Marius Mihasan Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 (editat) In furca ce ulei se baga? Hidraulic? Adica ATF ca la servodirectie auto? Tocmai asta fac eu astazi, sau ma rog impropriu spus eu. Uleiul scrie Telegabelol pe el, e SAE10w si luat de la reprezentanta din Iasi. Sper ca te ajuta, bafta. MM Editat Martie 31, 2009 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Am incercat si eu asta, da' nu pot sa ma bazez pe directie doar dupa dungile din stanga si dreapta ale drumului.. Ghici de ce?! Salutare, Daca ai inima buna.... te rog fă niÂşte poze cu crash-baru Âşi prinderile lui. Mulțam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Salutare,Daca ai inima buna.... te rog fă niÂşte poze cu crash-baru Âşi prinderile lui. Mulțam. Cum adica "daca"?? Pentru suportii de coburi nu tz'am facut anu' trecut?? Le fuck azi, cel tarziu diseara le ai.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Neica Sebicozaurus, uite COLEA arhiva. Nu au iesit prea grozave, nu prea am cum sa le pozesc din cauza scutului, da' sper sa-ti poti face o idee.. Daca vrei ceva mai specific, let me know, re-incerc diseara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 poti sa-mi spui si mie codul ?m-ar interesa si pe mine multam ! Pentru produse Wunderlich, puteti lua legatura si cu user-ul @ADV75 Cateva informatii in plus mai aveti si aici: Wunderlich, aduce careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Neica Sebicozaurus, uite COLEA arhiva. Nu au iesit prea grozave, nu prea am cum sa le pozesc din cauza scutului, da' sper sa-ti poti face o idee.. Daca vrei ceva mai specific, let me know, re-incerc diseara.. Frumos..... mulțam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Frumos..... mulțam fain! ti-ai facut cumva coburi homemade ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Încă n-am avut timp. Am materialele adunate pe undeva... mai tre să stabilesc mai exact dimensiunile Âşi..... să mă apuc de meÂşterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Încă n-am avut timp. Am materialele adunate pe undeva... mai tre să stabilesc mai exact dimensiunile Âşi..... să mă apuc de meÂşterit. pai cind te apuci, baga si tu niste poze, asa pe genul tutorial ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Am gasit piesa care mi trebuia (nr 4 ) la reprez. bmw timisoara cu doar 242 ron !! acum astept un raspuns de la service pleaka cineva de acolo in weekend in germania si poate o gaseste acolo mai ieftin l am bagat la o revizie generala n am chef sa ma lase n drum.sper sa nu trek de 800 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Am gasit piesa care mi trebuia (nr 4 ) la reprez. bmw timisoara cu doar 242 ron !! acum astept un raspuns de la service pleaka cineva de acolo in weekend in germania si poate o gaseste acolo mai ieftin l am bagat la o revizie generala n am chef sa ma lase n drum.sper sa nu trek de 800 ron. 242ron e un pret foarte bun, bafta la revizie si spune-ne la final ce-ai schimbat si cat a costat ! a mea face iar fitse de bavareza cordita ! merge ce merg si cind ii dau sprits sa trec printre masini, poc , moare motoru ! ata ete ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) Am o intrebare cat se poate de serioasa. Cat de importante sunt contragreutaile la motoarele noastre, in masura in care nu sunt masini de viteza (eu merg max 120). se poate si fara? care sunt consecintele? L.E. Si de ce imi pun aceasta intrabare: pe site la Touratech, la protectii de maini, ei zic ca nu mai e nevoie de contragreutai odata ce sunt puse protectiile. Curios, nu? Sa aiba aceste protectii greutatea necesara sa egaleze greutatile? Editat Aprilie 3, 2009 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Contragreutatile sunt puse acolo pentru a mai elimina din vibratiile in ghidon. Probabil fara ti-ai blestema zilele de la viteze mult mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Am o intrebare cat se poate de serioasa. Cat de importante sunt contragreutaile la motoarele noastre, in masura in care nu sunt masini de viteza (eu merg max 120). se poate si fara? care sunt consecintele?L.E. Si de ce imi pun aceasta intrabare: pe site la Touratech, la protectii de maini, ei zic ca nu