cosminst2008 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Salutare, cine are sa-mi trimita si mie niste scheme pentru crash-bar full (nu doar aripioarele de sub radiator) pentru un F650 din 1997? Multumesc! Cosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 nu mi-ai vazut sosetele cu protectie la muste? am iesit la pozat moto in seara asta si am scos doar doua poze placubile ochiului meu nr 2 beton unde mai exact e locatia ? bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Salutare, cine are sa-mi trimita si mie niste scheme pentru crash-bar full (nu doar aripioarele de sub radiator) pentru un F650 din 1997? Multumesc! Cosmin http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp vez ipoate te ajuta asta cu ceva vrea cineva o roata spate de bmw f 650 gs? fara cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Scuze pentru offtopic, dar ca sa se stie ca nu neglijam pe nimeni, va amintesc ca se pregateste prima intrunire a posesorilor de BMW la Voineasa. La sfirsitul lunii ar trebui sa dam raspunsul definitiv la locatia de cazare, deci cei care se gindesc sa vina, trebuie sa achite avansul si, daca nu au facut-o deja, sa se adauge in coada listei facute pe topic. /index.php?...6655&st=180 Aici aveti datele pentru avans, iar pina acolo aveti restul amanuntelor, in cazul in care ati venit mai tirziu si ati pierdut explicatiile. O sa fie chef de chef plus coclaureala pentru cei care vor vrea sa se ia in piept cu vremea de mai, asa ca, indiferent de experienta sau tip de BMW, oricine este binevenit, indiferent daca este forumist activ sau doar cititor. Nu ezitati, nu se stie niciodata cit de mindri veti fi mai incolo, cind veti putea povesti nepotilor ca ati participat la prima intrunire BMW din istoria tarii asteia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 am iesit la pozat moto in seara asta si am scos doar doua poze placubile ochiului meu faine... se vad niste treimi pe acolo asa cum trebuie sa fie placut ochiului! felicitari! frumoase poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) unde mai exact e locatia ? undeva in dreapta muzeului national de istorie poate mai ies in seara asta la pozat de moto deci daca vrei sa le facem sesiune foto la mobrite esti invitatul meu... aseara trebuie sa recunosc ca aveam o anumita retinere cu privire la scosul de aparat din geanta prin locurile alea intunecate le: hai sa mai pun cateva Editat Martie 18, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Am uitat sa spun ceva. Releu de incarcare la AB pentru f650/97 456RON adus in 5 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Bre...da la voi s-a spart conducta cu EOS 1 Votez si eu pentru poza nr 2 din primul calup. Editat Martie 18, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Bre...da la voi s-a spart conducta cu EOS 1 Votez si eu pentru poza nr 2 din primul calup. s-a spart conducta cu 1d, dar s-a infundat de tot conducta cu 1200gs ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 despre reglat lantu, pe bascula scrie ca jocul lantului trebuie sa fie intre 2-3 cm in carte pe langa informatia asta, adauga si expresia " la gol" ideea e ca eu am 2, 3 cmc cu mine calare pe ea, cu toate astea intre 3000-3500rpm intra lantu intr-o zbenguiala de zile mari. zornaie si se zbate, intrebarea mea e , sa-l mai strang ? bafta ! ps: bogdan!, saptamana asta am bagat numa poze de noapte, gata imi ajungeee nu mai vreaauuu multumesc de oferta oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Foarte faine pozele Bogdan.Imi place ultima ...parka scrie pe ea "let's ride tonight" . Nu o ai in format mai mare so pun wallpaper la lukru ?! Editat Martie 18, 2009 de bigdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 moment aiurea ieri profit de orice zi fara ploaie sa ies,asa ca avand treburi in oras am luat F ul la a treia intersectie,stau la semafor si simt niste batai ciudate la motor ,vad cum scade relantiul si moare motorul il pornesc,aceeasi faza apoi inca odata mi am dat seama rapid ca nu mai am benzina,asa ca am comutat robinetul(care e intepenit,asa ca a fost chinzai) am demarat in fine,injurat regulamentar de toti soferii de pe acolo,care se uitasera nervosi la culoarea verde pe care am blocat o pacat ca n au pus un indicator de nivel combustibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 despre reglat lantu,pe bascula scrie ca jocul lantului trebuie sa fie intre 2-3 cm in carte pe langa informatia asta, adauga si expresia " la gol" ideea e ca eu am 2, 3 cmc cu mine calare pe ea, cu toate astea intre 3000-3500rpm intra lantu intr-o zbenguiala de zile mari. zornaie si se zbate, intrebarea mea e , sa-l mai strang ? La gol inseamna fara tine pe el.. Dar nu mai stiu sigur daca pe cricul central, sau daca pe lateral.. Oricum, e larg.. moment aiurea ieri Eu m-am invatat cu hopurile pe care le baga, dar stiu cam cand sa ma astept la ele dupa kilometraj.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 naiba,nici nu mi am dat seama cand am facut vreo 250-300 km,m am plimbat 4 ore sambata si de fapt aproape zilnic am iesit,asa ca s a dus benzina exact cand era momentul mai prost in plimbarile astea mi s a confirmat ca pozitia pe ST ul meu e fantastica,super ergonomica,merg ore in sir fara sa simt urma de oboseala sau amorteli ce ma oboseste putin sunt vibratiile pe accelerare,abia la 3.500 de ture intra in elementul lui motorul si ma enerveaza deja casca.trebuie schimbata,am un agv gp 1 de vreo 3 ani si ceva(si cateva trante serioase) ar merge un flip up?voi aveti?ce ziceti de ele?