Patrick_M Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 m-am gandit si eu la custom cras-bars. te rog cand poti pune o poza, ceva, o schita masuratori daca ai. Berea de rigoare cand ne intalnim cu prima ocazie. Sanatate si drumuri uscate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Cam astea ar fi pozele...acum restul detaliilor nu le pot da ,fiindca ar insemna sa ma apuc sa demontez tot si sa masor fiecare bucatica in parte!Meseriasul care le-a facut este un fabricant de garduri si porti artizanale,vopsirea s-a facut electrostatic si toata afacerea m-a costat acum ~un an 300 lei si berea de rigoare!Nu-mi cereti adresa meseriasului fiindca el este din Pitesti si tot sprijinul l-am primit din partea lui Mihai Lecca (model,poze,executie,montaj)! Cei care au posibilitatea sa ajunga in Pitesti,pot lua legatura cu Mihaita!El este autorul moral si sprijinul nr.1 care m-a ajutat sa fac aceste crash-bar-uri si suporti de cutii laterale.Fara ajutorul lui azi ma plimbam fara protectii la capra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Ce se intampla cu pastilele supapelor la F650/1999? Prin uzura, jocurile se maresc sau se micsoreaza, iar pastilele trebuie inlocuite cu unele mai groase sau cu unele mai subtiri. Daca este valabila a doua varianta, as incerca sa le aduc in cota prin rectificare pe o masina de rectificat plan si sa nu mai cumpar altele noi. un set de patru pastile costa 68 lei la AB (prin comanda desigur) ce ziceti de before & after(diferenta de 12 cm la nivelul spatelui e mai degraba un after & before dar pe mine ma intereseaza daca ai castigat ceva cu garda la sol ,masurat sub motor in cel mai jos punct. Fara ajutorul lui azi ma plimbam fara protectii la capra! Frumos nea Ivane.Frumoasa si Bestia neagra.Iti mai trebuie un parbriz ca al meu si e ca noua.Se vede ca ai muncit ceva la ea.La primavara poate o vedem Live.Salutari sotiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Frumos nea Ivane.Frumoasa si Bestia neagra.Iti mai trebuie un parbriz ca al meu si e ca noua.Se vede ca ai muncit ceva la ea.La primavara poate o vedem Live.Salutari sotiei. Multumesc de aprecieri...si salutarile transmise muierii! Parbrizul deja se afla in stadiul de "coala plata de plexiglas 100x50mm",undeva sus in pod...si asteapta sa vina caldura ca sa prinda forma...bineinteles,tot manufactura,sau "made by Ivan"...fiindca sintem in plina criza,nu?! Si va astept la primavara la o endureala prin frumosul Gorj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 fratilor, am reusit sa omor balauru azi dimineata incercand sa-l pornesc, probabil ca l-am inecat.. stie cineva ce model de bujii are F650 din 94 ? adicatelea NGk cat, cum ? multam mult, bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 balauru traieste schimbat bujiile, incarcat bateria.. ngk iridium- 65ron ngk D8EA-12ron bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
animal Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 de unde ai luat, sau unde aveau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) iridium am gasit la louis in targul vitan,iar normale D8EA am gasit la mymoto, soseaua viilor langa fabrica de ciocolata excelent. am cumparat bujii normale, pt ca mi se pare ca nu se justifica sa platesti de 5 ori mai mult pt niste bujii " minune". bafta ! Editat Ianuarie 12, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) balauru traieste schimbat bujiile, incarcat bateria.. ngk iridium- 65ron ngk D8EA-12ron bafta ! elp. Inecat si eu mandra azi. Cate sanse am sa nu dau jos rezervorul ca sa ajung la bujii? Plus, chestia de metal de deasupra e chiar fisa sau un capac. Si daca da, cum puii mei il trag de acolo. Editat Ianuarie 12, 2009 de melciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 ajungi la bujii si fara sa dai rezervorul jos,acel ceva de plastic este fisa,si daca reusesti sa dai bujia jos,o tii pe aragaz 1-3 min(partea metalica din fata,unde face scanteie),pui la loc si voala..merge...o bujie nu trebuie schimbata cand "se ineaca"".....bah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 ajungi la bujii si fara sa dai rezervorul jos,acel ceva de plastic este fisa,si daca reusesti sa dai bujia jos,o tii pe aragaz 1-3 min(partea metalica din fata,unde face scanteie),pui la loc si voala..merge...o bujie nu trebuie schimbata cand "se ineaca"".....bah Daca reusesc sa le dau jos, nu imi vine sa le mai pun pe aceleasi. Daca tot sunt acolo cred ca merita sa le schimb. Dar mai inainte incerc sa vad daca mama natura a avut timp sa usuce benziculina peste noapte. Poate nu ma mai chinuie cu datul jos. O fac si eu cand e mai cald ca acum imi ingheata