Patrick_M Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 @ kevin77 - ce sunt alea ca nu se intelege? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 De acord cu Unirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Salutare, desi nu sunt eu initiatorul, cred ca ce vrea TVA sa faca este sa inlesneasca gasirea unor piese pentru vechiul dar bunul F650 sunt deacord sa nu se transforme in bazar pe genu "vand aeroterma dacia 1300", dar daca cineva vinde/doneaza/imprumuta piese pentru babele noastre, ar trebui sa fie lasat ! Totusi tind sa cred ca baza acestui topic este sa ajute comunitatea de "oldtimeri", de la piese pana la sfaturi. Plus ca pe topicul dedicat, posturile vis-avis de funduro sunt putine, majoritatea sfaturilor si solutiilor sunt pentru modelele GS !( 200-2008) Bafta ! Iau pe rand(in timp ce citesc) Ce-i drept m-am temut ca va fi un mic conflict cu ideea organizatorului siteului in ideea ca se vor intampla si anunturi de genul...dau/ iau cutare piesa... Se pare ca memyselfandI e cunoscator ...stie ce inseamna sa cauti piese si sa afli la timp "ce puteai face" pentru F-ul tau...si da, din nou are dreptate...se discuta mult despre GSuri si cele noi... Am gasit subiect pe motociclism...dar erau exclusivisti...cei cu GSuri...eu as vrea sa vorbim despre Furi in general de la batranul din '93 pana la noul F800. Avem nevoie de un asemenea spatiu...si trebuie sa gasim o solutie de mijloc cu voi, cei care organizeaza siteul. Multumim. Salutare,M-ar interesa cuiele pontou (FLOAT VALVE ASSY 13112343398) si acul de dozaj (NOZZLE NEEDLE 13112343397). Nu stie careva unde as putea sa procur aceste piese la un preț mai omenesc? Mulțumex Salut Sebi! Eu am spus ca am piese ramase...dar nu senumara si astea printre ele ca sa pot ajuta, insa cred ca sunt niste baieti care aveau ceva piese de F650... si aveau si carburatoarele...cred ca te pot ajuta , iesind mai bine decat comandandu-le noi(adica sa iei carburatoarele mai ieftin decat doar piesele noi). Sebi, un mesaj privat daca-ti surade ideea(merita sa-ncerci un telefon). PS In prezentul mesaj se poate vedea cum sid e ce exista topicul...nu e corect ce-i drept sa vii si sa spui sec...BA, eu vand aia. Punct. Ci sub forma...Ba, eu am nevoie de cutare lucru... iar raspunsul: Eu stiu pe ala care are asta si poate te poate ajuta, am eu nr. lui de telefon...si uite-asa se ajuta si poate se descurca astia cu Furi intre ei. Cred ca la modul la care nu doar vindem/cumparam, ci ne descurcam(informatia circulata la timp salveaza bani si nervi si da posibilitatea "camarazilor" enduristi sa mearga , nu sa stea cu motoarele in garaj desfacute). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Salutare! Cat te-a costat suportul de coburi?Crash bar mai ieftin are cineva de vanzare? Salut FLR...Frumos..."Nimic fara Dumnezeu..." Suportii de coburi i-am luat de la un domn din Bucuresti cu 100 ron...coburile le aveam luate o data cu motorul. Spunea ca ar mai avea suporti de coburi(sau ca poate aduce la acelasi pret), asadar da un mesaj privat(sunt user simplu...si intru cand pot,deci vad mai usor un mesaj personal). Treburile ...de genul "crash bar are cineva de vanzare?..." se poat intreba si ca sfat...unde gasesc crash bar convenabil, are cineva din experienta luat?"...ca asta e si ideea sa ne sfatuim... In alta ordine de idei, multe mesaje se refera la piese...dar mai bine am vorbi si despre cum se fac anumite treburi...si ce se poate face cu Ful simplu...GS sau oricare...Imediat am sa dau niste sfaturi celui care spunea ca si-a parlit airboxul(si al meu e atins) si am sa va povestesc ce frumos m-am impotmolit ieri in noroi cu Ful clasic de m-au tras baietii afar'...din rapa. Ivan Pedala a fost un exemplu bestial...am luat aia si am facut-o asa... Sa traiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Bravo baieti, sus cu acest topic!O sa avem toti de invatat de aici, iar cei care sufera de "Dumnezeism" sa nu uite ca noi decidem ce trebuie promovat si ce nu!GRESIT!!! Asa cum zicea cineva mai sus, daca acest topic se dovedste inutil, va cadea singur in dizgratia timpului si subsolul site-ului! Acum, ca sa fiu "on topic", pot sa va aduc la cunostinta si "durerile" mele in ceea ce priveste F-ul meu din '94: =Defectiuni in cei ~10.000km rulati cu dihania: -s-a topit carcasa filtrului de aer de la cotul tobei de sub sa (supraexcitat de temperatura popoului pasagerei ) si mi-a intrat apa si tot felul de mizerii, terminind cu frunze uscate si mocirla, pina in carburator, dind peste cap carburatia si fiind necesara achizitionarea unui alt carburator SH (500lei), care face serviciu cu brio in prezent; -rupt cablu kilometraj, comandat altul la un magazin de piese auto din Tg-Jiu si schimbat cu unul nou,la super pret (65lei); -ars (scuturat) faza scurta la becul din far, schimbat cu bec H4 (12lei); -ars garnitura cot toba esapament, comandat la acelasi magazin alta noua (40lei) si schimbat in acelasi atelier din garajul personal; -ars releu de incarcare, comandat la Mirel pe internet si am in prezent releu nou (300lei); -sucombat semeringurile pompei de apa, motiv pentru care le-am inlocuit cu altele noi (7 lei), cumparate dintr-un magazin de piese de hidrofoare si pompe de apa, manopera fiind individuala; -decedat bateria care era originala (!) si comandat alta (120lei) la acelasi magazin din Tg-Jiu, pe care am inlocuit-o cu ajutorul cunostintelor mele in electrica motoarelor, in acelasi garaj personal; =Schimburi necesare, efectuate "home", cu sculele din dotarea personala: -schimbat ulei si filtre; -schimbat kit lant; -schimbat antigel si eliminat termostat(!); =Dotari dupa cumparare, ceva de genul "after market"-uri: -confectionat cu ajutorul unui bun prieten, Mihaita din Pitesti, crash-bar si suporti pentru coffere laterale (300lei), care le-am adaptat singur dupa nevoi; -cumparat doua top-casse-uri SH de cite 45 litri, identice, pentru suportii laterali de bagaje (120 lei ambele,fara chei!- modificind singur butucii dupa cheia top-casse-ului deja aflat pe motor); -cumparat tank-bag nou de 25 litri de la Bucuresti (70lei); -cumparat si schimbat vreo citeva bujii, la pret de 10 lei buc.; -dotat ca rezerva cu un set de placute frina fata-spate (140lei); -stingator spray, scule semiprofesionale, pompa de aer, spray-uri de curatit, uns etc.(~200lei) Cam astea ar fi cheltuielile si durerile suferite in cei citiva ani de cind sint posesor de BMW 650 F. Am uitat sa mentionez parbrizul touring inca nemontat, primit de la Bogdan Harea si doua proiectoare noi cu halogen,cumparate cu 25 lei de pe piata libera. Daca imi mai amintesc ceva,acum stiu unde voi posta! Sus cu "babutele"! Salut ...cauta SEBICOZAURUS piese de carburator...daca tu l-ai schimbat...poate va puteti ajuta. Despre airbox...si la mine e atins...+am patit urmatoarea faza: piulita metalica incorporata in plastic...se misca...si fix surubul care tine rezervorul de lichid de frana spate...nu poate fi scos...a trebuit taiata urechea de plastic a rezervorului...ca sa pot scoate airboxul...sa pot scoate carburatoarele pentru lucrari mai masive. Spaland airboxul...am vazut ca si la mine e un pic atins de caldura cred daca nu ceva uzura mecanica...dar pare ars... important e sa nu fie dupa filtru(pe suprafata mai mare goala dintre filtru si "conductele" ce duc aerul in carburator... Cred ca se poate petici un airbox...ca sa nu dai o tona de bani pe unul nou...sau daca rvei sa-l schimbi...sper din nou sa gasesc numarul de tel al baietilor care aveau un F desfacut si mai aveau piese dandu-le convenabil.