lwiq Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Aici bag mâna în foc că greÂşeÂşti!!!! Când releul e fecundat ori încarcă prea mult ori nu încarcă deloc. Din descrirea pățitului se deduce că releul nu încarcă. Dacă încărca prea mult motorul mergea bine până începeau să se ardă chestii: becuri, relee, CDI... Am fost pățit Âşi eu cun vechiul F650. Nu am pus bine mufa cu cele 3 fire gablene Âşi releul nu încărca. După un timp când s-a descărcat bateria m-am trezit că pârțâie aiurea. Am verificat... refăcut contactele Âşi bingo. Bine... cu timpul a trebuit să schimb releul. Oricum întâi verifică încărcarea Âşi apoi vezi ce-i de făcut. CiteÂşte din linkurile următoare: ai tot ce-ți trebuie acolo. http://faq.f650.com/FAQs/VoltageRectifierFAQ.htm http://faq.f650.com/FAQs/VRRelocation.htm si eu am trecut prin asta ). releul incarca de rupea (20v pe acceleratie) si dadea in nas la accelerare. din cate am citit pe forumul asta poate sa incarce si mai putin (nu am patit-o eu) fapt ce duce la consumarea bateriei. la etz mi s-a intamplat sa incarce in jur de 6v... oricum pana nu masoara ne dam cu parerea ) trebuie sa fie ceva distantiere, nu mai stiu exact ce si cum ca am 2 anid e cand am dat f-ul. baga o poza de la tine toate distantierele erau la locul lor. am verificat jocul din rulmentul carrier-ului cu distantierul din exterior montat (la unii a iesit acel distantier fara probleme... eu, mai ghinionist m-am chinuit 2h. pana la urma am reusit punand tot ansamblul la congelator si batand din partea de interior, dinspre roata doar in distantierul ala... l-am luat apoi putin la pila ca se facuse o mica urechiusa cum am batut in el.... in caz ca mai are cineva nevoie - cred ca pe f650.com ziceau sa nu faci asta, dar nu am gasit extractor si cu surubelnita n-a mers) si nu se simtea nici un joc, rulmentul se invartea bine. dupa ce am scos distantierul ala s-a vazut jocul la rulment. pretul la AB (al rulmentului) e de 109.23 iar la cauciucurilede admisie (ale mele au unele crapaturi si chiar nu imi place sa stau cu frica in san) 334.31. legat de rulment, mai astept niste oferte (de la rolling - magazin) cica au de toate si sunt ieftini, ramane de vazut), iar cauciucul de admisie sper sa-l gasesc in alta parte mai ieftin. astept sugestii de site-uri, magazine. exclus folosit salutari cu farul stie cineva cum se numesc chestiile alea de cauciuc, rotunde pe care sta lantul (in partea de jos) si una in partea de sus care are rol presupun sa protejeze lantul. are cineva second? aia de jos. se nimer si de la pegaso? Editat Aprilie 25, 2012 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Pentru rulmenti ai putea să mergi la rulmentărie (SKF, URB, BRB, GTG, ETC) Âşi să ceri rulmeni pe cotele ce le ai Âşi faci economie Âşi probabil Âşi calitate superioară. rulment carrier 20x47x14 2x rulment stanga-dreapta 17x40x12 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0166&mospid=51726&btnr=36_0175&hg=36&fg=05 Teoretic ar trebui să găseÂşti Âşi simeringuri. PS Rulmenții ar trebui să aibă în coadă codul 2RS (capsulați pe ambele părți) Editat Aprilie 25, 2012 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Va salut domnilor, ajutati-ma si pe mine cu o parere despre ST-ul meu din '98. Nu stiu daca e normal sa faca asa: In viteza 1/2 la turatii mici (2000-2500 ture) _la relanti_ sau dat gaz incetisor merge in suturi. Stiu ca sub 3000 este subturata, insa chiar si peste 3k simt aceleasi "rateuri", se simt mai putin insa. Inca ceva: mi se pare ca papa cam multa benzina (~7 oras, dar am un mers destul de smucit) si simt miros de gaz mereu cand ma opresc, si a devenit chiar deranjant. Din nou, nu stiu daca este normal, pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 verifica carburatorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Salut rayman, Nu e normal, trebuie sa accelereze liniar, indiferent de turatie. Poate trebuiesc reglate carburatoarele? (e doar o presupunere), sau poate ai gunoaie in benzina? Consumul de ~7 e normal in oras, si mie imi papa la fel in Bucuresti. Benzina curge doar