Jump to content

Recommended Posts

Aici bag mâna în foc că greÂşeÂşti!!!!

Când releul e fecundat ori încarcă prea mult ori nu încarcă deloc.

Din descrirea pățitului se deduce că releul nu încarcă. Dacă încărca prea mult motorul mergea bine până începeau să se ardă chestii: becuri, relee, CDI...

Am fost pățit Âşi eu cun vechiul F650. Nu am pus bine mufa cu cele 3 fire gablene Âşi releul nu încărca. După un timp când s-a descărcat bateria m-am trezit că pârțâie aiurea. Am verificat... refăcut contactele Âşi bingo. Bine... cu timpul a trebuit să schimb releul.

 

Oricum întâi verifică încărcarea Âşi apoi vezi ce-i de făcut.

 

CiteÂşte din linkurile următoare: ai tot ce-ți trebuie acolo.

 

http://faq.f650.com/FAQs/VoltageRectifierFAQ.htm

http://faq.f650.com/FAQs/VRRelocation.htm

 

si eu am trecut prin asta :)). releul incarca de rupea (20v pe acceleratie) si dadea in nas la accelerare. din cate am citit pe forumul asta poate sa incarce si mai putin (nu am patit-o eu) fapt ce duce la consumarea bateriei. la etz mi s-a intamplat sa incarce in jur de 6v... oricum pana nu masoara ne dam cu parerea :))

 

trebuie sa fie ceva distantiere, nu mai stiu exact ce si cum ca am 2 anid e cand am dat f-ul. baga o poza de la tine

 

toate distantierele erau la locul lor. am verificat jocul din rulmentul carrier-ului cu distantierul din exterior montat (la unii a iesit acel distantier fara probleme... eu, mai ghinionist m-am chinuit 2h. pana la urma am reusit punand tot ansamblul la congelator si batand din partea de interior, dinspre roata doar in distantierul ala... l-am luat apoi putin la pila ca se facuse o mica urechiusa cum am batut in el.... in caz ca mai are cineva nevoie - cred ca pe f650.com ziceau sa nu faci asta, dar nu am gasit extractor si cu surubelnita n-a mers) si nu se simtea nici un joc, rulmentul se invartea bine. dupa ce am scos distantierul ala s-a vazut jocul la rulment. pretul la AB (al rulmentului) e de 109.23 iar la cauciucurilede admisie (ale mele au unele crapaturi si chiar nu imi place sa stau cu frica in san) 334.31. legat de rulment, mai astept niste oferte (de la rolling - magazin) cica au de toate si sunt ieftini, ramane de vazut), iar cauciucul de admisie sper sa-l gasesc in alta parte mai ieftin. astept sugestii de site-uri, magazine. exclus folosit

salutari cu farul

 

stie cineva cum se numesc chestiile alea de cauciuc, rotunde pe care sta lantul (in partea de jos) si una in partea de sus care are rol presupun sa protejeze lantul. are cineva second? aia de jos. se nimer si de la pegaso?

Edited by lwiq
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pentru rulmenti ai putea să mergi la rulmentărie (SKF, URB, BRB, GTG, ETC) Âşi să ceri rulmeni pe cotele ce le ai Âşi faci economie Âşi probabil Âşi calitate superioară.

 

 

rulment carrier 20x47x14

2x rulment stanga-dreapta 17x40x12

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0166&mospid=51726&btnr=36_0175&hg=36&fg=05

 

Teoretic ar trebui să găseÂşti Âşi simeringuri.

 

 

PS Rulmenții ar trebui să aibă în coadă codul 2RS (capsulați pe ambele părți)

Edited by sebicozaurus
Link to post
Share on other sites

Va salut domnilor, ajutati-ma si pe mine cu o parere despre ST-ul meu din '98.

Nu stiu daca e normal sa faca asa:

In viteza 1/2 la turatii mici (2000-2500 ture) _la relanti_ sau dat gaz incetisor merge in suturi. Stiu ca sub 3000 este subturata, insa chiar si peste 3k simt aceleasi "rateuri", se simt mai putin insa.

 

Inca ceva: mi se pare ca papa cam multa benzina (~7 oras, dar am un mers destul de smucit) si simt miros de gaz mereu cand ma opresc, si a devenit chiar deranjant. Din nou, nu stiu daca este normal, pareri?