(nu mi ziceti de schubert ca nu sunt fonduri acuma,daca eram din bucuresti insa nu ratam una la juma de pret la promotiile pe care le am vazut pe aici,faceam ceva si scoteam 200 de euro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) naiba,nici nu mi am dat seama cand am facut vreo 250-300 km,m am plimbat 4 ore sambata si de fapt aproape zilnic am iesit,asa ca s a dus benzina exact cand era momentul mai prostin plimbarile astea mi s a confirmat ca pozitia pe ST ul meu e fantastica,super ergonomica,merg ore in sir fara sa simt urma de oboseala sau amorteli ce ma oboseste putin sunt vibratiile pe accelerare,abia la 3.500 de ture intra in elementul lui motorul si ma enerveaza deja casca.trebuie schimbata,am un agv gp 1 de vreo 3 ani si ceva(si cateva trante serioase) ar merge un flip up?voi aveti?ce ziceti de ele?(nu mi ziceti de schubert ca nu sunt fonduri acuma,daca eram din bucuresti insa nu ratam una la juma de pret la promotiile pe care le am vazut pe aici,faceam ceva si scoteam 200 de euro) Vezi pe fc-moto.de ca a scos Shark o serie noua de flip-up pe la 230 de euro. Shark face casti foarte serioase dar personal raman la integrala. Editat Martie 18, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 La gol inseamna fara tine pe el.. Dar nu mai stiu sigur daca pe cricul central, sau daca pe lateral.. Oricum, e larg.. Eu m-am invatat cu hopurile pe care le baga, dar stiu cam cand sa ma astept la ele dupa kilometraj.. multam vecine ps: ma bucur sa vad ca topicu' se pastreaza " tanar si curat " Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 am o mare nedumerire... ef-ul meu din '96 a devenit cam insetat de benzina dupa ce au fost curatate si reglate carburatoarele . Inainte sa se umble in el papa cam 4.5, 4.8% cu pasager si acum imi ia cam 6.5% singur (carb a fost curatat si reglat caci nu-mi tinea relantiul, si a fost desfacut in service de oameni experimentati). Oare ce e de facut sa-i mai reduc pofta de benzina. Acum trage la fel de bine ca inainte, numai ca papa mult mai mult...puteti sa-mi dati ceva sfaturi? Mecanicul mi-a zis ca ar fi de la cuiele de dozaj si de la cele pontou caci cica ar prezenta usoare urme de uzura...dar de ce inainte consuma atat si acum nu mai poate la fel...(reglajele au fost facute ca la carte si acum relantiul imi sta in 1100-1200 rpm si toarce extrem de frumos )... rog ceva sugestii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 am o mare nedumerire... ef-ul meu din '96 a devenit cam insetat de benzina dupa ce au fost curatate si reglate carburatoarele . Inainte sa se umble in el papa cam 4.5, 4.8% cu pasager si acum imi ia cam 6.5% singur (carb a fost curatat si reglat caci nu-mi tinea relantiul, si a fost desfacut in service de oameni experimentati). Oare ce e de facut sa-i mai reduc pofta de benzina. Acum trage la fel de bine ca inainte, numai ca papa mult mai mult...puteti sa-mi dati ceva sfaturi? Mecanicul mi-a zis ca ar fi de la cuiele de dozaj si de la cele pontou caci cica ar prezenta usoare urme de uzura...dar de ce inainte consuma atat si acum nu mai poate la fel...(reglajele au fost facute ca la carte si acum relantiul imi sta in 1100-1200 rpm si toarce extrem de frumos )...rog ceva sugestii... daca ma intrebi pe mine, 4.5 4.8 cu pasager mi se pare extrem de putin.. 6.5% in bv la ora de varf ? mie in bucuresti imi ia cam 7.5 8.0% daca ai nevoie, iti dau manualul de reparatii, poate te dumiresti bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) cum spanac bag poza asta sub semnatura ? trumansky, bre', lumineaza-ma te rog.. Editat Martie 18, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 PT fratele kevin77: de cate ori plek cu moto la prima iesire ma uit in rezervor - pt ca al meu cu soku tras face exces de benzina - nu mult doar cat e el de setos...si daca mi se pare ca e putin,la primele semne de lipsa "fuel" trec pe rezerva si totul e ok. nu te lasa "luat prin surprindere" in trafic. Poate ne intalnim undeva la un citro pe la mijloc timisoara-oradea. ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Mi-am reglat lantul care avea joc de 173653cm si l-am pus cum scrie in carte 2-3cm. Aceeasi distanta o are si cand e pus pe lateral si cand e pus pe central... Ultima poaza din care set? spune-mi pe pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 cum spanac bag poza asta sub semnatura ? trumansky, bre', lumineaza-ma te rog.. Vad ca ai descoperit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 daca ma intrebi pe mine, 4.5 4.8 cu pasager mi se pare extrem de putin..6.5% in bv la ora de varf ? mie in bucuresti imi ia cam 7.5 8.0% daca ai nevoie, iti dau manualul de reparatii, poate te dumiresti bafta Consumul de 6,5% este extraurban, deci nu are importanta daca e ora de varf sau nu...adevarul e ca mi-am si bagat mana in gaz si am avut cauciucurile putin dezumflate...dar nici chiar asa....6.5% e mult rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Vad ca ai descoperit catedata ma minunez cat sunt de istet ! deseara servim intalnirea bmw ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Mi-am reglat lantul care avea joc de 173653cm si l-am pus cum scrie in carte 2-3cm. Aceeasi distanta o are si cand e pus pe lateral si cand e pus pe central... Ultima poaza din care set? spune-mi pe pm Poza asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.