Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

am schimbat sprocket carrier-ul la mobra si totul a revenit la normal! mi-a luat 3luni sa o repar ca sa mearga asa cum a mers, pacat ca anuntul de vanzare este in continuare valabil!

asadar..1300euro pt un f650 din 95 in stare mecanica foarte buna fara investitii in urmatorii 2ani si sa zicem 30.000km mecanic vorbind

in stare estetica buna catre foarte buna, exceptie fac jantele si capacul pompei de apa.

va doresc asfalt uscat si numai bine!

ps: merg in continuare zi de zi la serviciu cu mobra(sper sa nu fac vreo boacana si sa-mi vina vreun cumparator) si va recomand cu caldura ebay.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stiu ca e penibil insa vin si eu cu o intrebare ce priveste schimbul placutelor si al lichidului de frana. Mai exact, eu in mare parte stiu, dar acum trebuie s-o fac singur ca mai toti prieteni sunt plecati in concediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot studiat problema cu furca si am gasit si pe Aprilia pegaso pana in 1997 parca, furca upside-down. Ma gandesc ca prinderea in cadru e aceeasi pt ca au acelasi cadru. Intrebarea e : merita in teren furca asta la modelul nostru de motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

M-am hotarat sa imi vand motorul.

Vreau sa ma orientez catre ceva mai mare.

 

Baterie, ulei,filtre, lichid frana, lichid racire, curatat carburatoare, recent efectuate. Alarma originala, top case Givi 52 l, ITP august 2011 .

Motorul este tinut in garaj, ingrijit, merge impecabil.

Pretul este de 1900 euro nediscutabil!

post-24816-1282153780_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

M-am hotarat sa imi vand motorul.

Vreau sa ma orientez catre ceva mai mare.

 

Baterie, ulei,filtre, lichid frana, lichid racire, curatat carburatoare, recent efectuate. Alarma originala, top case Givi 52 l, ITP august 2011 .

Motorul este tinut in garaj, ingrijit, merge impecabil.

Pretul este de 1900 euro nediscutabil!

 

cea mai frumoasa culoare a F-ului

parbrizul nu`l dai separat? :baldy:

 

 

ghidon de ST are cineva? sau cum sa-l indrept pe al meu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai frumoasa culoare a F-ului

parbrizul nu`l dai separat? :baldy:

 

 

ghidon de ST are cineva? sau cum sa-l indrept pe al meu?

Mai bine iei un ghidon nou. Orice ghidon nou (a se citi nou SI ieftin) e mai bun decat unu stramb (probabil indreptat de 3 ori si strambat de 5).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy:

 

argumente? ;) (aka poze)

 

 

Mai bine iei un ghidon nou. Orice ghidon nou (a se citi nou SI ieftin) e mai bun decat unu stramb (probabil indreptat de 3 ori si strambat de 5).

 

tocmai de`aia nici nu m-am apucat, sa nu-l stramb din alta parte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-16760-1282216288_thumb.jpg

 

:baldy:

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai vopsit offitzeru? :D

Inca nu, n-am bani de stickere cu Hello Kitty!! :baldy: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpara doar sticker-e cu Bercenarii :baldy:

D'alea nu tre' sa cumpar, ca mai am cateva.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o mica problema,am un f650 st 97.Cand las motorul la relantiu si porneste ventilatorul de pe radiator acesta nu se mai opreste si merge in continuu.Motorul nu ajunge niciodata pe rosu si nu depaseste 85 de grade.doar ca ventilatorul merge continuu.in mers de exemplu dupa plecare de la semafor se opreste.La voi face la fel?????poate incerca cineva sa mi spuna si mie.parca inainte nu mi facea asa.

Mesaj completat

si inca ceva.gasesc mereu benzina in filtru de aer care se scurge pe furtun in jos.ceva idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilatorul porneÂşte când este cam la 1 cm de roÂşu. Dacă ajunge pe roÂşu va fi nasol. Nu îl lasă să meargă mult pe loc. La semafor asta e, dar dacă stai pe loc... Cât despre furtune, sunt 3 pe partea stânga. Unul de la baterie, de la filtru de aer Âşi de la rezervor. Dacă miroase a benzină, vezi supapa de la buÂşon de scos gaze să fie liberă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilatorul porneÂşte când este cam la 1 cm de roÂşu. Dacă ajunge pe roÂşu va fi nasol. Nu îl lasă să meargă mult pe loc. La semafor asta e, dar dacă stai pe loc... Cât despre furtune, sunt 3 pe partea stânga. Unul de la baterie, de la filtru de aer Âşi de la rezervor. Dacă miroase a benzină, vezi supapa de la buÂşon de scos gaze să fie liberă.

mie imi curge benzina de pe un furtun care vine din filtru de aer,de fapt se strange in timp acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi curge benzina de pe un furtun care vine din filtru de aer,de fapt se strange in timp acolo

Cred ca este supraplinul care ar trebuii sa vina undeva in jos, nu pe la filtrul de aer, poate e bagat aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu, n-am bani de stickere cu Hello Kitty!!

 

Hello Kitty is a slut. Hanna Montana rulz.

