Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

moama cu merge site-ul asta... :blink:

 

am descoperit ca de la o vreme mi se tot slabeste lantu, aveti idee de ce ?

Din vastele mele cunostinte despre mecanica se aprinde o idee: din ce-am vaz't ieo pana acum despre aceasta problema, inclusiv la stangasemnatu', asta inseamna ca ai lantul uzat inegal.. tu-l strangi cum arata bine la un punct, dar nu va sta asa din cauza asta.. Astept si alte pareri, pen'ca nu strica niciodata o idee mai avizata.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

moama cu merge site-ul asta... :blink:

 

am descoperit ca de la o vreme mi se tot slabeste lantu, aveti idee de ce ?

 

 

multumesc pt atentie,

 

Si la mine face la fel..am ajuns cu intinsul la capat. S-a intinsi inegal; este si usor sa verifici asta cu mobra pe cricul central, invarti usor de roada si verifici lantul in diferite zone si ai sa vezi ca uneori e mai lasat, alteori mai intins. Eu zic ca e semn de schimbare ;)

Daca chitul de funduro e la fel ca ala de GS si vrei Regina ZRing, da-mi pm. Tre sa-mi cumpar si eu si am un pret bun la lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,

 

Vreau sa-mi iau un bmw f650 din 1996 cam in maxim 2 saptamani, adus din italia, si as vrea sa va intreb daca sunt anumite lucruri care se defecteaza mai repede sau acest model are ceva particularitati la care sa fiu mai atent.

Am inceput sa citesc paginile de pe acest topic, si am inteles ca ,cutia de viteze face un zgomot mai ciudat

Ma gandesc ca daca as citi toate raspunsurile de pe topicul asta as gasi si raspunsul, dar sunt 98 de pagini... :blink:

 

Multumesc

 

O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de raspunsuri ,

 

trumansky, zi un pret pt lant, ma intereseaza doar lantzul, nu kit-ul !

 

 

bafta !

 

 

ps: in sfarsit merge site-ul

Nu sunt un foarte talentat mecanic, dar poate ce am patit eu te ajuta. Si lantul Penelopei facea aceeasi figura, fiind uzat inegal. L-am strans cat l-am strans, pana am ajuns la capat cu roata. Am continuat sa merg si din pacate in mers s-a rupt. Nu a fost frumos, s-a blocat roata si am avut noroc mare ca nu am cazut. Lantul la mobra e supus unor tensiuni destul de mari, daca nu crezi urca pe cricul central, bag-o in a doua si tureaz-o putin. Eu am ramas surprins de ce turatie are, si cum vibreaza lantul ala. Cand esti in a 5-a la 120 nici nu vreau sa ma gandesc cum face lantul ala. Deci eu nu ma mai joc cand vine vorba de uzura lantului.

Chestia e ca lantul si pinioanele (de la roata si de la cutie) se uzeaza simultan, un lant uzat inegal inseamna aproape intodeauna si pinioane uzate inegal. Daca pui lant nou pe un set de pinioane vechi ai sanse ca lantul sa te tina foarte putin. Sfatul meu este sa schimbi tot chitul e mai sigur si mai sanatos si pentru tine si pentru mobra.

Bafta, si salutari cu faru

MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de raspunsuri ,

 

trumansky, zi un pret pt lant, ma intereseaza doar lantzul, nu kit-ul !

 

 

bafta !

 

 

ps: in sfarsit merge site-ul

 

Salut,

Stiu ca au doar kituri...nu stiu nimic de lant separat. Sunt precisa oricum ca tre sa-i schimbi si foaia+pinion-ul :blink:

Oricum, la ce pret are sigur o sa cumperi kit. Acum vreo 2-3 saptamanai era 288Ron plus TVA. Lant Regina ZRing, foie 16 cu pinion 47.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragilor, ieri am schimbat rulmentii la jug !

problema cea mare, e ca din cauza aripii prost gandite, ajunge foarte multa apa inauntru la rulmenti.

las pozele sa vorbeasca,

 

asa ca cei cu babe de 15 ani, verificati rulmentii, s-ar putea sa aveti surprize !

