raoulserban Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 am schimbat sprocket carrier-ul la mobra si totul a revenit la normal! mi-a luat 3luni sa o repar ca sa mearga asa cum a mers, pacat ca anuntul de vanzare este in continuare valabil! asadar..1300euro pt un f650 din 95 in stare mecanica foarte buna fara investitii in urmatorii 2ani si sa zicem 30.000km mecanic vorbind in stare estetica buna catre foarte buna, exceptie fac jantele si capacul pompei de apa. va doresc asfalt uscat si numai bine! ps: merg in continuare zi de zi la serviciu cu mobra(sper sa nu fac vreo boacana si sa-mi vina vreun cumparator) si va recomand cu caldura ebay.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Stiu ca e penibil insa vin si eu cu o intrebare ce priveste schimbul placutelor si al lichidului de frana. Mai exact, eu in mare parte stiu, dar acum trebuie s-o fac singur ca mai toti prieteni sunt plecati in concediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Am tot studiat problema cu furca si am gasit si pe Aprilia pegaso pana in 1997 parca, furca upside-down. Ma gandesc ca prinderea in cadru e aceeasi pt ca au acelasi cadru. Intrebarea e : merita in teren furca asta la modelul nostru de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salut! M-am hotarat sa imi vand motorul. Vreau sa ma orientez catre ceva mai mare. Baterie, ulei,filtre, lichid frana, lichid racire, curatat carburatoare, recent efectuate. Alarma originala, top case Givi 52 l, ITP august 2011 . Motorul este tinut in garaj, ingrijit, merge impecabil. Pretul este de 1900 euro nediscutabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Salut! M-am hotarat sa imi vand motorul. Vreau sa ma orientez catre ceva mai mare. Baterie, ulei,filtre, lichid frana, lichid racire, curatat carburatoare, recent efectuate. Alarma originala, top case Givi 52 l, ITP august 2011 . Motorul este tinut in garaj, ingrijit, merge impecabil. Pretul este de 1900 euro nediscutabil! cea mai frumoasa culoare a F-ului parbrizul nu`l dai separat? ghidon de ST are cineva? sau cum sa-l indrept pe al meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 cea mai frumoasa culoare a F-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 cea mai frumoasa culoare a F-uluiparbrizul nu`l dai separat? ghidon de ST are cineva? sau cum sa-l indrept pe al meu? Mai bine iei un ghidon nou. Orice ghidon nou (a se citi nou SI ieftin) e mai bun decat unu stramb (probabil indreptat de 3 ori si strambat de 5). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 argumente? (aka poze) Mai bine iei un ghidon nou. Orice ghidon nou (a se citi nou SI ieftin) e mai bun decat unu stramb (probabil indreptat de 3 ori si strambat de 5). tocmai de`aia nici nu m-am apucat, sa nu-l stramb din alta parte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Editat August 19, 2010 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Ti-ai vopsit offitzeru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Ti-ai vopsit offitzeru? Inca nu, n-am bani de stickere cu Hello Kitty!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Inca nu, n-am bani de stickere cu Hello Kitty!! cumpara doar sticker-e cu Bercenarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 cumpara doar sticker-e cu Bercenarii D'alea nu tre' sa cumpar, ca mai am cateva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o mica problema,am un f650 st 97.Cand las motorul la relantiu si porneste ventilatorul de pe radiator acesta nu se mai opreste si merge in continuu.Motorul nu ajunge niciodata pe rosu si nu depaseste 85 de grade.doar ca ventilatorul merge continuu.in mers de exemplu dupa plecare de la semafor se opreste.La voi face la fel?????poate incerca cineva sa mi spuna si mie.parca inainte nu mi facea asa. Mesaj completat si inca ceva.gasesc mereu benzina in filtru de aer care se scurge pe furtun in jos.ceva idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Ventilatorul porneÂşte când este cam la 1 cm de roÂşu. Dacă ajunge pe roÂşu va fi nasol. Nu îl lasă să meargă mult pe loc. La semafor asta e, dar dacă stai pe loc... Cât despre furtune, sunt 3 pe partea stânga. Unul de la baterie, de la filtru de aer Âşi de la rezervor. Dacă miroase a benzină, vezi supapa de la buÂşon de scos gaze să fie liberă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Ventilatorul porneÂşte când este cam la 1 cm de roÂşu. Dacă ajunge pe roÂşu va fi nasol. Nu îl lasă să meargă mult pe loc. La semafor asta e, dar dacă stai pe loc... Cât despre furtune, sunt 3 pe partea stânga. Unul de la baterie, de la filtru de aer Âşi de la rezervor. Dacă miroase a benzină, vezi supapa de la buÂşon de scos gaze să fie liberă. mie imi curge benzina de pe un furtun care vine din filtru de aer,de fapt se strange in timp acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 mie imi curge benzina de pe un furtun care vine din filtru de aer,de fapt se strange in timp acolo Cred ca este supraplinul care ar trebuii sa vina undeva in jos, nu pe la filtrul de aer, poate e bagat aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Inca nu, n-am bani de stickere cu Hello Kitty!! Hello Kitty is a slut. Hanna Montana rulz. