a refacut? Trebuie scos motorul sau se poate reface si asa? Alte solutii? Multumesc Eu am aceeasi problema si cu toate ca am gasit pe cineva care poate reface filetul, am ales o solutie simpla si nu neaparat buna: am pus calti cu silicon (de-ala rosu, rezistent la caldura) si momentan sta foarte bine, nu scapa ulei pe acolo. Exista pe piata un chit de reparare, de la BMW care e f scump (in jur de 200Euro) si cred ca trebuie sa fie si o varianta aftermarket, dar n-am gasit-o. Daca te duci la un strungar/mester, poate sa-ti refaca filetul la baie si sa-ti faca un nou buson pe filetul respectiv fara sa dea motorul jos (dar trebuie culcat pe o parte, deci atentie la lichidele ce pot curge, in special la baterie). Totusi meseriasul tre sa fie meserias, ca n-are voie sa greseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 yzulyka a spus: Ce solutii mai sunt, in afara de refiletare? reductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Aici trebuie sa fii mai explicit nitel...detaliaza te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 yzulyka a spus: Aici trebuie sa fii mai explicit nitel...detaliaza te rog O bucsa atat cu filet exterior cat si interior. Se largeste gaura din motor in care se infileteaza bucsa. In bucsa se infileteaza vechiul buson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Cer si eu lamurire , ca eu sunt bagat in ceata rau de tot de cum se comporta bavarezul. Am avut probleme cu regulatorul de incarcare, l-am schimbat cu altul sh dar nu original , la masuratoare da bine insa apar urmatoarele probleme: motoreta ma lasa cand mi-e lumea mai draga si nu imi mai porneste, cateodata insa o ia, de obicei daca o las peste noapte dimineata nu mai porneste ca nu mai are pic de curent, dar cateodata o ia. Apoi in mers, daca semnalizez, se intampla ca la un moment dat semnalizarile sa clipocesca re[pede, apoi nu mai au putere deloc, bineinteles ca nu tot timpul, deci are toane. Am fost la prieteni care se pricep, am luat la masurat, fiecare cu sfatul lui, am fost la service , au masurat si gigeii de acolo, n-are domne nimic. Cu putinele cunostinte de electrica pe care le am, eu as zice ca panarama de regulator functioneaza cum si cand vrea muschiul lui, insa cum depistez? Bineinteles ma gandesc ca poate si bateria sa fie phututa de celalalt regulator care mi s-a stricat. Acum cer un sfat, ce sa schimb mai intai, poate sa mai fie si altceva, poate nu caut problema unde trebuie? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) Mesaj completat irip a spus: Cer si eu lamurire , ca eu sunt bagat in ceata rau de tot de cum se comporta bavarezul. Am avut probleme cu regulatorul de incarcare, l-am schimbat cu altul sh dar nu original , la masuratoare da bine insa apar urmatoarele probleme: motoreta ma lasa cand mi-e lumea mai draga si nu imi mai porneste, cateodata insa o ia, de obicei daca o las peste noapte dimineata nu mai porneste ca nu mai are pic de curent, dar cateodata o ia. Apoi in mers, daca semnalizez, se intampla ca la un moment dat semnalizarile sa clipocesca re[pede, apoi nu mai au putere deloc, bineinteles ca nu tot timpul, deci are toane. Am fost la prieteni care se pricep, am luat la masurat, fiecare cu sfatul lui, am fost la service , au masurat si gigeii de acolo, n-are domne nimic. Cu putinele cunostinte de electrica pe care le am, eu as zice ca panarama de regulator functioneaza cum si cand vrea muschiul lui, insa cum depistez? Bineinteles ma gandesc ca poate si bateria sa fie phututa de celalalt regulator care mi s-a stricat. Acum cer un sfat, ce sa schimb mai intai, poate sa mai fie si altceva, poate nu caut problema unde trebuie? Multam Sa incerci cu alt releu regulator ? Daca poti si gasesti un alt releu, monteza-l si vezi daca mai face aceleasi faze. Daca a inceput cu simptomele astea DUPA ce ai schimbat releul ... mi se pare cam ciudata coincidenta... Altfel se pare a fi pe undeva prin niste locuri pe unde ai umblat recent, contacte imperfecte. Se rezolva cu spray de contact. Bafta! Editat Noiembrie 4, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Incearca cu alta baterie Ia una imprumut d ela un prieten, ca sa nu dai banii degeaba pe una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Stie careva codurile la rulmentii de la roti fata si spate? vreau sa ii schimg maine si sa stiu ce sa caut la skf, ms mult Mesaj completat 6203 e codul Mesaj completat Pt cine vrea sa isi schimbe rulmentii ( toti 5 ), am schimbat ieri cu 5 rulmenti SKF si 2 simeringuri totul la incredibilul pret de 98 lei si cateva ore de munca usoara. Mi-am luat gandul la urmatorii 20k km de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Salutare, Bine v-am gasit, am lipsit o perioada lunga. Am fost prin Africa, din pacate nu cu mobra Sper ca toata lumea pe care o cunosc sau nu e OK. Buna ideea cu acel cod SKF, ca pana si importatorii directi de piese au preturi maricele. O zi buna, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Faceti un pustiu de bine sa imi spuneti ce diametru au telescoapele , in partea cu jugurile ? Cumva 41 mm ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 yzulyka a spus: Faceti un pustiu de bine sa imi spuneti ce diametru au telescoapele , in partea cu jugurile ?Cumva 41 mm ? Multumesc da, 41. buzoianu a spus: Salutare, Bine v-am gasit, am lipsit o perioada lunga. Am fost prin Africa, din pacate nu cu mobra Sper ca toata lumea pe care o cunosc sau nu e OK. Buna ideea cu acel cod SKF, ca pana si importatorii directi de piese au preturi maricele. O zi buna, ce te-am mai sunat acum vreo 2 luni...am vorbit cu un coleg/prieten(?), care nu prea stia cat mai stai pe`acolo.. mai ai semnalele de la F? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Multumesc de raspuns...maine am sa incalt CS-ul cu o furca de Funduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 exista un joc maxim admisibil intre janta si foaie? joc dat de piesa 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 salutare tuturor pentru cei interesati ... se vinde un BMW 650 F ST din 96 - 1000 de euro! /index.php?...p;#entry2672068 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Alexey04 a spus: exista un joc maxim admisibil intre janta si foaie?joc dat de piesa 8 daca are joc poti sa tai o camera de bicicleta si sa bagi bucati de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Enduristul a spus: daca are joc poti sa tai o camera de bicicleta si sa bagi bucati de cauciuc sau silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.