 

 

ps: era sa-mi rup gatul cu noii rulmenti, merge prea usor ghidonu' :blink:

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine face la fel..am ajuns cu intinsul la capat. S-a intinsi inegal; este si usor sa verifici asta cu mobra pe cricul central, invarti usor de roada si verifici lantul in diferite zone si ai sa vezi ca uneori e mai lasat, alteori mai intins. Eu zic ca e semn de schimbare :blink:

Daca chitul de funduro e la fel ca ala de GS si vrei Regina ZRing, da-mi pm. Tre sa-mi cumpar si eu si am un pret bun la lant.

multam de sfaturi,

lantul meu nu e uzat, are maxim 4000km, am schimbat tot kitul anul trecut si dintr-o regretabila eroare mi-a sarit de 2 ori siguranta la pinionul mic.

drept pt care, s-a strambat lantul pe o portiune de 15 cm

l-am verificat nu e uzat inegal, pur si simplu se slabeste, mi-e frica sa nu se fi stricat intinzatoarele din bascula.

oricum, planuiam de mult sa schimb lantul, nu din motive de uzura, cat din cauza" strambaturii".

o sa iau lant la metru,

 

 

multam incaodata,

 

 

bafta !

post-20871-1237961196_thumb.jpg

post-20871-1237961216_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa o saptamana de mers lejer fara "plecat primul de la semafor" fara turat prea mult... mi-a consumat 8% :blink: ceea ce e cam mult

Cit nepoate,8%?...Nici cind am avut carburatoru' varza nu mi-a consumat atit...si la mine nu stie saraca ce-i ala mers frumos,asta insemnind zona cuprinsa intre 1000-4500 rot/min. de pe turometru,ceea ce inseamna ca nemtii puteau omite gradatiile astea la capra mea! ;) In mod sigur carburatia o ai dereglata rau sau biata caprita sufera de alta boala ascunsa.Imbraca salopeta si infige-te adinc in mecanica,nu-i posibil un asa consum mare! :)

Asfalt uscat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cit nepoate,8%?...Nici cind am avut carburatoru' varza nu mi-a consumat atit...si la mine nu stie saraca ce-i ala mers frumos,asta insemnind zona cuprinsa intre 1000-4500 rot/min. de pe turometru,ceea ce inseamna ca nemtii puteau omite gradatiile astea la capra mea! :blink: In mod sigur carburatia o ai dereglata rau sau biata caprita sufera de alta boala ascunsa.Imbraca salopeta si infige-te adinc in mecanica,nu-i posibil un asa consum mare! ;)

Asfalt uscat! :)

 

Negativ!

Omu poate are dreptate.

Intrebare -:> Te-ai dat de acasa la muncă Âşi înapoti..... adică mers de oraÂş Âşi cu Âşocu tras fără să ajungă mobra să se încălzească calumea?

Dacă da...... consumu e normal. (părerea mea)

 

În cazu meu ... dimineața -1,-2,0,1 grade ... câte or fii prin braÂşov dimineața..... plecat cu mobra 9 km (la muncă) Âşi seara la fel înapoi cu ceva învârtit prin oraÂş..... consum de 7.8% (cu mers fără frică de omuleții verzi)

La mers extraurban consum între 4.3 Âşi 4.5 fără să mă chinui să merg frumos, adică accelerări stupide ... sprinturi de 160 ...... Âşi mers constant 110 ca croazieră.

 

Deci un test relevant... scoate-o la o tură prin afara oraÂşului Âşi apoi vezi cât consumă. Cât consumă în oraÂş ... e partea a doua!

Spor maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,

 

Vreau sa-mi iau un bmw f650 din 1996 cam in maxim 2 saptamani, adus din italia, si as vrea sa va intreb daca sunt anumite lucruri care se defecteaza mai repede sau acest model are ceva particularitati la care sa fiu mai atent.