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o mica problema,am un f650 st 97.Cand las motorul la relantiu si porneste ventilatorul de pe radiator acesta nu se mai opreste si merge in continuu.Motorul nu ajunge niciodata pe rosu si nu depaseste 85 de grade.doar ca ventilatorul merge continuu.in mers de exemplu dupa plecare de la semafor se opreste.La voi face la fel?????poate incerca cineva sa mi spuna si mie.parca inainte nu mi facea asa.Mesaj completat si inca ceva.gasesc mereu benzina in filtru de aer care se scurge pe furtun in jos.ceva idei Mie nu-mi face asa nici macar la 40 de grade la umbra. Cand a pornit ventilatorul incepe sa scada. Cand sunt in trafic si e foarte cald porneste intr-un minut... dar tot se mai opreste. Sa nu ai termostatul busit si sa inchida circuitul atunci cand e cald corect dar cand se raceste sa nu ramana blocat de pe la vreo mizerie. Cu flirtul de aer nu ma pritzep ca nu am ajuns pana acolo cu desfacutul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) Io am eliminat termostatul, ca si la Dacie, si-acum temperatura lichidului de racire nu mai trece de 85*-90*, iar ventilatorul porneste foarte rar. In rest, la mers normal (daca se poate spune ca merg normal!) temperatura sta intre 70*-80*. Pentru cei care merg mult prin oras, cred ca este cea mai buna varianta. Editat August 20, 2010 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 firar mama ei de treaba! bine ca nu am vandut motocicleta ca imi faceam stoc de carne in frigider. saptamana trecuta culminand cu ziua de ieri regulatorul de tensiune mi-a dat batai serioase de cap. ieri cu sprinjin de la prieteni am dat jos regulatorul de tensiune care era puscat pe interior(nenorocit epoxy-ul ala, chiar am crezut ca-l pot da jos si pot repara regulatorul). noroc ca bateria a ramas cu ceva juice in ea. am pus un regulator de afrikana(3 fire galbene pt faze, 2 rosii-impreunate si puse la rosu, 2 verzi-impreunate si puse la verde si unul negru care l-m lasat in aer) si imi incarca 13v(cu bateria descarcata si completat cu apa distilata) . de mers merge muuult mai frumos si mai rotund parca, trage mai ine si are vana . problema se pune in felul urmator...cat de durabil e transplantul , ce trebuie facut ca sa fie in valori normale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Io am eliminat termostatul, ca si la Dacie, si-acum temperatura lichidului de racire nu mai trece de 85*-90*, iar ventilatorul porneste foarte rar. In rest, la mers normal (daca se poate spune ca merg normal!) temperatura sta intre 70*-80*. Pentru cei care merg mult prin oras, cred ca este cea mai buna varianta. cum se face asta???dauneaza lamers in exterior sau la temperaturi scazute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Se face simplu: desfaci doua suruburi din dreapta motorului, aproape de bujii, in spatele radiatorului, unde intra un furtun, dupa ce scoti antigelul ca sa nu-ti curga in bocanci, apoi dai capacul ala jos, scoti continutul din interior (niste piese din tabla, arc...etc.) si pui capacul la loc! Completezi cu antigelul scos si mergi pina la adinci batrineti! Daca dauneaza, vezi dupa vreo 10-15 ani! Iarna pui termostatul la loc sau mergi cu conserva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o mica problema,am un f650 st 97.Cand las motorul la relantiu si porneste ventilatorul de pe radiator acesta nu se mai opreste si merge in continuu.Motorul nu ajunge niciodata pe rosu si nu depaseste 85 de grade.doar ca ventilatorul merge continuu.in mers de exemplu dupa plecare de la semafor se opreste.La voi face la fel?????poate incerca cineva sa mi spuna si mie.parca inainte nu mi facea asa.Mesaj completat si inca ceva.gasesc mereu benzina in filtru de aer care se scurge pe furtun in jos.ceva idei pompa de apa la relantiu nu functioneaza,de aceea nu se mai opreste ventilatorul,pleaca cu ea de pe loc si vezi daca se opreste. inchide benzina de la robinet de cate ori opresti si nu o sa mai curga,banuiesc ca nu iti inchide cuiul pontou,eu asa procedam,am avut aceeasi problema. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Roata de 21 pe fata. Modificari, impresii. As vrea sa stiu daca are careva si ce modificari se fac pt asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 firar mama ei de treaba! bine ca nu am vandut motocicleta ca imi faceam stoc de carne in frigider. saptamana trecuta culminand cu ziua de ieri regulatorul de tensiune mi-a dat batai serioase de cap. ieri cu sprinjin de la prieteni am dat jos regulatorul de tensiune care era puscat pe interior(nenorocit epoxy-ul ala, chiar am crezut ca-l pot da jos si pot repara regulatorul). noroc ca bateria a ramas cu ceva juice in ea. am pus un regulator de afrikana(3 fire galbene pt faze, 2 rosii-impreunate si puse la rosu, 2 verzi-impreunate si puse la verde si unul negru care l-m lasat in aer) si imi incarca 13v(cu bateria descarcata si completat cu apa distilata) . de mers merge muuult mai frumos si mai rotund parca, trage mai ine si are vana . problema se pune in felul urmator...cat de durabil e transplantul , ce trebuie facut ca sa fie in valori normale bun...am rezolvat problema cu ajutorul lui augustin87r de pe f650.ro. aici aveti schema pt adaptarea unui regulator de tensiune afrika twin la f650clasic http://img716.imageshack.us/i/adaptare.jpg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.