 

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o mica problema,am un f650 st 97.Cand las motorul la relantiu si porneste ventilatorul de pe radiator acesta nu se mai opreste si merge in continuu.Motorul nu ajunge niciodata pe rosu si nu depaseste 85 de grade.doar ca ventilatorul merge continuu.in mers de exemplu dupa plecare de la semafor se opreste.La voi face la fel?????poate incerca cineva sa mi spuna si mie.parca inainte nu mi facea asa.

Mesaj completat

si inca ceva.gasesc mereu benzina in filtru de aer care se scurge pe furtun in jos.ceva idei

 

Mie nu-mi face asa nici macar la 40 de grade la umbra. Cand a pornit ventilatorul incepe sa scada. Cand sunt in trafic si e foarte cald porneste intr-un minut... dar tot se mai opreste. Sa nu ai termostatul busit si sa inchida circuitul atunci cand e cald corect dar cand se raceste sa nu ramana blocat de pe la vreo mizerie.

 

Cu flirtul de aer nu ma pritzep ca nu am ajuns pana acolo cu desfacutul. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am eliminat termostatul, ca si la Dacie, si-acum temperatura lichidului de racire nu mai trece de 85*-90*, iar ventilatorul porneste foarte rar. In rest, la mers normal (daca se poate spune ca merg normal!) temperatura sta intre 70*-80*. Pentru cei care merg mult prin oras, cred ca este cea mai buna varianta.

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

firar mama ei de treaba! bine ca nu am vandut motocicleta ca imi faceam stoc de carne in frigider.

saptamana trecuta culminand cu ziua de ieri regulatorul de tensiune mi-a dat batai serioase de cap. ieri cu sprinjin de la prieteni am dat jos regulatorul de tensiune care era puscat pe interior(nenorocit epoxy-ul ala, chiar am crezut ca-l pot da jos si pot repara regulatorul). noroc ca bateria a ramas cu ceva juice in ea. am pus un regulator de afrikana(3 fire galbene pt faze, 2 rosii-impreunate si puse la rosu, 2 verzi-impreunate si puse la verde si unul negru care l-m lasat in aer) si imi incarca 13v(cu bateria descarcata si completat cu apa distilata) . de mers merge muuult mai frumos si mai rotund parca, trage mai ine si are vana .

problema se pune in felul urmator...cat de durabil e transplantul , ce trebuie facut ca sa fie in valori normale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am eliminat termostatul, ca si la Dacie, si-acum temperatura lichidului de racire nu mai trece de 85*-90*, iar ventilatorul porneste foarte rar. In rest, la mers normal (daca se poate spune ca merg normal!) temperatura sta intre 70*-80*. Pentru cei care merg mult prin oras, cred ca este cea mai buna varianta.

cum se face asta???dauneaza lamers in exterior sau la temperaturi scazute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se face simplu: desfaci doua suruburi din dreapta motorului, aproape de bujii, in spatele radiatorului, unde intra un furtun, dupa ce scoti antigelul ca sa nu-ti curga in bocanci, apoi dai capacul ala jos, scoti continutul din interior (niste piese din tabla, arc...etc.) si pui capacul la loc! Completezi cu antigelul scos si mergi pina la adinci batrineti! Daca dauneaza, vezi dupa vreo 10-15 ani! Iarna pui termostatul la loc sau mergi cu conserva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o mica problema,am un f650 st 97.Cand las motorul la relantiu si porneste ventilatorul de pe radiator acesta nu se mai opreste si merge in continuu.Motorul nu ajunge niciodata pe rosu si nu depaseste 85 de grade.doar ca ventilatorul merge continuu.in mers de exemplu dupa plecare de la semafor se opreste.La voi face la fel?????poate incerca cineva sa mi spuna si mie.parca inainte nu mi facea asa.

Mesaj completat

si inca ceva.gasesc mereu benzina in filtru de aer care se scurge pe furtun in jos.ceva idei

pompa de apa la relantiu nu functioneaza,de aceea nu se mai opreste ventilatorul,pleaca cu ea de pe loc si vezi daca se opreste.

inchide benzina de la robinet de cate ori opresti si nu o sa mai curga,banuiesc ca nu iti inchide cuiul pontou,eu asa procedam,am avut aceeasi problema.

asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

firar mama ei de treaba! bine ca nu am vandut motocicleta ca imi faceam stoc de carne in frigider.

saptamana trecuta culminand cu ziua de ieri regulatorul de tensiune mi-a dat batai serioase de cap. ieri cu sprinjin de la prieteni am dat jos regulatorul de tensiune care era puscat pe interior(nenorocit epoxy-ul ala, chiar am crezut ca-l pot da jos si pot repara regulatorul). noroc ca bateria a ramas cu ceva juice in ea. am pus un regulator de afrikana(3 fire galbene pt faze, 2 rosii-impreunate si puse la rosu, 2 verzi-impreunate si puse la verde si unul negru care l-m lasat in aer) si imi incarca 13v(cu bateria descarcata si completat cu apa distilata) . de mers merge muuult mai frumos si mai rotund parca, trage mai ine si are vana .

problema se pune in felul urmator...cat de durabil e transplantul , ce trebuie facut ca sa fie in valori normale

bun...am rezolvat problema cu ajutorul lui augustin87r de pe f650.ro. aici aveti schema pt adaptarea unui regulator de tensiune afrika twin la f650clasic

http://img716.imageshack.us/i/adaptare.jpg/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...