Link to post
Share on other sites

Salut rayman,

Nu e normal, trebuie sa accelereze liniar, indiferent de turatie. Poate trebuiesc reglate carburatoarele? (e doar o presupunere), sau poate ai gunoaie in benzina?

Consumul de ~7 e normal in oras, si mie imi papa la fel in Bucuresti. Benzina curge doar cand pun "cu varf" in rezervor, ai putea sa citesti aici daca ai aceleasi simptome

LINK

Edited by bogdan d
Link to post
Share on other sites

Salut, m-am exprimat gresit, e miros de gaz de esapament nu de benzina.

 

Multzam de raspunsuri, o sa o duc la o carburatie ca la carte.

 

Oricum acum ca am scos-o de la vanzare am de gand sa investesc in ea sa o fac sa mearga BRICI, poate ma va face sa ma razgandesc de tot :D

 

Apropo, se fac intalniri de F650-isti? :D :friends:

Link to post
Share on other sites

 

stie cineva cum se numesc chestiile alea de cauciuc, rotunde pe care sta lantul (in partea de jos) si una in partea de sus care are rol presupun sa protejeze lantul. are cineva second? aia de jos. se nimer si de la pegaso?

 

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMid/B0000570.png?v=04052012

 

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51726&rnd=04052012

 

Daca vorbim de acelasi lucru, piesa de care intrebi este numarul 11. Eu am schimbat-o doar pe cea de sus. Le-am comandatat de la mymoto. (~20-30 lei nu mai retin)

Edited by bobocel007
Link to post
Share on other sites

Salut, m-am exprimat gresit, e miros de gaz de esapament nu de benzina.

 

Multzam de raspunsuri, o sa o duc la o carburatie ca la carte.

 

Oricum acum ca am scos-o de la vanzare am de gand sa investesc in ea sa o fac sa mearga BRICI, poate ma va face sa ma razgandesc de tot :D

 

Apropo, se fac intalniri de F650-isti? :D :friends:

 

 

Pentru miros de gaz de esapament, verifica garniturile, la mine punctul 5 s-a dus la aprox 2 saptamani dupa ce am cumparat-o. Mai facea si un zgomot de tractor... de trezea toti vecinii :)

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/Diagrams/B0000501.png?v=04052012

 

+1 la ideea de intalniri, poate mai invatam una, alta :cheers:

 

In alta ordine de idei am si eu cateva intrebari:

 

1. Pentru ST (cu roata pe fata de 18) merge pusa alta roata direct pe 19, fara modificari?

2. A incercat cineva sa schimbe rulmentii pe spate? De unde se pot comanda? Trebuiesc unelte speciale (cum scrie in manual), sau merge doar sa incalzesti butucul si sa iasa?

 

Multumesc

Edited by bogdan d
Link to post
Share on other sites

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMid/B0000570.png?v=04052012

 

http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51726&rnd=04052012

 

Daca vorbim de acelasi lucru, piesa de care intrebi este numarul 11. Eu am schimbat-o doar pe cea de sus. Le-am comandatat de la mymoto. (~20-30 lei nu mai retin)

 

alea erau. vai cat le-am cautat. multumesc

 

Pentru rulmenti ai putea să mergi la rulmentărie (SKF, URB, BRB, GTG, ETC) Âşi să ceri rulmeni pe cotele ce le ai Âşi faci economie Âşi probabil Âşi calitate superioară.

 

 

rulment carrier 20x47x14

2x rulment stanga-dreapta 17x40x12

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0166&mospid=51726&btnr=36_0175&hg=36&fg=05

 

Teoretic ar trebui să găseÂşti Âşi simeringuri.

