alexxx Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Vad ca astea cu gel sunt mai pretentioase la intretinere... detaliaza te rog ... bateriile cu gel sunt baterii care NU NECESITA intretinere ... nu pricep ce vrei tu sa spui acolo ... Pentru sha recomand tot pe Darian ! Editat Martie 9, 2009 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Caz 1: bateriile cu gel sunt cele mai dificile. Au nevoie de incarcare oricand este tinuta mai mult de 2-3 saptamani in rapaos. In caz contrar se sulfateaza, incet-incet... dar sigur. Este recomandat ca cei ce folosesc baterii cu gel (dar nu numai) sa foloseasca un redresor permanent pe durata cat nu folosesc motocicleta pe perioade mai mari. ...... Caz 2: Bateriile cu gel tinute in depozit au acelasi mod de intretinere, se pun la incarcat odata pe luna. Va invitam oricand in magazinele noastre pentru a ne verifica, de fiecare data trecem pe baterie data ultimei incarcari. ...... Se poate folosi o baterie cu acid dar fara intretinere in locul uneia cu gel, dar trebuie tinut cont de pozitionarea bateriei, de multe ori este inclinata. Ca o concluzie: bateriile cu gel au nevoie de o mai mare atentie decat cele cu acid. sursa: /index.php?...t&p=1658983 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 doamnelor si domnilor va prezint balauruuuuuuuul !!!! bafta ! : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 doamnelor si domnilor va prezint balauruuuuuuuul !!!! bafta ! : Vreau si io parbriz ca al tau ai idee de unde se face rost? mobra mea e din '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Domnilor,am si eu un fix cu schimbatul subtitlului asa ca macar de dragul meu sau ca sa scapati de gura mea,hai sa ne dam cu parerea. Eu propuneam trei variante mai inapoi dar cea mi buna mi se pare "garajul cu de toate" care se poate referi atat la piese de schimb,elemente de tunning sau solutii la diverse probleme cat si la discutii diverse pe teme motocicliste.Ideea mi-a venit imaginandu-mi ca suntem stransi intr-un garaj cu un motor desfacut in fata despre care discutam si pe marginea caruia putem planifica si cate-o iesire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) gabitza_bv, asa am luat mobra, gasisem parca la wunderlich, dar e in jur de 150E, si eu as vrea altu ca asta e zgariat tare. kev77, nu stiu sa filmez si n-am cu ce, daaaar crede-ma d-aia ii zic BALAUR ! tot d-aia in fiecare dimineata o imping 100m din fata blocului inainte s-o pornesc ! bafta ! Domnilor,am si eu un fix cu schimbatul subtitlului asa ca macar de dragul meu sau ca sa scapati de gura mea,hai sa ne dam cu parerea.Eu propuneam trei variante mai inapoi dar cea mi buna mi se pare "garajul cu de toate" care se poate referi atat la piese de schimb,elemente de tunning sau solutii la diverse probleme cat si la discutii diverse pe teme motocicliste.Ideea mi-a venit imaginandu-mi ca suntem stransi intr-un garaj cu un motor desfacut in fata despre care discutam si pe marginea caruia putem planifica si cate-o iesire. de acord ! mi-am adus aminte, stie cineva ce as putea sa fac la jante sa arate ok ? am senzatia ca sunt ciupite, o merge cu ceva gen polish ? multam' Editat Martie 9, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 putem sa i zicem la subtitlu si coltul dizidentilorin fond,i am tradat pe fratii mai noi cu gs/dakar Nu e mai simplu "..si noi"?? Ca si continuare a titlului?? In plus, nu subtitlul ma face sa revin, sa fim seriosi!! ne cam agatam de un detaliu insignifiant.