Am inceput sa citesc paginile de pe acest topic, si am inteles ca ,cutia de viteze face un zgomot mai ciudat

Ma gandesc ca daca as citi toate raspunsurile de pe topicul asta as gasi si raspunsul, dar sunt 98 de pagini... :kiss:

 

Multumesc

 

O zi buna

Urmareste postarile facute de Ivan_pedala...a vorbit despre destul de multe treburi la motor.

Nici eu nu-s mai bucuros...de cand mi l-am luat toamna trecuta am mesterit si bagat bani intr-una!

Vezi sa aiba sunetul ok...motorul...vezi sa fie rotile aliniate(toate testele astea clasice care sa-ti garanteze ca nu a fost trantita major si ca motorul mai are viata in el...indiferent de cati km are...). In rest e vag sa stau sa povestesc ce ar putea fi rau la ea...sunt 1000de posibilitati. Nu te grabi, judeca ce cumperi...si in rest, felicitari si sa te bucuri de ea! :scratch:

 

moama cu merge site-ul asta... :friends:

 

am descoperit ca de la o vreme mi se tot slabeste lantu, aveti idee de ce ?

 

 

multumesc pt atentie,

SAlut! Si mie. Si nu era asa...in mai putin de 1000km facuti primavara asta s-a facut praf...inclusiv pinionul.

Nu schimba niciodata numai lantul sau numai pinioanele...ci utilizeaza kit...ti s-a explicat in mare de ce...crede-o pe cuvant...

Succes sa gasesti pretul minim. Eu am gasit pinioanele cu 45 lire si lantul cu alte 45 lire...vreau si eu sa le schimb...pentru ca ma gandesc sa dau motorul catre urmatorul tanar incantat de Funduro care vrea sa inceapa cariera de endurist. Si vreau sa fac totul luna...nu sa ma-njure cum am injurat eu...cate mici detalii mi-au mancat timp si bani. Dar a fost fain, am invatat(am avut de la cine).

Daca cineva gaseste kit de lant la pret foarte avantajos va rog dati-mi si mie un mesaj privat.Multumesc anticipat! A...si tot despre piese de schimbat...am gasit parbriz mic original cu 53 lire si inalt cu 63...67 lire...cam asa. Pare putin mai avantajos decat minimul de 90 euro gasit in tara. Plus ca arata ca originalul, nu e un aftermarket remodelat. In curand s-ar putea sa fac un drum in Londra si daca cineva vrea piese...sa-mi spuna(eu imi aduc pentru a mea cate ceva). Preturile sunt mult mai mici si oferta suficienta la ei. motobin.co.uk cred ca e unul din siteurile unde se gasesc destule.

S'auzim de bine!

 

Nu sunt un foarte talentat mecanic, dar poate ce am patit eu te ajuta. Si lantul Penelopei facea aceeasi figura, fiind uzat inegal. L-am strans cat l-am strans, pana am ajuns la capat cu roata. Am continuat sa merg si din pacate in mers s-a rupt. Nu a fost frumos, s-a blocat roata si am avut noroc mare ca nu am cazut. Lantul la mobra e supus unor tensiuni destul de mari, daca nu crezi urca pe cricul central, bag-o in a doua si tureaz-o putin. Eu am ramas surprins de ce turatie are, si cum vibreaza lantul ala. Cand esti in a 5-a la 120 nici nu vreau sa ma gandesc cum face lantul ala. Deci eu nu ma mai joc cand vine vorba de uzura lantului.

Chestia e ca lantul si pinioanele (de la roata si de la cutie) se uzeaza simultan, un lant uzat inegal inseamna aproape intodeauna si pinioane uzate inegal. Daca pui lant nou pe un set de pinioane vechi ai sanse ca lantul sa te tina foarte putin. Sfatul meu este sa schimbi tot chitul e mai sigur si mai sanatos si pentru tine si pentru mobra.