cand pun "cu varf" in rezervor, ai putea sa citesti aici daca ai aceleasi simptome LINK Editat Aprilie 25, 2012 de bogdan d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Salut, m-am exprimat gresit, e miros de gaz de esapament nu de benzina. Multzam de raspunsuri, o sa o duc la o carburatie ca la carte. Oricum acum ca am scos-o de la vanzare am de gand sa investesc in ea sa o fac sa mearga BRICI, poate ma va face sa ma razgandesc de tot Apropo, se fac intalniri de F650-isti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) stie cineva cum se numesc chestiile alea de cauciuc, rotunde pe care sta lantul (in partea de jos) si una in partea de sus care are rol presupun sa protejeze lantul. are cineva second? aia de jos. se nimer si de la pegaso? http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMid/B0000570.png?v=04052012 http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51726&rnd=04052012 Daca vorbim de acelasi lucru, piesa de care intrebi este numarul 11. Eu am schimbat-o doar pe cea de sus. Le-am comandatat de la mymoto. (~20-30 lei nu mai retin) Editat Aprilie 25, 2012 de bobocel007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) Salut, m-am exprimat gresit, e miros de gaz de esapament nu de benzina. Multzam de raspunsuri, o sa o duc la o carburatie ca la carte. Oricum acum ca am scos-o de la vanzare am de gand sa investesc in ea sa o fac sa mearga BRICI, poate ma va face sa ma razgandesc de tot Apropo, se fac intalniri de F650-isti? Pentru miros de gaz de esapament, verifica garniturile, la mine punctul 5 s-a dus la aprox 2 saptamani dupa ce am cumparat-o. Mai facea si un zgomot de tractor... de trezea toti vecinii http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/Diagrams/B0000501.png?v=04052012 +1 la ideea de intalniri, poate mai invatam una, alta In alta ordine de idei am si eu cateva intrebari: 1. Pentru ST (cu roata pe fata de 18) merge pusa alta roata direct pe 19, fara modificari? 2. A incercat cineva sa schimbe rulmentii pe spate? De unde se pot comanda? Trebuiesc unelte speciale (cum scrie in manual), sau merge doar sa incalzesti butucul si sa iasa? Multumesc Editat Aprilie 25, 2012 de bogdan d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambadi Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Salutare Poti pune roata de 19 (cum am facut si eu), dar trebuie ridicata aripa (nu ar fi fost obligatoriu dar eu am ridicat-o). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 E sesizabila diferenta cu roata de 19? (in afara de faptul ca gasesti mai usor cauciucuri enduro fata de 18inch) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMid/B0000570.png?v=04052012 http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51726&rnd=04052012 Daca vorbim de acelasi lucru, piesa de care intrebi este numarul 11. Eu am schimbat-o doar pe cea de sus. Le-am comandatat de la mymoto. (~20-30 lei nu mai retin) alea erau. vai cat le-am cautat. multumesc Pentru rulmenti ai putea să mergi la rulmentărie (SKF, URB, BRB, GTG, ETC) Âşi să ceri rulmeni pe cotele ce le ai Âşi faci economie Âşi probabil Âşi calitate superioară. rulment carrier 20x47x14 2x rulment stanga-dreapta 17x40x12 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0166&mospid=51726&btnr=36_0175&hg=36&fg=05 Teoretic ar trebui să găseÂşti Âşi simeringuri. PS Rulmenții ar trebui să aibă în coadă codul 2RS (capsulați pe ambele părți) am gasit rulmentul cu pricina la magazinul amintit mai sus. LA PRETUL DE 25ron skf. capsulati pe ambele parti te referi sa aibe protectiile alea de cauciuc, nu? problema arzatoare e ca si rulmentul asta are un mic joc... ceva nu e bine Editat Aprilie 25, 2012 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Salutare Poti pune roata de 19 (cum am facut si eu), dar trebuie ridicata aripa (nu ar fi fost obligatoriu dar eu am ridicat-o). De 21" merge/se gasesc compatibile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambadi Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 eu am pus de 19 de pegaso si butucul e identic, dar a trebuit sa ridic putin