 

 

PS Rulmenții ar trebui să aibă în coadă codul 2RS (capsulați pe ambele părți)

 

am gasit rulmentul cu pricina la magazinul amintit mai sus. LA PRETUL DE 25ron skf. capsulati pe ambele parti te referi sa aibe protectiile alea de cauciuc, nu? problema arzatoare e ca si rulmentul asta are un mic joc... ceva nu e bine

Edited by lwiq
Link to post
Share on other sites

eu am pus de 19 de pegaso si butucul e identic, dar a trebuit sa ridic putin aripa(permitea max 3cm-eu am ridicat-o 2cm)

pt roata de 21 ar trebui sa faci alt suport

am gasit si eu una de 21 dar era de dominator parca insa nu aveam chef de facut alt ax (poate mai era de lucru si la disc,kilometraj)

daca ar merge de GS ai putea scapa mai usor, doar cu un suport de aripa

comparatii nu pre pot face pt ca cea de 18 era cu un cauciuc de strada si asta e cu un mitas e07(chiar daca multi le critica eu sunt multumit de ele-poate pt ca sunt si incepator si merg mai linistit)

Link to post
Share on other sites

am reusit sa o pornesc, carburatoarele nu sunt murdare, diafragmele sunt ok, capacul unuia dintre carburatoare e crapat(poza)...


 

am luat releu de leonardo, e identic, acum iar nu vrea sa porneasca, sfaturi?

post-17404-0-22259200-1335476930_thumb.jpg

Edited by 2M.R.
Link to post
Share on other sites

am reusit sa o pornesc, carburatoarele nu sunt murdare, diafragmele sunt ok, capacul unuia dintre carburatoare e crapat(poza)...


 

am luat releu de leonardo, e identic, acum iar nu vrea sa porneasca, sfaturi?

 

simptome? invarte? da benzina? ai scanteie? cum arata bujiile?

Link to post
Share on other sites

Nu e de la robinet, am inlocuit azi capacul de carburator, curatat rezervorul ( avea f. multa apa atat in el cat si in carb.), releul nu era bun (porneste, merge dar nu trece de 4000)...deci releul!

Link to post
Share on other sites

Nu e de la robinet, am inlocuit azi capacul de carburator, curatat rezervorul ( avea f. multa apa atat in el cat si in carb.), releul nu era bun (porneste, merge dar nu trece de 4000)...deci releul!

 

dar ai pus aparatul de masura pe el? cat incarca? (relanti/acceleratie)

Link to post
Share on other sites

dar ai pus aparatul de masura pe el? cat incarca? (relanti/acceleratie)

 

nu inca, sapt. ce urmeaza, azi am facut pana pe spate dupa 300m de offroad, nu a mers cu spray-kit( s-a dezlipit cauciucul de janta) sfaturi pt. scos lantul si pneul?

Edited by 2M.R.
Link to post
Share on other sites

nu inca, sapt. ce urmeaza, azi am facut pana pe spate dupa 300m de offroad, nu a mers cu spray-kit( s-a dezlipit cauciucul de janta) sfaturi pt. scos lantul si pneul?

 

de ce sa scoti lantul? pt pneu

Link to post
Share on other sites

Am rezolvat cu pana, masurat ieri releul, e in norme, dupa ce am mers cu ea ceva timp si s-a incalzit a inceput sa traga fara figuri...

 

Cred ca Aprindere/Bujii sau carburi?

Link to post
Share on other sites

Am rezolvat cu pana, masurat ieri releul, e in norme, dupa ce am mers cu ea ceva timp si s-a incalzit a inceput sa traga fara figuri...

 

Cred ca Aprindere/Bujii sau carburi?

 

cat ti-a aratat bateria cu motorul oprit? dar cu motorul pornit si turat la 4-5k turatii?

Link to post
Share on other sites

cat ti-a aratat bateria cu motorul oprit? dar cu motorul pornit si turat la 4-5k turatii?

 

11.8, 12,5 , putin peste 14v turata, acum a inceput sa imi moara in mers, saptamana ce urmeaza o sa o duc la un specialist si gata...

Link to post
Share on other sites

11.8, 12,5 , putin peste 14v turata, acum a inceput sa imi moara in mers, saptamana ce urmeaza o sa o duc la un specialist si gata...

 

Volts @ 3-4K RPM Test Outcome

Less than 12.0V VR is dead - under charging

Less than 13.8V VR probably dead - under charging

Between 13.8V and 15.0V VR most likely okay

Above 15.0V VR most likely dying or dead

Above 17.0V VR is dead (de aici

unde VR este releul... baietii de acolo zic ca e releul este bun. totusi bateria la 11.8 nu e ok cu motorul oprit. tine-ne la curent cu descoperirile

 

Schimba releul! :cheers:

 

inca mai crezi ca e releul de vina? de ce zici asta? (sunt destul de nou in bransa si nu strica sa invat cate ceva)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...