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Bai sper sa mearga urlul Motobins super tare motoreta, se vede ca a fost ingrijita cum trebuie, da....e prea curata/spalata pentru gustu meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Subscriu la "botezul" subtitlului cu Enduristu'... Suna frumos si in "garaju' cu de toate" se pot face si spune multe...iar daca sintem intrebati,nu-i frumos sa nu raspundem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 gabitza_bv, asa am luat mobra, gasisem parca la wunderlich, dar e in jur de 150E, si eu as vrea altu ca asta e zgariat tare.kev77, nu stiu sa filmez si n-am cu ce, daaaar crede-ma d-aia ii zic BALAUR ! tot d-aia in fiecare dimineata o imping 100m din fata blocului inainte s-o pornesc ! bafta ! de acord ! mi-am adus aminte, stie cineva ce as putea sa fac la jante sa arate ok ? am senzatia ca sunt ciupite, o merge cu ceva gen polish ? multam' Cam asa s si jantele mele ma gandesc sa le vopsesc negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 hai ca imi raspund si singur pt ca nu stau cu mana in san o sa iau (eventual diseara) bateria in casa sa incerc sa o reformatez. Daca nu am gasit asa ceva aici la un pret de pana in 50 Eur (sau asa se pare). Ce parere aveti de Yuasa? Gasesc ceva cu intretinere mai usoara? Vad ca astea cu gel sunt mai pretentioase la intretinere si eu cu capra ies random de tot si as vrea ceva care sa necesite minima bataie de cap.... eu am cu gel,si nu am avut probleme deloc.am incarcat-o o data la inceput de iarna apoi,jup in casa cu ea..excelenta sunt multumit..cu pornirile impecabile in schim,unul din prietenii mei ,(pe acid)dupa aceeasi tratament,acuma cam de rateuri,dar si ea poate fii mai batranica ca a mea.. am avut si VICTOR,la fostul motor,luata de noua cam 180ron,si mi se parea K,DAR NU A APUCAT PREA MULT TIMP LA MINE SA VAD CAT TINE.BAFTA IN ALEGERE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Deci gata,nu o mai lungim.Cu trei voturi pentru ,contra doua propuneri diferite si ...milioane de abtineri se voteaza subtitlul: "garaju' cu de toate" Rugam pe dl. Raul sau Soso sa ne inlocuiasca subtitlul actual. Multumim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Done . Enjoy ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Si acum poate dom' Raul va ridica in rang o treapta, acolo, langa nepotii cu gs-uri. Cred ca meritati, mosilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 eu am cu gel,si nu am avut probleme deloc.am incarcat-o o data la inceput de iarna apoi,jup in casa cu ea..excelenta sunt multumit..cu pornirile impecabilein schim,unul din prietenii mei ,(pe acid)dupa aceeasi tratament,acuma cam de rateuri,dar si ea poate fii mai batranica ca a mea.. am avut si VICTOR,la fostul motor,luata de noua cam 180ron,si mi se parea K,DAR NU A APUCAT PREA MULT TIMP LA MINE SA VAD CAT TINE.BAFTA IN ALEGERE. De unde ai luat cu gel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Si acum poate dom' Raul va ridica in rang o treapta, acolo, langa nepotii cu gs-uri. Cred ca meritati, mosilor De cand am inceput lucrul la proiectul asta am stiut clar ca il voi ridica, fiindca va contine f. multe posturi si fiindca este/va fi activ. Cand il veti vedea sus, inseamna ca mi-am terminat munca. Cam pe saptamana viitoare. Mai am aprox. 220 pagini de periat . Editat Martie 9, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) De unde ai luat cu gel? cand am luat mobra,de la voi din Bucuresti,mi-au montat-o cei de acolo..nu-stiu exact cum-i mai zice ceva..DYNO...BLA,BLA..albastra. pare-mi ca am vazut mai demult si la noi pe forum ceva gel-uri.. rob rob cre ka "Rob Rob" <romaniatransport@hotmail.com> Editat Martie 9, 2009 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 De cand am inceput lucrul la proiectul asta am stiut clar ca il voi ridica, fiindca va contine f. multe posturi si fiindca este/va fi activ. Cand il veti vedea sus, inseamna ca mi-am terminat munca. Cam pe saptamana viitoare. Mai am aprox. 220 pagini de periat . Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 cand am luat mobra,de la voi din Bucuresti,mi-au montat-o cei de acolo..nu-stiu exact cum-i mai zice ceva..DYNO...BLA,BLA..albastra.pare-mi ca am vazut mai demult si la noi pe forum ceva gel-uri.. rob rob cre ka "Rob Rob" <romaniatransport@hotmail.com> Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 pentru ivan_pedala si kevin77,v-am trimis imail iar pt. cine intereseaza si este pe aproape,baterii pt. mobrele noastre am vazut in deva la un magazin pe centru aproape de ulpia,care comercializeaza scutere,la un pret de 130 lei si avea mai multe