(mesaj pesonal, te rog, daca vrei sa caut numarul-ca sa-mi vina pe mail atentionarea). Ieri mi s-a rupt si mie cablul de la turometru...si e aiurea fara. Mai mult folosesc turometrul decat vitezomatrul. Daca stii de unde sa-l iau la pret accesibil...te rog zi-mi si mie...iar garnitura la cot evacuare...am si eu nevoie la primul cot...iar pe comanda BMW e 80 ron...prefer si eu cu 40 cum ai luat tu...te rog mult lead me to the purchase:p. Poate putem face schimb de numere de tel...sa ne auzim cu toate problemele. Despre baterie...recomand Yuasa, cele special facute pentru F650 si atrag atentia celor care nu sunt "mecanici-electricieni" ca daca vor cauta ceva mai ieftin si vor lua baterii normale...sa verifice bornele(la F650 sunt invers decat la celalte motoare-cum e in mod obisnuit, iar urmarile schimbarii polaritatii...nu-s placute-a patit-o un prieten). Deci, Ivane...daca ai gasit Yuasa la un pret de 120 ron...care sa nu fi stat pe raft un an...sunt si eu interesat...ea se gaseste si pe la 140-150 ron... poze cu mobra Salut! Se poate dezvalui sursa de unde ti-ai adus motorul? Seamana cu unul de prin Iasi... Are manere incalzite, bec schimbat?...motor nou? S-o stapanesti sanatos! Fratilor si cand om putea sa trecem (cine simte nevoia) la R1200GS poze cu mobra Salut! Se poate dezvalui sursa de unde ti-ai adus motorul? Seamana cu unul de prin Iasi... Are manere incalzite, bec schimbat?...motor nou? S-o stapanesti sanatos! Fratilor si cand om putea sa trecem (cine simte nevoia) la R1200GS Editat Martie 8, 2009 de TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) pai protectii pentru maini cred ca sunt,care se monteaza pe ghidon si au rol de paravant Editat Martie 8, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Sa-ti amintesc ca se mentioneaza pe-acolo pe undeva "de preferat GS"?? Oricum e irelevant, nu pot ajunge, din pacate.. Mda...reglaj de carburatoare...doua...tocmai m-am luptat cu balaurul...nu-mi sta cu soc pornit si da rateuri in frana de motor...ceea ce inseamna ca vrea aer...are prea multa benzina..desi bujiile arata bine-caramizii. Am dat cate 3 ture la suruburi jigleur aer...deja mult. Cat despre 2 carburatoare...corectez...e un singur carburator cu corp dublu(al doilea nu e "intreg") si sunt corpuri de carburatoare Mikuni, pentru cei ce au probleme si cauta. Editat Martie 8, 2009 de TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 eu sunt pentru topic pt posesorii de bmw f 650 1993-2000,discutiile cu accent pe partea tehnica(probleme,rezolvari si imbunatatiri) pun si poza,am facut azi vreo 30-40 km de dezmortire,merge beton,dar am 2 intrebari: voi la cate ture schimbati normal viteza?eu in jur de 4000 la reglarea amortizorului spate cate clicuri dati?la mine era pe hard(40 de clicuri) si l am schimbat pe normal azi(10 clicuri) Wow...ai model rar(combinatie culori)! De pe la 4000 ture incepe sa traga(Dakar-ul trage bine de tot pe injectie de la 4000ture). Are un sunet(o bataie specifica) daca accelerezi de la 2500-3000 sau mai jos. Duce in ture joase...e monocilindru clasa enduro...normal are cuplu. Dar daca vrei sa mergi fara a accelera poti folosi un 2500 in oras...si 3500 in afara...pe la 4000-4500 depinde de reglaje ai deja 100-110...perfect pentru exterior(touring). De schimbat schimbi in asa fel incat treapta superioara sa preia motorul de la anumita turatie...tocmai mentionandu-le pe cele favorabile...iar tu poti lua in calcul faptul ca e nevoie de o diferenta de aprox 500-700 rotatii/min de la treapta inferioara pentru una superioara(ex: schimbi la 3300 dintr-a treia intr-a patra ca sa intre pe la 2500 intr-a patra). PS: cum ieri si alaltaieri am facut 400 si ceva de km care s-au soldat cu analizarea motorului si cu un cablu turometru rupt...schimb "dupa auz"...si ca sa simti mai bine motorul baga-te-n fata tare...tii motorul strans intre picioare in dreptul rezervorului, spatele drept(conteaza pozitia corecta enduro)-depinde cum ai parbrizul...si ai grija ca daca vii in fata nu prea mai vezi in oglinzi...deci recomand pozitia pentru offroad...cand nu ai grija la ceea ce e in spate...si cand trebuie sa simti motorul mai bine...si sa lasi sa lucreze suspensiile si directia pentru tine ca sa nu "o furi"... S'auzim de bine! salut.cu aer comprimat dar din partea motorului sa sufli.pun si eu o poza cu mobrita mea membranele radiatorului sunt foarte fine...si mai ales ca e sufiecient sa freci una-doua...ca sa curga...si circuitul sa fie...dus. Nici cu turbo-jetul de se face asa ceva la spalatorie...asta daca nu vrei sa "ti-o faci cu mana ta"... Cu rabdare...stiu si eu... scoase... noroiul il mai spalam si eu de departe cu apa cu presiune, insa aveti grija. Mai bine cu apa calda si cu prsiune slaba(puneti degetul la capat de furtun decat sa folositi echipament de presiune mare). Despre scut, am vazut ca s-a vorbit...cel metalic...stiu si eu...si asa pregatirea pentru touring presupune ingreunarea motorului... Mai bine il lasati pentru ce e facut si rational gandind...hai sa ne bucuram ca e agil...usor si fun de condus...e o legenda care s-a construit pe baza unor principii... Exista motoare pentru toate clasele...(imi vine-n minte acum...scutul metalic de la Africana care e cat jumate de Dacie latime)... @ kevin77 - ce sunt alea ca nu se intelege? Buloanele? capetele metalice care se monteaza cu surub imbus in capat de coarne...pentru protectia manerelor in lateral... Asa cred, nici eu nu am folosit termenul pana acu', dar am la motor si asta cred ca e! In final...dupa ce am citit tot si cred ca am plictisit destula lume cu cat am scris...insa sper sa fie unele cu folos... mai am de spus ca sunt de acord cu mutatul/redenumitul topicului(mai ales ca am vazut si alte opinii pro)...doar sa ne folosim in continuare de acest spatiu sa ne putem rezolva problemele intre noi. Ce-i drept, numai cu oameni am rezolvat totul pana acum. In motociclism se pare ca merge ori singur(cand esti mester), ori cu semenii...nu prea e un domeniu de tip"merg la market, iau si apoi fac", nu se poate fara informare si discutii. Multumiri celor isi dau silinta si ne ajuta vis-a-vis de problemele organizatorice(cu siteul). Aveti grija de integritatea constiintei voastre! Si sa ne vedem cu bine pe la plimbari si adunari! In final...dupa ce am citit tot si cred ca am plictisit destula lume cu cat am scris...insa sper sa fie unele cu folos... mai am de spus ca sunt de acord cu mutatul/redenumitul topicului(mai ales ca am vazut si alte opinii pro)...doar sa ne folosim in continuare de acest spatiu sa ne putem rezolva problemele intre noi. Ce-i drept, numai cu oameni am rezolvat totul pana acum. In motociclism se pare ca merge ori singur(cand esti mester), ori cu semenii...nu prea e un domeniu de tip"merg la market, iau si apoi fac", nu se poate fara informare si discutii. Multumiri celor isi dau silinta si ne ajuta vis-a-vis de problemele organizatorice(cu siteul). Aveti grija de integritatea constiintei voastre! Si sa ne vedem cu bine pe la plimbari si adunari! scuze daca am scris de 2 ori...browsing ca pe vremea inceputului netului...mama lor de furnizori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) mersi TVA si eu sunt pentru acest topic ca rezolvare de probleme tehnice si impartasire de opinii si experiente,fara sa degenereze in monden(ca pe celelalte topicuri bmw) OOOOOOOOO,avem topic nou mersi mult,domul Popescu Editat Martie 8, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 nu doar f 650 funduro,ci si ST iar la subtitlu...probleme si rezolvari?suna cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 OOOOOOOOO,avem topic noumersi mult,domul Popescu Sa va aduca bucurii, prietenii si rezolvarea dilemelor. Sa il stapaniti cu placere ! Aaa. Si nu ma mai domni. Ca mi-a mai luat o data ditai mistoul de la prieteni cand m-a domnit un baiat pe topicul posesorilor de Yamaha XT/XTZ . nu doar f 650 funduro,ci si ST Mea culpa! Se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 si doua proiectoare noi cu halogen,cumparate cu 25 lei de pe piata libera. Ivan, n-ai putea sa dezvolti ultima parte, te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Titlu care e acuma e perfect: BMW f650/st funduro 1993-2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 intrebare: 3,5 ture e reglajul standard la surubul de amestec pentru aer-gaz de relanti. 