aripa(permitea max 3cm-eu am ridicat-o 2cm) pt roata de 21 ar trebui sa faci alt suport am gasit si eu una de 21 dar era de dominator parca insa nu aveam chef de facut alt ax (poate mai era de lucru si la disc,kilometraj) daca ar merge de GS ai putea scapa mai usor, doar cu un suport de aripa comparatii nu pre pot face pt ca cea de 18 era cu un cauciuc de strada si asta e cu un mitas e07(chiar daca multi le critica eu sunt multumit de ele-poate pt ca sunt si incepator si merg mai linistit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) am reusit sa o pornesc, carburatoarele nu sunt murdare, diafragmele sunt ok, capacul unuia dintre carburatoare e crapat(poza)... am luat releu de leonardo, e identic, acum iar nu vrea sa porneasca, sfaturi? Editat Aprilie 26, 2012 de 2M.R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 am reusit sa o pornesc, carburatoarele nu sunt murdare, diafragmele sunt ok, capacul unuia dintre carburatoare e crapat(poza)... am luat releu de leonardo, e identic, acum iar nu vrea sa porneasca, sfaturi? simptome? invarte? da benzina? ai scanteie? cum arata bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Poate parea o gluma, dar verifica sa nu ai robinetul de benzina inchis sau pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Nu e de la robinet, am inlocuit azi capacul de carburator, curatat rezervorul ( avea f. multa apa atat in el cat si in carb.), releul nu era bun (porneste, merge dar nu trece de 4000)...deci releul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Nu e de la robinet, am inlocuit azi capacul de carburator, curatat rezervorul ( avea f. multa apa atat in el cat si in carb.), releul nu era bun (porneste, merge dar nu trece de 4000)...deci releul! dar ai pus aparatul de masura pe el? cat incarca? (relanti/acceleratie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) dar ai pus aparatul de masura pe el? cat incarca? (relanti/acceleratie) nu inca, sapt. ce urmeaza, azi am facut pana pe spate dupa 300m de offroad, nu a mers cu spray-kit( s-a dezlipit cauciucul de janta) sfaturi pt. scos lantul si pneul? Editat Aprilie 28, 2012 de 2M.R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 nu inca, sapt. ce urmeaza, azi am facut pana pe spate dupa 300m de offroad, nu a mers cu spray-kit( s-a dezlipit cauciucul de janta) sfaturi pt. scos lantul si pneul? de ce sa scoti lantul? pt pneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Am rezolvat cu pana, masurat ieri releul, e in norme, dupa ce am mers cu ea ceva timp si s-a incalzit a inceput sa traga fara figuri... Cred ca Aprindere/Bujii sau carburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Am rezolvat cu pana, masurat ieri releul, e in norme, dupa ce am mers cu ea ceva timp si s-a incalzit a inceput sa traga fara figuri... Cred ca Aprindere/Bujii sau carburi? cat ti-a aratat bateria cu motorul oprit? dar cu motorul pornit si turat la 4-5k turatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2M.R. Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 cat ti-a aratat bateria cu motorul oprit? dar cu motorul pornit si turat la 4-5k turatii? 11.8, 12,5 , putin peste 14v turata, acum a inceput sa imi moara in mers, saptamana ce urmeaza o sa o duc la un specialist si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Schimba releul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 11.8, 12,5 , putin peste 14v turata, acum a inceput sa imi moara in mers, saptamana ce urmeaza o sa o duc la un specialist si gata... Volts @ 3-4K RPM Test Outcome Less than 12.0V VR is dead - under charging Less than 13.8V VR probably dead - under charging Between 13.8V and 15.0V VR most likely okay Above 15.0V VR most likely dying or dead Above 17.0V VR is dead (de aici unde VR este releul... baietii de acolo zic ca e releul este bun. totusi bateria la 11.8 nu e ok cu motorul oprit. tine-ne la curent cu descoperirile Schimba releul! inca mai crezi ca e releul de vina? de ce zici asta? (sunt destul de nou in bransa si nu strica sa invat cate ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.