bucati,ceva nemtesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 moama ati spart topicurile: pe noi aia saracii cu carburatii ne-ati mutat in alta parte, intr-un colt mai prafuit nu-i nimik! ne facem noi mari! pacat ca nu mi-am dat seama... imi poate muta cineva posturile acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) mi-am adus aminte, stie cineva ce as putea sa fac la jante sa arate ok ?am senzatia ca sunt ciupite, o merge cu ceva gen polish ? La fel a inceput sa apara si la mine. Avem doua variante: 1 - Jeg de pe lant, intarit serios in timp. Se verifica prin curatare cu benzina/detergent puternic. 2 - Mult mai plauzibil, avem de-a face cu fenomenul descris in posturile de mai jos, numai ca intr-o faza incipienta. Rotile mele (dural) au 19 ani, asa ca este destul de plauzibil. Am schimbat recent gumele pe Afrikana, si am constatat ca la roata de fatza, inelul e varza. Aluminiul e oxidat puternic, si in unele locuri lipseste mult din grosimea inelului. Draku stie de la ce, probabil de la apa sarata, sau de la detergentul folosit pentru a aseza guma pe janta mai usor. Ideea e ca din cand in cand sa verificatzi si portziunea de sub banda de cauciuc ce acopera piuletzele de la spitze, sa nu va trezitzi ca mine. Acum sunt nevoit sa imi caut o roata de fatza... Ce-ai patit tu se numeste coroziune galvanica, si a aparut din cauza ca spitele sunt probabil din otel si janta din aluminiu. Reactia galvanica se declanseaza in prezenta apei, care are rolul de conductor electric. In prezent, tocmai am demontat ambele roti pentru centrat spite si schimbat anvelopele. Voi face poze initiale, voi incerca cu benzina/diluant (nu ma astept la vreun rezultat notabil), dupa care vor urma : - curatat cu perie de sarma interiorul + aplicat strat subtire de silicon transparent peste piulitele spitelor (voi mai intreba pentru a nu face vreo prostie) - polishat exteriorul. La final voi reveni cu detalii. Editat Martie 9, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 La fel a inceput sa apara si la mine. Avem doua variante: 1 - Jeg de pe lant, intarit serios in timp. Se verifica prin curatare cu benzina/detergent puternic. 2 - Mult mai plauzibil, avem de-a face cu fenomenul descris in posturile de mai jos, numai ca intr-o faza incipienta. Rotile mele (dural) au 19 ani, asa ca este destul de plauzibil. In prezent, tocmai am demontat ambele roti pentru centrat spite si schimbat anvelopele. Voi face poze initiale, voi incerca cu benzina/diluant (nu ma astept la vreun rezultat notabil), dupa care vor urma : - curatat cu perie de sarma interiorul + aplicat strat subtire de silicon transparent peste piulitele spitelor (voi mai intreba pentru a nu face vreo prostie) - polishat exteriorul. La final voi reveni cu detalii. la mine e clar ca nu iese cu diluant, am incercat, doar se curata ca si aspect dar raman "ciupiturile" ma intereseaza in schimb partea cu polishatu', spune-mi cum iese dupa ec incerci. mutlumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) moama ati spart topicurile: pe noi aia saracii cu carburatii ne-ati mutat in alta parte, intr-un colt mai prafuit Initiativa a fost a voastra, iar, cum dragoste cu forta nu se poate, noi n-am zis nimic . Editat Martie 10, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 bre, deci am postat si pe topicu cu injectii da creca baietii nu ma mai ajuta. Am doua probleme: 1. bateria: nu mai vrea. O sa o iau sus sa incerc o reformatare dar as vrea si de la voi recomandari cu ce baterii recomandati pe principiul: minima intretinere pret bun! asta pentru cazul in care nu o mai pot resuscita pasta mica. 2. relantiul la cald, fara soc urca la 2000 de ture. Fazele sunt asa: - tras socul pornit mobra: relanti cam 2000 ture - incalzit motor, soc la jumatate: relanti scade un pic - incalzit mai mult motor, soc scos, plecat de pe loc: relanti pe la 1400-1500 - mers, mers, mers. mobra se incalzeste si relantiul imi sta undeva pe la 2000 de ture Nu cred ca e normal si nu prea stiu ce sa ii fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.