1 tura inseamna ca intorc surubul 360 grade sau 180 grade? intreb pentru ca la mine era la 2,5 ture complete de 360 grade. am reglat dupa carte la 3.5 si scotea mult fum asa ca am dat inapoi cum am gasit. sa ma lamureasca si pe mine careva daca se poate. multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Am uitat sa specific faptul ca am rezolvat demult problema cutiei filtrului de aer (airbox-ul...englezii lu' tata!),prin plantarea unei bucati de tabla de inox cu ajutorul unor nituri si apoi ermetizarea zonei cu silicon rezistent la temperaturi mari si apa.Multumesc pentru ajutor,totusi!Cit priveste vechiul meu carburator,am procurat cite ceva nou din piesele distruse si incerc reconditionarea integrala a lui,pentru ca nu vreau ca pe viitor sa stau pe dreapta o vara intreaga pentru citeva amarite de plutitoare din plastic,garnituri sau O-ringuri din cauciuc.Imi pare rau,sincer,dar nu-l dau...deja astept membranele si este ca si nou...In privinta bateriei,asa este...are bornele puse invers,nu este acel super model original,fiindca nu-s adeptul sa dau cu bani in toate partile doar pentru ca asa recomanda poducatorul.Am prelungit cablurile cu bornele originale ale caprei si sper sa ma folosesc mult si bine si de alt tip de baterie decit Yuasa.Am multe sa povestesc celor care calaresc capre si au probleme cu ele,fiindca nevoia m-a invatat sa ma descurc inca de pe vremurile cind magazinele de piese moto si accesorii erau basme in tara noastra si importul de-afara era ~imposibil...si io totusi circulam zilnic indiferent de vreme pe capra,aveam oarece echipament destul de bun,dovada ca inca sint printre voi si la mine in batatura erau mereu capre la reparat,bricolat sau pur si simplu doar la iernat.Incerc pe cit pot sa ajut cind vad ca cineva are nevoie de vreo piesa sau sfat,nu-s indiferent la doleante...si mai incerc din rasputeri sa implementez acel respect pe care il aveau motociclistii acum citiva zeci de ani in urma,respect general,care azi dupa cum bine se vede a disparut si ne miram de unde atita dispret si ura la adresa motociclistilor?! Circul zilnic ca multi dintre voi pe aceleasi drumuri desfundate si pline de pericole ale acestei tari si ma minunez cind intilnesc un motociclist care stie sa salute cu farul sau cu mina,ma impresioneaza gestul unui motociclist cind opreste daca isi vede semenul in pana si nu numai,ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu am intilnit la centrul de recoltare a singelui in cei 20 ani de cind sint donator onorific,nici macar un motociclist,cu toate ca pe forum sariti toti cu "hai sa donam!" atunci cind ne cade cite un prieten.Oare chiar credeti ca facind aici vilva vede lumea cit de uniti sintem?Ma opresc aici fiindca deviez si ma taxeaza "Dumnezeul" site-ului,ca o dau pe aratura!Scuze! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Am vazut la Wunderlich un filtru de aer la vreo 60 Euro. Asta cica doar il speli si gata. E ca nou A folosit careva asa ceva ? Aduce vreo imbunatatire sau mai bine raman la buretele ala care e acum in cutie ? Ei se lauda cu multe acolo la descrierea lui... Editat Martie 8, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) si eu, si eu pe aici in realitate e argintiu Pana la urma hotaram ce subtitlu punem la topic sau o lasam asa urat ?? Propuneri: " sfaturi utile" ................"probleme si solutii" ................"garajul cu de toate" Editat Martie 8, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 e ok daca sta la relanti la 1500? aici sta fara probleme,dupa ce e cald motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) intrebare: 3,5 ture e reglajul standard la surubul de amestec pentru aer-gaz de relanti. 