Bafta, si salutari cu faru

MM

Pe langa riscul major de tranta(si daca esti la 90-120km/h...fereasca Dumnezeu...mai ales in trafic), ruperea lantului poate sparge carterul. Si atunci ...ha, ha, ce veselie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cit nepoate,8%?...Nici cind am avut carburatoru' varza nu mi-a consumat atit...si la mine nu stie saraca ce-i ala mers frumos,asta insemnind zona cuprinsa intre 1000-4500 rot/min. de pe turometru,ceea ce inseamna ca nemtii puteau omite gradatiile astea la capra mea! :scratch: In mod sigur carburatia o ai dereglata rau sau biata caprita sufera de alta boala ascunsa.Imbraca salopeta si infige-te adinc in mecanica,nu-i posibil un asa consum mare! :friends:

Asfalt uscat! :kiss:

Hmmm sa faci consumul nu se poate mergand foarte putin. Si sa mergi pana scurgi ultima picatura din rezervor dupa ce l-ai umplut de la 0 total...e iarasi putin probabil...pentru ca risti pana prostului...trebuie sa pui in topcase benzina in PET...si sa mergi intentionat pana la 0. R1200GS consuma 4 si ceva...in conditii optime. Ce-i drept...cine stie cum ai ajuns la cifra asta de 8%. Si mie imi ia la un calcul foarte grosolan si aproximat cu adaugire spre 6...maxim...incarcat si mers tare. Cu reglaje facute la mana de mine. Urmeaza sa fac un reglaj cum trebuie, la service cu echipamentu' adecvat...stiti voi ce anume.

Eu am alta intrebare: intr-o seara mergand pana la un bikersparty in Iasi...m-am trezit cu cablu ambreiaj rupt(noroc ca aveam de rezerva la mine unul original=140ron, mama ei de treaba), dar ...si acu' vine partea "faina" cand sa plec nici nu mai pornea...dupa ce tot timpul mi-a mers brici de cand am facut reglaje (schimbat suruburi prin carburator la reglaj aer si curatat tot...de la rezervor pana la carburator si airbox...v-am mai povestit). Se facuse foarte rece. E posibil sa fie asta o cauza pentru care nu a luat-o...la cheie ca de obicei? Si apoi s-a inecat frumusel...ca doar am insistat si mai cu soc, mai fara. Am schimbat bujii negre si ude leoarca si am pus altele noi NGK luate pe cod pentru F650 tot in topcase de rezerva... D-le Ivan, cred ca sigur stiti macar o idee despre patania motorului meu.

Ce sa mai zic...o plimbare de 2km care a costat 160 ron aproximativ... Sa tot ai motor(BMW).

Astept si eu parerile(sau diagnosticurile cu exactitate), pana atunci s-auzim de bine! :D

 

Si inca ceva de maxima importanta...acusica facem 100!!! :kiss:

 

Negativ!

Omu poate are dreptate.

Intrebare -:> Te-ai dat de acasa la muncă Âşi înapoti..... adică mers de oraÂş Âşi cu Âşocu tras fără să ajungă mobra să se încălzească calumea?

Dacă da...... consumu e normal. (părerea mea)

 

În cazu meu ... dimineața -1,-2,0,1 grade ... câte or fii prin braÂşov dimineața..... plecat cu mobra 9 km (la muncă) Âşi seara la fel înapoi cu ceva învârtit prin oraÂş..... consum de 7.8% (cu mers fără frică de omuleții verzi)

La mers extraurban consum între 4.3 Âşi 4.5 fără să mă chinui să merg frumos, adică accelerări stupide ... sprinturi de 160 ...... Âşi mers constant 110 ca croazieră.

 

Deci un test relevant... scoate-o la o tură prin afara oraÂşului Âşi apoi vezi cât consumă. Cât consumă în oraÂş ... e partea a doua!

Spor maxim

Inca ceva ce mi-a sarit in ochi...cum adica neincalzita...pai e de bun simt si regula generala sa pornesti motorul cat te echipezi si sa-l lasi sa se incalzeasca sa-si intre in parametri si sa-si faca ungerea cum trebuie. Pana pui mana pe cilindru si incepe sa se incalzeasca si spre partea superioara. Indicatorul de temperatura a apei va urca pe linia alba...si atunci: bon voyage, poti face ce vrei chiar si nitel mai turat!