mai e nevoie de contragreutai odata ce sunt puse protectiile. Curios, nu? Sa aiba aceste protectii greutatea necesara sa egaleze greutatile? tin sa cred ca sunt basme, dar cel mai bine, da-le jos si vezi daca sesizezi ceva eu le-am dat jos si am mers 2 zile fara ele ( din acelasi considerent, vroiam protectii acerbis care nu se pupau cu cotragreutatile), n-am simtit nicio diferenta. m-a deranjat insa, ca s-a micsorat simtitor locul unde-mi pot tine mana bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Am un link cu un manual de reparatii video. Adica e un mecanica care desface motocicleta complet, inclusiv motorul si explica chitibusurile. Aveti nevoie de torrent si de 3 dvd-uri......Eu zic ca e cel mai bun manual... http://angerman.net/f650/maintenance.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Am un link cu un manual de reparatii video. Adica e un mecanica care desface motocicleta complet, inclusiv motorul si explica chitibusurile. Aveti nevoie de torrent si de 3 dvd-uri......Eu zic ca e cel mai bun manual... http://angerman.net/f650/maintenance.html Sunt dvd-urile de la F650.faq.com, sunt sigur.. Sunt FOARTE bune, inveti multe kezdii de-acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Or fi , e un tip cu barba care se ocupa de tot. Nu stiu pt cate motociclete s-au facut manuale video gratis....(stiu ca si la MZ erau)....AM cautat pt un prieten care are Suzuki GS400 si nu am gasit (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 A desfacut cineva pompa de apa ca sa vad si eu cum arata? Vreau sa stiu daca exista kit de reparatie pt ea care se poate incropi de la magazine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Am o intrebare cat se poate de serioasa. Cat de importante sunt contragreutaile la motoarele noastre, in masura in care nu sunt masini de viteza (eu merg max 120). se poate si fara? care sunt consecintele?L.E. Si de ce imi pun aceasta intrabare: pe site la Touratech, la protectii de maini, ei zic ca nu mai e nevoie de contragreutai odata ce sunt puse protectiile. Curios, nu? Sa aiba aceste protectii greutatea necesara sa egaleze greutatile? Salut! La ce anume va referiti cand spuneti contragreutati. Ce inseamna "L.E."? Cat despre coburi...era un mesaj anterior...cele homemade sunt grozave si eficiente si ieftine+daca va si place sa mesteriti... Insa aveti grija la suporti...eu mi-am montat suporti si pe ei am pus coburi BMW City. Suportul din dreapta partea cu lantul...are ca si cel din stanga o "urechiusa"...de fapt un distantier...care mie mi-a atins in bascula si mi-a julit-o...pana sa observ eu si s-o tai cu flexul...mi-a provocat un unghi gresit la roata se pare(desi nu imi vine sa cred...) cert e ca e gata kitul de lant...si arata rau julitura de la frecare...insa am rezolvat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Salut, As dori si eu un parbriz de F650 / '98 facut de tine, ca am vazut ca itzi ca ies bine . Merci, Ivane, tot am ramas dator. Am pt tine un parbriz, evidet home made, dar care arata destul de bine. Mai trebuie gaurit si mici finisaje. Cand vii prin Buc. ca asa ne putem si cunoaste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) Salut! La ce anume va referiti cand spuneti contragreutati. Ce inseamna "L.E."?Cat despre coburi...era un mesaj anterior...cele homemade sunt grozave si eficiente si ieftine+daca va si place sa mesteriti... Insa aveti grija la suporti...eu mi-am montat suporti si pe ei am pus coburi BMW City. Suportul din dreapta partea cu lantul...are ca si cel din stanga o "urechiusa"...de fapt un distantier...care mie mi-a atins in bascula si mi-a julit-o...pana sa observ eu si s-o tai cu flexul...mi-a provocat un unghi gresit la roata se pare(desi nu imi vine sa cred...) cert e ca e gata kitul de lant...si arata rau julitura de la frecare...insa am rezolvat-o. L.E - Later Edit Contragreutatile sunt niste bucati de metal care se prind la capatul ghidonului. Dai un search pe google dupa "bar end weights". Reduc vibratiile pe care le simti la mana in mers. Eu caut acu sa fac un surub mai mare la ale mele ca am pus manere incalzite si nu se mai potrivesc la ghidon...decat daca ciopartesc manerele. Mie unu imi plac...ieri am facut