1 tura inseamna ca intorc surubul 360 grade sau 180 grade?intreb pentru ca la mine era la 2,5 ture complete de 360 grade. am reglat dupa carte la 3.5 si scotea mult fum asa ca am dat inapoi cum am gasit. sa ma lamureasca si pe mine careva daca se poate. multam. 360 grade trebuie intors. eu in loc de 3.5 l-am dat la 3.8 si am scapat de rateuri, desi am toba goala la 3.5 "latra" pe decelerare. .............................................. moamaaa am lipsit juma de zi si uite ce s-a intamplat mult mai bine, in sfarsit un loc pentru babaciuni. azi am curatat lantul si l-am uns cu ulei, problema e ca n-am gasit T90 de transmisie si l-am uns cu omw 0w20 efectele sunt in felu urmator, mobra e un fel de dalmatian, stropita si'n gaura ei cea mai intima, dar lantul se aude mult mai ok. ma gandesc ca cu t90 o sa fie mai bine. multumim Raul pt efort ! kev77, neamtu zice intre 1300 1400, eu tot la 1500 il tin bafta Editat Martie 8, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Raspuns pt TVA: am cumparato din Lugoj de la o familie care a aduso din italia,cand am luato eu era gata inmatriculata in RO pe numele"ei"-asta a fost unu din motivele care m au determinat s o iau-nu are nimk schimbat in RO , e adusa in octombrie 2008 si inscrisa in decembrie , acum e pe numele meu. . Nu are nimik in plus e standard....DA, si eu visez la un boxer enduro,nu chiar la 1200 gs, sper ca peste 1 an maxim2 sa imi iau makar un 1100, pt ca e mai ieftin. Editat Martie 8, 2009 de bigdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) nea ivane, proiectul "lumina pentru toti" s-a concretizat ? nu de alta dar ma tot uit dupa proiectoare si nu stiu ce sa aleg, ma gandesc ca daca vad la altcineva poate ma hotarasc. pana acum acum gasit asa ceva: Detalii tehnice: Diametru: 18cm Grosime: 6cm Tip Lupa: Incolor Striata Include: becuri halogen h3 / 12v / 55w suport gaurit pentru sistem prindere capace pentru acoperirea proiectoarelor pret: 167ron tva inclus Editat Martie 8, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) nea ivane, proiectul "lumina pentru toti" s-a concretizat ? Diametru: 18cm Grosime: 6cm Tip Lupa: Incolor Striata Uhmmm.... nenea, stiu ca barbatii mint fomeile ca 18 cm inseamna atat: |------------------------------------------| .... da' la 18 cm diametru, ala numa' a proiector nu aduce.. Daca alea's proiectoare, tre' sa te interesezi daca's d-alea de alergat dupa avioane.. Editat Martie 8, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Uhmmm.... nenea, stiu ca barbatii mint fomeile ca 18 cm inseamna atat:|------------------------------------------| .... da' la 18 cm diametru, ala numa' a proiector nu aduce.. Daca alea's proiectoare, tre' sa te interesezi daca's d-alea de alergat dupa avioane.. stii cum e, cateodata marimea chiar conteaza ! am gasit si unele de 16cm, ideea e ca nu vreau sa le pun de desing, vreau lumina mai multa ma gandesc sa le pun in dreptul farului, stanga dreapta. pana atunci tre' sa fac o vizita la AB dupa rulmenti de jug si cablu de km. tu ce-ai facut cu nazistu' ? cand e gata ? bafta ! ps: Telling me "Let's just be friends!" is like telling me my dog died, but i can still keep him.. asta e geniala, mi-as fi dorit s-o stiu la 17 ani cand colegele imi spuneau ca vor sa ramanem prieteni, iar eu vroiam sa bag cozonacu'n cuptor ! Editat Martie 8, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) astea-s meseriase http://cgi.ebay.de/HELLA-MICRO-DE-Universa...A1%7C240%3A1318 sau cu xenon si mai meseriase, dar mai scumpe http://cgi.ebay.de/HELLA-DE-MICRO-XENON-SC...A1%7C240%3A1318 proiectoare baeti, cu csenon baeti, originale baeti!!!!!! 5 lei ciunga turbo!!! Editat Martie 8, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 invictus, da, alea cu xenon sunt un pic cam scumpe, 350E apropos, am uns azi lantu' cu pensula si ulei si mi-am facut mobra dalmatian oare trebuia sa fi sters lantu cu carpa la final ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.