Editat de TVA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm sa faci consumul nu se poate mergand foarte putin. Si sa mergi pana scurgi ultima picatura din rezervor dupa ce l-ai umplut de la 0 total...e iarasi putin probabil...pentru ca risti pana prostului...trebuie sa pui in topcase benzina in PET...si sa mergi intentionat pana la 0. R1200GS consuma 4 si ceva...in conditii optime. Ce-i drept...cine stie cum ai ajuns la cifra asta de 8%. Si mie imi ia la un calcul foarte grosolan si aproximat cu adaugire spre 6...maxim...incarcat si mers tare. Cu reglaje facute la mana de mine. Urmeaza sa fac un reglaj cum trebuie, la service cu echipamentu' adecvat...stiti voi ce anume.

Eu am alta intrebare: intr-o seara mergand pana la un bikersparty in Iasi...m-am trezit cu cablu ambreiaj rupt(noroc ca aveam de rezerva la mine unul original=140ron, mama ei de treaba), dar ...si acu' vine partea "faina" cand sa plec nici nu mai pornea...dupa ce tot timpul mi-a mers brici de cand am facut reglaje (schimbat suruburi prin carburator la reglaj aer si curatat tot...de la rezervor pana la carburator si airbox...v-am mai povestit). Se facuse foarte rece. E posibil sa fie asta o cauza pentru care nu a luat-o...la cheie ca de obicei? Si apoi s-a inecat frumusel...ca doar am insistat si mai cu soc, mai fara. Am schimbat bujii negre si ude leoarca si am pus altele noi NGK luate pe cod pentru F650 tot in topcase de rezerva... D-le Ivan, cred ca sigur stiti macar o idee despre patania motorului meu.

Ce sa mai zic...o plimbare de 2km care a costat 160 ron aproximativ... Sa tot ai motor(BMW).

Astept si eu parerile(sau diagnosticurile cu exactitate), pana atunci s-auzim de bine! :friends:

 

Si inca ceva de maxima importanta...acusica facem 100!!! :scratch:

 

Cam scump cablu ala de ambreaj. Pe mine la GS m-a costat de la AB 70ron in 2007. A mai crescut euro de atunci...dar nici dublu nu s-a facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam scump cablu ala de ambreaj. Pe mine la GS m-a costat de la AB 70ron in 2007. A mai crescut euro de atunci...dar nici dublu nu s-a facut.

Mi la adus pe comanda un amic cu firma in Radauti...si spunea ca atat e cel mai eiftin...pana mi-a venit(2 saptamani) am cumparat un cablu de frana de motor sovietic si o brida de acceleratie de Dacie...si cu total 5 lei am rezolvat problema...m-a tinut pana in seara aia la biker's party...dupa ce in ziua aia fusesem si pe deal cu ea. Deci e ok.

Am sa va rog sa-mi spuneti unde gasesc pret minim pentru levier comanda ambreiaj si cablu turometru...nici la kit lant+pinioane nu m-as supara daca ati impartasi niste preturi. Iar mie, cand mi-au venit piesele pt carburator au venit cateva in plus...atasez pozele si va spun ca nu le folosesc(le dau, evident), poate cineva nervos pe 2-3 suruburi ca nu-i merge deloc cum trebuie motorul are nevoie(stiu cum e sa stai dupa fleacuri care sunt esentiale)...

post-40650-1238101366_thumb.jpg

post-40650-1238101417_thumb.jpg

post-40650-1238101439_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se facuse foarte rece. E posibil sa fie asta o cauza pentru care nu a luat-o...la cheie ca de obicei? Si apoi s-a inecat frumusel...ca doar am insistat si mai cu soc, mai fara. Am schimbat bujii negre si ude leoarca si am pus altele noi NGK luate pe cod pentru F650 tot in topcase de rezerva... D-le Ivan, cred ca sigur stiti macar o idee despre patania motorului meu.

Ce sa mai zic...o plimbare de 2km care a costat 160 ron aproximativ... Sa tot ai motor(BMW).

Astept si eu parerile..., pana atunci s-auzim de bine!