vreo 400 de km fara ele si e destul de neplacuta senzatia de vibratie in palma...mai ales la peste 100km/h Editat Aprilie 5, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 am facut si eu azi vreo 130 km,vreme superam constatat ca la 4500- 5000 de ture constant,adica vreo 120-125 la ora,vibreaza bine de tot,mai ales in scarite simti asta,interesant ca la 100 la ora constant e foarte ok si o problema constatata,ceva la stop,se aprinde de cum pun contactul si asa ramane,nu se mai aprinde separat nimic nici daca aprind farul sau franez.sper sa fie doar becul,maine o sa l schimb 100 - 110 e viteza la care merg constant cu pasager. Nu numai vibratiile dar si vantul sunt mai suportabile, mai ales dupa ce am montat parbriz touring. In legatura cu lumina de stop, nu cred ca e becul de vina. Mai degraba intrerupatoarele ce comanda aprinderea becurilor. Verifica intrerupatorul din fata, de la maneta de frana, e cel mai probabil. E acoperit in mod normal de un manson de cauciuc si prins in doua suruburi mici,. Daca acestea se slabesc, ramane intotdeauna ne-apasat, adica deschis si lumina pornita. De asemenea, atentie cand desfaci, intre butonul intrerupatorului si maneta este o piesa mica metalica, cilindrica. Sa nu o pierzi si lubrifiaza cu ceva vaselina piesa respectiva in asa fel incat sa se miste usor. Eu am uns-o cu vaselina de lant, dar odata pe an curat locul ala. De aici eu reglez de asemenea si momentul in care sa se aprinda becul la franare, si las in asa fel incat sa se aprinda imediat ce ating maneta, inainte de a frana foarte tare. Daca nu e de la maneta fata, poate fi de la pedala dreapta. Si acolo e un intrerupator identic, doar ca e mentinut apasat de o lamela metalica. Eu am rupt lamela si aveam acelasi simptom. E mai greu de ajuns la el, a trebuit sa demontez pedala. Poate sunt si alte modalitati, dar eu asa am facut. Pentru o diagnoza rapida, urmareste firul ce pleaca de la intrerupator si vezi ca are o mufa. Scoate mufa si daca e acest intrerupator de vina ar trebuii sa se stinga lumina de stop. Ceea ce e naspa e ca intrerupatorul asta e teribil de scump, 140 de lei la reprezentatnta BMW din Iasi, si nu cred ca poate fi reparat. Al meu cu siguranta nu. Sfatul meu este sa nu mai iesi cu mobra pana nu repari lumina. Macar la apasarea uneia din comenzile pentru frana sa se aprinda becul la spate. De verificat ce ti-am spus eu iti ia maxim 10-15 minute. Bafta, MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) A desfacut cineva pompa de apa ca sa vad si eu cum arata? Vreau sa stiu daca exista kit de reparatie pt ea care se poate incropi de la magazine... Vezi ca sunt 3 DVD-uri pe care poti sa le downloadezi de la F650.com, pe unul dintre DVD-uri (nr 3 din cate imi aduc aminte) explica in detaliu cum e cu pompa de apa. Din cate stiu eu, Kit de reparatie nu exista, este in definitiv un disc cu mai multe palete de plastic care este invartit de un ax; logic ar fi sa se schimbe ansamblul. Editat Aprilie 6, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 A desfacut cineva pompa de apa ca sa vad si eu cum arata? Vreau sa stiu daca exista kit de reparatie pt ea care se poate incropi de la magazine... userul ivan_pedala a mesterit pompa de apa ! da-i un pm eventual bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 La Louis. In stanga, Anbauteile, Spiegel, si apoi Standardspiegel. Asigura-te inainte ca nu ai filet invers la oglinda dreapta, cum am avut eu surpriza sa observ in momentul in care am vrut sa instalez o oglinda universala. Dupa ce te-ai decis, ia legatura cu user-ul Romi3. El aduce de la Louis inclusiv produse reduse, la pretul de pe site, fara comisioane si fara taxe de transport. la naiba in puii mei mi-am facut alt plan momentan: am ciotul de la oglinda si o deplasare la Viena in 2 saptamani. Iar astia de la Louis se lauda ca au super magazin acolo. Asa ca o sa imi iau ciotul in mana si ma duc cu el la ei si poate am noroc si gasesc pe stoc. Daca nu macar iau codul la ce trebuie comandat si vin cu el la Romica momentan am incropit o tiganie care merge: o oglinda de atv care nu prea sta fixa dar la viteze sub 100 km/h nu face figuri prea mari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.