degetele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Daca reusesc sa le dau jos, nu imi vine sa le mai pun pe aceleasi. Daca tot sunt acolo cred ca merita sa le schimb. Dar mai inainte incerc sa vad daca mama natura a avut timp sa usuce benziculina peste noapte. Poate nu ma mai chinuie cu datul jos. O fac si eu cand e mai cald ca acum imi ingheata degetele. nu tre sa dai chiar nimic jos. vezi ca ai in trusa de scule a mobrei o cheie de bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 nu tre sa dai chiar nimic jos. vezi ca ai in trusa de scule a mobrei o cheie de bujii. roger, de partea asta m-am prins. Doar ca ieri am fost incurct de faptul ca fisele pareau mai ciudate decat am vazut eu pana acum si nu-mi dadeam seama de sistemul de prindere al lor pe bujie. Si ca am ajuns la capitolul asta, am in trusa o "tzeava" rotunda la un capat, aplatizata la celalalt. What does that button do? M-am prins de toate pana la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Daca reusesc sa le dau jos, nu imi vine sa le mai pun pe aceleasi. Dupa ce le dai jos pe cele vechi,arde-le ,curata-le si pastreaza-le in trusa de scule.Sunt asa de bune dupa ce dai prin balti sau o inneci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Dupa ce le dai jos pe cele vechi,arde-le ,curata-le si pastreaza-le in trusa de scule.Sunt asa de bune dupa ce dai prin balti sau o inneci. super sfat, uite ca nu m-a dus mintea pana acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Are ce sa pateasca moto daca sta peste iarna in frig cu uleiul vechi? Vreau sa il schimb cand temperaturile vor fi peste 0 grade noaptea ca sa deschid sesoznul la plimbarit. P.S.: Mi-am facut breloc personalizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Are ce sa pateasca moto daca sta peste iarna in frig cu uleiul vechi? Vreau sa il schimb cand temperaturile vor fi peste 0 grade noaptea ca sa deschid sesoznul la plimbarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 salutare, a schimbat careva ambreiaju la F 650 ? preturi m-ar interesa, cat si daca e f complicat.. am o vaga banuiala ca nu mai are mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 salutare, care stiti unde se afla surubu de reglat benzina la f650 clasic ? nu surubu' de ralanti, ala stiu unde este... multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) salutare, care stiti unde se afla surubu de reglat benzina la f650 clasic ?nu surubu' de ralanti, ala stiu unde este... multumesc, De asta intrebi?? Trash that, acu' am vaz't ca nu intrebai de ala de ralanti.. revin cu linku' catre alea imediat.. Mkay, linkul e corect, doar ca n-ar fi fost suficient de explicit.. banuiesc ca de cel incercuit cu verde ai nevoie.. 'ezi ca zice acolo cum se regleaza. Cele doua incercuite cu rosu sunt pentru golire.. Editat Ianuarie 30, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 multam mult just jhon am dus-o la service si am curatat si reglat carburile. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 http://www.louis.de/_10c156cbcb5b71936c334...tnr_gr=10025434ce ziceti de astea?are cineva?is de ceva treaba?ce sistem de prindere au?e cumva inclus in set?la pretul asta merita,nu? nu ma descurc deloc cu germana mersi Nu stiu cat de bine se preteaza...mai ales pentru GS avand in vedere ca o sa cam vina fix peste cele doua tobe de esapament care se incing in draci, gentile fiind din material textil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 nu e gs al meue st din 2000 Daca nu o sa-ti atinga toba....la banii aia merita, chiar daca par destul de micute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 pe dreapta e ok pe stanga e protectia tobei.toba sigur n o atinge,dar protectia da n are nimeni ceva de genul sa mi zica cum se comporta? Pentru orice fel de genti, fie ca sunt din aluminiu sau textil, cel mai bine e sa ai niste suporturi de bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Pentru orice fel de genti, fie ca sunt din aluminiu sau textil, cel mai bine e sa ai niste suporturi de bagaje. Corect!!! Tobele o sa-ti pirleasca gentile si o sa miroase urit. Cam toate sistemele de genti laterale au si cite un suport metalic. Doar la choppere sunt gentile de piele cam de unele singure, da alea sunt altfel de motoare. Asa ca daca le iei gindeste-te cum faci sa nu le prajesti. Pretul nu e rau dar ca si capacitate sunt mici. Bineinteles si asta depinde la ce le folosesti , la ture lungi sau doar la fitziiala prin imprejurimi. Bai romani, stie careva ceva de uleiurile sintetice sau semi-sintetice in mobrele noastre, sau pot sa renunt sa mai insist asupra acestui subiect delicat si cu bulina rosie ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.