 

Amice draga,ti-ai dat singur raspunsul la beleaua patita de motoru' tau:temperatura scazuta si faptul ca nu cred ca ai folosit din prima socul,incercind o pornire normala...apoi ai tras socul si ai insistat,moment in care surplusul de benzina a dus la inecarea totala si imposibilitatea pornirii.Se poate ca sa fi folosit si socul de la inceput,dar curentul din baterie sa nu fi fost suficient incit sa dea o scinteie rezonabila tot din cauza temperaturii scazute si dupa citeva ture ale motorului a urmat inecul,inevitabil.Asa ca nu te speria!

Partea cu costurile,asta e...toate-s scumpe si daca nu te reorientezi cel putin la maruntisurile astea care te storc de bani,risti un faliment stralucitor!Io adaptez mereu,dupa caz,improvizez si merg mai departe...fiindca asa am fost invatat,sa ma descurc in orice situatie! :friends: :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi la adus pe comanda un amic cu firma in Radauti...si spunea ca atat e cel mai eiftin...pana mi-a venit(2 saptamani) am cumparat un cablu de frana de motor sovietic si o brida de acceleratie de Dacie...si cu total 5 lei am rezolvat problema...m-a tinut pana in seara aia la biker's party...dupa ce in ziua aia fusesem si pe deal cu ea. Deci e ok.

Am sa va rog sa-mi spuneti unde gasesc pret minim pentru levier comanda ambreiaj si cablu turometru...nici la kit lant+pinioane nu m-as supara daca ati impartasi niste preturi. Iar mie, cand mi-au venit piesele pt carburator au venit cateva in plus...atasez pozele si va spun ca nu le folosesc(le dau, evident), poate cineva nervos pe 2-3 suruburi ca nu-i merge deloc cum trebuie motorul are nevoie(stiu cum e sa stai dupa fleacuri care sunt esentiale)...

 

leviere pentru frana si ambreiaj gasesti la louis 23E buc, marca moto detail, cod 10019232 si cod 10019328, dar vezi cat costa si unul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si yo o problema cu mobra mea (un F650 '97), si anume: Am un sunet metalic la motor, am verificat uleiul (schimbat in urma cu 2 luni, bagat Motul 20W50), Simt vibratii destul de puternice in timpul mersului (mult mai puternice fata de anu trecut in vara cand am cumparat-o) - am verificat toate suruburile vizibile... nu ma pricep la mecanica si inainte s-o bag in service, am zis sa postez p'aci ca poate pot rezolva eu in curte, si a mai patit cineva asta si ma poate ajuta cu cateva hinturi.

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat kitt lant de la Louis. Este DID x -ring si era la reducere, vreo 110 e parca. Nu faceti rabat la chestii importante!

Multumesc de idee, precum si lui Invictus. Uf... :scratch: Inca 200 de euro daca mai rezist...si e totul brici...

 

He, hee...si uite daca am scris primul mesaj ca m-am nimerit sa scriu si primul mesaj pe pagina nr. 100!

Eu personal am capatat multe informatii aici si mi s-a raspuns cu promptitudine de fiecare data. Multam'...s'aveti plimbari placute...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
daca vedeti sau auziti sa imi spuneti si mie unde gasesc o oglinda dreapta universala IEFTINA SI BUNA.

 

La Louis. In stanga, Anbauteile, Spiegel, si apoi Standardspiegel.

 

Asigura-te inainte ca nu ai filet invers la oglinda dreapta, cum am avut eu surpriza sa observ in momentul in care am vrut sa instalez o oglinda universala.

Dupa ce te-ai decis, ia legatura cu user-ul Romi3.

El aduce de la Louis inclusiv produse reduse, la pretul de pe site, fara comisioane si fara taxe de transport.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a stricat filetul de la baia de ulei, stiti vreun strungar serios prin bucuresti ?

multam'

 

 

bafta !

 

 

ps: azi am bagat un drum scurt pan' la giurgiu, viteza undeva intre 80-90km/h in localitate si 120-140km/h in rest

consumul 4.65 !

ma declar fericit ! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...